JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231130/0052524101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Błędowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Błędów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670223528</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sadurkowska 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Błędów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-620</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 486680656</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">osrodowiska@bledow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bledow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Błędowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-91cb2312-8f87-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00525241</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00004673/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Zakup artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Błędów oraz do Przedszkola Samorządowego w Błędowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bledow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://bledow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wysyłanie i odbieranie korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej zamawiającego<br/>Marketplanet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą<br/>przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi<br/>2) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>3) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona<br/>dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 78 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do<br/>informacji publicznej.<br/>4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>5) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ.<br/>6) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w ppkt 2) powyżej. Jeżeli<br/>administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel<br/>określony w ppkt 2) powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu<br/>oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji,o których mowa w art. 13 ust. 2RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu,<br/>do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał<br/>zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;-obowiązek informacyjny wynikający z art.<br/>14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje<br/>zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na<br/>żądanie zamawiającego. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie<br/>uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa<br/>oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Zamawiający<br/>informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 1 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków<br/>skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX<br/>ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do<br/>wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających<br/>pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych<br/>oraz przetwarzania danych genetycznych,danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub<br/>zamówienia. - W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o<br/>którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO(związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy<br/>przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach,<br/>o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających<br/>przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIGK-II-271/20/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 320000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia części pierwszej jest zakup i dostawa: Mięso i produkty mięsne <br/><br/>zgodnie z opisem w SWZ I ZAŁ NR 9 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 57716 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0"></p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający w postępowaniu przewiduje możliwość skorzystania z prawa wznowienia.<br/>a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu dostaw artykułów spożywczych<br/>zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art.214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 100%wartości zamówienia podstawowego przez okres 12 miesięcy.<br/>b) Warunki na jakich zostanie udzielone wznowienie zamówienia będą odpowiadały warunkom niniejszego postępowania<br/>określone w projektowanych postanowieniach umowy i jego załącznikach oraz w SWZ polegające na powtórzeniu<br/>podobnych dostaw i zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia<br/>podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.<br/>c) Wznowienie, nie wymaga zmiany umowy i dotyczy umów zawartych na czas określony, które zgodnie z warunkami w nich<br/>zawartymi na podstawie decyzji zamawiającego podlegają przedłużaniu na kolejny okres.<br/>d) Wznowione zamówienie realizowane będzie na tych samych warunkach co usługa podstawowa<br/>e) Decyzja o wznowieniu jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego i z powodu jego nie zrealizowania nie<br/>przysługują Wykonawcy żadne roszczenia<br/>f) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu ze<br/>wznowienia<br/>g) Wznowienie zamówienia nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia części drugiej jest zakup i dostawa:Produkty mleczarskie, nabiał, jaja, ryba wędzona, różne produkty spożywcze, oleje, produkt przemiału ziarna<br/><br/>zgodnie z opisem w SWZ I ZAŁ NR 9 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 131290 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <p class="mb-0">15234000-7 - Ryby wędzone</p> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający w postępowaniu przewiduje możliwość skorzystania z prawa wznowienia.<br/>a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu dostaw artykułów spożywczych<br/>zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art.214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 100%wartości zamówienia podstawowego przez okres 12 miesięcy.<br/>b) Warunki na jakich zostanie udzielone wznowienie zamówienia będą odpowiadały warunkom niniejszego postępowania<br/>określone w projektowanych postanowieniach umowy i jego załącznikach oraz w SWZ polegające na powtórzeniu<br/>podobnych dostaw i zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia<br/>podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.<br/>c) Wznowienie, nie wymaga zmiany umowy i dotyczy umów zawartych na czas określony, które zgodnie z warunkami w nich<br/>zawartymi na podstawie decyzji zamawiającego podlegają przedłużaniu na kolejny okres.<br/>d) Wznowione zamówienie realizowane będzie na tych samych warunkach co usługa podstawowa<br/>e) Decyzja o wznowieniu jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego i z powodu jego nie zrealizowania nie<br/>przysługują Wykonawcy żadne roszczenia<br/>f) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu ze<br/>wznowienia<br/>g) Wznowienie zamówienia nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia części trzeciej jest zakup i dostawa:<br/>Produkty rolnictwa i ogrodnictwa i podobne<br/><br/><br/>zgodnie z opisem w SWZ I ZAŁ NR 9 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 71030 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający w postępowaniu przewiduje możliwość skorzystania z prawa wznowienia.<br/>a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu dostaw artykułów spożywczych<br/>zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art.214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 100%wartości zamówienia podstawowego przez okres 12 miesięcy.<br/>b) Warunki na jakich zostanie udzielone wznowienie zamówienia będą odpowiadały warunkom niniejszego postępowania<br/>określone w projektowanych postanowieniach umowy i jego załącznikach oraz w SWZ polegające na powtórzeniu<br/>podobnych dostaw i zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia<br/>podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.<br/>c) Wznowienie, nie wymaga zmiany umowy i dotyczy umów zawartych na czas określony, które zgodnie z warunkami w nich<br/>zawartymi na podstawie decyzji zamawiającego podlegają przedłużaniu na kolejny okres.<br/>d) Wznowione zamówienie realizowane będzie na tych samych warunkach co usługa podstawowa<br/>e) Decyzja o wznowieniu jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego i z powodu jego nie zrealizowania nie<br/>przysługują Wykonawcy żadne roszczenia<br/>f) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu ze<br/>wznowienia<br/>g) Wznowienie zamówienia nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia części czwartej jest zakup i dostawa:<br/>Produkty mrożone<br/><br/>zgodnie z opisem w SWZ I ZAŁ NR 9 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 30992 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15229000-9 - Mrożone produkty rybne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający w postępowaniu przewiduje możliwość skorzystania z prawa wznowienia.<br/>a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu dostaw artykułów spożywczych<br/>zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art.214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 100%wartości zamówienia podstawowego przez okres 12 miesięcy.<br/>b) Warunki na jakich zostanie udzielone wznowienie zamówienia będą odpowiadały warunkom niniejszego postępowania<br/>określone w projektowanych postanowieniach umowy i jego załącznikach oraz w SWZ polegające na powtórzeniu<br/>podobnych dostaw i zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia<br/>podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.<br/>c) Wznowienie, nie wymaga zmiany umowy i dotyczy umów zawartych na czas określony, które zgodnie z warunkami w nich<br/>zawartymi na podstawie decyzji zamawiającego podlegają przedłużaniu na kolejny okres.<br/>d) Wznowione zamówienie realizowane będzie na tych samych warunkach co usługa podstawowa<br/>e) Decyzja o wznowieniu jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego i z powodu jego nie zrealizowania nie<br/>przysługują Wykonawcy żadne roszczenia<br/>f) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu ze<br/>wznowienia<br/>g) Wznowienie zamówienia nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia części piątej jest zakup i dostawa:<br/>Wyroby garmażeryjne <br/><br/>zgodnie z opisem w SWZ I ZAŁ NR 9 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 7300 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15894300-4 - Dania gotowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0"></p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający w postępowaniu przewiduje możliwość skorzystania z prawa wznowienia.<br/>a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu dostaw artykułów spożywczych<br/>zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art.214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 100%wartości zamówienia podstawowego przez okres 12 miesięcy.<br/>b) Warunki na jakich zostanie udzielone wznowienie zamówienia będą odpowiadały warunkom niniejszego postępowania<br/>określone w projektowanych postanowieniach umowy i jego załącznikach oraz w SWZ polegające na powtórzeniu<br/>podobnych dostaw i zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia<br/>podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.<br/>c) Wznowienie, nie wymaga zmiany umowy i dotyczy umów zawartych na czas określony, które zgodnie z warunkami w nich<br/>zawartymi na podstawie decyzji zamawiającego podlegają przedłużaniu na kolejny okres.<br/>d) Wznowione zamówienie realizowane będzie na tych samych warunkach co usługa podstawowa<br/>e) Decyzja o wznowieniu jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego i z powodu jego nie zrealizowania nie<br/>przysługują Wykonawcy żadne roszczenia<br/>f) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu ze<br/>wznowienia<br/>g) Wznowienie zamówienia nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:<br/>Pieczywo <br/><br/>zgodnie z opisem w SWZ I ZAŁ NR 9 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 21672 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15811000-6 - Pieczywo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0"></p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający w postępowaniu przewiduje możliwość skorzystania z prawa wznowienia.<br/>a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu dostaw artykułów spożywczych<br/>zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art.214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 100%wartości zamówienia podstawowego przez okres 12 miesięcy.<br/>b) Warunki na jakich zostanie udzielone wznowienie zamówienia będą odpowiadały warunkom niniejszego postępowania<br/>określone w projektowanych postanowieniach umowy i jego załącznikach oraz w SWZ polegające na powtórzeniu<br/>podobnych dostaw i zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia<br/>podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.<br/>c) Wznowienie, nie wymaga zmiany umowy i dotyczy umów zawartych na czas określony, które zgodnie z warunkami w nich<br/>zawartymi na podstawie decyzji zamawiającego podlegają przedłużaniu na kolejny okres.<br/>d) Wznowione zamówienie realizowane będzie na tych samych warunkach co usługa podstawowa<br/>e) Decyzja o wznowieniu jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego i z powodu jego nie zrealizowania nie<br/>przysługują Wykonawcy żadne roszczenia<br/>f) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu ze<br/>wznowienia<br/>g) Wznowienie zamówienia nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Część nr: 1<br/>Nazwa warunku:<br/>Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Opis warunku:<br/>a) Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jednym samochodem przeznaczonym do transportu produktów spożywczych, wraz z potwierdzeniem, że pojazd został zatwierdzony przez Powiatowy Inspektorat Sanitarny. W przypadku przewozu mięsa lub innych artykułów pochodzenia zwierzęcego, konieczna jest rejestracja w Głównym Inspektoracie Weterynaryjnym. Samochód wyposażony w chłodnię powinien posiadać system rejestrowania aktualnej temperatury. W przypadku skierowania do realizacji zamówienia większej liczby pojazd każdy pojazd winien posiadać w/w dokumenty.<br/>b)	wykonawca wykaże że dysponuje minimum jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia która posiada aktualną książeczką do celów sanitarno-epidemiologicznych. Jeśli wykonawca dysponuje więcej niż jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia wszystkie te osoby winny posiadać aktualną książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych. Osoby przewożące żywność powinny posiadać świadectwo zgodności środka transportu z umową ATP. Dotyczy to zarówno przewozów krajowych, jak i międzynarodowych. Tego typu produkty powinny również zostać zarejestrowane przez powiatowego lekarza weterynarii.<br/><br/>Część nr: 2<br/>Nazwa warunku:<br/>Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Opis warunku:<br/>a) Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jednym samochodem przeznaczonym do transportu produktów spożywczych, wraz z potwierdzeniem, że pojazd został zatwierdzony przez Powiatowy Inspektorat Sanitarny. W przypadku przewozu mięsa lub innych artykułów pochodzenia zwierzęcego, konieczna jest rejestracja w Głównym Inspektoracie Weterynaryjnym. Samochód wyposażony w chłodnię powinien posiadać system rejestrowania aktualnej temperatury. W przypadku skierowania do realizacji zamówienia większej liczby pojazd każdy pojazd winien posiadać w/w dokumenty.<br/>b)	wykonawca wykaże że dysponuje minimum jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia która posiada aktualną książeczką do celów sanitarno-epidemiologicznych. Jeśli wykonawca dysponuje więcej niż jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia wszystkie te osoby winny posiadać aktualną książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych. Osoby przewożące żywność powinny posiadać świadectwo zgodności środka transportu z umową ATP. Dotyczy to zarówno przewozów krajowych, jak i międzynarodowych. Tego typu produkty powinny również zostać zarejestrowane przez powiatowego lekarza weterynarii.<br/>Część nr: 3<br/>Nazwa warunku:<br/>Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Opis warunku:<br/>a)	Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jednym samochodem przeznaczonym do transportu produktów spożywczych, wraz z potwierdzeniem, że pojazd został zatwierdzony przez Powiatowy Inspektorat Sanitarny. Samochód wyposażony w chłodnię powinien posiadać system rejestrowania aktualnej temperatury. W przypadku skierowania do realizacji zamówienia większej liczby pojazd każdy pojazd winien posiadać w/w dokumenty.<br/>b)	wykonawca wykaże że dysponuje minimum jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia która posiada aktualną książeczką do celów sanitarno-epidemiologicznych. Jeśli wykonawca dysponuje więcej niż jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia wszystkie te osoby winny posiadać aktualną książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych. Osoby przewożące żywność powinny posiadać świadectwo zgodności środka transportu z umową ATP. Dotyczy to zarówno przewozów krajowych, jak i międzynarodowych. Tego typu produkty powinny również zostać zarejestrowane przez powiatowego lekarza weterynarii.<br/><br/>Część nr: 4<br/>Nazwa warunku:<br/>Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Opis warunku:<br/>a)	Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jednym samochodem przeznaczonym do transportu produktów spożywczych, wraz z potwierdzeniem, że pojazd został zatwierdzony przez Powiatowy Inspektorat Sanitarny.. Samochód wyposażony w chłodnię powinien posiadać system rejestrowania aktualnej temperatury. W przypadku skierowania do realizacji zamówienia większej liczby pojazd każdy pojazd winien posiadać w/w dokumenty.<br/>b)	wykonawca wykaże że dysponuje minimum jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia która posiada aktualną książeczką do celów sanitarno-epidemiologicznych. Jeśli wykonawca dysponuje więcej niż jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia wszystkie te osoby winny posiadać aktualną książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych. Osoby przewożące żywność powinny posiadać świadectwo zgodności środka transportu z umową ATP. Dotyczy to zarówno przewozów krajowych, jak i międzynarodowych. Tego typu produkty powinny również zostać zarejestrowane przez powiatowego lekarza weterynarii.<br/><br/>Część nr: 5<br/>Nazwa warunku:<br/>Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Opis warunku:<br/><br/>a)	Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jednym samochodem przeznaczonym do transportu produktów spożywczych, wraz z potwierdzeniem, że pojazd został zatwierdzony przez Powiatowy Inspektorat Sanitarny. W przypadku przewozu mięsa lub innych artykułów pochodzenia zwierzęcego, konieczna jest rejestracja w Głównym Inspektoracie Weterynaryjnym. Samochód wyposażony w chłodnię powinien posiadać system rejestrowania aktualnej temperatury. W przypadku skierowania do realizacji zamówienia większej liczby pojazd każdy pojazd winien posiadać w/w dokumenty.<br/>b)	wykonawca wykaże że dysponuje minimum jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia która posiada aktualną książeczką do celów sanitarno-epidemiologicznych. Jeśli wykonawca dysponuje więcej niż jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia wszystkie te osoby winny posiadać aktualną książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych. Osoby przewożące żywność powinny posiadać świadectwo zgodności środka transportu z umową ATP. Dotyczy to zarówno przewozów krajowych, jak i międzynarodowych. Tego typu produkty powinny również zostać zarejestrowane przez powiatowego lekarza weterynarii<br/><br/>Część nr: 6<br/>Nazwa warunku:<br/>Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Opis warunku:<br/>a)	Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jednym samochodem przeznaczonym do transportu produktów spożywczych, wraz z potwierdzeniem, że pojazd został zatwierdzony przez Powiatowy Inspektorat Sanitarny. Samochód wyposażony w chłodnię powinien posiadać system rejestrowania aktualnej temperatury. W przypadku skierowania do realizacji zamówienia większej liczby pojazd każdy pojazd winien posiadać w/w dokumenty.<br/>b)	wykonawca wykaże że dysponuje minimum jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia która posiada aktualną książeczką do celów sanitarno-epidemiologicznych. Jeśli wykonawca dysponuje więcej niż jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia wszystkie te osoby winny posiadać aktualną książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych. Osoby przewożące żywność powinny posiadać świadectwo zgodności środka transportu z umową ATP. Dotyczy to zarówno przewozów krajowych, jak i międzynarodowych. Tego typu produkty powinny również zostać zarejestrowane przez powiatowego lekarza weterynarii <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oferta przygotowana na<br/>formularzu systemowym ponadto integralna częścią oferty jest załącznik nr 1 do SWZ „Formularz ofertowy wraz załącznikiem do<br/>oferty- opis przedmiotu zamówienia”<br/>2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ,<br/>3. Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 2-5 i 7-10 ustawy Pzp,<br/>4. Do oferty wykonawca załącza również:<br/>a) pełnomocnictwo: gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych oraz w przypadku<br/>wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia<br/>pełnomocnika.Dokument pełnomocnictwa należy załączyć do oferty.<br/>b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia<br/>w przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 8, będzie polegał na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych innych podmiotów.<br/>c) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą<br/>zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa,<br/>d) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>1) potwierdzających brak podstaw wykluczenia:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg<br/>Załącznika nr 5 do SWZ;<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;(jeżeli wykonawca wskaże w formularzu ofertowym (zamawiający samodzielnie pobierze z<br/>ogólnodostępnych rejestrów ) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie<br/>ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza<br/>nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w<br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed ich złożeniem.podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o<br/>zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>e) art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835);<br/>f) art. 109 ust. 1 pkt 4 - ustawy Pzp - wg załącznika 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia,<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 3 SWZ<br/>b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w stosownych sytuacjach oraz w<br/>odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej<br/>lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż:<br/>1. „stosowna sytuacja”, o której mowa wyżej wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,<br/>b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,<br/>c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,<br/>d) informację czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy/usługi, których wskazane<br/>zdolności dotyczą<br/>2. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej należy dołączyć do oferty. Wzór pisemnego zobowiązania stanowi załącznik nr 4<br/>do SWZ.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych<br/>w art. 118 ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń wymienionych, § 2 ust.<br/>5. rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w Sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r.<br/>poz. 2415), w zakresie wskazanym w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. w zakresie asortymentu zaoferowanych produktów<br/>2. Zmiana terminu realizacji umowy<br/>3. Zmiany w zakresie ilości zamawianych produktów<br/>4.Zmiany w zakresie wynagrodzenia<br/>5. Zmiany w zakresie płatności<br/>Szczegółowe informacje zostały zawarte we wzorze umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://bledow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-11 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com