JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231122/0050700001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 14 w Bytomiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271068574</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">PROKOPA 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bytom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-902</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">513082626</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pm14bytom@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.przedszkole14.bytom.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 14 w Bytomiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-135d9b52-8929-11ee-9fb5-3edbb70f45bd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00507000</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00501621/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 14 W BYTOMIU</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-135d9b52-8929-11ee-9fb5-3edbb70f45bd <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-zamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Przedszkole Miejskie nr 14w Bytomiu, ul. Prokopa 3, 41-902 Bytom, mail: pm14bytom@gmail.com<br/><br/>2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Inspektor IOD, Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, mail: iod_edu@um.bytom.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w celu związanym z realizacją zamówienia);<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia Prawo zamówień publicznych.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub umową o dofinansowanie, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art.78 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">według zapisu SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PM14.261.ZP.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 220754,80 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia<br/>Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z<br/>obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane produkty będą świeże, ze skróconym łańcuchem dostaw, z<br/>datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu,<br/>a) dostarczane pieczywa, w tym pieczywa cukiernicze powinny być wyrośnięte, należycie wypieczone, o właściwym dla<br/>danego rodzaju kształcie, nie zgniecione, nie kruszące się, nie przełamane, nie spieczone (rogale, bułki, itp.), o przyjemnym<br/>zapachu i specyficznym, apetycznym smaku; skórka powinna mieć odpowiednią barwę, być lśniąca, nie popękana, złączona<br/>z miękiszem, miękisz nie powinien być lepki ani zbyt wilgotny, podzielone na jednakowe kromki<br/>dyskwalifikacje: 3) dla pieczywa: pieczywo zdeformowane, zgniecione, uszkodzone mechanicznie; pieczywo zabrudzone,<br/>spalone; miękisz lepki niedopieczony z zakalcem z obecnością grudek mąki<br/>i soli; smak gorzki, kwaśny, zbyt słony lub niesłony; ciasta zabrudzone, spalone, niedopieczone, o wyraźnie niewłaściwej<br/>porowatości ciasta, kruszące się; objawy pleśnienia, psucia; uszkodzenia mechaniczne, ciasta zdeformowane, zgniecione,<br/>porozrywane, obecność szkodników oraz ich pozostałości,<br/>3) wykonawca zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty<br/>przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>4) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 20560,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN<br/>skala pkt: 0-60<br/>najniższa oferowana cena<br/>(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt<br/>badana cena<br/>2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający<br/>zastosuje następujące wyliczenie:<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 6 godzin – 0 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 5 godzin – 10 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 4 godziny – 20 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt<br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego<br/>(ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ)<br/>oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany<br/>towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu<br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut<br/>Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona<br/>jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z<br/>kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartościowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Produkty mleczarskie<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z<br/>obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane produkty będą świeże, ze skróconym łańcuchem dostaw, z<br/>datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu, dostarczany nabiał powinien być świeży,<br/>o właściwej konsystencji, smaku, wyglądzie, bez uszkodzeń na opakowaniu, z właściwymi oznaczeniami dla trwałości<br/>produktu, dyskwalifikacje: 4) dla wyrobów mleczarskich: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, mocno kwaśny, słony,<br/>stęchły, mdły; zanieczyszczenia mechaniczne, organiczne; objawy pleśnienia, psucia; uszkodzenia mechaniczne,<br/>zdeformowanie, zgniecenie, porozrywanie, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, 2)<br/>produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu, zawierającym informacje istotne ze względu na<br/>ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub<br/>podmiot wprowadzający produkt do obrotu),<br/>3) wykonawca zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty<br/>przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>4) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowym </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 59027,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN skala pkt: 0-60<br/>najniższa oferowana cena<br/>(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt badana cena<br/>2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 6 godzin – 0 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 5 godzin – 10 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 4 godziny – 20 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt<br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu<br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/>3.	Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczonajako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie zkryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartosciowy lub uzupełnienie braku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Różne artykuły spożywcze<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z<br/>obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane produkty będą świeże, ze skróconym łańcuchem dostaw, z<br/>datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu, dostarczane produkty spożywcze będą<br/>posiadały właściwą gramaturę, skład, świeżość, przyprawy bez soli i cukru oraz glutaminiamu sodu i sztucznych barwników,<br/>bez maltrodeksyny, dyskwalifikacje:dostarczane produkty spożywcze będą posiadały właściwą gramaturę, skład, świeżość,<br/>przyprawy bez soli i cukru oraz glutaminiamu sodu i sztucznych barwników, bez maltrodeksyny, 2) produkty dostarczane<br/>będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu, zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia<br/>człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający<br/>produkt do obrotu),<br/>3) wykonawca zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty<br/>przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>4) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 41114,90 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN<br/>skala pkt: 0-60<br/>najniższa oferowana cena<br/>(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt<br/>badana cena<br/>2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający<br/>zastosuje następujące wyliczenie:<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 6 godzin – 0 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 5 godzin – 10 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 4 godziny – 20 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt<br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego<br/>(ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ)<br/>oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany<br/>towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu<br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut<br/>Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona<br/>jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z<br/>kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupelnienie braku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Jaja<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z<br/>obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane produkty będą świeże, ze skróconym łańcuchem dostaw, z<br/>datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu,dostarczane jaja będą całe, bez<br/>uszkodzeń, czyste, naświetlane, nie mogą posiadać obcych zapachów, a ich minimalny ciężar to 63-73 gramów, klasy A, 3)<br/>wykonawca zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty<br/>przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>4) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3750,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN<br/>skala pkt: 0-60<br/>najniższa oferowana cena<br/>(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt<br/>badana cena<br/>2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający<br/>zastosuje następujące wyliczenie:<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 6 godzin – 0 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 5 godzin – 10 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 4 godziny – 20 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt<br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego<br/>(ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ)<br/>oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany<br/>towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu<br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut<br/>Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona<br/>jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z<br/>kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupelnienie braku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Owoce, warzywa i podobne produkty<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z<br/>obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane produkty będą świeże, ze skróconym łańcuchem dostaw, z<br/>datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu,dostarczane warzywa i owoce będą całe,<br/>zdrowe, jędrne, o właściwym kolorze i smaku, nieuszkodzone, dobrze wykształcone, oczyszczone z ziemi, wolne od<br/>szkodników, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów, ze skróconymi liśćmi i korzeniami, niepożółkłe,<br/>niezwiędnięte, w przypadku rodzimych warzyw i owoców, kiszonek i strączkowych suchych typu: groch, fasola -<br/>bezpośrednio od producenta,, dyskwalifikacja: 5) dla warzyw i owoców: zniekształcenia mechaniczne, oznaki choroby,<br/>zaparzenie, zgnicie, zwiędniecie, zbyt przerośnięte, obce zapachy, pozostałości środków ochrony roślin, 3) wykonawca<br/>zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w<br/>taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>4) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 39788,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN<br/>skala pkt: 0-60<br/>najniższa oferowana cena<br/>(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt<br/>badana cena<br/>2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający<br/>zastosuje następujące wyliczenie:<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 6 godzin – 0 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 5 godzin – 10 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 4 godziny – 20 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt<br/>• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt<br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego<br/>(ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ)<br/>oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany<br/>towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu<br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut<br/>Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/>3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona<br/>jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z<br/>kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub uzupelnienie braku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mięso i produkty mięsno-wędliniarskie<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z<br/>obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane produkty będą świeże, ze skróconym łańcuchem dostaw, z<br/>datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu, dostarczane mięso i jego przetwory<br/>będą świeże, ze skróconym łańcuchem dostaw, bez nastrzyków, o barwie czerwonej o różnym jej natężeniu w zależności od<br/>gatunku mięsa, o właściwym smaku i zapachu, kruchości, soczystości, właściwie przygotowane do obróbki: bez kawałków<br/>tłuszczu, podzielone na porcje lub pomielone z zamówionego mięsa, natomiast wędliny zgodnie z opisanymi w tabeli<br/>cechami, właściwą zawartościa mięsa, jednakowo pokrojone , dyskwalifikacje: 1) dla mięsa: obce posmaki, zapachy,<br/>oślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa, fragmenty kości w mięsie zamówionym b/k, obecność szkodników oraz ich<br/>pozostałości, mięso niepoporcjowane lub nie zmielone,<br/>2) dla wędlin odpowiednio: obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, obecność szkodników oraz<br/>ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia, , mechaniczne, objawy obniżenia jędrności i elastyczności,<br/>nie przyleganie osłonki do wędlin, wędliny niepoporcjowane itp.,<br/>3) wykonawca zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty<br/>przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>4) asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 36830,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN skala pkt: 0-60<br/>najniższa oferowana cena<br/>(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt badana cena<br/>2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 6 godzin – 0 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 5 godzin – 10 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 4 godziny – 20 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt<br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu<br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/>3.	Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczonajako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie zkryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pełnowartosciowy lub uzupełnienie braku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Ryby przetworzone i mrożone<br/>1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami, dostarczane ryby i przetwory rybne będą bez glazury lub z niewielką ich ilością do 5%, szczelnie zabezpieczone odpowiednim opakowaniem, które zapobiega wysychaniu ryb, , dyskwalifikacje: 6) dla ryb i przetworów rybnych: obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa, mętne lub wysuszone oczy, skrzela wyblakłe lub z białym nalotem, mazista tkanka, 2) produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu, zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),<br/>3)	wykonawca zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produktyprzewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>4)	asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 13600,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN skala pkt: 0-60<br/>najniższa oferowana cena<br/>(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt badana cena<br/>2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 6 godzin – 0 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 5 godzin – 10 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 4 godziny – 20 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt<br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu<br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/>3.	Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczonajako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie zkryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pelnowartościowy lub uzupelnienie braku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Owoce i warzywa mrożone1) dostarczane produkty będą pierwszego gatunku i jak najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami, ) dostarczane mrożonki będą w opakowaniach 2,5 kg, niezbite w jedną bryłę, bez kruszącego się lodu wewnątrz opakowania, dyskwalifikacja: 7) dla mrożonek: produkty przypominające bryłę lodu, tj. zbite w kulę (wyjątek stanowi posiekany szpinak i buraki), produkty szare, sine, mrożonki bez opakowania tzw. „na wagę”, których opakowanie nosi ślady naruszenia np. rozerwana torebka, wgniecenia na pudełku, 2) produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu, zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu),<br/>3)	wykonawca zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produktyprzewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,<br/>4)	asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6084,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331170-9 - Warzywa mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN skala pkt: 0-60<br/>najniższa oferowana cena<br/>(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------- x 60 pkt badana cena<br/>2.2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 6 godzin – 0 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 5 godzin – 10 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 4 godziny – 20 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt<br/>•	za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt<br/>Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SWZ) oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. Wykonawca winien zaoferować czas wymiany towaru w pełnych godzinach, w przypadku zaoferowania czasu<br/>z podaniem minut punktacja zostanie przyznana odpowiednio za wyższą ilość godzin, np. przy zaoferowaniu 2 godzin i 10 minut Zamawiający przyzna 30 pkt.<br/>3.	Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczonajako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie zkryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas wymiany towaru na pelnowartościowy lub uzupelnienie braku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Wymagane jest złożenie oferty oraz oświadczenia o których mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składają odrębnie:<br/>4.1. Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. W<br/>takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu;<br/>4.2. podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca, celem<br/>potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie<br/>potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.<br/>5. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:<br/>5.1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania lub wskazanie miejsca<br/>umożliwiającego dostęp do tych dokumentów,<br/>5.2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,<br/>gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt. 5.1,<br/>5.3. zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale X, pkt. 3 SWZ w przypadku polegania na zasobach<br/>podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,<br/>5.4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/> postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/> wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy<br/>z określeniem adresu siedziby,<br/> ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 5 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego<br/>oświadczenia na Formularzu ofertowo - cenowym); lub jako dodatkowy załącznik do oferty.<br/>6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,<br/>składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawców, w stosunku do których zachodzi<br/>którakolwiek z okoliczności wskazanych:<br/>1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5 i 7 ustawy Pzp tj.:</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Wymagane jest złożenie oferty oraz oświadczenia o których mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składają odrębnie:<br/>4.1. Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. W<br/>takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu;<br/>4.2. podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca, celem<br/>potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie<br/>potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.<br/>5. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:<br/>5.1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania lub wskazanie miejsca<br/>umożliwiającego dostęp do tych dokumentów,<br/>5.2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,<br/>gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt. 5.1,<br/>5.3. zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale X, pkt. 3 SWZ w przypadku polegania na zasobach<br/>podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,<br/>5.4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/> postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/> wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy<br/>z określeniem adresu siedziby,<br/> ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 5 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego<br/>oświadczenia na Formularzu ofertowo - cenowym); lub jako dodatkowy załącznik do oferty.<br/>6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,<br/>składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty wyłącznie na niżej wymienionych<br/>warunkach:<br/>1) w stosunku do wartości Umowy w razie zmiany urzędowej stawki podatku VAT – w celu<br/>dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki –bez zmiany wartości netto wynagrodzenia<br/>wynikającego z Umowy, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Nowa<br/>stawka VAT obowiązuje od dnia jej wprowadzenia zgodnie z powszechnie obowiązującymi<br/>przepisami prawa. Zmiana Umowy w tym zakresie może być wprowadzona na pisemny wniosek<br/>każdej ze Stron;<br/>2) w zakresie zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia<br/>nadzwyczajnych okoliczności niezależnych od Stron, stanowiących obiektywną przeszkodę w<br/>wykonaniu przedmiotu umowy w terminie wskazanym w Umowie – wyłącznie o okres trwania przeszkody;<br/>3) zmiany numeru katalogowego producenta produktu;<br/>4) w razie przejściowego udokumentowanego braku możliwości dostawy produktu o nazwie<br/>handlowej wskazanej w ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza dostawę produktu<br/>równoważnego odpowiadającego wymogom określonym przez Zamawiającego w opisie<br/>przedmiotu zamówienia. Każdorazowa dostawa równoważnego produktu we wskazanych<br/>okolicznościach wymaga uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego i nie wymaga zawarcia<br/>aneksu do umowy. Produkt równoważny zostanie Zamawiającemu dostarczony po cenie<br/>jednostkowej nie wyższej aniżeli cena produktu zawartego w ofercie Wykonawcy;<br/>5) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych<br/>produktów na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku<br/>stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub<br/>dotyczącego konkretnej ilości produktów obniżenia ceny zmiana taka nie będzie wymagać<br/>sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez<br/>Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze lub załączonym dokumencie Wykonawcy, poprzez<br/>zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze<br/>strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury;<br/>6) tymczasowego dostarczania produktów w opakowaniach o innej ilości sztuk niż określona w<br/>ofercie Wykonawcy w przypadku braku dostępności na rynku produktów w opakowaniach o<br/>zaoferowanej wielkości, a cena jednostkowych sztuk produktów będzie nie wyższa niż określona<br/>w umowie, a ilość zgodna z zamówieniem;<br/>7) zmiany producenta produktów, w przypadku, gdy producent wskazany w ofercie przez<br/>Wykonawcę wycofał się z produkcji pod warunkiem, że produkty innego producenta w pełni<br/>spełniają wymogi wynikające ze Specyfikacji Warunków Zamówienia, a ich cena będzie nie<br/>wyższa niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać<br/>Zamawiającemu dowody potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji oraz dostarczyć<br/>Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do<br/>kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane w zamian produkty odpowiadają określonym<br/>normom lub specyfikacjom technicznym oraz wymaganiom określonym w Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia;<br/>8) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu<br/>stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania jednak na okres nie dłuższy niż 6<br/>miesięcy;<br/>9) zmiany limitów ilościowych poszczególnych pozycji produktów w danej części w stosunku do<br/>ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości<br/>pierwotnej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-07 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 8 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com