JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231109/0048689501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa pomocy dydaktycznych (8 części) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 380827452</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Narutowicza 122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-145</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">szkola@nowoczesnaszkola.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa pomocy dydaktycznych (8 części) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-32d3d77c-7f27-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00486895</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00015530/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.6 dostawa pomocy dydaktycznych dla zawodu TECHNIK INFORMATYK</p> <p class="mb-0">1.2.7 dostawa pomocy dydaktycznych dla kursu kwalifikacyjnego ASYSTENT KIEROWNIKA PRODUKCJI FILOWEJ I TELEWIZYJNEJ</p> <p class="mb-0">1.2.8 dostawa pomocy dydaktycznych dla kursu kwalifikacyjnego MONTER SIECI I INSTALACJI SANITARNYCH</p> <p class="mb-0">1.2.9 dostawa pomocy dydaktycznych dla kursu zawodowego: ELEKTRYK</p> <p class="mb-0">1.2.10 dostawa pomocy dydaktycznych dla kursu zawodowego TECHNIK ELEKTRONIK</p> <p class="mb-0">1.2.11 dostawa pomocy dydaktycznych dla kursu zawodowego TECHNIK MECHATRONIK</p> <p class="mb-0">1.2.12 dostawa pomocy dydaktycznych dla kursu zawodowego OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH</p> <p class="mb-0">1.2.13 dostawa pomocy dydaktycznych dla TECHNIKS REALIZACJI NAGRAŃ ORAZ REALIZACJI NAGŁOŚNIEŃ</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32d3d77c-7f27-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">d)	Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy<br/>e)	Adres skrzynki ePUAP: /ZSiPONT/SkrytkaESP<br/>f)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz nadane odpowiednie uprawnienia do komunikacji w postępowaniu oraz do przygotowania, złożenia, wycofania oferty. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. <br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. <br/>Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia KRI, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>g)	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Informacja zamawiającego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych (Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2.	Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Gabriela Narutowicza 122, 90-145 Łódź , e-mail: szkola@nowoczesnaszkola.edu.pl, reprezentowany przez Dyrektora.<br/>3.	W sprawach ochrony danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych: e-mail: szkola@nowoczesnaszkola.edu.pl. Dane dotyczące inspektora podane są na stronie internetowej: https://nowoczesnaszkola.edu.pl/klauzula-rodo/<br/>4.	Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z pełnieniem przez Dyrektora obowiązków kierownika zamawiającego w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na rzecz Województwa Łódzkiego w związku z realizacją zadań powierzonych jednostce.<br/>5.	Przetwarzania danych osobowych odbywa się na podstawie przepisów prawa:<br/>5.1	art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>5.2	ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwaną dalej PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. <br/>7.	Zgodnie z art. 222 ust. 5 PZP dane wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym są udostępniane na stronie BIP, tak jak ogłoszenie o wykonaniu umowy na podstawie art. 448 PZP. <br/>8.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP, a także podmioty upoważnione na podstawie i w granicach prawa oraz podmiotom, z którym Administrator Danych Osobowych zawarł umowę powierzenia przetwarzanie danych oraz odbiorcy danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowym, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne.<br/>9.	Dane osobowe będą przechowywane do czasu niezbędnego do realizacji zadań, o których mowa w pkt 3, a następnie przekazywane do archiwum zakładowego i tam przechowywane odpowiednio: <br/>9.1	dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy;<br/>9.2	dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych na zadania realizowane z dofinasowaniem ze środków Unii Europejskiej - przez okres wymagany przez Instytucję Zarządzającą danym programem operacyjnym skąd pozyskano środki. <br/>10.	Każdy ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz prawo żądania ograniczenia przetwarzania. Prawo do przenoszenia danych oraz prawa wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (tym samym prawo do usunięcia danych) z uwagi na konieczność wywiązywania się z obowiązków przewidzianych w PZP oraz dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń oraz celów archiwalnych nie przysługuje. <br/>11.	Każdy ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych jest niezgodne z przepisami o ochronie danych osobowych. <br/>12.	Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>13.	Z obowiązkiem informacyjnym dotyczącym przetwarzania danych osobowych w ramach realizacji Projektów można zapoznać się pod adresem internetowym https://nowoczesnaszkola.edu.pl/klauzula-rodo/</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">4/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp. Nazwa	Liczba sztuk<br/>1	Artykuł 1 Switch 3<br/>2	Artykuł 2 Switch 9<br/>3	Artykuł 3 Router VPN	1<br/>4	Artykuł 4 AccessPoint 6<br/>5	Artykuł 5 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe typu tank	3<br/>6	Artykuł 6 Monitory przenośne usb 3<br/>7	Artykuł 7 Urządzenia klasy UTM 2 szt	2<br/>8	Artykuł 8 Oprogramowanie CorelDRAW Graphics Suite 2023 ( 6 stanowisk) licencja na zawsze	3<br/>9	Artykuł 9 Niszczarka do dokumentów biurowa 1<br/>10	Artykuł 10 Szafa RACK 19&#39;&#39; 6U	6<br/>11	Artykuł 11 Listwa zasilająca RACK 19&#39;&#39;	6<br/>12	Artykuł 12 Organizer kabli 19&#34;	6<br/>13	Artykuł 13 Karta sieciowa WiFi	16<br/>14	Artykuł 14 Śruby montażowe do szaf	200<br/>15	Artykuł 15 Karta sieciowa przewodowa	16<br/>16	Artykuł 16 Router z VLAN	12<br/>17	Artykuł 17 Kabel UTP Drut 305m	1<br/>18	Artykuł 18 Kabel UTP Linka 100m	1<br/>19	Artykuł 19 Moduł Keystone	100<br/>20	Artykuł 20 Wtyczka RJ-45	10<br/>21	Artykuł 21 Patchcord 2m	50<br/>22	Artykuł 22 Zestaw narzędzi	12<br/>23	Artykuł 23 Mata antystatyczna	12<br/>24	Artykuł 24 Opaska antystatyczna	12<br/>25	Artykuł 25 Patchpanel 24P	12<br/>26	Artykuł 26 Pamięć RAM DDR4 4GB	8<br/>27	Artykuł 27 Dyski SSD SATA 2,5&#39; 256 MB	60<br/>28	Artykuł 28 Access Point	12<br/>29	Artykuł 29 Kamera internetowa do zajęć 1<br/>30	Artykuł 30 Mobilna biała tablica, dwustronna (kucharz)	1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</p> <p class="mb-0">31213300-5 - Szafy kablowe</p> <p class="mb-0">31224810-3 - Przedłużacze</p> <p class="mb-0">30191400-8 - Niszczarki</p> <p class="mb-0">30213300-8 - Komputer biurkowy</p> <p class="mb-0">30231310-3 - Wyświetlacze płaskie</p> <p class="mb-0">30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe</p> <p class="mb-0">30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)</p> <p class="mb-0">30237135-4 - Karty sieciowe</p> <p class="mb-0">30237240-3 - Kamera internetowa</p> <p class="mb-0">32413100-2 - Rutery sieciowe</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne</p> <p class="mb-0">32581100-0 - Kabel do transmisji danych</p> <p class="mb-0">35113480-7 - Ochronne opaski na nadgarstki</p> <p class="mb-0">37453300-1 - Dyski</p> <p class="mb-0">39532000-0 - Maty</p> <p class="mb-0">42967000-2 - Jednostka sterująca</p> <p class="mb-0">44322000-3 - Akcesoria do okablowania</p> <p class="mb-0">44512940-3 - Zestawy narzędziowe</p> <p class="mb-0">44531510-9 - Śruby i wkręty</p> <p class="mb-0">48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego</p> <p class="mb-0">48961000-2 - Sterowniki Ethernet</p> <p class="mb-0">30195920-7 - Tablice magnetyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami,<br/><br/><br/>1)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/><br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert <br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>2)	D – wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi - 40%<br/><br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 2 lata [24 miesiące] (gwarancja producenta lub dostawcy) <br/><br/>W przypadku wydłużenia ww. okresu o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:<br/>- 6 miesięcy – 5 pkt<br/>- 12 miesięcy – 15 pkt<br/>- 24 miesiące - 40 pkt<br/>UWAGA:<br/>W przypadku braku zaznaczenia konkretnego kwadratu w Formularzu oferty lub zaznaczeniu więcej niż jednego kwadratu – wówczas Zamawiający przyjmie, że wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji i rękojmi określony w OPZ i tym samym w tym kryterium otrzyma 0 punktów. <br/><br/><br/><br/>P = C + D<br/><br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena<br/>D – ilość punktów badanej oferty w kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Nazwa	Liczba sztuk<br/>1.	Artykuł 1 - Kamera cyfrowa	1<br/>2. Artykuł 2 - Obiektyw 24-105mm f/4.0	1<br/>3.	Artykuł 6 - Baterie do kamer NP-F570	3<br/>4.	Artykuł 7 - Ładowarka do akumulatorów NP.-F	1<br/>5.	Artykuł 9 - Stabilizator 1<br/>6. Artykuł 10 - Karty pamięci SD 256GB 300Mb/s	3<br/>7.	Artykuł 11- Zestaw bezprzewodowy 1<br/>8.	Artykuł 12 - Walizka na kamerę	1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">38650000-6 - Sprzęt fotograficzny</p> <p class="mb-0">38651600-9 - Kamery cyfrowe</p> <p class="mb-0">31440000-2 - Baterie</p> <p class="mb-0">31158000-8 - Ładowarki</p> <p class="mb-0">30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych</p> <p class="mb-0">32340000-8 - Mikrofony i głośniki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami,<br/><br/><br/>1)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/><br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert <br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>2)	D – wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi - 40%<br/><br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 2 lata [24 miesiące] (gwarancja producenta lub dostawcy) <br/><br/>W przypadku wydłużenia ww. okresu o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:<br/>- 6 miesięcy – 5 pkt<br/>- 12 miesięcy – 15 pkt<br/>- 24 miesiące - 40 pkt<br/>UWAGA:<br/>W przypadku braku zaznaczenia konkretnego kwadratu w Formularzu oferty lub zaznaczeniu więcej niż jednego kwadratu – wówczas Zamawiający przyjmie, że wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji i rękojmi określony w OPZ i tym samym w tym kryterium otrzyma 0 punktów. <br/><br/><br/><br/>P = C + D<br/><br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena<br/>D – ilość punktów badanej oferty w kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Artykuł 1 Profec Kolano 90° PE100 32 mm mufa elektrooporowa SDR 20<br/>2	Artykuł 2 Profec Zaślepka PE100 25 mm mufa elektrooporowa SDR	20<br/>3	Artykuł 3 Profec Zaślepka PE100 32 mm mufa elektrooporowa SDR	20<br/>4	Artykuł 4 Rury PE 100 32 mm elektrooporowa SDR	3 mb<br/>5	Artykuł 5 Rury PE 100 25 mm elektrooporowa SDR	3 mb<br/>6	Artykuł 6 Rozdzielacz ogrzewania podłogowego z zaworami kątowymi - 2 obwody 4<br/>7	Artykuł 7 Wkrętarka akumulatorowa z kompletem bitów	4<br/>8	Artykuł 8 Szlifierka kątowa 1<br/>9	Artykuł 9 Zdzierak do rur szt.	4<br/>10	Artykuł 10 Wyoblak do boczników w rurach Cu 15mm, 18mm, 22mm	1<br/>11	Artykuł 11 Ekspander - przyrząd do wykonywania kielichów w rurach miedzianych 1<br/>12	Artykuł 12 Szczotka stalowa- zwykła	4<br/>13	Artykuł 13 Przyrząd do kielichowania do rur Cu do klimatyzacji 1/4”, 3/8”	1<br/>14	Artykuł 14 Klucz do rur PE rozmiar: 16 ÷ 75 mm, 63 ÷ 110 mm	4<br/>15	Artykuł 15 Klucze imbusowe 2 ÷ 10 mm	4<br/>16	Artykuł 16 Klucze typu torx T10, T15, T20, T25, T27, T30	4<br/>17	Artykuł 17 Zgrzewarka doczołowa z osprzętem o średnicach 40 ÷ 160 m	1<br/>18	Artykuł 18 Przyrząd do nawiercania otworów w rurociągach stalowych	1<br/>19	Artykuł 19 Urządzenie do wykonywania próżni i osuszania instalacji klimatyz.	1<br/>20	Artykuł 20 Urządzenie do napełniania i odzysku gazów z instalacji klimatyz.	1<br/>21	Artykuł 21 Kształtki miedziane(kolano, mufa, tójnik) zaciskane typ M i V - 15mm,-18mm	30<br/>22	Artykuł 22 Pakuły	4<br/>23	Artykuł 23 Taśma teflonowa	4<br/>24	Artykuł 24 Rura z PP ø16mm	4× 4 mb<br/>25	Artykuł 25 Punktak	4<br/>26	Artykuł 26 Rysik	4 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44512000-2 - Różne narzędzia ręczne</p> <p class="mb-0">44167400-2 - Kolanka</p> <p class="mb-0">44618320-4 - Zatyczki</p> <p class="mb-0">44163000-0 - Rury i osprzęt</p> <p class="mb-0">39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne</p> <p class="mb-0">22521000-8 - Sprzęt wytłaczający</p> <p class="mb-0">39224200-0 - Szczotki</p> <p class="mb-0">44523300-5 - Osprzęt</p> <p class="mb-0">42664100-9 - Urządzenia do zgrzewania tworzyw sztucznych</p> <p class="mb-0">42637000-0 - Obrabiarki do wiercenia, strugania lub frezowania metalu</p> <p class="mb-0">39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne</p> <p class="mb-0">44163230-1 - Złącza do przewodów rurowych</p> <p class="mb-0">19430000-9 - Przędza włókiennicza i nić z włókien naturalnych</p> <p class="mb-0">44424200-0 - Taśma przylepna</p> <p class="mb-0">24510000-2 - Polimery etylenu w formach podstawowych</p> <p class="mb-0">37823500-8 - Papier rysunkowy i kreślarski</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/><br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert <br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>4)	S – skrócenie terminu dostawy - 40%<br/><br/>Maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni kalendarzowych. Wykonawca może zadeklamować skrócenie terminu dostawy i wówczas otrzyma n/w punkty:<br/>W przypadku skrócenia do:<br/>- 14 dni – 20 pkt<br/>- 7 dni - 40 pkt<br/>UWAGA:<br/>W przypadku braku zaznaczenia konkretnego kwadratu w Formularzu oferty lub zaznaczeniu więcej niż jednego kwadratu – wówczas Zamawiający przyjmie, że wykonawca deklaruje maksymalny okres dostawy określony w OPZ (tj. 21 dni) i tym samym w tym kryterium otrzyma 0 punktów. <br/><br/>Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.<br/>Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 %<br/><br/>P = C + S<br/><br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena<br/>S– ilość punktów badanej oferty w kryterium skrócenie terminu dostawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Artykuł 1 Obcinaki boczne	12<br/>2	Artykuł 2 Kombinerki 12<br/>3	Artykuł 3 Zestaw wkrętaków 1000V	12<br/>4	Artykuł 4 Zaciskarki tulejek ZTM-2,5	20<br/>5	Artykuł 5 Ściągacz izolacji	12<br/>6	Artykuł 6 Wskaźnik napięcia	12<br/>7	Artykuł 7 Miara taśmowa	6<br/>8	Artykuł 8 PRZYRZĄD DO ŚCIĄGANIA IZOLACJI ZEWNĘTRZNEJ	12<br/>9	Artykuł 9 Bity krzyżakowe	12<br/>10	Artykuł 10 Wago uniwersalne3x0,5-2,5 paczka	5op<br/>11	Artykuł 11 Przekaźnik bistabilny 6<br/>12	Artykuł 12 Automat zmierzchowy 6<br/>13	Artykuł 13 Automat schodowy 6<br/>14	Artykuł 14 Gniazdo 1-fazowe 12<br/>15	Artykuł 15 Łącznik schodowy 24<br/>16	Artykuł 16 Łącznik krzyżowy 12<br/>17	Artykuł 17 Łącznik Świecznikowy	12<br/>18	Artykuł 18 Łącznik pojedynczy 6<br/>19	Artykuł 19 Łącznik dzwonkowy 12<br/>20	Artykuł 20 Tulejki 1,5mm2	5 op<br/>21	Artykuł 21 Tulejki 1mm2	5 op<br/>22	Artykuł 22 Tulejki 2,5mm2	5 op<br/>23	Artykuł 23 Styczniki + styki pomocnicze ster. 230VAC, 25A, st. Pom. 2NC +2NO	20<br/>24	Artykuł 24 Przekaźniki ster. 230VAC, 16A, 4NC NO	10<br/>25	Artykuł 25 Przyciski TH35 1NO/1NC	25<br/>26	Artykuł 26 Przekaźnik czasowy TH-35 PCU 510 duo F&amp;F	6<br/>27	Artykuł 27 Wył różnicowoprądowy 2p 25A, 2P, 30mA,AC	6<br/>28	Artykuł 28 Wkrętarka 3szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44512000-2 - Różne narzędzia ręczne</p> <p class="mb-0">44512200-4 - Szczypce</p> <p class="mb-0">44531200-3 - Wkrętaki lub pierścienie</p> <p class="mb-0">44165300-7 - Tuleje</p> <p class="mb-0">31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych</p> <p class="mb-0">31161900-1 - Układy sterowania napięcia</p> <p class="mb-0">30192200-3 - Taśma miernicza</p> <p class="mb-0">44311000-3 - Skrętki</p> <p class="mb-0">42141800-7 - Złącza uniwersalne</p> <p class="mb-0">31711110-7 - Przekaźniki</p> <p class="mb-0">31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne</p> <p class="mb-0">31224100-3 - Wtyki i gniazda</p> <p class="mb-0">31211310-4 - Wyłączniki</p> <p class="mb-0">31681100-4 - Styki elektryczne</p> <p class="mb-0">31221000-1 - Przełączniki elektryczne</p> <p class="mb-0">31214400-3 - Wyłączniki bezpieczników</p> <p class="mb-0">42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/><br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert <br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>4)	S – skrócenie terminu dostawy - 40%<br/><br/>Maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni kalendarzowych. Wykonawca może zadeklamować skrócenie terminu dostawy i wówczas otrzyma n/w punkty:<br/>W przypadku skrócenia do:<br/>- 14 dni – 20 pkt<br/>- 7 dni - 40 pkt<br/>UWAGA:<br/>W przypadku braku zaznaczenia konkretnego kwadratu w Formularzu oferty lub zaznaczeniu więcej niż jednego kwadratu – wówczas Zamawiający przyjmie, że wykonawca deklaruje maksymalny okres dostawy określony w OPZ (tj. 21 dni) i tym samym w tym kryterium otrzyma 0 punktów. <br/><br/>Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.<br/>Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 %<br/><br/>P = C + S<br/><br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena<br/>S– ilość punktów badanej oferty w kryterium skrócenie terminu dostawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Dioda LED	5mm	30 szt.<br/>2	Dioda prostownicza 100 szt.<br/>3	Tranzystor bipolarny 50 szt.<br/>4	Tranzystor bipolarny 50 szt.<br/>5	Stabilizator 20 szt.<br/>6	Mostek Prostowniczy 20 szt.<br/>7	Dioda prostownicza 50 szt.<br/>8	Układ czasowy 20 szt.<br/>9	Złącze	ARK	10 szt.<br/>10	Tranzystor 20 szt.<br/>11	Tranzystor 20 szt.<br/>12	Dioda Zenera 50 szt.<br/>13	Dioda Zenera 50 szt.<br/>14	Płytka drukowana uniwersalna 10 szt.<br/>15	Tranzystor 50 szt.<br/>16	Stabilizator 30 szt.<br/>17	Transformator toroidalny 5 szt.<br/>18	Tranzystor bipolarny 50 szt.<br/>19	Zestaw KIT	do samodzielnego montażu	50 szt.<br/>20	Lutownica ręczna (pistoletowa) grzałkowa	do lutowania płytek drukowanych	10 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie</p> <p class="mb-0">31712341-2 - Diody świecące</p> <p class="mb-0">31712359-1 - Tranzystory bipolarne złączowe (BJT)</p> <p class="mb-0">31161900-1 - Układy sterowania napięcia</p> <p class="mb-0">38750000-7 - Wyłączniki czasowe</p> <p class="mb-0">44322200-5 - Złącza kablowe</p> <p class="mb-0">31712353-9 - Tranzystory polowe typu metal-tlenek-półprzewodnik (MOSFET)</p> <p class="mb-0">31712343-6 - Diody Zenera</p> <p class="mb-0">31712300-3 - Obwody drukowane</p> <p class="mb-0">31170000-8 - Transformatory</p> <p class="mb-0">44512940-3 - Zestawy narzędziowe</p> <p class="mb-0">42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/><br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert <br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>4)	S – skrócenie terminu dostawy - 40%<br/><br/>Maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni kalendarzowych. Wykonawca może zadeklamować skrócenie terminu dostawy i wówczas otrzyma n/w punkty:<br/>W przypadku skrócenia do:<br/>- 14 dni – 20 pkt<br/>- 7 dni - 40 pkt<br/>UWAGA:<br/>W przypadku braku zaznaczenia konkretnego kwadratu w Formularzu oferty lub zaznaczeniu więcej niż jednego kwadratu – wówczas Zamawiający przyjmie, że wykonawca deklaruje maksymalny okres dostawy określony w OPZ (tj. 21 dni) i tym samym w tym kryterium otrzyma 0 punktów. <br/><br/>Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.<br/>Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 %<br/><br/>P = C + S<br/><br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena<br/>S– ilość punktów badanej oferty w kryterium skrócenie terminu dostawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Artykuł 1 Zaciskarka do tulejek	10<br/>2	Artykuł 2 Ściągacz izolacji ręczny	10<br/>3	Artykuł 3 Ściągacz izolacji automatyczny	5<br/>4	Artykuł 4 Wkrętaki ręczne	10<br/>5	Artykuł 5 Zaciski ZUG 4 RD	20<br/>6	Artykuł 6 Zaciski ZUG 4 GY	40<br/>7	Artykuł 7 Zaciski ZUG 4 BU	10<br/>8	Artykuł 8 Mostek do ZUG-ów	50<br/>9	Artykuł 9 Płytka skrajna do ZUG-ów	30<br/>10	Artykuł 10 Trzymacz do ZUG-ów	20 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44512000-2 - Różne narzędzia ręczne</p> <p class="mb-0">31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych</p> <p class="mb-0">44167200-0 - Zaciski i kołnierze naprawcze</p> <p class="mb-0">31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/><br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert <br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>4)	S – skrócenie terminu dostawy - 40%<br/><br/>Maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni kalendarzowych. Wykonawca może zadeklamować skrócenie terminu dostawy i wówczas otrzyma n/w punkty:<br/>W przypadku skrócenia do:<br/>- 14 dni – 20 pkt<br/>- 7 dni - 40 pkt<br/>UWAGA:<br/>W przypadku braku zaznaczenia konkretnego kwadratu w Formularzu oferty lub zaznaczeniu więcej niż jednego kwadratu – wówczas Zamawiający przyjmie, że wykonawca deklaruje maksymalny okres dostawy określony w OPZ (tj. 21 dni) i tym samym w tym kryterium otrzyma 0 punktów. <br/><br/>Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.<br/>Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 %<br/><br/>P = C + S<br/><br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena<br/>S– ilość punktów badanej oferty w kryterium skrócenie terminu dostawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Podkładki frezerskie 1<br/>2	Przewód pneumatyczny zwijany z szybko złączkami i pistoletem	2<br/>3	Odkurzacz przemysłowy do wiórów ALUMINIOWYCH	1<br/>4	Pręt z tworzywa konstrukcyjnego fi 30 mm	2 mb<br/>5	Płaskownik z tworzywa konstrukcyjnego 100x50 mm21	1 mb </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie</p> <p class="mb-0">44532200-0 - Podkładki</p> <p class="mb-0">42677000-2 - Części narzędzi pneumatycznych</p> <p class="mb-0">39713430-6 - Odkurzacze</p> <p class="mb-0">34941100-6 - Pręty</p> <p class="mb-0">44110000-4 - Materiały konstrukcyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/><br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert <br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>4)	S – skrócenie terminu dostawy - 40%<br/><br/>Maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni kalendarzowych. Wykonawca może zadeklamować skrócenie terminu dostawy i wówczas otrzyma n/w punkty:<br/>W przypadku skrócenia do:<br/>- 14 dni – 20 pkt<br/>- 7 dni - 40 pkt<br/>UWAGA:<br/>W przypadku braku zaznaczenia konkretnego kwadratu w Formularzu oferty lub zaznaczeniu więcej niż jednego kwadratu – wówczas Zamawiający przyjmie, że wykonawca deklaruje maksymalny okres dostawy określony w OPZ (tj. 21 dni) i tym samym w tym kryterium otrzyma 0 punktów. <br/><br/>Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.<br/>Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 %<br/><br/>P = C + S<br/><br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena<br/>S– ilość punktów badanej oferty w kryterium skrócenie terminu dostawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Interfejs Focusrite Scarlet 18i8	1<br/>2.	Gitara elektryczna	1<br/>3.	Gitara basowa	1<br/>4.	Gitara elektroakustyczna	1<br/>5.	Statyw gitarowy	3<br/>6.	Pokrowiec gitarowy	3<br/>7.	Statyw mikrofonowy	5<br/>8.	Kabel skrętka UTP	1<br/>9.	Wtyczki RJ45	1<br/>10	Pamięć DDR3 4GB	10<br/>11	Statyw kolumnowy 30 kg	2<br/>12	wzmacniacz do gitary	1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny</p> <p class="mb-0">37313300-8 - Gitary</p> <p class="mb-0">37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych</p> <p class="mb-0">32340000-8 - Mikrofony i głośniki</p> <p class="mb-0">32572000-3 - Kabel komunikacyjny</p> <p class="mb-0">31221000-1 - Przełączniki elektryczne</p> <p class="mb-0">30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)</p> <p class="mb-0">32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo</p> <p class="mb-0">32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami,<br/><br/><br/>1)	C - cena	-	60%<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady: <br/><br/>w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:<br/>C = (X min ÷ X obliczana) x W max <br/>•	C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium<br/>•	W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium<br/>•	X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert <br/>•	X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.<br/><br/><br/>2)	D – wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi - 40%<br/><br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 2 lata [24 miesiące] (gwarancja producenta lub dostawcy) <br/><br/>W przypadku wydłużenia ww. okresu o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:<br/>- 6 miesięcy – 5 pkt<br/>- 12 miesięcy – 15 pkt<br/>- 24 miesiące - 40 pkt<br/>UWAGA:<br/>W przypadku braku zaznaczenia konkretnego kwadratu w Formularzu oferty lub zaznaczeniu więcej niż jednego kwadratu – wówczas Zamawiający przyjmie, że wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji i rękojmi określony w OPZ i tym samym w tym kryterium otrzyma 0 punktów. <br/><br/><br/><br/>P = C + D<br/><br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena<br/>D – ilość punktów badanej oferty w kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz. UE L 134 z 20.05.2006r. z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006”, i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających ( Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014r. z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>2.1.2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 2.1.1.<br/>2.2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość weryfikacji braku zaistnienia ww. podstaw wykluczenia w stosunku do konkretnego podmiotu za pomocą wszelkich dostępnych środków. Jako przykład takich metod weryfikacji można wskazać chociażby ogólnodostępne rejestry takie jak Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej czy Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:<br/>a)	wypełniony formularz oferty – wg zał. nr 1 do SWZ (wzór),<br/>b)	wypełniony formularz cenowy – wg zał. nr 2 do SWZ (wzór),<br/>c)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – wg zał. nr 5 do SWZ<br/>(wzór),<br/>d)	pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej – jeśli dotyczy,<br/>e)	pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie tzw. „konsorcja” oraz spółek cywilnych) – jeśli dotyczy,<br/><br/>2.	Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych.<br/>3.	Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi przedłożyć na wezwanie Zamawiającego.<br/>Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania - aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wymienionych poniżej:<br/><br/>a)	Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu <br/>o niepodleganiu wykluczeniu (wzór) – wg zał. nr 6 do SWZ, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).<br/>4.	Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).<br/>5.	Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności:<br/>1)	zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę;<br/>2)	gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie artykułów, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na artykuły nie gorsze niż zaoferowane;<br/>3)	doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;<br/>4)	niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;<br/>5)	jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;<br/>6)	możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia;<br/>7)	nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp.<br/>8)	w przypadku uznania sprzętu za niekwalifikowalny. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:<br/>1)	nie złożono żadnej oferty;<br/>2)	wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;<br/>3)	cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;<br/>4)	w przypadkach, o których mowa w art. 248 ust. 3, art. 249 i art. 250 ust. 2, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie;<br/>5)	wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;<br/>6)	postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>7)	wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;<br/>2.	Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.<br/>3.	Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>4.	Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o:<br/>1)	wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,<br/>2)	wykonawcach, których oferty zostały odrzucone- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>3)	Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt 1 powyżej, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>5.	Do obowiązków Wykonawcy należy ustalenie dokładnego terminu dostawy i prac w Szkole z Zamawiającym, w taki sposób aby nie kolidowały z prowadzonymi zajęciami. <br/>6.	Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych:<br/>Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą realizowane będą w złotych polskich PLN.<br/>7.	Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z przesłankami określonymi we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ.<br/>8.	Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 <br/>Nie dotyczy.<br/>9.	Informacja o zastrzeżeniu możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp<br/>Nie dotyczy.<br/>10.	Wymóg lub możliwość złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenie katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 Pzp<br/>Nie dotyczy.<br/><br/>11.	Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający przewiduje ich zwrot:<br/>Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 261 Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com