JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231116/0049796501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa dróg na terenie Gminy Śliwice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Śliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092351140</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ks. dra St. Sychowskiego 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Śliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52 3340710</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@sliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.sliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa dróg na terenie Gminy Śliwice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6cd60e6f-7e13-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00497965</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w języku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP)<br/>przy użyciu środka komunikacji elektronicznej -jakim jest- platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice, w zakładce<br/>„POSTĘPOWANIA” i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.<br/>2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami,<br/>w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza<br/>awaryjnie np. w<br/>przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej, komunikację z wykonawcami za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:<br/>przetargi@sliwice.pl, z zastrzeżeniem, że ofertę (w szczególności Formularz oferty i załączniki do oferty) wykonawca może złożyć<br/>wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej.<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje pisemnie (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka<br/>komunikacji elektronicznej - jakim jest - platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,<br/>zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja,<br/>której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana pisemnie (w rozumieniu<br/>art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej - jakim jest - platformazakupowa.pl do konkretnego<br/>wykonawcy.<br/>4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż<br/>system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>5. Zamawiający, zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) określa<br/>niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>d. włączona obsługa JavaScript,<br/>e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl obywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>6. Dalsze informacje w rozdziale VIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Śliwice reprezentowana przez Wójta Gminy Śliwice, z siedzibą Urzędu<br/>Gminy ul. ks. dra Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice;<br/>2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej<br/>iod.gmina@sliwice.pl lub pisemnie na adres Urzędu Gminy;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 ustawy;<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie<br/>przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo<br/>do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZ.271.1.10.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest „Budowa dróg na terenie Gminy Śliwice”. <br/>2.	Zakres zamówienia został podzielony na części:<br/>1)	Część I - Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Laski od km 0+000 do km 0+434 zlokalizowana na dz. ewid. nr 383/1, 384/1, 385/1, 386/1, 462 oraz budowa drogi publicznej nr 010215C relacji Laski Lisiny od km 1+255 do km 2+434,29<br/>2)	Część II - Budowa drogi gminnej w miejscowości Śliwiczki od km 0+329 do km 0+927 zlokalizowanej na dz. ewid. nr 249, 247/6, 245/8, 244/19 – odcinek o długości 371 metrów od km 0+329 do km 0+700.<br/>3.	Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych<br/>4.	Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. <br/>5.	Opis części przedmiotu zamówienia: <br/>5.1. Część I - budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Śliwice łącząca ulicę Dworcową z ulicą Starogardzką wraz z instalacją oświetlenia drogowego <br/>5.1.1	Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi <br/>- wewnętrznej w miejscowości Laski od km 0+000 do km 0+434 <br/>- drogi publicznej relacji Laski – Lisiny od km 1+255 do km 2+434,29<br/>5.1.2	Teren przewidziany pod inwestycję położony jest w południowej części w miejscowości Laski . W chwili obecnej przedmiotowa droga zarówno wewnętrzna jak i publiczną posiadają nawierzchnie gruntowe lokalnie wzmocnione kruszywem oraz szlaką. <br/>5.1.3	Na terenie objętym opracowaniem występują niżej wymienione urządzenia uzbrojenia terenu:<br/>-	sieć energetyczna <br/>-	sieć wodociągowa <br/>-	sieć teletechniczna.<br/>5.1.4	W zakresie zadania projektuje się jezdnię bitumiczna szerokości od 3,5-5,0m, budowę zjazdów indywidualnych na przylegające z inwestycją działki.<br/>5.1.5	Przedmiotowy odcinek drogi posiada połączenie z droga powiatową relacji Czersk – Tleń poprzez przylegające drogi publiczne i wewnętrzne.<br/>5.1.6	Podstawowe parametry techniczne <br/>a)	długość dróg łączna 1613,29 m<br/>b)	prędkość projektowa Vp: 30 km/h,<br/>c)	droga wewnętrzna i publiczna 010215C<br/>d)	kategoria ruchu: KR 1-2, <br/>e)	szerokość jezdni: 3,5-5,0 m<br/>5.1.7	Projektowana konstrukcja nawierzchni<br/>Jezdnia główna droga wewnętrzna, zjazdy indywidualne <br/>-	warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej SMA 16 Jena gr 4 cm <br/>-	warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr 4cm <br/>-	podbudowa z KŁSM 0/31,5 mm gr 20cm <br/>zabruk z kostki kamiennej <br/>-	warstwa ścieralna z kostki kamiennej 15/17 spoinowana żywica , <br/>-	podbudowa z betonu cementowego C8/10 gr 20cm <br/>Pobocza utwardzone <br/>- Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0-31,5 gr 15 cm <br/>Oporniki betonowe 12x25x100, krawężniki wjazdowe oraz korytka betonowe trójkątne należy ustawić na ławie betonowej z betonu C12/15.<br/>5.1.8	Zestawienie długości i powierzchni poszczególnych elementów drogi:<br/>-	Nawierzchnia bitumiczna - powierzchnia 6074m2 <br/>-	zjazdy bitumiczne – powierzchnia 314 m2<br/>-	Pas zieleni - powierzchnia 4840 m2<br/>-	Pobocza utwardzone – 2420 m2<br/>5.1.9	Profil Podłużny <br/>Profil podłużny drogi publicznej zgodnie z treścią rys. nr 3.0. pn.”Niweleta jezdni” Odwodnienie projektuje się powierzchniowo na przylegający teren jak na dotychczasowych zasadach.<br/>5.1.10	Uzbrojenie terenu <br/>Teren projektowanych robót nie jest wolny od uzbrojenia infrastrukturalnego. W obszarze projektowanych robót linia napowietrzna elektroenergetyczna . Wykonawca winien zapoznać się z lokalizacja istniejących urządzeń, jak również z treścią uzgodnień branżowych. Wszystkie niezinwentaryzowane elementy uzbrojenia terenu i urządzenia obce napotkane na etapie wykonawstwa traktować należy, jako czynne i po ustaleniu ich użytkowników, bezwzględnie uzgodnić z nimi w trybie doraźnym dalszy sposób postępowania. Wszelkie roboty w pobliżu urządzeń obcych należy wykonać ręcznie, w obecności przedstawicieli ich gestorów, zachowując przy tym należną ostrożność. <br/>5.1.11	Oznakowanie robót <br/>Planowana do budowy droga jest drogą udostępnioną do ruchu publicznego , w związku z czym, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, przed przystąpieniem do robót – ich wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania projektowanych robót. Niniejsze winien przeprowadzić w trybie i na zasadach określonych w treści Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem.<br/>Dla projektu, o którym mowa, koniecznym będzie uzyskanie opinii:<br/>1)	Komendanta Powiatowego Policji w Tucholi (ul. Dworcowa 17 a, 89 - 500 Tuchola);<br/>2)	Wójta Gminy Śliwice (ul. Ks.dr.st Sychowskiego, 89 – 530 Śliwice ) <br/>3)	oraz zatwierdzenie właściwego organu zarządzającego ruchem na drogach publicznych kategorii gminnej przebiegających przez teren powiatu tucholskiego, tj. Starosty Tucholskiego; ul. Pocztowa 7; 89 - 500 Tuchola).<br/>5.1.12	Roboty przygotowawcze<br/>Do kategorii robót przygotowawczych należą roboty pomiarowe, których przeprowadzenie ma na celu wyznaczenie położenia obiektu na gruncie wraz z wyznaczeniem jego charakterystycznych punktów wysokościowych. Roboty powierzyć należy geodecie uprawnionemu, który zobowiązany jest odnotować w dzienniku budowy fakt ich wykonania. Do robót przygotowawczych należy także wycinka drzewostanu , która opisana została dokładniej w projekcie architektoniczno-budowlanym. Do robót przygotowawczych należy wycinka drzewostanu. Zgodnie z art.. 83d ustawy o ochronie przyrody dla niniejszego przedsięwzięcia uzyskano decyzję na wycinkę. Opis zakresu wycinki – projekt architektoniczno budowlany str. 25.<br/>5.1.13	Stała organizacja ruchu<br/>W związku z budową drogi, koniecznym będzie wprowadzenie stałej organizacji ruchu na terenie objętym inwestycją. Projektowane elementy oznakowania pionowego oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu zlokalizowane zostaną zgodnie z treścią odrębnego projektu stałej organizacji ruchu (zatwierdzenie SOR nr. DR.7121.1.39.2022 z dnia 12.08.2022r. wydana przez Starostę Tucholskiego<br/>5.1.14	Roboty Ziemne <br/>Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni, zjazdów, zabruków.<br/>5.1.15	Zabezpieczenie sieci Fibee<br/>Zgodnie z uzgodnieniem spółki Fibee na istniejące kable telekomunikacyjne założyć należy rury ochronne Arot 160 . Końcówki rur zabezpieczyć pianką. Należy zgłosić 7 dni wcześniej gestorowi sieci rozpoczęcie robót.<br/>5.1.16	Roboty Rozbiórkowe <br/>Brak robót rozbiórkowych . <br/>5.1.17	Roboty Wykończeniowe <br/>Do kategorii projektowanych robót wykończeniowych zalicza się wykonanie plantowania niezbędnych powierzchni gruntu w granicach pasa drogowego.<br/>5.1.18	Roboty porządkowe <br/>Do kategorii projektowanych robót porządkowych zalicza się roboty mające na celu przywrócenie miejsca robót i terenu przyległego do należytego porządku.<br/>5.1.19	Uwagi końcowe <br/>Po wykonaniu wszystkich projektowanych robót budowlanych, należy zlecić geodecie uprawnionemu wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Po stronie wykonawcy jest stabilizacja punktów granicznych poprzez ustawienie słupków granicznych żółto – czarnych z napisem pas drogowy. Projekt zagospodarowania terenu uwzględnia uwagi zarządcy drogi oraz gestorów sieci wskazane w uzgodnieniach . Wprowadzone zmiany w trakcie uzgadniania dokumentacji nie naruszają wydanych wcześniej uzgodnień Enea operator Chojnice oraz Zuk Śliwice. <br/>Roboty nie ingerują w działkę 108 . Należy dostosować się do terenu zgodnie z niweleta jezdni.<br/>5.1.20	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr ŚL.15.2023 z dnia 24 maja 2023 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 7.1 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.1 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: A - Cena (waga 60%), B - Okres gwarancji<br/>jakości (waga 40%).<br/>3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie<br/>będzie miał następujący wzór: P (punkty) = A+B.<br/>4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest „Budowa dróg na terenie Gminy Śliwice”. <br/>2.	Zakres zamówienia został podzielony na części:<br/>1)	Część I - Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Laski od km 0+000 do km 0+434 zlokalizowana na dz. ewid. nr 383/1, 384/1, 385/1, 386/1, 462 oraz budowa drogi publicznej nr 010215C relacji Laski Lisiny od km 1+255 do km 2+434,29<br/>2)	Część II - Budowa drogi gminnej w miejscowości Śliwiczki od km 0+329 do km 0+927 zlokalizowanej na dz. ewid. nr 249, 247/6, 245/8, 244/19 – odcinek o długości 371 metrów od km 0+329 do km 0+700.<br/>3.	Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych<br/>4.	Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. <br/>5.	Opis części przedmiotu zamówienia: <br/>5.2. Część II - budowa drogi gminnej w miejscowości Śliwiczki od km 0+329 do km 0+927 zlokalizowanej na dz. ewid. nr 249, 247/6, 245/8, 244/19 – odcinek o długości 371 metrów od km 0+329 do km 0+700<br/>5.1.1	Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wewnętrznych w Śliwiczkach na odcinku o długości 371 metrów od km 0+329 do km 0+700. Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową na drogi gminnej w miejscowości Śliwiczki od km 0+329 do km 0+927 zlokalizowanej na dz. ewid. nr 249, 247/6, 245/8, 244/19. Niniejsze zamówienie nie obejmuje budowy drogi na odcinku 0+701 do km 0+927 i nie należy uwzględniać tego odcinka w ofercie. <br/>5.1.2	Teren przewidziany pod inwestycję położony jest w północno wschodniej części w miejscowości Śliwiczki. Początek opracowania stanowi km 0+329 przebiegu drogi wewnętrznej. <br/>Teren zamierzenia inwestycyjnego uzbrojony jest w podziemną infrastrukturę podziemną, którą stanowią sieć energetyczna, sieć wodociągowa oraz kanalizacyjna.<br/>5.1.3	W zakresie zadania projektuje się jezdnię bitumiczna szerokości 4,0 m wraz z budową mijanek warunkujących prawidłową widoczność dla uczestników ruchu drogowego , budowę zjazdów indywidualnych na przylegające z inwestycją działki a także budowę skrzyżowań z drogami przylegającymi do niniejszej drogi wewnętrznej. <br/>5.1.4	Przedmiotowy odcinek drogi ma bezpośrednie połączenie z drogą powiatową nr 1005C relacji Czersk –Tleń. <br/>5.1.5	Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu<br/>Projektowana inwestycja nie koliduje z uzbrojeniem terenu. Uzyskano pozytywne uzgodnienie przedmiotowej inwestycji, które załączono do niniejszego opracowania. Enea Chojnice nakazało zgodnie z uzgodnieniem nr 346/22 założyć na istniejące przewody elektroenergetyczne rury ochronne co zostało zaprojektowane. Wójt gminy w uzgodnieniu RG.7211.171.2022 z dnia 15.09.2022 wskazał dodatkowe zjazdy indywidualne, które należy zaprojektować. Powyższe uwagi zostały wprowadzone do projektu. Gestor sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej uzgodnił dokumentacje bez uwag.<br/>5.1.6	Podstawowe parametry techniczne <br/>a)	długość drogi 598 m <br/>b)	prędkość projektowa Vp: 30 km/h,<br/>c)	droga wewnętrzna <br/>d)	kategoria ruchu: - KR-1, <br/>e)	szerokość jezdni: - 4,0 m<br/>5.1.7	Projektowana konstrukcja nawierzchni<br/>Jezdnia główna droga wewnętrzna, zjazdy indywidualne <br/>-	warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej SMA 16 Jena gr 5 cm <br/>-	warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W 50/70 gr 3cm <br/>Podbudowa z KŁSM 0/31,5 mm gr 20cm <br/>-	Pobocza utwardzone <br/>-	Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0-31,5 gr 15 cm<br/>5.1.8	Zestawienie długości i powierzchni poszczególnych elementów drogi:<br/>-	Nawierzchnia bitumiczna - powierzchnia 2705 m2 <br/>-	zjazdy bitumiczne – powierzchnia 248,7 m2<br/>-	Pas zieleni - powierzchnia 1794 m2<br/>-	Pobocza utwardzone – 3917 m2<br/>5.1.9	Profil Podłużny <br/>Profil podłużny drogi publicznej zgodnie z treścią rys. nr 3.0. pn.”Niweleta jezdni”. Odwodnienie projektuje się powierzchniowo na przylegający teren jak na dotychczasowych zasadach.<br/>5.1.10	Uzbrojenie terenu <br/>Teren projektowanych robót nie jest wolny od uzbrojenia infrastrukturalnego. W obszarze projektowanych robót znajduje się sieć energetyczna, wodociągowa oraz kanalizacyjna. Wykonawca winien zapoznać się z lokalizacja istniejących urządzeń, jak również z treścią uzgodnień branżowych. Wszystkie niezinwentaryzowane elementy uzbrojenia terenu i urządzenia obce napotkane na etapie wykonawstwa traktować należy, jako czynne i po ustaleniu ich użytkowników, bezwzględnie uzgodnić z nimi w trybie doraźnym dalszy sposób postępowania. Wszelkie roboty w pobliżu urządzeń obcych należy wykonać ręcznie, w obecności przedstawicieli ich gestorów, zachowując przy tym należną ostrożność.<br/>5.1.11	Oznakowanie robót <br/>Planowana do budowy droga jest drogą wewnętrzna udostępnioną do ruchu publicznego, w związku z czym, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, przed przystąpieniem do robót – ich wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania projektowanych robót. Niniejsze winien przeprowadzić w trybie i na zasadach określonych w treści Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem.<br/>5.1.12	Roboty przygotowawcze<br/>Do kategorii robót przygotowawczych należą roboty pomiarowe, których przeprowadzenie ma na celu wyznaczenie położenia obiektu na gruncie wraz z wyznaczeniem jego charakterystycznych punktów wysokościowych. Roboty powierzyć należy geodecie uprawnionemu, który zobowiązany jest odnotować w dzienniku budowy fakt ich wykonania.<br/>5.1.13	Stała organizacja ruchu<br/>W związku z budową drogi, koniecznym będzie wprowadzenie stałej organizacji ruchu na terenie objętym inwestycją. Projektowane elementy oznakowania pionowego oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu zlokalizowane zostaną zgodnie z treścią odrębnego projektu stałej organizacji ruchu (zatwierdzenie SOR nr. DR.7221.27.2022 z dnia 03.11.2022r. wydana przez Wójta Gminy Śliwice). <br/>5.1.14	Roboty Ziemne <br/>Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni, zjazdów. <br/>5.1.15	Roboty Rozbiórkowe <br/>Brak robót rozbiórkowych . <br/>5.1.16	Roboty Wykończeniowe <br/>Do kategorii projektowanych robót wykończeniowych zalicza się wykonanie plantowania niezbędnych powierzchni gruntu w granicach pasa drogowego.<br/>5.1.17	Roboty porządkowe <br/>Do kategorii projektowanych robót porządkowych zalicza się roboty mające na celu przywrócenie miejsca robót i terenu przyległego do należytego porządku.<br/>5.1.18	Uwagi końcowe <br/>Po wykonaniu wszystkich projektowanych robót budowlanych, należy zlecić geodecie uprawnionemu wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Po stronie wykonawcy jest stabilizacja punktów granicznych poprzez ustawienie słupków granicznych żółto – czarnych z napisem pas drogowy.<br/>5.1.19	Wycinka drzewostanu <br/>Projektowana budowa drogi koliduje z istniejącym drzewostanem. Do robót przygotowawczych należy także wycinka drzewostanu, która opisana jest w projekcie architektoniczno budowlanym.<br/>5.1.20	Kanał Technologiczny <br/>Projektowana budowa drogi nie jest drogą publiczną w więc zgodnie z ustawa o drogach publicznych Dz. U. 2022.0.1693 t.j budowa kanału technologicznego jest nie wymagana.<br/>5.1.21	Wyłączenia<br/>Niniejsze zamówienie nie obejmuje budowy drogi na odcinku 0+701 do km 0+927 i nie należy uwzględniać tego odcinka w ofercie. <br/>5.1.22	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr ŚL.85.2022 z dnia 20 stycznia 2023 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 7.2 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.2 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>2. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: A - Cena (waga 60%), B - Okres gwarancji<br/>jakości (waga 40%).<br/>3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie<br/>będzie miał następujący wzór: P (punkty) = A+B.<br/>4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2.	Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:<br/>Część I<br/>posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych w branży drogowej obejmującą budowę, rozbudowę lub przebudowę drogi twardej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana z załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie;<br/>Część II<br/>posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych w branży drogowej obejmującą budowę, rozbudowę lub przebudowę drogi twardej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana z załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego Wykonawca<br/>zobowiązany będzie do złożenia następujących dokumentów:<br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 5 do SWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem Nr 2A do SWZ;<br/>− w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie składa każdy z<br/>wykonawców, oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w<br/>jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>− w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z Załącznikiem Nr 2B do SWZ;<br/>2) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,<br/>3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);<br/>4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4<br/>ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do<br/>SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w<br/>przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów (jeżeli dotyczy).<br/>6) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych<br/>i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tego dokumentu.<br/>Dokument potwierdzający wadium należy złożyć do dnia upływu terminu składania ofert. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości<br/>1)	Część I - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych),<br/>2)	Część II – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu<br/>2)	gwarancjach bankowych<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy Koronowo O/Śliwice 30 8144 0005 2006 0060 4514 0004. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu.<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>6.	Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1)	upływu terminu związania ofertą;<br/>2)	zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3)	unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>7.	Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/>1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2)	którego oferta została odrzucona;<br/>3)	po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4)	po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>8.	Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 7, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.<br/>9.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.<br/>10.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/> 11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium zgodnie z art. 98 ust 6 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą.<br/>3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z<br/>Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji<br/>Strategicznych, tj. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości 15% wynagrodzenia należnego Wykonawcy w<br/>terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy na konto bankowe<br/>wskazane przez Wykonawcę ……………………………………………… .oraz po spełnieniu wymagań określonych w § 5 ust<br/>13 umowy.<br/>2. Kwota zaliczki wyliczona na podstawie złożonej oferty wynosi …………… zł .<br/>3. Po otrzymaniu zaliczki Wykonawca jest zobowiązany wystawić i przekazać Zamawiającemu fakturę zaliczkową. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy<br/>nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem umowy.<br/>2. W przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po jej<br/>zawarciu, wywołujących potrzebę zmiany sposobu realizacji umowy,.<br/>3. W przypadku przestojów lub opóźnień w realizacji przedmiotu umowy, wywołanych przyczynami niezależnymi od stron<br/>umowy …..<br/>4. W przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem i utrzymywaniem się stanu zagrożenia epidemicznego<br/>lub stanu epidemii, wpływających lub mogących wpłynąć na należyte wykonanie umowy.<br/>5. W przypadku konieczności zmiany technologii wykonywania przedmiotu umowy, zastosowania rozwiązań zamiennych,<br/>zastępczych lub równoważnych, Zamawiający dopuszcza zmianę technologii wykonywania robót - w celu prawidłowego<br/>wykonania przedmiotu umowy oraz zmianę wynagrodzenia, określonego w umowie, w zakresie uwzględniającym zmienioną<br/>technologię oraz jeżeli w skutek wprowadzenia zmian wystąpi opóźnienie, bądź przewidywany okres realizacji robót w<br/>zmienionej technologii będzie dłuższy od dotychczasowego … <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com