JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231126/0051430901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego podstawowego (Typ P) oraz specjalistycznego (Typ S) pacjenta dla SPZOZ w Lubartowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnejw Lubartowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431219957</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Cicha 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubartów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">720896116</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kontakt@prawnikinzynier24online.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://spzoz-lubartow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego podstawowego (Typ P) oraz specjalistycznego (Typ S) pacjenta dla SPZOZ w Lubartowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c0908de8-8c82-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00514309</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://spzozlubartow.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>3. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę wczytania do Platformy. <br/>4. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.<br/>5. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>6. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>7. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>8. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;pytanie wysłane&#34;. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>10. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.<br/>11. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa SPZOZ Lubartów tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/TP/25/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Usługa w zakresie transportu sanitarnego pacjentów wykonywana przy pomocy zespołu transportu sanitarnego typu „P”.<br/>1.1.	Wymagania dotyczące pojazdu:<br/>a)	Pojazd do prawidłowego świadczenia usług zgodnie z umową zapewni Wykonawca;<br/>b)	Środek transportu sanitarnego powinien spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane Polskiej Normie PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej i normy PN-EN 1865 lub równoważnej dla środka transportu drogowego typu C (ruchoma jednostka intensywnej opieki ambulans ratunkowy - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony do transportu, zaawansowanego leczenia i monitorowania pacjentów); spełniającym wymagania dotyczące wyposażenia medycznego środka transportu zgodnie z aktualnie obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane oraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia;<br/>c)	pojazd powinien spełniać wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym z przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia;<br/>d)	będącym pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ust. 1 pkt 2<br/>e)	Pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów i aktualne badania techniczne;<br/>f)	Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>g)	Usługi transportu sanitarnego muszą być wykonywane specjalistycznymi środkami transportu, spełniającymi cechy techniczne i jakościowe określone <br/>w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022).<br/>h)	Spełniają warunki sanitarno-epidemiologiczne dla środka transportu sanitarnego<br/>1.2.	Wymagania odnośnie personelu medycznego i kierowców:<br/>a)	Zespół podstawowy „P” zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z 08.09.2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2019 r., poz. 993,1590) powinien być złożony z co najmniej dwóch osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny; <br/>b)	W skład zespołu winien wchodzić kierowca, w przypadku gdy żaden z członków zespołu ratownictwa medycznego nie posiada prawa jazdy kategorii B oraz nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z 05.01.2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U 2019, poz. 341, 1622)<br/>c)	Wymagana dyspozycyjność: 7 dni w tygodniu, 24 h/dobę. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobę, której zgłaszane będą zlecenia 7 dni w tygodni, 24h/dobę.<br/>2.	Usługa liczona będzie od miejsca zgłoszenia się Zespołu P, w celu przejęcia pacjenta, na terenie szpitala lub w innym punkcie wyznaczonym przez Zamawiającego do miejsca zakończenia realizacji usługi tj. przekazania pacjenta<br/>3.	W przypadku wezwania z priorytetem PILNY, przybycie Zespołu P do miejsca wezwania powinno nastąpić niezwłocznie od momentu wezwania, w czasie nie dłuższym niż 60 minut. W przypadku wezwania w trybie zwykłym – 90 minut.<br/>4.	Usługa transportu polegać będzie na odebraniu pacjenta z oddziału lub innego miejsce w lokalizacji Zamawiającego doprowadzeniu do pojazdu, dowiezieniu pod wskazany adres na zleceniu przewozu, doprowadzeniu pacjenta: na badanie, konsultację, (w sytuacji przeniesienia do innego szpitala – doprowadzeniu pacjenta na Izbę Przyjęć).<br/>5.	Świadczenie każdorazowej usługi transportu sanitarnego będzie realizowane na podstawie wypełnionego pisemnego zlecenia lekarskiego, zgodnie z warunkami określonymi w umowie.<br/>6.	Przyjęcie zlecenia na usługę transportową może nastąpić na podstawie wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego przez upoważniony personel Zamawiającego, pod numer telefonu wskazany przez Wykonawcę. Potwierdzenie zlecenia winno zostać potwierdzone na piśmie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> IV kwartał 2024r. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Badania i oceny ofert oraz badania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 2.	Oferty oceniane będą w 2 etapach. 3.	W I etapie zostanie dokonana ocena ofert, czyli dokonana zostanie ocena ofert pod kątem spełnienia wymogów przedmiotowych, w tym badanie ofert od strony formalnej, pod względem kompletności, zgodności ze SWZ, pod kątem zaistnienia przesłanek odrzucenia oferty oraz dokonana zostanie merytoryczna ocena ofert pod względem kryterium oceny ofert, w tym ustalenie rankingu ofert i ustalenie oferty najwyżej ocenianej (ocenionej jako najkorzystniejsza), a także dokonana zostanie ocena spełnienia właściwości podmiotowych Wykonawców, czyli zbadane zostanie czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie składanego przez Wykonawcę do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. XVIII ust. 1 SWZ. 4.	Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana według kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 5.	Zamawiający ustali ranking ofert i ustali ofertę najwyżej ocenianą (ocenioną jako najkorzystniejsza) na podstawie kryteriów oceny ofert. 6.	Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) zostanie uznana za ofertę najwyżej ocenioną (ocenioną jako najkorzystniejsza). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 7.	W II etapie dokonana zostanie ostateczna ocena spełnienia właściwości podmiotowych Wykonawców, czyli zbadane zostanie czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona), nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdz. XVIII ust. 3 i ust. 7 SWZ, po wcześniejszym złożeniu ich przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie. 8.	Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub oferta z najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) złożona przez Wykonawcę, który nie podlegał wykluczeniu oraz spełnił warunki udziału w postępowaniu, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. 10. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 Ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 11. Zamawiający poprawia w ofercie: 1)	oczywiste omyłki pisarskie; 2)	oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 3)	inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 12.	W przypadku, o którym mowa w rozdz. XXI ust. 11 pkt 3, Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. 13.	Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zajdą przesłanki, o których mowa w art. 226 Ustawy Pzp. 14.	Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, niepodlegającemu wykluczeniu oraz spełniającemu warunki udziału w postępowaniu, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza. 15.	Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownej oceny ofert i wybrać ofertę najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczno-jakościowe (odległość bazy magazynowo-transportowej od granic miasta)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczno-jakościowe (Czas przyjazdu do miejsca wskazanego)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa w zakresie transportu sanitarnego pacjentów wykonywana przy pomocy zespołu transportu specjalistycznego typu „S”.<br/>1.1. Wymagania dotyczące pojazdu:<br/>1)	Zespół transportu sanitarnego typu „S” musi spełniać poniższe wymagania:<br/>a)	zespół musi dysponować ambulansem - specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161ba ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przeznaczonym do przewozu pacjentów:<br/>•	posiadającym cechy techniczne i jakościowe określone w obowiązującej<br/>•	Polskiej Normie PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej i normy PN-EN 1865 lub równoważnej dla środka transportu drogowego typu C (ruchoma jednostka intensywnej opieki ambulans ratunkowy - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony do transportu, zaawansowanego leczenia i monitorowania pacjentów); spełniającym wymagania dotyczące wyposażenia medycznego środka transportu zgodnie z aktualnie obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane oraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia;<br/>•	spełniającym wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym z przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia;<br/>•	będącym pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ust. 1 pkt 2<br/>•	Pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów i aktualne badania techniczne;<br/>•	Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>•	Usługi transportu sanitarnego muszą być wykonywane specjalistycznymi środkami transportu, spełniającymi cechy techniczne i jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022).<br/>1.2.	Wymagania odnośnie personelu medycznego i kierowców:<br/>1)	skład osobowy zespołu musi spełniać wymagania wynikające z przepisów ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt 1 oraz art. 36 ust. 3 tej ustawy, tj. w skład których wchodzą co najmniej trzy osoby, z których:<br/>a)	co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje wymagane dla lekarza systemu, zgodnie z art. 3 pkt 3 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym;<br/>b)	co najmniej dwie osoby posiadają kwalifikacje wymagane dla ratownika medycznego, zgodnie z art. 10 i art. 58 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, lub pielęgniarki systemu, zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym;<br/>c)	co najmniej jedna osoba z wyżej wymienionych musi także posiadać uprawnienia do prowadzenia pojazdu uprzywilejowanego określone w art. 106 ust. 1 ustawy o kierujących pojazdami. Jeżeli żadna z tych osób nie posiada takich uprawnień, w skład zespołu dodatkowo musi wchodzić osoba posiadająca te uprawnienia (jako kierowca).<br/>1.3	Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie potrzebę skorzystania z usługi. Miejsce podstawienia jednostki transportu sanitarnego będzie wskazane przez koordynatora, wyznaczonego przez Zamawiającego, który będzie określał czas i miejsce wykonania zlecenia.<br/>1.4 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania całodobową bezpłatną dla Zamawiającego linią telefoniczną do przyjmowania zleceń (dyspozytor).<br/>1.5 Kierowca winien posiadać wszystkie wymagane aktualnymi przepisami uprawnienia określone w art. 106 ust. 1 ustawy o kierujących pojazdami oraz zaświadczenie <br/>o odbyciu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający nie wymaga, aby kierowca był ratownikiem medycznym, winien natomiast posiadać przeszkolenie w zakresie ratownictwa przedmedycznego udokumentowane Certyfikatem ukończenia kursu pomocy przedmedycznej.<br/>1.6	Wykonawca świadczący usługę ma obowiązek:<br/>1)	zapewnienia środka łączności bezprzewodowej pomiędzy Zamawiającym, <br/>a Wykonawcą podczas wykonywania usługi (np. telefon komórkowy, krótkofalówka),<br/>2)	zapewnienia odpowiedniej do pory roku temperatury w pojeździe.<br/>1.7	Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zabezpieczenia usług transportu sanitarnego całodobowo, 7 dni w tygodniu, nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy.<br/>1.8	Od momentu przejęcia pacjenta do chwili zakończenia zleconej usługi (dowiezienia pacjenta do miejsca docelowego) Wykonawca odpowiada za jego bezpieczeństwo.<br/>1.9	Jako podstawę do ustalenia trasy przejazdu przyjmuje się najkrótszą możliwą trasę przejazdu (odległość będzie mierzona jako odległość drogowa podana w kilometrach od miejsca wskazanego przez Zamawiającego do danego miejsc wskazanego w zleceniu, zgodnie ze stroną internetową: https://www.google.pl/maps mając na uwadze warunek wyboru najkrótszej trasy). W sytuacjach nadzwyczajnych (rozumianych w szczególności jako roboty drogowe, zdarzenia drogowe) Wykonawca poinformuj o powyższym Zamawiającego oraz opisze zdarzenie w zleceniu wykonywanych usług w załączniku do umowy w kolumnie „uwagi”<br/>1.10	Wykonawca zobowiązany będzie przybyć do siedziby Zamawiającego lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Lubartów nie później niż w czasie max. 60 minut (w trybie pilnym) lub 90 minut (w trybie zwykłym) od zgłoszenia zlecenia lub w godzinach ustalonych z koordynatorem zleceń Zamawiającego w przypadku transportów planowych. Czas przyjazdu należy podać w formularzu ofertowym - stanowi kryterium oceny ofert.<br/>1.11	Usługi transportu będą wykonywane ambulansami posiadającymi ważne ubezpieczenie OC i NNW w terminie składania ofert oraz przez cały okres obowiązywania umowy. Każdy ambulans musi być sprawny technicznie, spełniać wymogi sanitarne, być wyposażony w środki łączności bezprzewodowej.<br/>1.12	Termin zapłaty za świadczenia objęte przedmiotem zamówienia wynosi 60 dni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> IV kwartał 2024r. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Badania i oceny ofert oraz badania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 2.	Oferty oceniane będą w 2 etapach. 3.	W I etapie zostanie dokonana ocena ofert, czyli dokonana zostanie ocena ofert pod kątem spełnienia wymogów przedmiotowych, w tym badanie ofert od strony formalnej, pod względem kompletności, zgodności ze SWZ, pod kątem zaistnienia przesłanek odrzucenia oferty oraz dokonana zostanie merytoryczna ocena ofert pod względem kryterium oceny ofert, w tym ustalenie rankingu ofert i ustalenie oferty najwyżej ocenianej (ocenionej jako najkorzystniejsza), a także dokonana zostanie ocena spełnienia właściwości podmiotowych Wykonawców, czyli zbadane zostanie czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie składanego przez Wykonawcę do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. XVIII ust. 1 SWZ. 4.	Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana według kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 5.	Zamawiający ustali ranking ofert i ustali ofertę najwyżej ocenianą (ocenioną jako najkorzystniejsza) na podstawie kryteriów oceny ofert. 6.	Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) zostanie uznana za ofertę najwyżej ocenioną (ocenioną jako najkorzystniejsza). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 7.	W II etapie dokonana zostanie ostateczna ocena spełnienia właściwości podmiotowych Wykonawców, czyli zbadane zostanie czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona), nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdz. XVIII ust. 3 i ust. 7 SWZ, po wcześniejszym złożeniu ich przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie. 8.	Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub oferta z najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) złożona przez Wykonawcę, który nie podlegał wykluczeniu oraz spełnił warunki udziału w postępowaniu, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. 10. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 Ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 11. Zamawiający poprawia w ofercie: 1)	oczywiste omyłki pisarskie; 2)	oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 3)	inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 12.	W przypadku, o którym mowa w rozdz. XXI ust. 11 pkt 3, Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. 13.	Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zajdą przesłanki, o których mowa w art. 226 Ustawy Pzp. 14.	Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, niepodlegającemu wykluczeniu oraz spełniającemu warunki udziału w postępowaniu, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza. 15.	Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia (....)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczno-jakościowe (odległość bazy magazynowo-transportowej od granic miasta)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczno-jakościowe (Czas przyjazdu do miejsca wskazanego)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 1 Ustawy Pzp;<br/><br/>Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/><br/>1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp: <br/>Część nr 1 i nr 2:<br/>a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 633 z późń. zm.)<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp:<br/><br/>Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/><br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty wskazane w § 9 ust. 1 pkt 2), 3) i 10) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, tzn.:<br/><br/>Część nr 1 i nr 2:<br/>a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na usłudze podobnej do przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnej części, na jaką składana jest oferta oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana.<br/>Za usługę podobną Zamawiający uzna usługę polegającą na: wykonywaniu transportu sanitarnego pacjentów ambulansem (specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego), przy pomocy specjalistycznego zespołu spełniającego wymogi w zakresie załogi wynikające z przepisów ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy, o wartości brutto usługi w okresie 12 m-cy co najmniej 175 000,00 zł;<br/><br/> W przypadku wykonania usług, których wartość wyrażona jest w innej walucie niż PLN, walutę tę należy przeliczyć na PLN według kursu NBP na dzień przekazania do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenia o zamówieniu. Kurs walut należy ustalać według tabeli kursów średnich walut obcych opublikowanego na stronie www.nbp.pl. Należy podać ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wg Załącznika Nr 4 do SWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów. <br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych lub wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;<br/><br/>Część nr 1 i nr 2:<br/>b) Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>minimum 2 ambulansami (tj. specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161ba ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przeznaczonymi do przewozu pacjentów), z których każdy:<br/>− posiada cechy techniczne i jakościowe określone w normie PN EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej i normy PN-EN 1865 lub równoważnej dla ambulansu typu: C<br/>oraz<br/>− spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym z przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz<br/>− jest pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ustawy Prawo o ruchu drogowym.<br/>Wykonawca powinien wpisać informacje – wg Załącznika nr 5 do SWZ.<br/><br/>Część nr i nr 2:<br/>c) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami uprawnionymi, zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/> - minimum dwoma zespołami, które muszą spełniać wymogi w zakresie załogi wynikające z przepisów Ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego i/lub dla podstawowego zespołu ratownictwa medycznego. <br/>Wykonawca powinien wpisać informacje – wg Załącznika nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy Pzp,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>c)	art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a Ustawy Pzp,<br/>d)	art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Ustawy Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,<br/>e)	art. 109 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>2)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>3)	Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania <br/>z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; <br/>4)	Zaświadczenie albo innego rodzaju dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, <br/>w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; <br/>5)	Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>6)	Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się <br/>o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">) Dokument potwierdzający - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 633 z późń. zm.) - określonych w warunkach udziału w postępowanie odpowiednio do każdego zadania zgodnie z rozdziałem XVII. pkt. 1.3 a) SWZ,<br/>2) Wykaz usług:<br/> Część nr 1 i nr 2:<br/>a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na usłudze podobnej do przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnej części, na jaką składana jest oferta oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana.<br/>Za usługę podobną Zamawiający uzna usługę polegającą na: wykonywaniu transportu sanitarnego pacjentów ambulansem (specjalistycznym środkiem transportu sanitarnego), przy pomocy specjalistycznego zespołu spełniającego wymogi w zakresie załogi wynikające z przepisów ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy, o wartości brutto usługi w okresie 12 m-cy co najmniej 175 000,00 zł – wg Załącznika nr 4 do SWZ - określonych w warunkach udziału w postępowanie odpowiednio do każdego zadania zgodnie z rozdziałem XVII. pkt. 1.4 a) SWZ,<br/>3) Wykaz urządzeń, wyposażenia:<br/>Część nr 1 i nr 2:<br/>b) Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>minimum 2 ambulansami (tj. specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego w rozumieniu art. 161ba ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przeznaczonymi do przewozu pacjentów), z których każdy:<br/>− posiada cechy techniczne i jakościowe określone w normie PN EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej i normy PN-EN 1865 lub równoważnej dla ambulansu typu: C<br/>oraz<br/>− spełnia wymagania wynikające z przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym z przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz<br/>− jest pojazdem uprzywilejowanym w rozumieniu art. 53 ustawy Prawo o ruchu drogowym.<br/>Wykonawca powinien wpisać informacje – wg Załącznika nr 5 do SWZ - określonych w warunkach udziału w postępowanie odpowiednio do każdego zadania zgodnie z rozdziałem XVII. pkt. 1.4 b) SWZ,<br/>4) Wykaz osób:<br/>Część nr i nr 2:<br/>c) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami uprawnionymi, zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/> - minimum dwoma zespołami, które muszą spełniać wymogi w zakresie załogi wynikające z przepisów Ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, dla specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego i/lub dla podstawowego zespołu ratownictwa medycznego. <br/>Wykonawca powinien wpisać informacje – wg Załącznika nr 6 do SWZ - określonych w warunkach udziału w postępowanie odpowiednio do każdego zadania zgodnie z rozdziałem XVII. pkt. 1.4 c) SWZ,</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58–60 ustawy Pzp). <br/>W takim przypadku:<br/>-	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga - Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>-	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału <br/>w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp. <br/>-	Wszelka korespondencja z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>-	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ - wzór umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-04 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-04 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com